Şimdi Ara

2007 CHRYSLER VOYAGER dan 2 yıldız!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
2.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    gördüm bir kaç kere

    benim gibi düşünmek zorunda değilsin arkadaşım
    panik yapma

    işçilik kalitesi diyorum işte
    ne güzelde kanıyorsunuz.
    iyi görünen araç kaliteli olmak zorunda mı?

    benim patronumun jaguar s-type ı var.
    o bile bazı yerlerde beter.

    kendimizi fuarlarda gazetelerde internette gördüğümüz araçlarla kandırmayalım.
    paran varsa navigatör al arkadaşım.
    sana kimse bişey demez.

    edit:
    aracım peugeot

    hiç bir zaman marka fanatikliği yapmadım.
    yiğidi öldür hakkını yeme





    iyide diyorum malzeme kalitesini nasil anladin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meganehb


    ZATEN BEN FORUMDADA YAZMIŞTIM AMERİKAN ARABALARI 10 YIL ÖNCE NEYSELER HALA ÖYLELER DİYE .YERLERİNDE SAYIYOR HEPSİ GÜVENLİK KONUSUNDADA MOTOR TEKNOLOJİSİ KONUSUNDADA.





    amarkan arabaları demenle bile arabadan hiçbişi anlamadın ortaya çıkıyor...sanki amrkada 1 tane araba üretici firma var
    20 ye yakın marka arba üretiyor.ayrıca mopar bu araçların içindeki en dandik yani türkiyenin tofaşı kalitesinde bi araba.
    kime annatıyorum ki...2 gün önce de corvetle cliyoyu karşılaştıran arkadaş kendisi.




  • TMSC araba yamulmus, on kafes egrilmis bugrulmus, bu mu guvenli

    Git bak PUNTO da var bu testte ayni duvara vuruyor, nasil carpmis , 5 yildiz arac nsail oluyor diye
  • anlıyan anladı
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: FatihSultan

    Lincoln kimmiş peki Audinin Mercedesin yanında
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Golf 4 kimmişki Lincoln'un yanında? Malzeme kalitesi felan diye saçmalamış bazı arkadaşlar. Kaç kere hayatlarında bindiler acaba?

    Bu arada Voyager için 2 yıldız kötü olmuş. Ancak ben birde Avrupa araçlarını Usncap'te görmek istiyorum, çünkü bana göre Amerikan araçlarını daha yüksek hızda çarptırıyorlar.

    Amerikan araçları bana göre en güvenlisidir, çünkü bu sallamasyon teste inanmıyorum. Özellikle "sözde 3 yıldızlı" olan aracıma, megane arkadan çarptı ve her tarafı haşat oldu arabanın.

    Ben bunu bilir, bunu söylerim.
    quote:

    iç dizayn ön konsol şekli çok kötü


    Bana göre mükemmel. Sana göre kötü olabilir, bana görede çoğu Fransız aracının içi berbat. Porsche Cayenne'nin iç mekanınıda hiç beğenmiyorum. Bu göreceli bir kavramdır, beğenmezsen almazsın.





    Ne alaka şimdi??



    Ayrıca TSMC şimdi Civicin 2 kasası da UScaptan 5 yıldız aldı.Gururlandım bi an





  • bu hataları görmek için gözlük takmaya gerek yok sanırım

     2007 CHRYSLER VOYAGER dan 2 yıldız!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FatihSultan

    iç dizayn ön konsol şekli çok kötü



    hocam onun direksiyonu yeter
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FatihSultan

    anlıyan anladı
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: FatihSultan

    Lincoln kimmiş peki Audinin Mercedesin yanında
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Golf 4 kimmişki Lincoln'un yanında? Malzeme kalitesi felan diye saçmalamış bazı arkadaşlar. Kaç kere hayatlarında bindiler acaba?

    Bu arada Voyager için 2 yıldız kötü olmuş. Ancak ben birde Avrupa araçlarını Usncap'te görmek istiyorum, çünkü bana göre Amerikan araçlarını daha yüksek hızda çarptırıyorlar.

