Şimdi Ara

2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi 1.6 motor bir toyota corollamız var aracın her parçası orjinal (Egsozu vs.) ve araç Otomatik vitestir bu arabanın kesiciye girme ( hani şu modifiyeli arabalarda gaza basınca vutututut vs. yapan şey) gibi bi olasılığı varmıdır ? Yani asıl sorum bir araç kesiciye nasıl girer
    (5000 devire kadar yükselttim devir saatini ancak bişey olmadı acaba redline kısmınamı getirmem gerek deviri ? ) (Araç lpgli olduğu için olabilirmi benzine geçsem kesiciye girermi ?)

    Araç Şu Şekilde

     2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ?

     2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ?


    (Bu resimleri bulabildim telefonumda)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabricanözkznc -- 4 Eylül 2014; 0:18:57 >







  • Girer n ye al, tam gaz ver 6500d/d gibi vututu sesini duyarsın
  • Amaç ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles

    Amaç ne?

    Vallaha hocam araba sevdalısıyım desem yeridir hani insanlar boş zamanlarında müzik dinlerya heh bende arabaya iniyorum orda dinliyorum elimden gelse içinde yatıcam yani bunun amacı yok yani biraz ego tatmini gibi birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Girer n ye al, tam gaz ver 6500d/d gibi vututu sesini duyarsın

    Aman hocam 8 bin devir zaten araç 6500 e getirdikten sonra geriye bişey kalmıyoki motora zararlı olduğunu biliyorum ancak 1–2 kez yapıcam maksat o videolarda izlediğimiz dinlediğimiz sesleri kendi aracımda yapıp 1–2 seferlik o duyguyu insanların bakışını görebilmek
  • Otomatik vites girmez vites atar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles

    Amaç ne?
    Evet amaç ne ?

    Kesiciye vurup 6800 devirde motoru boştan yere döndürecek ve aracı hırpalayacaksın.

    Aracın içindeki yağın, markasını ve teknik özelliklerini dahi bilmiyorsundur eminim.

    Yarış otomobilleri ve modifiyeli otomobiller sık sık motor açarlar , Sık sık yatak değiştiririrler o yüzden kesiciye vuran modifiyeli araçlarla kendi aracınızı bir tutmayın. Aracınızın zaten kullanım amacı aile otomobili.

    Burada sizin malınızın güvenliği için yorum yapıyorum. Yanlış anlamayın yoksa uyarıda bulunmama içerlemeyin.

    Ayrıca, Kesici ekstra bir özellik değil , piyasadaki bir çok araca koyulmuş motor güvenliği basit bir engellemedir. Zaten 1.6 vvti motorun segmanlardan kaynaklı yağ eksiltme problemleri vardır.. Yapmamanız karınızadır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabricanözkznc


    quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles

    Amaç ne?

    Vallaha hocam araba sevdalısıyım desem yeridir hani insanlar boş zamanlarında müzik dinlerya heh bende arabaya iniyorum orda dinliyorum elimden gelse içinde yatıcam yani bunun amacı yok yani biraz ego tatmini gibi birşey

    Limitöre girmek aracın motoruna, egzoz sistemine zarar verir.

    Bence bunları yapacağınıza 0-100 veya Roll falan yapın. Tabi bunları gece geç saatte, tenha bir yerde yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabricanözkznc


    quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles

    Amaç ne?

    Vallaha hocam araba sevdalısıyım desem yeridir hani insanlar boş zamanlarında müzik dinlerya heh bende arabaya iniyorum orda dinliyorum elimden gelse içinde yatıcam yani bunun amacı yok yani biraz ego tatmini gibi birşey

    Limitöre girmek aracın motoruna, egzoz sistemine zarar verir.

    Bence bunları yapacağınıza 0-100 veya Roll falan yapın. Tabi bunları gece geç saatte, tenha bir yerde yapın.

    Alıntıları Göster
    Redline da girer kesiciye. 8 yıl kullandığım bu toyotaya aşıktım resmen. İmzamda ki linkte eski corolla mı görebilirsiniz.

    Buna tampon altı lip, 3,0 eibach yay, kule gergisi ve bagaja anatomik spoiler almıştım.

    Araç resmen evrim geçirmişti görsel anlamda ve yol tutuş anlamında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Redline da girer kesiciye. 8 yıl kullandığım bu toyotaya aşıktım resmen. İmzamda ki linkte eski corolla mı görebilirsiniz.

    Buna tampon altı lip, 3,0 eibach yay, kule gergisi ve bagaja anatomik spoiler almıştım.

    Araç resmen evrim geçirmişti görsel anlamda ve yol tutuş anlamında.


    Spor yayı bende düşünüyorum şu siralar

    Aracı çok alçaltiyor mu? Araç zaten alcak iyice pısık olmasın.
  • Her bir vutu vutu da 1 lira yakar. Vutu vutu vutu vutu dersen 2 yakar.
    Denemesi bedava 1 dakika basili tut tüm yakit biter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles


    quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Redline da girer kesiciye. 8 yıl kullandığım bu toyotaya aşıktım resmen. İmzamda ki linkte eski corolla mı görebilirsiniz.

