Şimdi Ara

2011 CIVIC HB I-SHIFT'E YORUM YAPAR MISINIZ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
33.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • boş ver lpg yi , benzinden şaşma
  • 2 kere bu aractan almis ve simdi 3. sefer almayi dununen birisi olarak yapilan elestiriler haksiz bana gore.

    lpg li bir model almayi dusunuyorum. lpg yorumlari da gayet guzel.

    bence lpg yi es gecmeyin
  • benzinli gibisi yok walla
    performans onda , konfor onda, sessizlik onda, sorunsuzluk onda, kullanım zevki onda ,,,onda da onda
  • Selam arkadaşlar konuyu tekrar açalım.
    bende 2008 HONDA CIVIC Hb 1.8 İ-VTEC var alanı 3 ay oldu ve 10500 km yol yaptım. şuan aracım 90350 de ve şu ana kadar tek yaşadığım sorun sağ ön amortisörün patlaması oldu, oda malum yollarımız köstebek yuvası gibi, başka araç olsaydı çoktan pert olmuştu. Muhteşem bir araç tavsiye edilecek bir araç. ( kars yollarını bilen beni iyi anlar )
  • Bende karslıyım Gökhan
    Azerimisin
  • Karsın neresindensin
  • Konuyu 2 yıl sonradan hortlatıyorum fakat civic hb 2011 yazdığımda GOOGLE 'da 3. sırada çıkan bir konu bu. Google 'da henüz hortlamamış. Görüntülenmesi çok.

    Araç hakkında sayısız olumsuzluklar okudum. Bende de 2011 model 1.4 i-Shift var. Evet araç performans delisi değil ancak o motor sesi inanın abart egzozun verdiği kuru gürültü gibi değil dolu dolu GERÇEK MOTOR SESİ 'dir. Bahsettiğimiz motor honda motorudur. İnsan o motora alışınca ki bakın altını çizmek isterim honda hayranları (ben honda fanatiği falan değilim) aracın en çok motoruna bitmektedir. Bu araç 7. aracım ve onların dışında sayısız araç kullandım. Bu aracın motorunu ne kadar zorlarsanız zorlayın sanki hiç arıza yapmayacak hiç sorun çıkartmayacak gibi bir his uyandırıyor. Bu aracın motorunun sesine laf eden hondaya binmesin. Gitsin 1.2 TSI POLO kullansın. Yada clio. Nitekim ikisini de uzun yollarda kullandım fakat bir honda değil. İstanbul içerisinde bir kaç saatte olsa Porche Cayenne 2014 , aynı zamanda BMW 5.20i 2013 kullandığım dönemlerde oldu. Bu tür araçlarla da deneyimim oldu ancak benim altından kalkabileceğim fiyatlar değil elbet. Ancak demek istediğim araçları kıyaslarken sınıflarına bakın, fiyatlarına bakın , ve birinde + olan ötekinde - olabilir. Aşağıda belirticem zaten ama mesela 2011 model aracımın koltukları spor koltuk ve belden kavrıyor sabitliyor. Daha iyileri de var ama sınıfına göre mükemmel. Ancak aynı sınıf 2015 aurisi Advance modeli 2. el 55.000 ile 60.000 tl arası koltukları ZIMPARA GİBİ. Ama bu demek değildir ki auris kötü. Onunda + ları var ancak fiyatı da 10.000 tl fazla...

    Konuyu uzatmadan söylemem gerekirse araca çok anlamsız eleştiriler yapılmış. RİCAM ŞUDUR Kİ KULAKTAN DUYMA BİLGİLERLE YORUM YAPMAYINIZ. Bileni bilmeyeni yazıyor. Duyanı arkadaşının arabasında göreni yazıyor...

    * Aracın müzik sistemi bir çok C sınıfına göre iyi. En iyisi değil. 32 GB SANDİSK 1 cm lik USB kullanıyorum ve sorunsuz.

    * Arka koltuklara 2.05 cm boyunda 130 kilo arkadaşım oturmak zorunda kaldı. Koltuğu öne çektik elbet ancak sığdı. O arkadaşım GOLF e , ASTRA HB e, ve AURİS e sığamıyor koltuğu en öne çekmemize rağmen ki arka koltuklar sınıfına göre EN İYİSİ neredeyse. Değilse de 3. lüğü alır. Yalnız koltuk konforunu da unutmayın. BANK düzeni gibi olan arka koltuklu arabalarla karıştırılmasın.

