Direk enjeksiyonlu motora sahip bir araç. Kimse lpg önermez. Araç temizse 200.000km pek sorun olmaz mekanik aksamda. Otomatik şanzumanı 4 ileri. Performansını büyük ölçüde törpülüyor. Buna rağmen ekonomik bir araç.
quote:
Orijinalden alıntı: metinTasci
quote:
Orijinalden alıntı: ugur_yavuz
Biraz araştırdım da, S40 ın bazı parçaları Ford Mondeo ve Mazda 6 serisi ile ortakmış. Yani Volvo yerine Ford marka yedek parçalar daha ucuza temin edilebiliyormuş. Bu doğrumu dur ?
2005 den sonra ford a gecti bu kasa mitsubishi
Bu Classic kasanın ford mondeo ve mazda 6 ile alakası yok. Mitsubishi Carisma ile aynı şasiyi paylasıyorlar. Motoru Mitsubinin Carisma modelinde bulunan GDI nin ta kendisi. İlandaki aracın arka tamponu sanırım 2. eksoz çıkışını taktırmak için kesilmiş. Ayrıca araç galeride iyice araştırmadan almamanızı tavsiye ederim.
8 senedir lpg kullanıyoruz hiç bir sıkıntı ile karsılasmadık araç 5ileri vites / vites gecisleri mukemmel bazen benzin bazen lpg ile kullanıyoruz ve aradaki fark yok denecek kadar az. ++ yumusak bir lastık takılırsa ses yalıtımı mukemmel
Doğrudur hocam. Bizde de 2000 model 1.8 otomatik vardı. LPG taktık bizde de sorunsuz çalışıyordu. çekiş de fena değildi ama aşağı yukarı 15.000 km sonra sattık. LPG ustaları direk enjeksiyon oldugundan 50-60.000 km sonra aracın kendi enjektörlerinin yanabildiğini söylemişti. Tavsiye etmiyorlar o yüzden. Bizim taktığımız kit Tomasetto idi. Bu arada 5 ileri demişsiniz benim bildiğim 5 ileri otomatikler 2.0T ve 1.9T4lerde kullanıldı yalış mı biliyorum? Sanırım sizin araç 1.8 değil?
+2001 itibaren 5 ileri kullanıldı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme