Şimdi Ara

20 iş günü oldu telefonum gelmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler hayirli sahurlar. 11 haziranda entservise 2.kez yollamıştım cihazı aynı sorundan. Bugün 20 iş günü olmus ve hala rt islemleri devam ediyor yazıyor. Gecen defa da rt yapmislardi ve düzelmemisti. Sanmiyorum simdi de düzelsin. Ne yapmamı tavsiye edersiniz yeni cihaz istemeyi düsünüyorum nasıl karsilarlar bu talebimi?
    İyi geceler saygilar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vatandaşı keriz yerine koyuyorlar mağdur ediyorlar uğraştırıyorlar
    Dilekçe yaz telefonu aldığın yere dilekçende 20 iş gününün dolduğundan ve kutusu açılmamış sıfır telefon istediğinden mağduriyetinin giderilmesi gerektiğinden tüketici haklarına başvuru yaptığından bahset iadeli tahahütlü gönder. Tüketici haklarına başvur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aserty -- 5 Temmuz 2015; 4:24:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4443665 Microsoft destekten üst birime aktartın leyla hanımla görüşün selamımı söyleyin halleder :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserty

    Vatandaşı keriz yerine koyuyorlar mağdur ediyorlar uğraştırıyorlar
    Dilekçe yaz telefonu aldığın yere dilekçende 20 iş gününün dolduğundan ve kutusu açılmamış sıfır telefon istediğinden mağduriyetinin giderilmesi gerektiğinden tüketici haklarına başvuru yaptığından bahset iadeli tahahütlü gönder. Tüketici haklarına başvur

    Sağolun hocam. Az önce de microsoft türkiyeye ileti yazdım. Sizce firmayla konusup uzlasmaya mi calisayim yoksa direkt tuketici haklarina gidip dilkce mi yazayim dediginiz gibi ..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Aleykümselam sitelerinde sikayet formu varmis oraya yazdım bir seyler. Bakalım dönmezlerse telefondan rahatsiz edeyim bu defa. İlginiz icin tesekkurler ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 45 günde zor aldım telefonumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    45 günde zor aldım telefonumu.

    Neden uzamıs öyle peki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Aleykümselam sitelerinde sikayet formu varmis oraya yazdım bir seyler. Bakalım dönmezlerse telefondan rahatsiz edeyim bu defa. İlginiz icin tesekkurler ...

    beklemeyin süreci zaten uzatıyorlar direk arayın geç dönüyorlar maile cevap veriyorlar dediğimi yapın kesin sonuç alman için
  • Oyalıyorlar işte yurt dışından toplu sipariş ettiklerini söylüyorlar sürekli.İsterseniz tüketici mahkemesine şikayette bulunun diyorlar.Bu sayede en az 3 ay zaman kazanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Tamam yarın arayayım inşallah. Peki olumlu sonuclanır mı dersiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız oyalayacaklarından hiç süphem yok. Nasıl bir yol izlesem kısa sürede hallederim sizce? Yukaridaki beyefendinin dedigi gibi yarin arayip konusacagim. Sizin tavsiyeniz nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft destek tabikide ilgilenecek olumlu sonuçlandırmak zorun da
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    İnsallah öyle olur hocam 1 aya yakındır teknolojiye uzağım zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 gün dolduktan sonra Nokia Türkiye ve teleserviceyi hergün aradım.Yurtdışından cihaz bekliyoruz diyorlar.Ücret iadesinide ancak tüketici mahkemesi kararına göre (yasal evrak) ödüyorlarmış.Bunun dışında beklemekten başka yapacak birşey yok.Tüketici mahkemesi sonuçlanması uzun sürüyor.Bunuda servisler koz olarak kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    20 gün dolduktan sonra Nokia Türkiye ve teleserviceyi hergün aradım.Yurtdışından cihaz bekliyoruz diyorlar.Ücret iadesinide ancak tüketici mahkemesi kararına göre (yasal evrak) ödüyorlarmış.Bunun dışında beklemekten başka yapacak birşey yok.Tüketici mahkemesi sonuçlanması uzun sürüyor.Bunuda servisler koz olarak kullanıyor.

    Aslında para iadesi ccok iyi olurdu kosa kosa zenfone2 almaya giderdim ama o ihtimal zor diye degisime razıyım ben elimde de eski püskü bir telefon var Allah kolaylık versin. Bir de sunu soracagım hocam benim fatura bedelim 999 tl idi farkını verecğimi söyleyerek lumia 830 isteyebilir miyim? Nasıl karsilarlar bu talebimi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstüne ücret verilip yeni telefon alınsaydı herkese bu olanak sağlanırdı.Fatura bedelinde hangi telefon varsa onu gönderirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    Üstüne ücret verilip yeni telefon alınsaydı herkese bu olanak sağlanırdı.Fatura bedelinde hangi telefon varsa onu gönderirler.

    Eyvallah hocam ona da kabulüm. Ağız tadıyla bír telefon kullanayım da artık modeli fark etmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bugun mikrosofttan gelen mailde servis kayitlariniz incelenmis ve cihazin degistirilmesine karar verilmis ve islemler sonrasi kargoya verilecektir diyor. Cok sükür isim halledildi. İnsallah dedikleri gibi en kisa surede gelir ve sorunsuz kullanabilirim. Desteginize tekrar tesekkur etmek istedim sagolun....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.