Şimdi Ara

2002 - 2006 CRV Sahipleri Bilgi Paylaşımı (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.102
Cevap
35
Favori
171.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NBKP

    teşekkür ederim @akita ilk araç olunca illa ki sorup, fikir alıyorsun.Kime sorsam o arabaya o kadar verilmez yorumunu yapıyor. Alternatif olarak x-trail, Raw-4, sorento anılıyor. 2006 model sorentoyu 220 bin kmde bu fiyata alabiliyorsun, 2002 CRVnin yanında 2006 sorento ışıl ışıl tabi para doğru yere gitmiş algısı yaratıyor. Arabalardan çok anlamam, uygun fiyatlı, motoru güçlü,sanayiyle beni çok uğraştrmayacak, yüksek, komforlu bir araba almak istiyorum. Herkes 'bayan arabası' kalıbına uygun yaşı küçük, kmsi düşük, motor gücü düşük, fiyatı düşük araçlara yönlendiriyor. CRV alıp pişman olup, çevredekileri de haklı çıkarmaktan korkuyorum.


    2003 CRV mi geçen sene biradere verip 2009 modelini aldım ama hala özlemle yadederim kendisini. Çok güzel araçtır.

    XTrail de LPG de sübap erimesi vardır. 2 bin lira verip Çelik sübap taktırmalısınız,Rav-4 ün içi Crv ye göre dardır ve LPG uyumsuzluğu var diye biliyorum.
    Karar sizin ama pişman olmazsınız. Hala biraderden alıp zaman zaman kullanırım bizim tosunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar ,

    2002 Model CRV araca sahibim, aracımda uzun süredir katalitik arızsından dolayı lamba yanıyordu. Sildirince tekrar yanıyordu kısa süre sonra. Ayrıca katalıtik konvertöründe içi dağıldığından dolayı orta alttan zırlama seside yapıyordu araç. Orjinalini 3000 lira fiyat istedi servis ve bekliyorsunuz 1 aya geliyor en erken. Çıkmacılara gittim 1000 lira diyor ve sağlanm olup olmadığı belli değil. epey araştırdım en sonununda şaşmaz yüksel oto egzoz da katalitiği söktürdüm ve kendi yaptıkları kataliğiti taktırdım çift sönsürlü euro 4 normlarına uygun katalitiği yaklşık 2 saatlik bir uğraş sonunda taktılar. 600 tl ey mal oldu. parça orjianl değil . Ama fabrikasyon katalitik, orjianal katalitiğin snesör bağlantı noktalarını kullanıyorlar. 2 sene garantili garanti belgesi vs .

    Hem katalitiğim yenilendi hem çekişi düzeldi hem de hem de zehirli gaz oarnı azaldı aracın. Bilginize




  • Herkese selamlar foruma pek giremiyorum.Sevgiyle ve honda ile kalın :)

    Akita uzun zamandır göremiyoruk sizi.Katalitik Konvektör iptalini neden düşünmediniz.Hp artışı da söz konusu olurdu maliyette cabası.

    Başka eksi bir bir yönü mü vardı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba doğukan,

    aslında forumu sürekli takipteyim ama fırsat olmuyordu yazmak .

    Katalitiği söktürmek gibi bir çok alternatifi de değerlendirdim aslında . Ancak en sonunda kesin çözüm olarak belirttiğim şekilde yaptım.

    İptal etmedim çünkü Muayenede sorun oluyor biliyorsunuz, ayrıca aracımı satacak olsam bu şekilde bir aracı satmaya kalkmak daha problemli olacaktı. Sonuçta arıza lambası yanan ve her an tıkanma ihtimali olan bir parçası olan aracı almak istemez kimse. Bunun yanında bende biraz takıntılıyım bu konulara. Aracım sorunsuz demek isterim gerçekten de . Sürekli lambası yanan bir aracı kullanmakta sinirlerimi bozuyordu açıkcası

    İyi günler
  • Hayırlısı olsun çözümlemenize sevindim.

