Şimdi Ara

2009 corolla elegant (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • _mp_ kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam sağolasın.Bir tanıdıkta 2016 dizel otomatik var o da çok şikayet ediyor hatta sarsıntılı biçimde vites geçişinden bahsediyordu.Demek ki genel bir problem bu otomatik vites.
  • Bu arada kullandığım araçların hepsi manuel. 1 Haftalığına multi mode olanını kullandım mecburiyetten aşırı bir yığılma vardı. Zaten Toyota dizel multi mode şanzıman robotize manueldir, bu yüzden manuel gibi vites geçişlerinde gazdan ayağı çekmek lazım. CVT, tork konvertörlü gibi değildir. Otomatik ve masrafsız araç isteniyorsa CVT veya tork konvertörlü en iyi seçim olur.
    EDC, DSG, Powershift, DCT ve benzeri çift kavrama şanzımanlar manuel kadar ekonomik ve hızlı vites geçişi sağlar ama sorun çıkardığında masrafı çok çok fazla olur. Yeni nesil DSG az sorunlu fakat sorun olduğunda mecbur yenisini almak gerekli parçası yok. Powershift aynı şekilde parçası yok komple şanzıman 17000 TL civarı idi en son. EDC son zamanlarda 3. vitese geçme sorunu çıkarıyor.

    Opel ve PSA (bluehdi - eat) tork konvertörlü şanzıman kullanıyor. Özellikle PSA EAT geliştirilmiş tork konvertörlü AISIN üretimi bir şanzıman, bu seride tork konvertörlü şanzımanın yüksek yakıt tüketme eğilimine büyük oranda çözüm getirilmiş. Şahsen otomatik şanzımanlı araç alacak olsam tercihimi bu şanzımana sahip araçtan yana kullanırdım.

    İşin özü toyota multi mode şanzımanı kullanmak manuel kullanmak gibidir.




  • 2011 corolla 1.4 dizel otomatik kullandık 5 yıl yakınlarda sattık. Yaklaşık 130 bin km kullandık. Rutin bakımlar dışında hiç bi sıkıntı çıkarmadı çok şükür. Taş gibi araba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.