Bildirim
20 iş günü hakkı ne zaman başlıyor?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Muhtemelen teslim aldintan sonradir.
Kanunu okumak lazim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
teslim ettikten sonra.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknosa ya teslim ettikten sonra başlıyorsa dün itibariyle 20,5 iş günü oldu. Yok teknik servise ulaşma tarihi sayılıyorsa yine dün itibariyle 19,5 iş günü oldu. Bugün 1 saat önce ürünün işlemi bitmiş gönderim formuyla gelerek alabilirsiniz diye mesaj geldi teknosadan. Birazdan gideceğim teknosaya merak ediyorum acaba kaytarmak için mi böyle bir şey yapıyorlar? Yani ürünün sıfırını veya ücretini alma hakkım var mı? -
Teknik servise ulaştıktan sonra
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknik servise tesliminden sonra başlıyor. -
Alo 175 tüketici haklarını aradım. Aracı firma veya bayiye verdikten sonra başlıyor dedi. Şimdi teknosaya gidiyorum bakalım ne olacak gelince yazarım. -
quote:
Orijinalden alıntı: on my way
Alo 175 tüketici haklarını aradım. Aracı firma veya bayiye verdikten sonra başlıyor dedi. Şimdi teknosaya gidiyorum bakalım ne olacak gelince yazarım.
Sana servis fişi verince görürsün şu kadar iş günü kaldı diye teknosaya vermek zorunda değildin gidip servise kendinde verebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendin teslim etseydin teknik servise böyle beklemezdin -
Teknosa'dan geliyorum TeknoAsist'e giderek durumu anlattım. 20 iş gününün dün geçtiğini belirttim. Görevli bana ürünün bugün geldiğini söyledi ve kutuyu getirdi. İç ekranı kırık zaten kullanıcı hatalarında 20 iş günü geçersiz oluyor dedi. Kutunun içinde fatura gibi bir şey de de ücretli onarım yazıyordu. Üstüne bir kağıda telefon yazarak bu teknik servis burayı arayarak fiyat sorabilirsiniz dedi onlar size fiyat belirleyecek ve ödemeyi gerçekleştirdiğinizde teknik servis ürünü alıp tamire başlayacak işte o zaman 20 iş günü hakkı var dedi.
Ancak ben ürünü Teknosa'ya verdiğim itibaren 20 iş günü başlıyor ve teknik servisin beni 20 iş günü içinde arıza tespiti yapıp onay istemesi gerek.21,5 iş günü sonra beni mağazaya çağırıp "teknik servisi arayıp fiyat sorun" ne demek?
Teknik servise mail atıp durumu anlatacağım eğer bir sonuç çıkmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X