Şimdi Ara

2007-2009 Sportage nasıldır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
17.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu yıllar arası 2. el dizel/otomatik 2.0litre bir kia sportage Suv bakıyorum. Bilmem gereken kronik bir problem var mıdır araçlarda? Yakıt tüketimi nasıldır kısaca bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _undead_ -- 1 Ağustos 2013; 17:47:04 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2007-2009 Kia Sportage: Kullanıcı Yorumları ve Kronik Sorunlar

    2007-2009 model Kia Sportage, uygun fiyatlı ve güvenilir bir SUV arayanlar arasında popüler bir seçenektir. Piyasada hem 2.0 CRDi hem de 2.0 EX gibi çeşitli donanım seviyeleriyle sunulan araç, kullanıcılardan genellikle olumlu yorumlar almaktadır.

    2007 Kia Sportage 2.0 CRDi Kullanıcı Yorumları:

    • Çoğu kullanıcı, 2.0 CRDi motorunun yakıt verimliliğini ve performansını övmektedir.
    • Aracın geniş iç hacmi ve rahat koltukları, uzun yolculuklar için uygun olduğu anlamına gelmektedir.
    • Kullanıcılar, Sportage'ın sağlam yapısını ve güvenlik özelliklerini de beğenmektedir.

    2009 Kia Sportage 2.0 EX Kullanıcı Yorumları:

    • 2009 model Sportage, önceki modellere göre daha şık bir tasarıma ve geliştirilmiş iç mekana sahiptir.
    • 2.0 EX donanım seviyesi, deri döşeme, panoramik tavan penceresi ve ısıtmalı ön koltuklar gibi ek özellikler sunmaktadır.
    • Kullanıcılar, Sportage'ın yol tutuşunu ve sürüş kalitesini de iyi değerlendirmektedir.

    Kia Sportage 2.0 CRDi Yakıt Tüketimi Yorumları:

    • 2.0 CRDi motor, şehir içi kullanımlarda yaklaşık 7,5 litre/100 km, otoyolda ise 5,5 litre/100 km yakıt tüketmektedir.
    • Kullanıcılar genel olarak Sportage'ın yakıt verimliliğinden memnundur.

    Kia Sportage Kronik Sorunları:

    • Bazı Sportage modellerinde, dizel partikül filtresinde tıkanma sorunları yaşanabilir.
    • Uzun süreli kullanımda, turboşarjör arızaları da bildirilmiştir.
    • Bazı kullanıcılar, aracın süspansiyon sisteminde gürültü sorunları bildirmişlerdir.

    Sonuç:

    Kia Sportage, uygun fiyatlı, güvenilir ve geniş bir SUV arayanlar için iyi bir seçimdir. 2.0 CRDi ve 2.0 EX donanım seviyeleri, farklı ihtiyaçlara uygun çeşitli özellikler sunmaktadır. Aracın yakıt verimliliği, geniş iç hacmi ve güvenlik özellikleri kullanıcılar tarafından beğenilmektedir. Ancak, bazı Sportage modellerinde bilinen kronik sorunların farkında olmak önemlidir. Bu sorunları önceden tespit etmek ve çözmek, aracınızın sorunsuz çalışmasını sağlamaya yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • _undead_ _ kullanıcısına yanıt
    Doğrusunu yapıyorsunuz Kia SUV'laraına 2007den sonra ESP koydu. Ben 2008ini kullandım. Çok da memnun kalmıştım. Sıfır araç alacağım için satmıştım. Kronik bir problemi yok sadece turbo aracı kuralına göre kullanacaksınız (sabahları ısıtma, uzun süre devirli kullanma sonrası turboyu soğutma, vs), turbo motor olduğu için alacağınız aracın turbosunun vs iyi durumda olup olmadığına bakın.Turbo motor çok güçlü ve de seri yakıt durumunun ise kim ne söylerse söylesin, sehiriçi 10 lt altına düşmesini beklemeyin. Sehir dışında da 8 lt civarı yakar o da basmazsanız. Alırken full olanını almaya bakın sonrada taktırma aksesuarlar eğer yetkili serviste takılmadı ise keyif vermiyor. 4x4 Kia'ların parçası Honda 4x4'lerden ucuzdur. Servisi yaygındır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    Doğrusunu yapıyorsunuz Kia SUV'laraına 2007den sonra ESP koydu. Ben 2008ini kullandım. Çok da memnun kalmıştım. Sıfır araç alacağım için satmıştım. Kronik bir problemi yok sadece turbo aracı kuralına göre kullanacaksınız (sabahları ısıtma, uzun süre devirli kullanma sonrası turboyu soğutma, vs), turbo motor olduğu için alacağınız aracın turbosunun vs iyi durumda olup olmadığına bakın.Turbo motor çok güçlü ve de seri yakıt durumunun ise kim ne söylerse söylesin, sehiriçi 10 lt altına düşmesini beklemeyin. Sehir dışında da 8 lt civarı yakar o da basmazsanız. Alırken full olanını almaya bakın sonrada taktırma aksesuarlar eğer yetkili serviste takılmadı ise keyif vermiyor. 4x4 Kia'ların parçası Honda 4x4'lerden ucuzdur. Servisi yaygındır.