    * Aracın bagajı 415 Litre. C sınıfının en büyük bagaj hacmi sanırım kia da idi oda 420 lt idi. Yanlışta hatırlıyor olabilirim modeli. Ancak bu model 415 Litre. GOLF HYDUNDAİ i30 AURİS vb sınıfı araçlar 380 litre. ÜStelik CİVİC SEDAN BİLE 395 LİTRE. BU ARAÇ 415 LİTRE BAGAJA SAHİP VE BU ARACA KÜÇÜK DİYENLER VAR.

    * Koltuklar spor koltuk. Spor paket en azından benim ki ve alacantra koltuk. Muhteşem. Şu an 2015 aurise advance sykpack e gidin , koltuklarına bir oturun sonra bu araca bakın. Aurisin skypack i 55bin ile 60.000 arası benzini. Fazladan tavanı anahtarsız girişi ve mercekli farı var ama başka neyi var ? Bagajı küçük. Koltukları , kotla otursan 3 hafta sonra kotunu yırtar. Zımpara gibi kumaşı var. Arka koltuklar daracık. Arka kol dayama sabit bile durmuyor. Arada 2 kocaman bardaklık... Ön konsol ankastre mutfak (Kız arkadaşımın tabiriydi). Uzun lafın kısası sınıfı araçlara bir bakın sonra fiyat kıyaslaması yapın yargılarken.

    * Direksiyon sert denmiş. Bir golf e binsenize ? Yumuşacık dimi ? Ama birde bu araçla 100km hızda yarım o şeklinde viraja girin sonra aynısını golf ile deneyin. Hondanın bu modelinde ki spor direksiyonu hayat kurtarır. Aynı virajı B sınıfı CLİO GTLine 1.2 motor 130 cc 210 tork ile denedim araç kendini şaşırdı direksiyon tepkisi tırıvırı. Alt sınıf ama çok araçla denedim. Elektrikli direksiyon var bu araçta ve böylesine duyarlı bir direksiyonu kullanmamışsınızdır iddaa ediyorum. (SINIFI ARAÇLAR İÇİN KONUŞUYORUM HATTA B SINIFINDA BİLE YOK. Yeni fabia 18inc jant ile de denedim)

    * Zenon far takılmıyor takılsa da sorunlu demiş. Forumda var adamın biri MERCEKLİ FARK TAKMIŞ bu modele. Bildiğiniz bu farlar mercekli ! Bırakın zenonu... Nitekim benim yetkili servisim zenon far takıyor garanti kapsamında. Araca kaplama yapıyor şeffaf. Cam filmi takıyor. Yani biraz yetkili servisleri araştırın. Body kit takanları var istanbulda.

    * Yine aracın ses sistemi. Benim modelimde 4 + 2 var. Tislerle. Ben sesi 21 çektiğimde bangır bangır bağırıyor. Öyle müzik dinleyemiyorum sesten. Esnafım gerçi yakışmıyor da 3 önce ki transporter aracımda anfisi 1000lik bass ı 4 adet 800 lük kabinli hoparlörleri vardı aracın sesi dışında. Çok değil belki ama az da değil. Ben yüksek sesle dinleyen insanım. Bu araçta anfi ve subwoofer yok belki ama ses gayet makul. Zaten fazlasını istiyorsan hangi araçta olursan ol modifiyedir sonu.

    * Şanzıman konusunda 1.vitese 35km denmiş. Ne alaka anlmadım ki.. motor soğukken 25km de değişiyor bu doğru. Tabi oda rampasına göre düzüne göre değişiyor. Siz eğer hemen öncesinde devirli kalkış yaptıysanız yavaşlayıp 1. vitesten tekrar kalkıp ağır ağır gidiyorsanız şanzıman sizin kullanımınıza göre kendini düzenliyor. Böyle bir yazılım getirildi. Örneğin siz performanslı kullandınız bir süre aracı ve yazılım bunu algılayarak sizin pedala basışınızdan , devirleri ona göre zorluyor. Aynı oranda yavaş giderken 3.vitese 3000 devirde atarken agresif kullanımı algıladığında 5000 devirleri gördüm. Neyse yani size kendini uyarlayan bir şanzıman. 2.vitese öyle geç atmıyor. Ve hafif basıyorsanız da sallantı falan da yapmıyor. Ha sonuna kadar köklerseniz debriyaja basma hissini uyandırıyor o kadar sallıyor. Sorarsanız şanzımana bayılmıyorum DSG den sonra ama arıza yaparsa da 16.000 TL ödemicem en azından. Nitekim şanzımanından da şikayetçi değilim. Bu araç keyif aracı.

