ARKADAŞIM BEN SIFIR ALDIĞIMDAN BERİ ŞEHİR İÇİNDE BİLE 6,2DEN YUKARI ÇIKMADI. İLK ZAMANLAR DAHA FAZLA DİKKAT EDİYODUM KULLANIMA VE İLK 6AYIN SONUNDA 5.5,5,6 VE 5.7Yİ GEÇMEDİ. SON 6AYIMDA İSE 5,9, 6.0,6,2 ARASI DOLANIYORUM. ŞUANDA 5.9 ORTALAMA.
BENCE SEN ARABAYA DAHA ALIŞMADIN ONDAN DOLAYI FAZLA YORUYORSUN ARABAYI. BİRDE ARAÇ BAKIMSIZ OLDUĞU İÇİN FAZLA YAKIYORDUR. ÖRNEĞİN HAVA FİLTRESİ DEĞİŞTİKTEN SONRA GÖR ARABAYI. ARAÇ HAVA-BENZİN KARIŞIMINI İYİ YAPAMADIĞI İÇİN DAHA FAZLA MAZOT ÇEKİYODUR DEPODAN. DOLAYISIYLA ARTIŞIN EN ÖNEMLİ FAKTÖRÜ HAVA FİLTRESİ. MOTOR YAĞI KİRLENDİĞİ İÇİN MOTOR KAYMAK GİBİ ÇALIŞAMIYORDUR, YAPIŞIYORDUR YAĞ AKSAMLARA, O DA ETKİLER DURUMU. BUJİLER ESKİDİĞİ İÇİN İYİ ATEŞLEME YAPAMIYORDUR ÇİG ATIYORDUR MAZOTU.BUDA ETKİLER. YAKIT FİLTRESİ KİRLENMİŞTİR MAZOT ÇEKEMEZ BU DA ETKİLER. YAKIT POMPASI MAZOTUN KALİTESİZLİĞİNDEN ZİFT TUTMUŞTUR MAZOT ÇEKEMİYORDUR DEPODAN İYİ TORK ALAMIYORDUR BU DA ETKİLER. LASTİKLER AŞINMIŞ OLABİLİR BU DA ETKİLER. MOTORU AZ ISINMADAN HEMEN BAS GAZA GİDİYORSUNDU BU DA ETKİLER. ZİRA GETZLER ENFAZLA MAZOTU MOTOR SOĞUKKEN HARCIYOR.BUNLARDAN GERİSİ KULLANICIYA KALMIŞ.
BEN BUNU ŞUNA BENZETİYORUM. ATIN YEMİNİ SUYUNU İYİ VERİP AYAĞININ NALINI SAĞLAM ÇAKIP YULARINDAN DA İYİ TUTARSAN, DÜŞMEDEN YÜZLERCE KİLOMETRE GİDEBİLİRSİN.
sehir içi kullanım ve birazda yuksek devir yakıtı maalesef cook arttırıo..ama bn atesleme bujlıerını degistirmeden once 8,9 ları goruyodm bilgisayarda..simdi duzene girdi..tabi kullanısımada dikkat ediyorum..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme