Şimdi Ara

2000 Model Volkswagen Polo (6N2) incelemesi (Bol foto) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
35.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende 6n var şu an memnunun ama sorun konusunda saatli bomba gibi bana çok pis çakacak ama dur bakalım ne zaman
  • Çok güzel ve etkili bir inceleme olmuş, emeğine sağlık.
  • güzel paylaşım elinize sağlık
  • 99 modeline 9,500 tl vermiştim aşağı yukarı 10.000 tl masraf yaptık yine adam olmadı,ALLAH(cc) muhafaza birdaha o kasa almam aldırmam. :)
  • Emeğinize sağlık, teşekkürler.
  • öncelikle herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim. yaklaşık 10 sene boyunca 0 aldığımız 2001 model 1.4 tdi 75 hp.lik polo bize keyifli sürüşler yaşatmıştı.
    bu topikte benzinli versiyon incelenmiş. ortak ve farklı özelliklerinden biraz eklemede bulunmak isterim.
    performans olarak kıyaslamak heralde saçma olur. 190nm tork a sahip araç 75hp gücü 2500 d.d 'da üretmekte. bir çok arabaya ızdırap olmuşumdur bu yüzden:)
    çok seri bi araçtı. frenleri yeterli geliyordu. 1050 kg idi dizeli. ruhsatta tredline ac diye geçiyordu fakat bagajın iç kısımındaki etikette comfortline yazıyordu.
    benzinli trendline larda klima ve sis olmuyor. dizelde vardı. 10 sene sorunsuz bindik. lakin yaşlandı ve masraf çıkarmaya başladı. bizde sattık aracımızı. 285.000 km kullandık. sattığımızda volant arızalıydı,baskı balata değişti fakat olmadı, turbo yağ kaçırıyordu, arka amortisörler yağlı önler gazlı idi orjinal. arkalar patlamıştı. ön takım istiyordu. bi tarafını yaptırdık bi taraftan çıkardı. yani miyadı dolmuştu ve sattık. aracın en önemli handikapı ustası ve parçası nadir olan bir araç. birde alman değil ispanyol malıydı birçok parçası. zaten bu kasa pololar vwnin ispanya fabrikasında üretilmiş. neden tipi çabuk değişti bilmiyorum açıkcası ama vw polonun son kasasına kadar en güzel tipdeki aracıydı. sonuçta motor indirmeden 285.000 km yaptık her türlü mazotu yakıyordu. hibrit dizel diye geçiyor. zaten euro dizel ülkemize 2004 ten sonra gelmeye başladığı için mecbur kırsal alıyorduk. inanılmaz az yakıyordu. depoyu doldurup unutuyorduk. ama ömür işte. doğada herşeyin bi ömrü var. ya satıp gencini alcaksınız, yada ailenizin yaşlı bi ferdi gibi sürekli ilgilenecek nazını niyazını çekeceksiniz. yok oram ağrıyo, buram bozuldu, üfleme yapar, ötme yapar, vurma yapar, titrer vs. :)) Allah kaza bela vermesin. anlatılmaz yaşanır bir araç...




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kardeşim merhaba ;Eposta attım ama gorme

    Nasılsın ? 2000 model VV pOLO hakkında inceleme gerçekleştiriyordum senın yapmış olduğun çalışmaya denk geldim. Çok beğendim :D zaman harcayıp ilgilenmissin ve cok yararlı bir çalışma olmuş. Birde ESKİŞEHİR şelale de oldugunu gorunce daha da güzel oldu . :D Bende ESKİŞEHİR liyim Vadişehir mahallesınde oturuyorum. 2 gune kadar 2000 model vv sahıbı olacagım bende bu araç hakkında bilmediğim konularda senınle bilgi paylaşımı yapsak cok yararlı olacagını düşünüyorum.Nede olsa kullanıcısın tecrübelerin sabittir :) donanım haber sıtesını fazla kullanmıyorum ama arada bakıyorum.İnsallah sohbet etme fırsatımız olur :)
  • polo alasım geldi
  • Bu inceleme hakkında şöyle bir şey söylemek istiyorum, o zamanlar yeni şofördüm, hem beklenti eşiğim düşüktü hem araba biraz oynanmıştı (Spor yay falan varmış eski sahibiyle konuşunca öğrendim) o yüzden biraz övgü gibi olmuş. Beklenti eşiği oturdukça daha makul değerlendirmeler yapabiliyorum.
  • Arabayi bugun satin aldim 2001 model kirmizi 124 binde degisen vs yok baz modeli opel vectra a kasadan sonra buna binince tabi biraz hantal geldi malum 1.4 motor arac ozellikle yakit tuketimi bana cok uygun geldi vectradan sonra . On konsol cok hos yapilmis ic pilastik saglam duruyor. Benim bir sorum olacak km 0lamayi bulamadim nasil yapacagim ve kmnin ordaki saati nasil ayarlayacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık şu an ki piyasa durumları hakkında bir bilgin varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deadevill

    Arabayi bugun satin aldim 2001 model kirmizi 124 binde degisen vs yok baz modeli opel vectra a kasadan sonra buna binince tabi biraz hantal geldi malum 1.4 motor arac ozellikle yakit tuketimi bana cok uygun geldi vectradan sonra . On konsol cok hos yapilmis ic pilastik saglam duruyor. Benim bir sorum olacak km 0lamayi bulamadim nasil yapacagim ve kmnin ordaki saati nasil ayarlayacagim