    Son olarak şanzımana geçmeden , aracın malzeme kalitesine kötü diyen arkadaşlarım başka modellere de baksın. Sonra fiyatlarına da baksın araçların. F/P olarak bir bakın öyle yorumlayın. Koltukları, konsolu orta bölümde gözlü eşya yerleri... 5 adet 1.5litre sığan klime soğumalı TORPİDOSU var bu aracın. 5 Adet diyorum....

    Şanzıman konusunda bende memnun değilim ancak eski aradım DSG Golf öncesi, düz vites passat , öncesi Corolla sedan, öncesi transporter diye gidiyor yani böyle olunca şanzıman elbet DSG yada bir CVT değil. Ancak bu modelin i-shift i sizi sadece debriyaja basmaktan kurtarıyor. Ha belirtmen isterim ben otomatik vitesi yalnızca uzun yolda ve dik yokuşları iniyorsam kullanıyorum. Çünkü kendi motor frenleri size destek motor frenleri vb yardımları çok işe yarayabiliyor. Frene bir anda sonuna kadar bastığımda 6 dan 2 ye aldığını biliyorum aracı. Yada istanbul trafiğinde... Neyse şanzımanın amacı sizin yerinize debriyaja basmak. Onun dışında çok seri bir şanzıman değil. Nitekim 1.2 DSG leon 2015 (dayımın) ve Fabia 2015 1.2 DSG kullandım. Yani benzinli motorlar aynı ama araçlar farklı kullandım. Açıkçası beni üzdüler. 1.2 motor düşük belki ama torkları ve cc leri yüksek fakat belki de alıştığımdan aracımın keyfini şanzımanını motor sesini vermedi ve doğrusu beklediğim gibi de toparlamadı. i Shift bir DSG değil ancak yakıt tasarrufu sağlayan hoş bir şanzıman. 1. viteste evet soğukken 25km de değiştiriyor 20km değil ama 5km de önemli bir hız değil. Çok hoşuına gitmezse kollarda ki F1 vitesi kullan inanılmaz keyifli. DSG şanzımanın ki gibi ruhsuz değil vites geçisi :)

    SON OLARAK , 2015 LEON UN İÇİNE BİR OTURUN (60.000 TL) Sonra gelin bu araçtan bir adet bulun sokakta yollarda bulun gerekirse durdurun ve rica edin oturabilir miyim diye. Sadece oturun :)

    Ben HONDA FAN 'ı falan değilim. Hatta 7. kez aracımı değiştirdiğimde almaya karar verdiğim ilk hondam. Daha önce hiç düşünmemiştim. Ancak memnunum.

    FİYAT / PERFORMANS OLARAK KIYASLAYIN DİĞER SINIFLARIYLA. Ancak bir tek ŞANZIMANI İLE DEĞİL , GENELİYLE KIYASLAMA YAPIN.

    Diğer bir konuda , bir arkadaşımız şakasına söylemiş. Almayın bu araçtan zaten başkasında görünce kızıyorum gibisinden. Ben şaka söylemiyorum sahiden almayın. Çünkü bu aracı herkes kullanmamalı bence. Çok özel bir araç. Gerek dizaynı gerek donanımı (Fiyatına göre) gerek ise içi. (Koltuk , konsol , kumaş , bagaj vb) Zaten bu aracı bende başka yerde gördüğümde hele ki bakımsız ise bende üzülüyorum. Bırakın özel kişilerde kalsın böylesi bir tasarım ve böylesi + ları olan bir araç. Sınıfına göre. Tabi donanım olarak sınıfında eksiği olabilir ancak o fazlası olan araçlarında en aşağı 7bin ile 10.000 TL fiyat fazlası var. Nitekim fazlalıkları da bu fiyata değer mi tartışılır.