    E yönetmen e de selam ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlısı olsun çözümlemenize sevindim.

    E yönetmen e de selam ;)

    Selamlar Doğukan:

    İyisindir umarım,satmıştım arabayı,yeni birşeyler aldın mı.? Bizim tosun aylardır yatıyor,haftada 1 gün çalıştırıyorum kendine gelsin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyönetmen E kullanıcısına yanıt
    Yok nerde,satış o satış ;)

    Tavsiyem satma sakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba. arabamı yeni sattım. uzun zamandır hayalini kurduğum crv'yi arıyorum. aracını satmak isteyen olursa talibim. tercihim 2005-2006 model ama 2002-2004 arası da olur. hatta kaçırılmayacak temizlikte olursa 1999-2001 bile olur. tavsiyelerinizi bekliyorum. saygılar...
  • 2002 model 200.000 km de crv alınır mı yoksa riskli midir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Font_Drakula F kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla 2002 yılı, CRV'nin Vtec motordan i-vtec motora geçtiği ve de triger kayışı yerine zincir kullanmaya başladığı sene. Eğer 2002'nin yeni tasarımı ve de daha önce tüp takılmamış ise uygundur. Tabiki 13 yaşındaki aracı satın alamadan önce iyi bir şekilde incelenmesinde yarar var ayrıca.
  • Arkadaşlar ben de 2005 model 80000 de, hatasız bir CRV makyajlı kasa aldım 54000'e. Malum viteslerde P,D,R ve N'yi biliyorum, ancak 1 ile 2 ve de vites ucundaki düğmeyi ne zaman ve nasıl kullanmam gerekiyor, bilenlerden mümkünse bir yanıt rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
  • Aydo1 A kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. 1 e alırsanız sadece 1. viteste 2 ye alırsanız sadece 1 ve 2. viteslerde gider , vites kolunun üzerindeki tuşda ( yanlış hatırlamıyorsam ) over drive denilen tuş bastığınızda 4 den 3 e alıyor vitesi ve aracın kısa zamanda hızlanmasını sağlıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun.

    Şöyle açıklayayım :

    Vitesi D ye alır o/d off yaparsanız aracnız 1-2-3 viteleri arasından uygun olanını seçer. .D konumunda 4. viteste iken o/d off yaparsanız 3 vitese atar.

    1 sadece 1. vitestir
    2 sadece ikinci vitestir. 2 konumunda 1. vitesi kullanmaz.
  • akita A kullanıcısına yanıt
    Yanıt için her ikinize de çok teşekkür ederim. Ayrıca hayır dilekleriniz için de çok sağ olun. :) Şöyle mi anlamalıyım açıklamalarınızı ?
    Zaten ben şehir içinde kullanıyorum;

    1) D ile kalktım ve düz yollarda gidiyorum, herhangi bir rampaya geldim ve aracın çekişi düştü, vites D de, o zaman mı O/D OFF yapmalıyım ? Bu da sadece 3. vitese alır o zaman.
    Hızını aldığında kendi otomatik olarak tekrar 3. vitesten çıkıp D de devam eder mi, yoksa ben mi hızını alınca düğmeye basıp O/D OFF dan çıkarmalıyım ?

    2) Yoksa yerine göre önce 2 yine de çekmezse 1 e mi almalıyım ? Ya da çekmediği anda O/D OFF yapmam yeterli mi ?

    3) 2 ya da 1 e aldım, ben bu viteslerden D ye almadığım sürece hep bu vitesler de mi kalır ? Hızını aldığında ben D ye mi almalıyım ?

    4) Bu vites geçişlerinde ayağım gazda mı olmalı, yoksa gazı kesip mi vites geçişi yapmalıyım ?

    5) O/D OFF yaparken ayağım gazda mı olmalı, yoksa gazı kesip mi O/DOFF yapmalıyım ?