    Buna tampon altı lip, 3,0 eibach yay, kule gergisi ve bagaja anatomik spoiler almıştım.

    Araç resmen evrim geçirmişti görsel anlamda ve yol tutuş anlamında.


    Spor yayı bende düşünüyorum şu siralar

    Aracı çok alçaltiyor mu? Araç zaten alcak iyice pısık olmasın.



    3 cm alçaltıyor araç dolu olunca tümseklerde hafif sürtme yapıyordu ama nadiren.

    Yol tutuş ise gerçekten benim gibi yaya kule gergisine olumsuz bakan birirnin bile fikirlerini olumlu yönde değiştirmişti.

    Yaylı hali

     2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ?




  • İnsanların bakışı mı? Kusura bakma ama kim bu mal diye bakacaklarına emin olabilirsin. Ben de yapıyorum ama tam tersine milleti rahatsız etmeyeceğim tenha yerlerde, bir de zaten bol gürültünün olduğu tünellerde. Millete apaçilik yapmanın alemi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles


    quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Redline da girer kesiciye. 8 yıl kullandığım bu toyotaya aşıktım resmen. İmzamda ki linkte eski corolla mı görebilirsiniz.

    Buna tampon altı lip, 3,0 eibach yay, kule gergisi ve bagaja anatomik spoiler almıştım.

    Araç resmen evrim geçirmişti görsel anlamda ve yol tutuş anlamında.


    Spor yayı bende düşünüyorum şu siralar

    Aracı çok alçaltiyor mu? Araç zaten alcak iyice pısık olmasın.



    3 cm alçaltıyor araç dolu olunca tümseklerde hafif sürtme yapıyordu ama nadiren.

    Yol tutuş ise gerçekten benim gibi yaya kule gergisine olumsuz bakan birirnin bile fikirlerini olumlu yönde değiştirmişti.

    Yaylı hali

     2001 Model Toyota Corolla 1.6 Kesiciye Girermi ?


    O kadar da alçak gözükmüyor. Ben araba zaten alçak birde yay takarsak iyice sürüngen olur diye düşünmüştüm.

    Yol tutuşu zayıf olduğu için yay taktırmayi düşünüyorum bende.




  • Üzerindeki akü hala fabrikanın taktığı akü mü ?

    @arifomer

    Bu farlı modellerin kronik yağ eksiltme sıkıntısı varmış.Doğru mu ? Her 1000 km de 1 litre yağ eklemesi mi,yapıyorsunuz ? Zamanında bir yerde okumuştum,toyota servisi yağ eksiltme problemi yüzünden araçları geri çağırmış.Fabrikasyon sorun olduğundan aracı alıp servise götürsek müşteri memnuniyeti gereği ücretsiz onarım yapılır mı ? Garantisi bitmiş megane-2 ler için kapı kolları ve konsoldaki boya dökülmeleri için renault ücretsiz birebir değişim yapmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 2 Eylül 2014; 19:16:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabricanözkznc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Girer n ye al, tam gaz ver 6500d/d gibi vututu sesini duyarsın

    Aman hocam 8 bin devir zaten araç 6500 e getirdikten sonra geriye bişey kalmıyoki motora zararlı olduğunu biliyorum ancak 1–2 kez yapıcam maksat o videolarda izlediğimiz dinlediğimiz sesleri kendi aracımda yapıp 1–2 seferlik o duyguyu insanların bakışını görebilmek

    redline 6300-6500 civarıdır göstergedeki maksumum rakama neden takılıyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Üzerindeki akü hala fabrikanın taktığı akü mü ?

    @arifomer

    Bu farlı modellerin kronik yağ eksiltme sıkıntısı varmış.Doğru mu ? Her 1000 km de 1 litre yağ eklemesi mi,yapıyorsunuz ? Zamanında bir yerde okumuştum,toyota servisi yağ eksiltme problemi yüzünden araçları geri çağırmış.Fabrikasyon sorun olduğundan aracı alıp servise götürsek müşteri memnuniyeti gereği ücretsiz onarım yapılır mı ? Garantisi bitmiş megane-2 ler için kapı kolları ve konsoldaki boya dökülmeleri için renault ücretsiz birebir değişim yapmıştı.

    Ben aracı sattım. Akü tabiki de fabrikasyon akü değil. 13 yıl dayanacak akü yoktur sanırım.

    Yağ eksiltme evet yapıyordu. o dönem servis bu araçları ücretsiz onarım için çağırmış. gidenler araçlarını yaptırmış gitmeyenlerin ki de o şekilde kalıp günümüze kadar öyle kalmış.

    Ben toyotaya bu durumu bildirdiğimde araçta lpg olduğu için bu değişimi yapamayız demişti 2010 lu yıllarda.