    Amerikan araçları bana göre en güvenlisidir, çünkü bu sallamasyon teste inanmıyorum. Özellikle "sözde 3 yıldızlı" olan aracıma, megane arkadan çarptı ve her tarafı haşat oldu arabanın.

    Ben bunu bilir, bunu söylerim.
    quote:

    iç dizayn ön konsol şekli çok kötü


    Bana göre mükemmel. Sana göre kötü olabilir, bana görede çoğu Fransız aracının içi berbat. Porsche Cayenne'nin iç mekanınıda hiç beğenmiyorum. Bu göreceli bir kavramdır, beğenmezsen almazsın.





    Ne alaka şimdi??



    Ayrıca TSMC şimdi Civicin 2 kasası da UScaptan 5 yıldız aldı.Gururlandım bi an






    Ben bişey ima etmedim yanlız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    TMSC araba yamulmus, on kafes egrilmis bugrulmus, bu mu guvenli

    Git bak PUNTO da var bu testte ayni duvara vuruyor, nasil carpmis , 5 yildiz arac nsail oluyor diye

    Ben diyorumki, bu amerikan araçlarını 55 km/s değil daha yüksek hızda çarptırıyorlar. Ncap'e hiç bir zaman inanmadım. Neden usncap ve ancap baz alınmıyor da sadece "Euro".

    Onlardaki testleride koysanıza...

    Ayrıca Chevrolet arkadaşında dediği gibi "Abd halk arabasıdır."
    quote:

    bu hataları görmek için gözlük takmaya gerek yok sanırım

    Evet, mercedes ml, bmw x5, Q7 , Porsche Cayenne bütün bu araçlardada "0" kusur vardı zaten. At gözlüğüyle bakınca onlarda gözükmüyor malesef. Sıra lincoln navigator'a gelince birden bire at gözlükleri atılıp gözler fal taşı gibi açılıyor bilmem anlatabildimmi.

    quote:

    Lincoln kimmiş peki Audinin Mercedesin yanında


    Kim olduğunu çok iyi anlarsın gerçekte görünce. Kaç tane Bmw, Mercedes kaç tane bundan var say istersen. Bu boyutlarda sadece Mercedes'in Gl'si var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Golf 4 kimmişki Lincoln'un yanında? Malzeme kalitesi felan diye saçmalamış bazı arkadaşlar. Kaç kere hayatlarında bindiler acaba?

    Bu arada Voyager için 2 yıldız kötü olmuş. Ancak ben birde Avrupa araçlarını Usncap'te görmek istiyorum, çünkü bana göre Amerikan araçlarını daha yüksek hızda çarptırıyorlar.

    Amerikan araçları bana göre en güvenlisidir, çünkü bu sallamasyon teste inanmıyorum. Özellikle "sözde 3 yıldızlı" olan aracıma, megane arkadan çarptı ve her tarafı haşat oldu arabanın.

    Ben bunu bilir, bunu söylerim.
    quote:

    iç dizayn ön konsol şekli çok kötü


    Bana göre mükemmel. Sana göre kötü olabilir, bana görede çoğu Fransız aracının içi berbat. Porsche Cayenne'nin iç mekanınıda hiç beğenmiyorum. Bu göreceli bir kavramdır, beğenmezsen almazsın.

    quote:

    MOTOR TEKNOLOJİSİ KONUSUNDADA.


    Motor teknolojisi konusunda sizin beklediğiniz şeyi ben biliyorum. Silindir başına 5 valf, direk enjeksiyon, twincharge ve litre başına 100 beygir güç gibi şeyler istiyorsunuz.

    Doğru, teknolojik olarak, daha doğrusu kağıt üstünde bunlar çok şey ifade ediyorda. Pratik olarak malesef.

    Silindir başına 2 valf kullanmalarının bir amacı, torku alt devirde üretebilmeleridir. Eleştirdiğiniz, litre başına 50 beygir güç üreten A.b.d araçları esasen "alt devir" amacıyla üretilmişlrdir, alçak devir=konfor demektir.