    Umarım doğru sorular sorup, sizleri sinirlendirmemişimdir. Çevremde bir sürü kişiye sordum, her kez birbirinden ayrı şeyler söylüyor. Açıkçası çok şaşırdım. :):):)




  • Od of yaparken gaz basıp basmamanız farketmez.
    Od off da iken araç zaten D dedir. Sadece 4. vitese izin vermez. 1-2-3 ü kullanır. 3 de devrini alıp 4 e geçsin isterseniz od on yapmanız yeterli. 1 ve 2 de iken bu vitedlerde kalır, sizin vitesi D ye atmanız gereklidir. Çok sıkıntı etmeyin. Zorluğu yok alışırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gozbilginli kullanıcısına yanıt
    Yanıt için her ikinize de çok teşekkür ederim. Ayrıca hayır dilekleriniz için de çok sağ olun. :) Şöyle mi anlamalıyım açıklamalarınızı ?
    Zaten ben şehir içinde kullanıyorum;

    1) D ile kalktım ve düz yollarda gidiyorum, herhangi bir rampaya geldim ve aracın çekişi düştü, vites D de, o zaman mı O/D OFF yapmalıyım ? Bu da sadece 3. vitese alır o zaman.
    hızını aldığında kendi otomatik olarak tekrar 3. vitesten çıkıp D de devam eder mi, yoksa ben mi hızını alınca düğmeye basıp O/D OFF dan çıkarmalıyım ?

    2) Yoksa yerine göre önce 2 yine de çekmezse 1 e mi almalıyım ? Ya da çekmediği anda O/D OFF yapmam yeterli mi ?

    3) 2 ya da 1 e aldım, ben bu viteslerden D ye almadığım sürece hep bu vitesler de mi kalır ? Hızını aldığında ben D ye mi almalıyım ?

    4) Bu vites geçişlerinde ayağım gazda mı olmalı, yoksa gazı kesip mi vites geçişi yapmalıyım ?

    5) O/D OFF yaparken ayağım gazda mı olmalı, yoksa gazı kesip mi O/DOFF yapmalıyım ?

    Umarım doğru sorular sorup, sizleri sinirlendirmemişimdir. Çevremde bir sürü kişiye sordum, her kez birbirinden ayrı şeyler söylüyor. Açıkçası çok şaşırdım. :):):)




  • Aydo1 A kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah sinirlendirmek ne demek forumlar bunun için.

    Bildiğim kadarıyla cevaplayayım, ama sizi yanıltmak istemiyorum benim toyotam vardı, crv alamadım henüz . Çalışma prensibi aynıdır muhtemelen.

    o/d ye bastığınızda araç 4 de ise 3. vitese düşer aynen normal vitesli araçlarda vites düşürmüş gibi etkisi olur ve yokuş vs. lerde aracınız hızlanır, o/d yi kapatmadığınız sürece aracınızın şanzımanı 1-2-3 vitesler arasında hareket eder 4. vitese geçmez.

    Ayağınız gazdayken o/d ye basabilirsiniz.

    Bildiğim kadarıyla 1 ve 2 . vitesler yokuş aşağı aracın hızlanmaması motor freni yapması için yani karlı buzlu aşırı bozuk yollarda yokuş aşağı araç kendiliğinden hızlanmasın frene basmaya gerek olmaması için.
  • BEnim yazılar anlaşılmaz çıkmış, ama gözbilginli açıklmış olayı zaten.

    Tekrar söylüyorum. dert etmeyin çok kolay çözersiniz. araç hata yapmanıza izin vermiyor zaten
  • gozbilginli kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yanıtınız için. İnşallah öğreneceğiz. İnsan böyle tüm imkanlarını çok, çok zorlayarak bir araç alınca
    bilgisizlikten, araca zarar vermekten korkuyor. :)
  • akita A kullanıcısına yanıt
    Evet biraz bozuk çıkmış ama yine de az çok anlayabildim. Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için.
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.