Şimdi Ara

2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
14.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Accordlar passata göre süspansiyon olarak çok daha sertler ancak bu sertlik hondaya virajda herhengibir avantaj getirmiyorki,hızlı girilen virajlarda arka taraf fazlasıyla hafif hissettiriyor ve ayağı gaz padalında bu durumda hızlıca çekildiğinde arka taraf kaymayada başlıyor.Hondaların yumuşak ve uyumlu yol konforu bu araç için istanbul yolllarında passatın yanında özellikle kısa ve yoldaki enine darbeleri emme konusunda zayıf kalıyor ki iç mekandada passat bir miktar daha geniş.
    Özellikle hemen hemen tamamı otomatik olan honda passatın çok iyi geçen düz vites şanzıman opsiyonununda bulunabilmesi şahsi olarak tercih edilebilmesini sağlıyor.
    Motora gelirsek iki makinanında oldukça iyi olduğunu söylemek isterim ancak passatta olan değişken egzantrik accordada var ilaveten değişken emme manifoldu bu üniteye daha fazla kullanılabilir güç katıyor ve hemen hemen tüm devir seviyelerinde istekle devirlenmeye başlıyor.
    Söyleyebilirimki bu hacim klasmanındaki bmw nin 150 hp lik 2.0 motoru dahil hemen hemen en iyi motor bu ünite ki konforlu ve titreşimsiz bir sürüş için vw makinaya denge millerini entegre ederek yumuşak bir akustik konfor elde etmiş.
    En büyük fark 2.el fiyatlarda tabi bu alıcıya kalan bir tercih.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rice-R

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi


     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi



    Kapak jantlı en kötü accordu koyuyorsunuz koyunca... Yakışmıyor bu tip hareketler

     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi



    Çok güzel hareketler bunlar.
     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi




  • Birkaç resimde benden olsun


     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi




     2005 2006 passat 2.0 fsi mı 2004 yoksa 2.4 acoord executice mi


    Şu arabanın manuel seçeneğide olsaydı nolurdu sanki. Bu sınıfta performansta rakipsiz olurdu atmosferik dalında. Güzelim motorlar harcanıyor o otomatik şanzumanın altında...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rice-r

    Kapak jantlı en kötü accordu koyuyorsunuz koyunca... Yakışmıyor bu tip hareketler



    Valla dikkat etmedim, kusura bakmayın. Daha güzel resimleri eklediğiniz için teşekkürler arkadaşım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 2 Mayıs 2009; 14:26:06 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Birkaç resimde benden olsun

    http://www.traraba.com/wp-content/uploads/2007/06/honda_accord_sport_gt.jpg

    http://honda-type-r.com/photo/honda-accord-euro-r-3.jpg

    Şu arabanın manuel seçeneğide olsaydı nolurdu sanki. Bu sınıfta performansta rakipsiz olurdu atmosferik dalında. Güzelim motorlar harcanıyor o otomatik şanzumanın altında...


    DOHC I-VTEC

    2.0Litre'de; VW ve Audi'nin en iyi motoru TFSI'ın çıkış gücünü, atmosferik olarak üretebilen tek "stock" motordur. Ekonomi ve performansı bir arada sunması da I-VTEC'i Rakipsiz kılar.

    Manuel vites ile kullanmak ta ayrı bir zevk verir ama burada ACCORD'un en büyük eksiği bizi bu zevkten mahrum bırakması.


    Taner hocam. No Problem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güneydoğu -- 2 Mayıs 2009; 14:46:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Birkaç resimde benden olsun

    http://www.traraba.com/wp-content/uploads/2007/06/honda_accord_sport_gt.jpg

    http://honda-type-r.com/photo/honda-accord-euro-r-3.jpg

    Şu arabanın manuel seçeneğide olsaydı nolurdu sanki. Bu sınıfta performansta rakipsiz olurdu atmosferik dalında. Güzelim motorlar harcanıyor o otomatik şanzumanın altında...


    DOHC I-VTEC

    2.0Litre'de; VW ve Audi'nin en iyi motoru TFSI'ın çıkış gücünü, atmosferik olarak üretebilen tek "stock" motordur. Ekonomi ve performansı bir arada sunması da I-VTEC'i Rakipsiz kılar.

    Manuel vites ile kullanmak ta ayrı bir zevk verir ama burada ACCORD'un en büyük eksiği bizi bu zevkten mahrum bırakması.


    Taner hocam. No Problem



    Motoruna lafım zaten yok accord un :) Ömürlük bir motor. yagını suyunu koy, gerisine karışma... Ama maalesef aktarmadan dolayı 2 litrelik accordun 0-100 ü C segmentindeki 1.6 araclarla aynı duzeyde ve 1.6 dizellerinde gerisinde maalesef...




  • iki arabanında aşırı derecede fanatihi olan bir insan olarak
    bnce passat almalısın ekonomik yönden alırken satarken binerken rahat edersin.
  • .2.0 passatı geçtim 1.6 comfortline passatta bile accorddan biraz fazla donanım vardır hemde accord ile aynı paraya.şimdi şöyle düşün passat alırsan 1.6 fsı motorlu biraz daha kasarsan tiptronik vitesli passat accordla aynı paraya.ancak temiz bir 2.0 fsi ot.40 binden aşağıya bulamazsın.o zamanda makyajlı accord alabilirsin passat ile aynı donanımda olur.ben 6 aydır accord kullanıyorum,iki araç arasında bence çok fark var.passat bence daha konforlu lüks diyim.ama accorddaki hava yok kim ne derse desin.benim aracım gümüş gri yolda bakmayan kalmıyor inanın passattan çok ama çok daha fazla dikkat çekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.