    Dikkat edecek olursanız en en en spor otomobilleri olan Corvette bile gücünü 6300 devir/dakikada üretir. Maksimum çevirdiği devir ise "7000" devirdir.

    Herşeyin bir karşılığı var, adamların motoru aslında verimsiz felan değildir o devire göre. Vtec gibi 8000 devir çeviripte litre başına 50 beygir güç veren bir motor değildir amerikan motorları.

    Direkt enjeksiyon gibi bir şeyin olmaması ise, aslında bunun gibi teknolojilere gerek olmadığıdır. V8 motor rölantide bile çok yüksek tork sunduğundan, yakıt ekonomisi bu sayede yapılır. Gaza az basmanız=yakıt tüketimi demektir.

    Dikkat edecek olursanız, Corvette C6 Z06, otoyolda sabit hız suretiyle 14 litre gibi bir yakıt tüketimine sahiptir. Bu sınıftaki hiç bir spor araç 20 litre'nin altına inmemektedir.

    Amerikan araçlarının motorları, "OHV" yapısına sahiptir. Doch, Soch gibi değil, daha çok "blokta egzantrik" manasını taşımaktadır. Bu tür motorlar çok fazla devir çeviremezler, sıkıştırma oranları düşüktür. Bu sebepten dolayı "Dünyanın en uzun ömürlü benzin motorları bu tip motorlardır." Kaldıki, bu kanıtlanmış bir şeydir, amerika'da her gün kanıtlanmaktadır.

    Herşeyin bir bedeli var. Amerikan araçları yeni teknolojiyi kullanmıyorsada, bu özellikleri sayesinde bu gediklerini bertaraf etmektedirler.

    Ayrıca, motor modifiyesi konusunda yüksek hacimden ötürü önleri çok açıktır. Modifiye etmek kolaydır. Çoğu modeli, yakıt ekonomisi yapmak için gaz komutlarına karşılık veren elektromotor yerine, hala gaz teli kullanmaktadır. Kolay tamir ve performans adına.




    TSMC arabanın her yeri euroncap ta yamulmuş 2 yıldızalmış, usncaptan 4 yıldız almış ,bu araba, sen hala us ncap daha ağır koşullarda yapılıyor diyorsun.Bu arada avrupa araçlarında ,özellikle yeni TSI motorlarda maksimum tork, amerikan araçlarının motorlarına göre daha önce elde ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganehb -- 6 Şubat 2007; 20:46:28 >




  • Motor teknolojisi konusunda sizin beklediğiniz şeyi ben biliyorum. Silindir başına 5 valf, direk enjeksiyon, twincharge ve litre başına 100 beygir güç gibi şeyler istiyorsunuz.

    Doğru, teknolojik olarak, daha doğrusu kağıt üstünde bunlar çok şey ifade ediyorda. Pratik olarak malesef.

    Silindir başına 2 valf kullanmalarının bir amacı, torku alt devirde üretebilmeleridir. Eleştirdiğiniz, litre başına 50 beygir güç üreten A.b.d araçları esasen "alt devir" amacıyla üretilmişlrdir, alçak devir=konfor demektir.

    Dikkat edecek olursanız en en en spor otomobilleri olan Corvette bile gücünü 6300 devir/dakikada üretir. Maksimum çevirdiği devir ise "7000" devirdir.

    Herşeyin bir karşılığı var, adamların motoru aslında verimsiz felan değildir o devire göre. Vtec gibi 8000 devir çeviripte litre başına 50 beygir güç veren bir motor değildir amerikan motorları.

    Direkt enjeksiyon gibi bir şeyin olmaması ise, aslında bunun gibi teknolojilere gerek olmadığıdır. V8 motor rölantide bile çok yüksek tork sunduğundan, yakıt ekonomisi bu sayede yapılır. Gaza az basmanız=yakıt tüketimi demektir.