    >Google da ki aramam da çıkan 3. konu olduğundan tekrar söylüyorum , bazı yanlışları düzeltme gereği duydum.

    <<Harf hataları yapmışsam affola. Kazasız belasız günler dilerim>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KazanmakGibisiYok -- 3 Ağustos 2015; 1:34:17 >




  • Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar hiçbir zaman tam otomatikmiş gibi kullanılamazlar ya da o performans beklenilmez, malesef bu konuda çoğu kullanıcı eksik bilgiye ve tecrübeye sahip. Bu iş tamamen aracı tanıma ve şanzımanın çalışma karakterini öğrenme ile doğru orantılıdır. Bu araçları alanlar bunu kabullenmeli ve ona göre aracı kullanmalıdırlar.
  • Herkese iyi gunler
    2011 otomatik honda 1.4 alma niyetindeyim arac 92 bin km de ve sahibi daha önce triger değiştirmemış bu araçların triger ne zaman değişiyor ortalama?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i-shift dandik...artık üretilmiyor zaten
  • Ehliyetimi Yeni aldım civic hb 1.8 sport beni etkileyen ilk araçtı ve yarın ilk aracımı alacağım ve o da 2008 1.8 sport siyah. Hiç binmedim bile araca sadece görüntüsüne va motoruna aldanıp alacağım.umarım beklentimi karşılar ve bir hafta sonra buraya olumlu olumsuz deneyimlerimi paylaşacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimal



    Farklı beklentiler, farklı algılar, farklı yorumlar..

    1-Motor sesini, özellikle sıcakken, duymuyorum bile.. Motorun çalıştığını unuttuğum zamanlar oldu!
    2-Direksiyon düşük hızlarda çok yumuşak, tek parmağımla kullanıyorum. Hız arttıkça sertleşiyor, daha keskin-net tepkiler veriyor.
    3-USB 16gb taktım, çalışıyor.
    4-Müzik sistemi bir BOSE değil ama vasatta değil, gayet yeterli temiz net ses alabiliyorum.
    5-Servise geçen hafta 10bin bakımında 270 lira verdim. 20-30-40 bakımlarında ekstra bir şey yok, fren kullanım alışkanlıklarınıza göre balatalar değişebilir. Triger zincirli, bujiler bile 100binde değişiyor.

    1- Motor sesini duymuyor olmanızın sebebi ; a-çok yüksek sesle müzik dinlemeniz b- maximum 80 km hızla 6.vitesle gidiyor olmanız dışında aklıma başka hiçbirşey gelmiyor... Tabii civic hb den önce hangi araçları kullandığınızı da merak ediyorum ...
    2- direksiyon yüksek hızlarda sorun olmuyor fakat parktan çıkarken falan inanılmaz sert ...
    3- 16 gb 2 farklı flash bellek kullandım fakat çalışmadı ... hangi marka flash bellek kullandığınızı da yazarsanız , alacak arkadaşlara yardımcı olursunuz...
    4- Bose ses sistemiyle kıyaslamıyorum tabiki ama 45 000 tl bir araç için oldukça kötü bir ses sistemi. 45 000 tl de baz modeli için 1.8 lt de aynı ses sistemi olduğunu düşünülürse 55 000 tl lik bir araç için gerçekten kötü bir ses sistemi...320 kbps dışında mp3 dinlememe rağmen vasat bir ses sistemi olduğunu düşünüyorum..
    5-Servis konusunda ise 20 000 km den sonra sürekli olarak o parçayı değiştirmemiz gerekiyor bu parçayı değiştirmemiz gerekiyor diyip duruyorlar.


