< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2009 Hyundai i30 mu 2011 Fiat Bravo mu 2009 Peugeot 308 mi? (2. sayfa)
-
-
Hocam 12 litre yaksa bile fiyatından dolayı dizelden gene avantajlı.İsin en iyi tarafı da hem turbo benzin olması hem de lpg uyumunun iyi olması.Lpg uyumu iyi olan turbo benzinli araç sayısı çok değil.Gerçi multiairin lpg uyumu da iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
i30 un 308 den eksik yanı sadece motor yalıtımıdır. Malzeme kalitesi daha iyi, güvenlikte i30 da yan ve perde hava yastıkları var, konforda arkalar bağımsız. Benzinli olarak bakarsak sürüş keyfinde t-jette bravo bir tık iyi olabilir. 308 den de o anlamda iyidir i30
ama tjet iyi araştırın küçük şehirlerde turbo ile ilgili parçalarda temin problemi olabilir.
-
Bravo 1.6 Multijet Sport Style paket
Ya da
i30 derim.
İkisinden de memnun kalırsınız. Güzel tercihler yapmışsınız. Alfa Romeo Giluetta 1.6 da Bravo ile aynı platformda üretilmiştir. Onu da araştırabilirsiniz. 3 aracında parçasını rahat rahat bulursunuz.
Bravo eski aracımdı kronik olarak klima klape ve ön göğüs şişmesi-çatlaması dışında bir sorun yaşamanız oldukça düşüktür. Yakıt, performans, kalite, konfor olarak hepsi optimumdur. Daha düşük km bakmanızı öneririm.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
giu'nun arkası farklı evo-b platform diye geçer
stilo-bravo-deltanın platform aynı
tofaş fabrikada ve servislerin hiç birinde parçası yok,face gruplarında milletin parça için tekeline düşmeye gerek yok,yoksa keyifli makinedir bravo uzun sürede kullandım ama şuan gereksiz ki giu'lerle fiyatları aşağı yukarı aynı,giu varkende zaten bravo mantıksız
aks problemleri tüm serilerinde,motor kulakları tüm serilerinde,m32 şanzımanda azda olsa çatal ve rulman sorunları çıkıyor yine tüm serilerinde mevcut,yağ soğutucu patlama olayı mjetlerde mevcut (gerçi soğutucu kullanan otomobillerin bence hepsinde var) egr kapağı hepsinde aşağı yukarı bozuk,motorda pek sorun yaşatacağını sanmam,tabiki turbo,enjektör,pompayı dikkatli incelemek gerekiyor.
tjetleri yağ soğutucunun conta kaçırması ki conta yok,komple soğutucu almanız lazım,aks,karter havalandırma ki içinde diyafram patlıyor diyaframda ayrı yok :) soğutucu gibi oda komple almak gerekiyor,manifold ve turbo çatlamaları,turbo selenoid valfi bozulması (aslında buda normal)
multiair zaten başlı başına bela o robot saatli bomba,m.a filtresi,m.a'nın özel yağını kullanmak gerekiyor ki robot sorununu minimuma çeksin artık yaşları var kim ne kullandı bilemiyosun
yoksa uzun dönem dediğim gibi tjet ve mjet motor tecrübem var gerek kullanım,gerek eski servis çalışanı olmamdan ötürü ve klasik fiatın yaptığı otomobilin arkasında durmamasından ötürü bravo malesef stilo kaderini paylaşıyor ne yazikki böyle
konu sahibine tavsiye etmiyorum bravoyu,bunlar benim uzun dönem hem çalışmamdan ötürü hem kullanmamdan ötürü tecrübelerim,
katılınır katınılmaz bu yorumlarıma saygı duyarım,
açık açık nesi var nesi yok belli etmek istedim belki ışık tutar,şimdiden hayırlısı olsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 11 Mayıs 2024; 6:5:26 >
-
Hocam bu değerli bilgiler için çok teşekkür ederim, multiair hakkındaki bilgilere katılıyorum.
Multijette yağ soğutucusu patlaması ve egr kapağından sızıntılar bravo grubunda bazı kişilerin yaşadığı problemlerdi. Hatta insignia ile aynı egr kapağını kullanıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam. Ben yaklaşık 3 yıl bravo kullandım ve bu problemlerin hiçbirini yaşamadım. Sadece klima yönlendirme klapesi bozulmuştu. Aldığım Bravo(multijet) sıfır gibiydi neredeyse km'si çok düşüktü ve servis kayıtlıydı, belki onun da etkisi olabilir.
Facebook üzerinde çok güzel, kaliteli bir grubu var Bravo'nun; bu problemlerin hepsini çözüme kavuşturuyorlar gerekli yönlendirmelerle. Aslında çözümsüz problem olmaması değerli olan benim nazarımda... Takdir edersiniz ki tüm marka ve marka gruplarında oldukça can sıkıcı ve zaman kaybı yaratan problemler yaşanıyor.
Dolayısıyla konu sahibinin önerdiği araçlar içerisinde en stabil çalışan ve kaliteli gördüğüm yine Bravo'dur sonrasında i30 gelir. Tabi bir de Bravo'nun değer kaybı daha yüksek ve uzun süren bir satış dönemi olabilir bu da modelin eksi yönlerinden birisidir.
Eğer konu sahibi dümdüz bir otomobil elde etmek başım çok ağrımasın maksadında ise Corolla'ya çıkar tüm kapılar. Saygılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinksk -- 12 Mayıs 2024; 11:3:23 >
-
Ben de sizin gibi yıllar önce böyle bir üçlemde kalmışım ancak doğru tercih yaptığımı düşünüyorum şimdi o yıllara dönsek yine Bravo alırdım :) @esprehusso
-
tabiki her markanın modelinde kronik sorunlar olabiliyor gayet doğal,
benim en son kullandığım 2015 senesi idi,ki o zamanlar yeni sayılırdı bravolar şimdi ciddi şekilde yaşlandılar yoksa fiat ve alfa romeo sahibi çok oldum ,bu marka otomobilleri bayağı bir kullandım.yinede yineliyorum fiat hiç bir şekilde arkasında durmuyor bravo'nun geçen seneye kadar fiatta servis danışmanlığı yaptığım dönemde bir tane parçası bulunmuyordu,ki gelen bravo sahiplerine mecburen parçası bulunmuyor illede serviste olacak derseniz,dışardan parça araştırması yapıp dönelim dediğimde ben utanıyordum fiatın utanması gereken yerde.Ki konu sahibi doğuda kullanacak bu otomobili, bende bu gibi nedenlerden ötürü alınmaması taraftarıyım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X