    Dikkat edecek olursanız, Corvette C6 Z06, otoyolda sabit hız suretiyle 14 litre gibi bir yakıt tüketimine sahiptir. Bu sınıftaki hiç bir spor araç 20 litre'nin altına inmemektedir.

    Amerikan araçlarının motorları, "OHV" yapısına sahiptir. Doch, Soch gibi değil, daha çok "blokta egzantrik" manasını taşımaktadır. Bu tür motorlar çok fazla devir çeviremezler, sıkıştırma oranları düşüktür. Bu sebepten dolayı "Dünyanın en uzun ömürlü benzin motorları bu tip motorlardır." Kaldıki, bu kanıtlanmış bir şeydir, amerika'da her gün kanıtlanmaktadır.

    Herşeyin bir bedeli var. Amerikan araçları yeni teknolojiyi kullanmıyorsada, bu özellikleri sayesinde bu gediklerini bertaraf etmektedirler.

    Ayrıca, motor modifiyesi konusunda yüksek hacimden ötürü önleri çok açıktır. Modifiye etmek kolaydır. Çoğu modeli, yakıt ekonomisi yapmak için gaz komutlarına karşılık veren elektromotor yerine, hala gaz teli kullanmaktadır. Kolay tamir ve performans adına.




  • BEN ONU BUNU BILMEM O ARAC YAMULMUS RESMEN...

    Eger ABD testleri daha sert olsaydi bu Chrysler mantik olarak 1 yildiz almasi gerekir, 4 yildiz almis

    TMSC senin MANTIGINI sevmek istiyorum

    Ne mantik helal olsun

    BEN BINMEM, VOYAGER icinde OLMEK ISTEYEN varsa buyursun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiochos -- 6 Şubat 2007; 20:47:44 >
  • ya arkadaşlar nedir bu Amerikan Avrupa kavgası
    Eskiden Japon Avrupa tartışılıyordu şimdide Amerikan oldu
  • http://www.safecarguide.com/mak/chrysler/idx.htm

    Şurayı inceleyin bakalım. Bütün ncap'lerin yaptıkları testler aynı tabloda. Amerikandan good alan avrupandan daha düşük alıyor.

    Burdada renault'un eski modelleri;

    http://www.safecarguide.com/mak/renault/idx.htm

    Eminim o model renautllar ncap'tan daha yüksek alıyordur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    BEN ONU BUNU BILMEM O ARAC YAMULMUS RESMEN...

    Eger ABD testleri daha sert olsaydi bu Chrysler mantik olarak 1 yildiz almasi gerekir, 4 yildiz almis

    TMSC senin MANTIGINI sevmek istiyorum

    Ne mantik helal olsun

    BEN BINMEM, VOYAGER icinde OLMEK ISTEYEN varsa buyursun



    çok haklısın ya,bazen hiç anlamıyorum tsmc nin yaptığı yorumları araba resmen yamulmuş o hala usncap falan felan napalım kardeşim burası amerika değil Türkiye euro n capı takarız bu arada konuyu çok dağıtmayalım sonra topic kilitleniyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meganehb


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    BEN ONU BUNU BILMEM O ARAC YAMULMUS RESMEN...

    Eger ABD testleri daha sert olsaydi bu Chrysler mantik olarak 1 yildiz almasi gerekir, 4 yildiz almis

    TMSC senin MANTIGINI sevmek istiyorum

    Ne mantik helal olsun

    BEN BINMEM, VOYAGER icinde OLMEK ISTEYEN varsa buyursun



    çok haklısın ya,bazen hiç anlamıyorum tsmc nin yaptığı yorumları araba resmen yamulmuş o hala usncap falan felan napalım kardeşim burası amerika değil Türkiye euro n capı takarız bu arada konuyu çok dağıtmayalım sonra topic kilitleniyor.


    nenden tc de eroncapı takıyoruz peki??burası avrupa mı??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    http://www.safecarguide.com/mak/chrysler/idx.htm

    Şurayı inceleyin bakalım. Bütün ncap'lerin yaptıkları testler aynı tabloda. Amerikandan good alan avrupandan daha düşük alıyor.

