Şimdi Ara

2010 Focus Dizel Chip Tuning Yaptırdım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Bendede Focus var 2007 model 1.6tdci 110hp chip attirmak istiyorum ama zararları nelerdir sıkıntı cıkartırmı . Kac binde bir bakıma girmek gerekir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallantinesFinest

    Özellikle deneyip yazıcam hocam Bu arada ankara içi denemek isteyen arkadaşlar olursa pm atabilir deneriz her türlü

    10sn altı olacağı kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 30 Ekim 2015; 21:27:31 >
  • hakanyuce35 kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 7000 Km dir chip li kullanıyorum daha bi sıkıntısını görmedim bakımları yine 10000 de bir yapıyosunuz değişen bişey yok
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    8 Sn altı 10 sn üstü olmayacağına eminim hocam.
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Son sürati denedinizmi peki ?
  • hakanyuce35 kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam denemedim ama 180 190 lara çok rahat çıkıyor. Eğer chip yaptıracaksanız şu sorunlara yol açabilir şimdiden söyleyim. Turbo selenoid valfi bozulup motor ışığını yakabilir ve araç 3000 deviri geçmez korumaya alır kendini, turbo hortumu patlatabilirsiniz ani gazlamalarda vs de turbo hortumu yüksek basınca biraz dayanıksız yarılabiliyor son olarakta ben şanzıman kulağını kırmıştım 2. viteste gazlayınca ama aynısı sizde olacak diye bişey yok oda benim şansıma kaderime bunlar dışında bi sorun yaşamadım ben.
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Ne kadar maliyeti oldu bunların ? Bu gibi sorunların olmamasi için ne tedbir alınması gerek ?
  • hakanyuce35 kullanıcısına yanıt
    Turbo selenoid valfi ni 110 tl ye aldım orjinal, hortum 65 lira + 30 lira işçilik, şanzıman kulağı aradaki ek parçayıda çıkma olarak 80 liraya aldım +20 lira işçilik verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallantinesFinest

    Olay matematik değil benim arabamdan çok çok daha ağır olan ve 177 hp olan bi arabayı karşılaştırıyorsunuz. Draglarda rolling lerde boşuna koltuklar camlardan tut taban halısına kadar sökülmüyor.

    sen nasıl hesaplaması gerektiğini anladınmı dediklerimden ? senin aracın hp torkunu son ölçümle elde ettiğin nedir onu söyle ben sana hesaplayayım ? 153/207 mi?
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    153/330
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Anladım Hocam suan arabanin teknik ozellıkleri nedir beygir ve torku. ?
  • hakanyuce35 kullanıcısına yanıt
    153 Hp 330 Nm tork hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallantinesFinest

    Hayır hocam denemedim ama 180 190 lara çok rahat çıkıyor. Eğer chip yaptıracaksanız şu sorunlara yol açabilir şimdiden söyleyim. Turbo selenoid valfi bozulup motor ışığını yakabilir ve araç 3000 deviri geçmez korumaya alır kendini, turbo hortumu patlatabilirsiniz ani gazlamalarda vs de turbo hortumu yüksek basınca biraz dayanıksız yarılabiliyor son olarakta ben şanzıman kulağını kırmıştım 2. viteste gazlayınca ama aynısı sizde olacak diye bişey yok oda benim şansıma kaderime bunlar dışında bi sorun yaşamadım ben.

    2011 focusuna yazilim yaptiran arkadasimim basina geldi bu olay; servis bulamadi " sorun yok" dedi, olaya ford el atinca degistirdiler valfi
    Diger bir sorun da serviste habire yazilim guncellemeleri sayesinde, yazilimin silinmesi microsofta kafa tutuyor ford bu konuda

    50bin km yazilimli, 1100kg arac kullandim; simdi 1500kg 90hpye dustum dunyam karardi

    "Yuzlerce muhendis dusunememis mi" ciler gelir birazdan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kara tren asvalta çıkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Anladım Hayırlı olsun
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Hocam valf sorunu zaten obd ye bağlayınca yazıyor turbo selenoid valfi diye onun için onu çözmek kolay oldu zor olan kısmı parçayı bulmak çoğu yedek parçacı ne olduğunu bilmiyor daha şaşmaz da gezmediğim yer kalmadı valfi bulucam diye sonunda değiştirdik sıfır sıkıntı
  • dardanel16 kullanıcısına yanıt
    Hiç hard yazılımlı corsa c görmediyseniz bir araştırın derim çünkü onların yanında benim araba elektrikli oluyor
  • BallantinesFinest kullanıcısına yanıt
    Isin ilginci, bunu bulamayan-sorun yok goren de yetkili servis. Degistirdiler 3.seferde..
    Adami ben tesvik ettim, ama bir kere denk gelmedim yazilimli haline; habire guncelleyip orjinale cekiyorlar ecu'yu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BallantinesFinest

    Hiç hard yazılımlı corsa c görmediyseniz bir araştırın derim çünkü onların yanında benim araba elektrikli oluyor

    kardeşim ben 1.6 multijet 120 hp 300 nm bravomu,165 hp 355 nm çıkarttım bilirim dumanı.sana tavsiyem eksozlarını 2 sağa 2 sola yerleştir,performans filitre taktır mutlaka bu arada yağ değişiminde tam sentetik mobil 1 kullan 10 bini bekleme 7 yada 8 binde değiştir.basınç farkları yağlamayı etkiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    quote:

    Orijinalden alıntı: BallantinesFinest

    Hocam hiç denemedim dediğim gibi kaç sn 0-100 belki 9 belki 10 sn ama hissettirdiği 8 8.5

    bmw 3 serisi 1995 cc 177 hp 350 nm torkla 8.6 snye 0-100 yarı otomatik
    mercedes c 220 cdi 2148 cc 150 hp 340 nm torkla 10.5 snye 0-100 yarı otomatik
    audi a3 1968 cc 170 hp 350 nm torkla 8.2 snye 0-100 manuel


    örnekler böyle çoğaltılabilir. siz 0-100 ü 8 saniyede kateden bir araca binin sonra kendi aracınıza binin ne hissettiğinizi paylaşmayın kendi kendinize değerlendirin

    Arkadaşa şu açıdan katılıyorum chip ile elde edilen güç %100 gercekçi değil. Misal benim araç 145 hp oldu ama orjinal bi aracın 145 hp si gibi aynı olmaz olmuyor.

    Chip ile 0-100 de 1.5 sn üstü kazanım olacagını düşünmüyorum ki hard bi uygulama değilse yapılan. Sizin aracın da 9.5 sn civarı 0-100 ü vardır hocam muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.