    Aracınız da lpg olmasa da bu değişimi yapacaklarını sanmıyorum açıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Üzerindeki akü hala fabrikanın taktığı akü mü ?

    @arifomer

    Bu farlı modellerin kronik yağ eksiltme sıkıntısı varmış.Doğru mu ? Her 1000 km de 1 litre yağ eklemesi mi,yapıyorsunuz ? Zamanında bir yerde okumuştum,toyota servisi yağ eksiltme problemi yüzünden araçları geri çağırmış.Fabrikasyon sorun olduğundan aracı alıp servise götürsek müşteri memnuniyeti gereği ücretsiz onarım yapılır mı ? Garantisi bitmiş megane-2 ler için kapı kolları ve konsoldaki boya dökülmeleri için renault ücretsiz birebir değişim yapmıştı.

    Ben aracı sattım. Akü tabiki de fabrikasyon akü değil. 13 yıl dayanacak akü yoktur sanırım.

    Yağ eksiltme evet yapıyordu. o dönem servis bu araçları ücretsiz onarım için çağırmış. gidenler araçlarını yaptırmış gitmeyenlerin ki de o şekilde kalıp günümüze kadar öyle kalmış.

    Ben toyotaya bu durumu bildirdiğimde araçta lpg olduğu için bu değişimi yapamayız demişti 2010 lu yıllarda.

    Aracınız da lpg olmasa da bu değişimi yapacaklarını sanmıyorum açıkcası.

    Alıntıları Göster
    Şimdi 15 dakika önce evimin garajında bu işlemi denedim ancak 7000 devire gelmeden bıraktım 6500 yada 6800 de kesiciye girmedi 7000 e ramak kala bıraktım nedeni ise para verilen bir şeye araba olsun yakıt olsun zarar vermek istemedim milletin bakışından kastım mahalledeki delikanlıların hevesleri dediğiniz gibi bir aile aracı şimdi kesiciye girmiyor araç zaten bu işlemi birdaha denemem

    Sizlere 3 tane sorum var bu gece yanıtlarsanız çok makbule geçer zira yarın araba ile seyahat yapacağım
    1) Araç 6900 devir civarı aracı bıraktım 7000 devire getirmedim (şu kırmızı çizgilerin başladığı kısım) aracı bıraktıktan sonra garaj lpg kokuyordu bu sanırım normal birşey değilmi ?
    2) Aracı yarın kullanacağım kullanımda bu işlemle alakalı bir olay olurmu yani araba giderken vs. bi sorun oluşurmu ?
    3) 1 Kerelik bir olaydı bunun uzun vaadede bana bi zararı olurmu ? Hayatım boyunca 1 kere yaptım birdaha yapmiyacağım


    -----------------------
    Ayrıca bir soru daha sormak isterim aracı sabah çalıştırıp garaj çıkışında yokuşta tam gaz basmama rağmen 2.5 3 bin devirde gidiyor çok yavaş bir şekilde sorun ne olabilir ?

    200.000 km bakımı 2 hafta önce yapıldı orda bi sorun yoktu (Yağı değişti )




  • boş vitesteyken yapılmamalı o vututututut :) vitesteyken bir nebze daha karlı çıkarsın tabikide zarar verir ama viteste giderken bazen azcık gazlayıp bırakmak haz veriyor insana,tabii arabasına göre değişir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabricanözkznc

    Şimdi 15 dakika önce evimin garajında bu işlemi denedim ancak 7000 devire gelmeden bıraktım 6500 yada 6800 de kesiciye girmedi 7000 e ramak kala bıraktım nedeni ise para verilen bir şeye araba olsun yakıt olsun zarar vermek istemedim milletin bakışından kastım mahalledeki delikanlıların hevesleri dediğiniz gibi bir aile aracı şimdi kesiciye girmiyor araç zaten bu işlemi birdaha denemem

    Sizlere 3 tane sorum var bu gece yanıtlarsanız çok makbule geçer zira yarın araba ile seyahat yapacağım
    1) Araç 6900 devir civarı aracı bıraktım 7000 devire getirmedim (şu kırmızı çizgilerin başladığı kısım) aracı bıraktıktan sonra garaj lpg kokuyordu bu sanırım normal birşey değilmi ?
    2) Aracı yarın kullanacağım kullanımda bu işlemle alakalı bir olay olurmu yani araba giderken vs. bi sorun oluşurmu ?
    3) 1 Kerelik bir olaydı bunun uzun vaadede bana bi zararı olurmu ? Hayatım boyunca 1 kere yaptım birdaha yapmiyacağım


    -----------------------
    Ayrıca bir soru daha sormak isterim aracı sabah çalıştırıp garaj çıkışında yokuşta tam gaz basmama rağmen 2.5 3 bin devirde gidiyor çok yavaş bir şekilde sorun ne olabilir ?

    200.000 km bakımı 2 hafta önce yapıldı orda bi sorun yoktu (Yağı değişti )

    Alıntıları Göster
    boşta fazla sıkıştırma arabayı kol filan çıkarır




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.