    Burdada renault'un eski modelleri;

    http://www.safecarguide.com/mak/renault/idx.htm

    Eminim o model renautllar ncap'tan daha yüksek alıyordur.


    yahu tamam işte euroncap tan 2 yıldız almışsa euroncapın testleri daha ağır demektir.




  • Benim mantığımı anlamayanlar yorumlamasın.

    Ben diyorumki, Ncapte Amerikan araçlarına daha ağır muamele yapıyorlar. Renault gibi araçlarada Usncapte yapıyorlar.

    Şimdi Renault Usncapte düşük çıkarsa bu söylediğim doğru olmuş olacak. Tabi chyrslerin halk arabası olduğunuda söylemeye gerek yok ise.

    Bu arada türkiye'de euroncapi takarız ne demek, sana göremi belirleniyor?
  • bu forumda gereksiz marka fanatiği yapan çok.

    hiç kimse doğruları yazmıyor.

    herkez kendi arabasını yada evinde odasında duvara posterini astığı markanın avukatlığını yapıyor.

    navigatörün işçiliği golf 4 den ( golf 5 değil) kötüdür dedim.

    hala kendimce doğru dediğime inanıyorum.

    sanki milletin şahsına hakaret eder gibi hemen başlıyorlar...
    yok motoru böyle yok busu böyle.

    forumun kalitesi malesef çok düşüyor.

    kimse kimseye tahammül edemiyor.
    bazı kişiler bencil.
    her şeyi çok bildiklerini sanıyorlar.

    yorum yapılan bir araca
    kaç kere bindin diye utanmadan soruyorlar.

    yada kaç kere gördün diye

    arkadaşlar ben dağ başında yaşıyorum.
    sizin kadar gün görmüş bir insan değilim malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 6 Şubat 2007; 20:56:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: meganehb


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    BEN ONU BUNU BILMEM O ARAC YAMULMUS RESMEN...

    Eger ABD testleri daha sert olsaydi bu Chrysler mantik olarak 1 yildiz almasi gerekir, 4 yildiz almis

    TMSC senin MANTIGINI sevmek istiyorum

    Ne mantik helal olsun

    BEN BINMEM, VOYAGER icinde OLMEK ISTEYEN varsa buyursun



    çok haklısın ya,bazen hiç anlamıyorum tsmc nin yaptığı yorumları araba resmen yamulmuş o hala usncap falan felan napalım kardeşim burası amerika değil Türkiye euro n capı takarız bu arada konuyu çok dağıtmayalım sonra topic kilitleniyor.


    nenden tc de eroncapı takıyoruz peki??burası avrupa mı??


    çünkü Türkiyeye avrupa standartındaki araçlar getiriliyor Amerika değil.Ayrıca Avrupada sayılmazmıyız?




  • nedense bazı kişiler golf 5 in golf 4ten kalitesini düşük oldugunu iddia ediyor ama bizde Golf 5 ten önce Golf 4 vardı iddia edrimki kalite düşmedi şekil değişti
    quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    bu forumda gereksiz marka fanatiği yapan çok.

    hiç kimse doğruları yazmıyor.

    herkez kendi arabasını yada evinde odasında duvara posterini astığı markanın avukatlığını yapıyor.

    navigatörün işçiliği golf 4 den ( golf 5 değil) kötüdür dedim.

    hala kendimce doğru dediğime inanıyorum.

    sanki milletin şahsına hakaret eder gibi hemen başlıyorlar...
    yok motoru böyle yok busu böyle.

    forumun kalitesi malesef çok düşüyor.

    kimse kimseye tahammül edemiyor.
    bazı kişiler bencil.
    her şeyi çok bildiklerini sanıyorlar.

    yorum yapılan bir araca
    kaç kere bindin diye utanmadan soruyorlar.







  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.