Bildirim
2001 vectra tavsiye edermisiniz
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
2001 model Vectra CDX kullanicisiyim..oncelikle eger lpgli bir 2.0 motor vectra tercih ederseniz daha memnun kalirsiniz bence..hemde cok daha fazla donanima sahip olabilirsiniz..fiyatlarida benzer seviyede cunku
comfort serisinde 4 degil 2 adet airbag vardir..illa 1.6 olsun derseniz elegance serisi denk getirebilirseniz daha iyi olur diye dusunuyorum.. -
quote:
Orijinalden alıntı: hallac79
arkadaslar su an araba almayı düşünüyorum ve 2001 vecra comfort modeli var. 16.500 lira ve 160000 km de.abs 4 eirbek 4cam otomatik vs özellikleri var. kullanan arkadaşlar artı ve eksilerini belirtirlerse tesekkür ederim. km yüksek olması sorun olmaz mı. birde yakıtı nasıl lpğ yok
1-Vectralar 2000 motorları cok yakıyor dıye bılıyorum ve 1.6motorlarıda kasayı kaldırmıyor dıe bılıyorum tabi yanlıs bılmıyorsam
2-Sanırsam o fıyata 2000model Cdx veya Cd alabılırsın onlar daha donanımlı
3-Kilometresi fazla olması ılerde sorun olabılır nıe dersen sen sımdı 160binde alcan here sene 5-10bin arası yapacaksın ılerde satmasıda zor olacak ve arıza daha cok verır -
kaedeş bende vectra var bence 1.6 al daha sorunsuz motor onlar herşeyi vergisi benim 20gt var gerçek 1.6 daha az sorunlu astra vardı 5 sene kullandım 1 gün arıza yapmadı 2.0de yapmaz ama 1.6 bana göre daha ekonomik herşeyiyle satmak istersende kolay satarsın ilerde performans arıyosan 2.0 alcan o zaman hayırlısı olsun -
Vectra B 1.6 Comfort 2001, bantlara veda etmeden önce olgunluğunun ve sorunsuzluğunun doruğunda bir araçtır. Yanlış hatırlamıyorsam, bu model Torbalı üretimi de değildir.(Almanya'dan gelmiştir)
1. Donanım olarak iyi bir araçtır.
2. Konforu bugün dahi üretilen birçok araçtan daha iyidir. Adama yeni araba almayı sorgulatır yani...
3. İlk iki vitesi biraz nazlıdır. Özellikle kalkıştan sonra hızlanmadan ve de hafif yokuşta ikiye takarsan seni üzer. Ama yüksek hızı iyidir. 130-180 arası sakin, güvenli uzun süre yolculuk yapabilirsin.
4. 5. viteste 90'la filan giderken ani gaz vermeleri motor hiç algılamaz. Hızlı sollamalarda 4'e veya 3'e takmaya alışırsan o zaman çok keyifli sollamalar yapabilirsin. Bunun sebebi 5. vitesin düşük yakıt/düşük devir/az gürültü için öngörülmesindendir. 5. vites dişli oranı 0.76'dır. Bu değerle 3000 devirde 5. viteste 120 km. hız yapar. Bu değer birçok 5 vitesli arabada yoktur.
5. Gelelim kronik sorunlarına
- EGR valfi sık temizlenmezse sorun çıkarır.
- Kliması motor sarsıntıları nedeniyle borularından vs. gaz kaçırır. Servis kompresörü değiştirmeye kalkar. Aslında çözüm boru ve bağlantıların değştirilmesinden ibarettir.
- Bilgi ekranı yazıları zamanla silinir. Onun da basit çözümü vardır. Forumlardan bulabilirsiniz.
- LPG'de motor arıza lambası sürekli yanar. Lamba patlayınca o da söner. Ben bu araca LPG önermem. Zaten benzini de çok tüketmez.
- ABS lambası aracın çok sık lifte kaldırılması, ABS sensörlerinin korozyon/kir yapması nedeniyle yanabilir. Beyin arızası diye milleti kandırırlar.
- Teyp direksiyondan kumandalı değilse, ses açma kapama düğmesi zamanla yalama olur; sesi biraz açmak istediğinde bas bas bağırır. Çözümü düğmenin altındaki iletkenin veya teybin değiştirilmesidir.
Bunların dışında sarf malzemeleri hariç -hor kullanılmamışsa- masraf çıkarmaz.
Yalnız fiyatı bana biraz ucuz geldi.
Satın alırsanız şimdiden hayırlı olsun
-
quote:
Orijinalden alıntı: yonga
Vectra B 1.6 Comfort 2001, bantlara veda etmeden önce olgunluğunun ve sorunsuzluğunun doruğunda bir araçtır. Yanlış hatırlamıyorsam, bu model Torbalı üretimi de değildir.(Almanya'dan gelmiştir)
1. Donanım olarak iyi bir araçtır.
2. Konforu bugün dahi üretilen birçok araçtan daha iyidir. Adama yeni araba almayı sorgulatır yani...
3. İlk iki vitesi biraz nazlıdır. Özellikle kalkıştan sonra hızlanmadan ve de hafif yokuşta ikiye takarsan seni üzer. Ama yüksek hızı iyidir. 130-180 arası sakin, güvenli uzun süre yolculuk yapabilirsin.
4. 5. viteste 90'la filan giderken ani gaz vermeleri motor hiç algılamaz. Hızlı sollamalarda 4'e veya 3'e takmaya alışırsan o zaman çok keyifli sollamalar yapabilirsin. Bunun sebebi 5. vitesin düşük yakıt/düşük devir/az gürültü için öngörülmesindendir. 5. vites dişli oranı 0.76'dır. Bu değerle 3000 devirde 5. viteste 120 km. hız yapar. Bu değer birçok 5 vitesli arabada yoktur.
5. Gelelim kronik sorunlarına
- EGR valfi sık temizlenmezse sorun çıkarır.
- Kliması motor sarsıntıları nedeniyle borularından vs. gaz kaçırır. Servis kompresörü değiştirmeye kalkar. Aslında çözüm boru ve bağlantıların değştirilmesinden ibarettir.
- Bilgi ekranı yazıları zamanla silinir. Onun da basit çözümü vardır. Forumlardan bulabilirsiniz.
- LPG'de motor arıza lambası sürekli yanar. Lamba patlayınca o da söner. Ben bu araca LPG önermem. Zaten benzini de çok tüketmez.
- ABS lambası aracın çok sık lifte kaldırılması, ABS sensörlerinin korozyon/kir yapması nedeniyle yanabilir. Beyin arızası diye milleti kandırırlar.
- Teyp direksiyondan kumandalı değilse, ses açma kapama düğmesi zamanla yalama olur; sesi biraz açmak istediğinde bas bas bağırır. Çözümü düğmenin altındaki iletkenin veya teybin değiştirilmesidir.
Bunların dışında sarf malzemeleri hariç -hor kullanılmamışsa- masraf çıkarmaz.
Yalnız fiyatı bana biraz ucuz geldi.
Satın alırsanız şimdiden hayırlı olsun
SAyın Yonga yorumun 10 numara işte benim aracım.İyiki almışım 7 seneden beri kahrımı çekiyor.ayrılma vakti geldi daha geniş aile arabası almayı düşünüyorum.Alacak arkadaşlara eğer bakımları falan iyi yapılmışsa 500.000 çok rahat görür diyorlar.Herkese iyi akşamlar.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X