    Hocam kilometre göstergesi üzerinde küçük siyah altıgen vidalar var. En alttaki siyah olan düğme. Ona basılı tutuyorsunuz. Oradaki saat de yanlış hatırlamıyorsam devir saatinin siyah civatalarından alt sol ve alt sağdaki ile ayarlanıyor diye kalmış aklımda.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    2015 Mayıs ayından beri 2001 polo 6n2 1.4 16v 75 hp trendline donanımlı manuel araca sahibim. Aracımı detaylı anlatayım. Araç standart. Ekstrası ileri derece güneş yanığından ötürü tavan piyano black kaplaması. Gerisi standart. 55 bin km de aldım, 65 bin km de atiker obd2 sıralı lpg taktırdım.
    Lastik ve jantlar 185 60 R14, pirelli cinturato 2012 üretimi tahminen 40 bin km yapmış fazla aşınma yok. Jantlar orijinal sac ve biri hariç eğilmeler var düzelttirdim yine eğiliyor turşu olmuş. Önden ve yanlardan ufak sürtünmeler nedeni ile tam ve lokal boyalar var ancak değişeni yok.
    Yaşadığım sorunlar:
    1.Aracın boğaz kelebeği kusurundan sebep benzinde ve temizlettiğim halde zaman zaman lpg de titremesi(çok nadir ve ciddiyetsiz)
    2.Şanzuman kol keçesinden ve yağ seperatöründen kaçakları vardı, seperatörü yaptırdım ama keçeden belli belirsiz devam ediyor.
    3.Kemikli ötesi sert vites geçişleri ve vites kolunda ileri geri çekerken fazla boşluk olması (sebebinin keçeden yağ kaçağı ve vites kol mekanizmasının ayar istiyor olması olabileceğini düşünüyorum)
    4.Aracın ön koltuklarında ileri geri kaydırma, yukarı aşağı ayarlama gibi yönlendirmelerde ufak sorunlar var
    5.Kapı kilitleri havalı, bir defa hava motorum ıslandı ve yandı, çıkmasını taktım ancak genel sistemi pek güven vermedi bana.
    6.Fren vakum yapan Westinghouse denen Parçamı maalesef bir usta bozmuş, çıkması ile değiştirdim şuan iyi, sorun yok.

    Gelelim artıklarını anlatmaya,yazdıklarım aynen doğrudur:
    1.Araç gerçekten son derece rahat, konforlu
    2.Muadillerine göre hatta daha yeni çoğu araca göre viraj kabiliyeti muazzam başarılı
    3.Parça sorunu neredeyse hiç yok,çıkması bol
    4.Frenleri çok enteresan. Yani bazen o kadar güzel hissettiriyor ki abs olmamasına rağmen abs li araçlarından daha fazla güven veriyor. Bazen de virajda bir kaydırıyorum alıp götürüyor merkezkaç etkisinde. Yani frenler çok başarılı ama alışmak için en azından 7-10 gün kullanmak, zaman geçirmek iyi olur.
    5.Motor AHW kodlu, ben 75 hp gücün 1050 kg lık araçla bu kadar Güzel uyum yapacağını kullanmasam düşünmezdim. Motor güç, ekonomi ve uzun ömürlü kullanım açısından ve elbette lpg uyumluluğu açısından çok başarılı
    Ş.içi/ş.dışı karma 6.5 litre/100 km benzin tüketen aracıma lpg taktırdığımdan beri 7.5 litre/100 km lpg tüketimi ile geziyorum. 5 ayda 20 bin km yapabilmemin sırrı burada.
    Araç arıza lambası falan yakmadı, çalıştırma sorunları, titreme, çekişten düşme vs yaşatmadı. Çok şükür tek marş anında start. Ayrıca motor sesi açısından ne fazla ne az, egzoz sesi ise güzel sayılır.
    6.Aracın içi boş veya ful dolu iken performansı çok değişmiyor buda bir artısı.Lakin ara hızlanmalarda yani uzun yolda seri sollamalarda çok bir şey beklemeyin.
    7.Aracın kısa oranlı şanzumanı şehir içinde muhteşem. Hem pratik hem ekonomik. Bence 6.vites olsaydı hem daha ekonomik olurdu hem de daha yüksek süratlerde daha sessiz kullanılabilirdi. Zira şu hali ile kesinlikle 110 km hız üstünde motor bağırma eğiliminde. Rüzgar sesi 80 km hızda başlıyor 110 km hızdan sonra katlanarak artıyor 150 km den itibaren en üst seviyede ama gene de araç içinde bağırmadan arkadaşınızla muhabbet edebiliyorsunuz yani öldürücü seviyede değil. Son hızım lpg ike 170-175 arasında. Rampa aşağı benzinde 200 km gördüm fakat eğik jantlarımdan ötürü devam edemedim. Direksiyon çoğu araçtan daha hisli, doğrudan yön veriliyor. Seri hamilelerde yani slalomlarda ise ağır kalıyor çünkü elektroservo sert ayarlanmış. Hızlansanız dahi sertliğini muhafaza ediyor ve işte tam bu noktada güven veriyor.
    8.Frene çok sert basmazsanız kitlenmiyor ve sert durmak isterseniz bunu da yapabiliyor. Ancak arka kampanaların daha aktif olmasını isterdim sanki sadece önden frenaj var gibi. El freni ise çok başarılı, yumuşacık ve güçlü. Camları kendinden renkli ve ses,ısı yalıtımı var. Yüksek süratlerde belli etmemesinin nedeni bu olabilir.
    9. Silecekleri değinmek istiyorum, çoğu araçtan başarılı.görüşünüzü çok net yapıyor. Aklıma gelmişken aynalar ufak ama alışmak zor değil.
    10.Araç benzinde hatta lpg de bile seri kullanıma uygun yani patinaj potansiyeli çok yüksek. Kaptırdınız mı kolay bırakmıyor baya baya lastik yakabilirsiniz dikkat etmek gerek. Güç aktarma iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu Polonun eski kasasına göre farkı ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.