Şimdi Ara

2011 5.20D mi 2014 civarı 5.20i mi?(5.20D alınmıştır.Şu an satıyoruz.) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
5.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe.1905se

    520i üzer sizi 520 d derim ama yeni derseniz başka alternatif düşünün s80 bakın yada farklı alternatif

    S40 kullanmıştık daha önce Volvoyu seviyoruz ama S80 beğenmiyoruz.S60 belki düşünülebilir.
  • 2011'ler hepsi F10 kasa diye biliyorum, makyajda değişiklikler çok ufak zaten, ayrıca 520d'deki 2.0 litrelik motor performans olarakta 20i'deki 1.6 THP motordan daha iyi. Tüketimi de daha iyi, ikinci elde 160bin tlye 50 60 bin kmde araçlar var, 20i'ler sırf makyajlı, mtvsi az ve ruhsatta 3 sene daha yeni diye, benzinli bence alınmaz, hiç düşünmeyin bile benzinli olanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe.1905se

    520i üzer sizi 520 d derim ama yeni derseniz başka alternatif düşünün s80 bakın yada farklı alternatif

    S40 kullanmıştık daha önce Volvoyu seviyoruz ama S80 beğenmiyoruz.S60 belki düşünülebilir.

    Ben büyük araç Dediğiniz için (5 yada 7 serisi) s80 dedim yoksa güzel bir s60 Tüm ihtiyacınızı Karşılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5.20D alınmıştır.2011 model.Bakalım hayırlısı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    5.20D alınmıştır.2011 model.Bakalım hayırlısı olsun.

    Hayırlı olsun, doğru karar

    Araç kaç bin kmde ve mümkünse ne kadara aldığınızı söyleyebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    5.20D alınmıştır.2011 model.Bakalım hayırlısı olsun.

    Hayırlı olsun, doğru karar

    Araç kaç bin kmde ve mümkünse ne kadara aldığınızı söyleyebilir misiniz?

    160 binde arac.135 bin liraya aldik.Seneye takasa gider yeni E'ye geceriz muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 200 km kadar 525 Xdrive kullandım . Inanılmaz bir araba çok çok başarılı. Mümkünse farkı verilip X drive alınmalı. Boşuna sahibinden'de 555 tane Xdrive 5 serisi ilanı yok. Yeni kasanın Yarısı X drive neredeyse .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Bugün 200 km kadar 525 Xdrive kullandım . Inanılmaz bir araba çok çok başarılı. Mümkünse farkı verilip X drive alınmalı. Boşuna sahibinden'de 555 tane Xdrive 5 serisi ilanı yok. Yeni kasanın Yarısı X drive neredeyse .

    5.20D aldik artik 5.25 de cok basarili bir arac fakat gerek yoktu fark vermeye.3.aracimiz oldu cunku 5.20D.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayi'de ustamızı da bulduk,Borusana gidip bayılmayacağız kazık fiyatları muhtemelen.Yakıt tüketimi önceki sahibinin kullanımında 6.5 civarı.Babamda 6 ya düşer heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Bence yakıt konusunda 5 20d den 5.20i ye binerseniz kötü olur dizel olsunda modelini siz seçin

    5.20d gariban işiydi 30 bin bakım,5-6 litre yakıt falan harikaydı yani arabaya göre.Şuan yeni Qasqhai var bu arada onda yakıt 5.5 civarı ama 10 bin bakım aralığı çok kötü.

    Hocam oncelikle araciniz hayirli olsun.
    520d nin bakim araligi 30bin km fakat bakim maliyetleri pahali. 10 binde bir bakima giren bir araci 3 ile carparsan +bmw kalitesi ekledigin zaman 30 bin bakiminin parasina denk geliyor bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxiromulus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Bence yakıt konusunda 5 20d den 5.20i ye binerseniz kötü olur dizel olsunda modelini siz seçin

    5.20d gariban işiydi 30 bin bakım,5-6 litre yakıt falan harikaydı yani arabaya göre.Şuan yeni Qasqhai var bu arada onda yakıt 5.5 civarı ama 10 bin bakım aralığı çok kötü.

    Hocam oncelikle araciniz hayirli olsun.
    520d nin bakim araligi 30bin km fakat bakim maliyetleri pahali. 10 binde bir bakima giren bir araci 3 ile carparsan +bmw kalitesi ekledigin zaman 30 bin bakiminin parasina denk geliyor bilginize

    Nissanda 700-800 tl bakımlar,3 bakımda 2000 tl en az.BMW ye de 1500-2000 verebiliriz tek bakımda sıkıntı değil.Vergi,yakıt falan bunların arasındaki ufak farklarda önemli değil açıkcası.Ticaretle uğraştığımız için kapıda BMW durması ile Nissan durması arasında büyük fark oluyor.




  • Aynı ikilemde kalıp E180 Elite almıştık 3 ay önce.
  • 5.20D satılıyor şuan,tamamen ticari yoksa harika araç.Bulabilirsek 70-80binde araç alıp kullanacağız.Yoksa 5.20i veya E180 deneyebiliriz.Bilemiyorum artık.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.