Şimdi Ara

2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sabricanözkznc S kullanıcısına yanıt
    Tamam o zaman vitesi 2 ye alinca ne kadar basarsan bas 3 e gecmiyor dimi araba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 110luk değil mi bu motor?

    Elimde kırbacıyla çok kişiyi cezalandırdım 110luk vvt-i ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ohan -- 4 Eylül 2014; 0:02:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    1.6 110luk değil mi bu motor?

    Elimde kırbacıyla çok kişiyi cezalandırdım 110luk vvt-i ile.

    Aynen öyle

    Bu kasanın makyajsız versiyonu mevcut bende de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Tamam o zaman vitesi 2 ye alinca ne kadar basarsan bas 3 e gecmiyor dimi araba?



    -------------------------------------------------------------------------------------------------


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    1.6 110luk değil mi bu motor?

    Elimde kırbacıyla çok kişiyi cezalandırdım 110luk vvt-i ile.

    Angelica Hocam yok geçmiyor yoksa boşuna koymazlardı :D viteste denerim bi ara

    -------------------------------------------------------------------------------------------

    Ohan hocam "Sistem Ve Tercihlerde" yazdığı gibi 1.6 VVT-i 110 beygir bir araç :D bence biraz yavaş kalıyor zira hafif yokuş bir yolu tam gaz çıkmama rağmen araç tıkanıyor yokuşu çıkmadan önce ise 2-3 kez tur atmış oluyorum (Lpg ile kaynaklı olabilirmi benzin pahalı diye lpg kullana kullana altımızdaki aracın gerçek gücünü unuttuk )




  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Sonraki kasasını kullanıyorum, 2002-2007 arası olan şişkoyu. 1150 kg zaten uçuruyor.

    Bazen sürüşü çok kalas geliyor ama hızlanması 10.2 olan bir araç, 200 bandına kaymak gibi geliyor. Yokuşlu çeşme otobanı virajlarına 160 ile giriyordum güvenle, lpg de var..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabricanözkznc S kullanıcısına yanıt
    Tamamdir o zaman sonucu yazarsin buraya :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Sonraki kasasını kullanıyorum, 2002-2007 arası olan şişkoyu. 1150 kg zaten uçuruyor.

    Bazen sürüşü çok kalas geliyor ama hızlanması 10.2 olan bir araç, 200 bandına kaymak gibi geliyor. Yokuşlu çeşme otobanı virajlarına 160 ile giriyordum güvenle, lpg de var..

    Bende LPG yok.

    Kesinlikle çok iyi bir performansı var fakat nedense bir türlü keyif ve güven içinde suremiyorum.

    Ben Alfist biri olduğumdan belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Tamamdir o zaman sonucu yazarsin buraya :)

    Tabiki sizleri bilgilendirmek isterim aslında böyle toyota severler ailesi gibi bir aile olduk :D şahsen ortam gayet güzel arabalardan bahsetmekde cabası
    En yakın zamanda sizleri bilgilendireceğim  2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ? şimdilik bukadar




  • sabricanözkznc S kullanıcısına yanıt
    Benim arabada brc takılı, hiçbir zaman güçten çaldığını hissetmedim, çalmıştır elbet ama hissetmek için uygun ortam lazım. Yokuşta boğdurdum birkaç kere ama araba boğulurken bile herkesi geçiyordum hocam. Bu arabayı anlayınca cidden 110 beygirin hepsini kullanıyorsunuz.

    Ben bu arabayla izmire mardine düzceye istanbula sağa sola dört bucağa gittim geldim ama hiçbir zaman üzmedi beni. Şöyle söyliyim hatta 5 kişi bagaj tam doluyken adana otobanındayken rahat bir şekilde 190 yapmıştım %3 eğimli bir yolda. Çeşme otobanında yokuşlu virajlar var mesela, ben hep orayı baz alırım bu kadar yol gitmeme rağmen, araç gayet iyi maşallah,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Alfa başka bir dünya, ben de bir süre kullanmıştım 147'yi. Çok zevkliydi. Corolla güvensiz gibi hızlanıyor ama güven veriyor, yol çizgisinden kaymadan rayında ilerliyor. Konfor eskikliğinden kaynaklansa gerek bu güvensizlik. 160-170-180 civarı ve sonrasında uçak kalkışından daha fazla ses hissettirdiği için olsa gerek..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Benim arabada brc takılı, hiçbir zaman güçten çaldığını hissetmedim, çalmıştır elbet ama hissetmek için uygun ortam lazım. Yokuşta boğdurdum birkaç kere ama araba boğulurken bile herkesi geçiyordum hocam. Bu arabayı anlayınca cidden 110 beygirin hepsini kullanıyorsunuz.