    Teşekkürler cevap için. Beklediğim gibi biraz fazla yakacak ama olur o kadar.




  • _undead_ _ kullanıcısına yanıt
    Bir de 90 km'nin altına ve/veya biraz üstünde ise triger kayışını kontrol ettirin (trgiger değişimini yapıldığı, 90bin bakımı yetkili serviste en az 2500 TL civarı ve bu işlemi kesinlikle yetkili serviste yaptırın ücrertsiz kontrol ve de garanti var). Zira 2011 veya 2012'den sonra 2.0 dizellerde zincire geçildi.
  • Bu 90 bin bakımı neymiş ki 2500 tl tutuyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    Aracı mart2013'de satmıştım. Evrakları yanımda olsaydı detaylı bilgi verebilirdim. 2008 Kia spo, esas iş triger değişimi, bunun yanı sıra, tüm kayışlar, triger ile ilgili tüm rulmanlar vs değişmişti. Ankara'daki yetkili serviste yaptırdığım bu bakımda yanlış hatırlamıyorsam bu ücretin içinde 180-200 TL (koltuk, motor vs) eklenmişti. Bu fiyat üstelik kappanyalı bedeldi. İşlem tam bir gün sürüyor. Aynı şeyi sanayideki ustama yaptırsaydım parçaları KIA'dan alsam bile yine aşağı yukarı aynı fiyata geliyordu. Kısacası öyle bir fiyat belirlenmiş ki mecburen servise gidiyorsunuz. Servisin bir avantajı, yapılan işle ilgili bir sorun çıkarsa, sorumluluk servisin oluyor. Herşeyden öte, bu tür kritik bakımın yetkili serviste yapılamasından yanayım. Adı geçen aracımın çoğu küçük rutin bakımını sanayideki kendi ustama yaptırmıştım.
  • Bu Sportage II lerin turbo ömrü nasıldir?

    Nette iyi veya kötü pek bilgi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Forester 2010 Hakkında
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    Ben aracı 45 bin km'de almıştım 90 küsür binde satmıştım. O zamana kadar bir problem yaşamadım. Sadece turbo motorun kullanım kurallarına uydum, o kadar. Turbo dizelin keyfini aldığım bir araçtı. Bir ara turbo hortumunu değiştirmiştim ( bunda orijinal olması önemli) ancak, Ankara'daki servis Istanbul'daki depodan getirtene kadar kısa bir süre, Toyota (yanlış hatrırlamıyorsam) turbo hortumunu taktırmıştım. Kia tUrbo hortumunun orijinal fiyatı 110 tl idi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo hortumu yırtılınca nasıl bir belirti veriyor?

    çekiş mi düstü, ıslık kı yaptı ?
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    Benim aracın hortumu yırtılmamıştı. Bildiğim kadarıyla yırtılınca çekiş düşer ve sürmeye devam edersek de belli bir süre sonra turbo ölür. Ben ise, şans eseri bir sabah aracın altında yerde yağ damlası gördüm. Sanayiye gittiğimde turbonun pompa kısmının girişindeki kelepçenin ucu biraz açılmış ve hortumu sarsıntı ile zedeleyip hafif delmiş olduğunu gördük.
  • Vakit ayirip cevap verdiğiniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    Rica Ederim, bildiklerimi aktarmaya çalıştım. İyi günler.
  • Ben turboyu goremedim :)
    Acaba motoru orten plastigin altina mi gizlemisler ?
    Mazot filtresini de bulamadim ?

    Bilen biri tarif etse, resim koysa super olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    2008 spoda, motorun sol ön tarafında, aşağıda bir parça ve de ufak bir motor dan oluşuyordu gibi hatırlıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-10A157769 -- 29 Kasım 2013; 13:00:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.