Şimdi Ara

200 BİN TL’YE MERCEDES C200D mi 195 BİNE AUDI A4 MÜ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
11.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Değerli yorumlarınız için şahsım adına teşekkür ederim. Söylediklerinize aynen katılıyorum ufak eklemeler yapayım müsadenizle.

    7G Tronic 2003 yılında, 7G Tronic Plus ise 2011 yılı sonunda piyasaya çıkarıldı ve önce üst versiyonlarda daha

    sonrada C serilerinde yerini aldı. 7G Tronic Plus daha gelişmiş (7 ileri 2 geri oranlı dünyanın ilk ve tek şanzımanı)

    ve Start-Stop sistemi ile uyumlu hale getirilmiş versiyonudur. 2014 yılında çıkan W205 kasa ile birlikte C serisinde

    standart olarak kullanıldı. (Yani W205 lerin hepsi 7G Tronic Plus) Sakin kullanımlar için pürüzsüz ve konforludur.

    Agresif kullanımlarda evet bu büyük şanzımana 1.6lt turbo motor biraz küçük kalıyor ve ''hadi oğlum yürü gidelim'' dercesine

    ufaktan tokatlıyor, buda sürekli 700Nm ile 1000Nm gibi muazzam bir dayanımı olan 7G Tronic Plus için alışılmış bir durum :)

    Aslında motor sınıfına göre performans olarak gayet güzel ancak bu dev şanzıman ''neredeyse'' tüm büyük Mercedes Benz motor gamına göre

    tasarlandığı için kendi gibi büyük motorları daha çok seviyor ve S500 de kullandığımda bulutların üzerindeymiş gibi davranıyor..


    F30 kasa 3 Serisine gelirsek kronik direksiyon titremesi benim başıma gelen diğer bir konu ve ZF şanzımanın 1 kez hata ekranı verdiğine

    şahit oldum onun haricinde sürüşü gayet zevkli, yoldan gelen geri bildirimler konusunda direksiyonu oldukça iyidir ancak bir

    Subaru Impreza veya Levorg kullanınca 3 serisinin bu konuda biraz fazla abartıldığınıda sizde görebilirsiniz. (Şanzıman ayrı tabi)


    4 serisi BMW konusunda benim aklımı çelen 2 modelden biri diğeri G30 diyebilirim. Sürüşünü oldukça beğendim E serisine daha yaklaşmış.

    W205 yakıt tüketimi konusunda iyi olan bir model bu benide şaşırttı ancak kullanınca daha iyi anladım ve C200d yerine C180 öneriyorum.

    Renault 1.6lt dci motoru oldukça iyi bir ünite ancak yatık tasarlandığı ve W205 te dikey kullanıldığı için 7G Tronic Plus bu motorada alışamadı.

    Bu nedenle 2018 den sonra yeni makyajlanan W205 serisi 1.6 dizel üniteler bu motor yerine Mercedes Benz e ait efsane (E220 CDI lardaki motor olan)

    OM654 kodlu motorun 1.6lt hacimlisine geçildi. Yani yeni C serilerinde makyajla beraber C180 deki gibi dizeldede tamamen Mercedes Benz motoruna geçildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Şubat 2019; 9:36:47 >




  • Son olarak ekleyeceğim bir şey daha mevcut,

    BMW ve audi 100k km ye gelmeden direksiyonun saat 9 ve 12 arası bölgesinde soyulma başladı.
  • Bence audi alacaksanız A6 yolda 3.20 de olur mercedeste güzel araba. Ben 3.20 inin 40. Yıl arabalarını çok beğeniyorum kasa hafif ve çok seri bi arabaya benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu soruya ancak araç karşılaştırma sitesinden bakılarak cevap verilebilir. Arama motoruna araç karşılaştırma yazdığınız zaman çıkan ilk 3 siteyi incele, kararını ondan sonra ver bence
  • 200 bine 2016 mode a4 2,0 quatro bulabilirsin bence bakmalısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Ben ılsam 2.0 tdi alacapıma 1.4 tsi A4 alırım. Sıfırını geçen ay 192 ye verdiler. Belki bulunur.

    Benzin dizel yakıt aynı para. 2.0 dizele göre litre bazında da çok yakın yakacak 1.4 tsi.
    Yakıt yakın olur da performansları çok farklı olur. Bütçe varsa hiç gerek yok 1.4e

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    katılıyorum exclusive donanım farklı yapıyor aracı..
  • YuRYTR kullanıcısına yanıt
    Boyalı-değişenli ve yüksek km li ,düşük donanımlı araçlar var o fiyata.Bende baktım şimdi.Senede 3200 lira vergi ve ekstra bakım maliyetleride cabası.230-240 bin tl bütçe olsa quatro çok mantıklı olurdu.Ekonomide amaç kıt kaynakların verimli kullanımı olduğu için

    Ekstra 40bin tl kredi maliyeti 4 senede 30bin tl eder.En iyi senaryo ile quatro maliyeti 70bin TL+Yakıt+Yüksek vergi ve yüksek bakım ücretleri

    Ekstra 40 bin tl elde var ise ve araca harcanmayıp bankada mevduatta tutulur ise aylık yakıt masrafınızı karşılar.4 sene sonundada 40bin TLde cepte kalmış olur

    Maddi imkan elveriyorsa ben olsam quatroyu almak isterdim.Fakat matematiksel hesap yapınca 4 çeker çok ama çok maliyetli.Neredeyse orta sınıf bir araç bedeli kadar maliyeti var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Herkesten farklı bir görüş almak benim için önemliydi.Bir süre daha düşünceğim galiba. Tekrardan teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı bütçe ile araba bakıyorum
    A4 quatro dizel
    Bmw 3.20 i 40. Yıl
    Passat tdi
    İnsignia exclusive dizellere bakıyorum en çok insignia ya kanım ısındı ferah geniş donanım hepsinden iyi tasarruflu ama sizin Mercedes çok cazip gibide jiç kullanmadım yorum yapamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.