    Ben bu arabayla izmire mardine düzceye istanbula sağa sola dört bucağa gittim geldim ama hiçbir zaman üzmedi beni. Şöyle söyliyim hatta 5 kişi bagaj tam doluyken adana otobanındayken rahat bir şekilde 190 yapmıştım %3 eğimli bir yolda. Çeşme otobanında yokuşlu virajlar var mesela, ben hep orayı baz alırım bu kadar yol gitmeme rağmen, araç gayet iyi maşallah,

    Aracın yolda bırakmiyacağı aşikar birşey ben 900 km memlekete gittim sıkıntı yapmadı oysaki ne zaman SantaFe jipi alıp gitsem elimde kalıyor araç mazot pompası tıkanıyor ( benzin tankındaki kaplama sökülüp emme yerini tıkıyor) Toyota candır başka birşey söylenmez zaten bende brc marka simit (sanırım böyle deniyordu) lpg var stepne yerinde yani hep o videolara takıldığı için belki böyle hissediyorumdur videolarda araçların kalkması ile bitişe varmalarını göremiyorum :D eğer o aklımda kaldıysa öyle performans düşüşü gibi geliyor olabilir bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Alfa başka bir dünya, ben de bir süre kullanmıştım 147'yi. Çok zevkliydi. Corolla güvensiz gibi hızlanıyor ama güven veriyor, yol çizgisinden kaymadan rayında ilerliyor. Konfor eskikliğinden kaynaklansa gerek bu güvensizlik. 160-170-180 civarı ve sonrasında uçak kalkışından daha fazla ses hissettirdiği için olsa gerek..

    Alfa bambaşka. Benim de yakın zamanda 147 veya 156 hayalim var. Hayırlısı.

    Corolla tipik Japon. Yok tutuşu yeterli değil, güven hissi yok, fren-direksiyon hissiz. Ama iyi hızlanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi geceler dostlarım iznizle ben kaçayım artık yarın yoğum bir gün olacak
    Allah rahatlık versin
  • o 1-2 yokuş aşağı inerken fren yapmamak için motor freni. ayrıca devir kesici kesinlikle var aracınızda.

    performans düşüşü için motor silk. ben 300 binde ki zze112 corollamda kullanmıştim. 1500-2000 km sonra evrim geçirmişti araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Bu biraz ağır olur corolla için ama 147nin yanında doğruya ne hacet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    Bu biraz ağır olur corolla için ama 147nin yanında doğruya ne hacet

    Hafif bile.

    Alfa candır.

    Yıl 2004

    Vw 1.6 Mpi 102 bg
    Opel 1.6 Ecotec 105 bg
    Toyota 1.6 VVT-I 110 bg
    Alfa 1.6 Twin Spark 120 bg

    Aradaki fark bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    0-100 değerlerinde TwinSpark motor vvt-i'dan daha geride ama dostum.. 147 corolladan daha ağır bir otomobil. Japonların hakkını yememek lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    o 1-2 yokuş aşağı inerken fren yapmamak için motor freni. ayrıca devir kesici kesinlikle var aracınızda.

    performans düşüşü için motor silk. ben 300 binde ki zze112 corollamda kullanmıştim. 1500-2000 km sonra evrim geçirmişti araç.

    Konuyu takip etmekden uyku tutmadı hocam şimdi benim tam olarak ne yapmam lazım bu arada (1-2 mevzusu için kusura bakmayın nerdeyse 6-7 aydır D vitesinde gittiğim için onların olduğunu bile unutmuşum ) benim aracı N Vitesine takıp gaza sonuna kadar köklenmem gerek değilmi ? 2-3 saniye bu sesi alıp olayı bitiricem peki olaki bir arıza olsa neyden kaynaklanır yani bu işlemi yaparken aracın işleyişini engelliyebilecek bi sorun meydana gelirmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohan

    0-100 değerlerinde TwinSpark motor vvt-i'dan daha geride ama dostum.. 147 corolladan daha ağır bir otomobil. Japonların hakkını yememek lazım.

    Zaten film burada kopuyor.

    Corolla hafifliğiyle yürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Benim yaşadığım olaylar hep birkaç kişi ve bagaj doluyken oluyor ama tüp de var etti sana 1220 kg boş ağırlık..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.