    Bende 1.8 olanı var 2007 i-shift. Yazılım attırıp Vites geçişlerini daha makul hale getirmiştim ama balata değişiminde Diyarbakır'da ki servis tekrar eski yazılımı kurdu işçilikleri de çok iyi olmayınca ilk aldığım zamankinden daha kötü oldu. Ama 1 den 2 ye geçiş dışında canımı sıkmıyor hatta o sarsıntılar bazen hoşuma bile gidiyor. Tabi ben motorsporları seven biriyim. Bunun etkisi var. Tam otomatik sedan kullandım gerçekten çok hoşuma gitti. 1.4 olan bendekinden 150 Kg daha hafif. Çok iyi kaçmasa da sorun çıkaracağını sanmıyorum ama 1.8 tadı elbette başka. 2 Lt motorlusu olsa bi saniye düşünmez alırım ( param da olmalı tabi) yol sesi de alıyor ama yol ne kadar iyiyse ses o kadar az. Yol sesi almayan araç da yok. Değerler de birbirine çok yakın. Bu konuda sallayanlara çok da takılmayın. Ayrıca yalıtım da yaptırılabilir. Bu aracın gerçekten sadece iki eleştirilebilir yanı var. Biri şanzıman özellikle de ilk iki vites. Onun dışında normal kullanımda dsg den daha iyi diyebiliriz. Eğer sürekli tam devir kullanmıyorsanız dsg o kadar da özel değil. İkincisi abartılı sert süspansiyon. Aslında sıvı dolgulu burç ve yalıtım desteği olsa da süspansiyon ses yapmasa o da can sıkmaz ama sert çukurlara tak tuk ediyor ve hoş olmuyor. Ama otobanda da rayların üstünde gibisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KazanmakGibisiYok K kullanıcısına yanıt
    Çok güzel yazmışsın. Senin yazıyı okuyunca bişeyler daha yazmak gerektiğini düşündüm. Senin de dediğin gibi vitesi gaza nasıl basarsan ona göre değişiyor. 1.4 olanında değişme devrini biraz daha yüksek tutmuş olabilirler. 1.8 olanında 2 bin devir civarında değişiyor gaza basmazsan. Ama Honda bu devri sever. Diğer motorlara göre çabuk devirleniyor. Düşük devirde vites değişmek için biraz gayret lazım. Bunlar da aracı anlamakla alakalı. Gaza basarsan gerekirse vites düşürür gerekmekse ya da düşülecek vites yoksa o viteste hızlanır. Devirleniyorsa ve vites yükselsin istiyorsan ya elle müdahale edeceksin ya da gaz keseceksin. Bi yokuşa çıkıyorsun Vites yükseltmesin ama gaz vereyim diyorsan vitesi kendine doğru cek manuele geçsin o viteste devam etsin.
    Motor sesi bütün hondalarda ve Abd pazarı için üretilen lüks otomobil olan acura da bile yüksek. Bu hondanın tarzı. Ayrıca sesi de çok güzel. Bi ara maddi sıkıntılar nedeniyle 2 bin devri geçmemeye çalışıyordum. Arabayı alalı bi yıl anca olmuştu. 2 hafta gaza basmadım ama o sesi duymak için nasıl içim gidiyordu anlatamam. İlk aldığım zamanlar ilk iki viteste dip gaz yapardım. 6300 dd de max güç ister manuelde olsun ister auto sen Vites büyütmezsen 6500 de kendisi büyütüyor. Manuelde büyütmek içinde çok dikkat lazım çok hızlı devirlendiği için Manuel yükselteyim derken bi bakıyorsun devir bitmiş Vites değişiyor.
    Ne kadar gaza basarsan o kadar geç, dipgaz yaparsan 6500 dd de değişiyor.
    Araç boy olarak vw bora ile aynı boyda. Ondan bagaj küçük. İç hacmi sedandan da büyük hatta Ön kısım bi üst sınıf ayarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 9 Kasım 2016; 18:59:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende bu aracı alırken baya kuşku ile yaklaşmıştım.Bu segmentte bulunabilecek en iyi otomatik vitese sahip bir araç.
    CVT şanzıman bakıldığında 2016 sonrası hataları düzeltilerek mükemmel bir hal aldı. DSG şanzıman ile hiç kıyaslanamaz.
    otomatik geçişlerinde 1 ile 2 arasında yolun eğimine göre verdiği karar sıkıntılı.Tam otomatik araçlarda da bu sorun var.Burada iş size düşüyor vites kolunu geri yada ileri iterek bu sorunu çözüyorsunuz bu başınıza çok dik yokuşlarda geliyor.2 de giderken araç kendini yavaşlatıp durma seviyesine getirip 1 e takıyor. Diğer viteslerde bu durum hiç yok zaten.Vites geçişlerine alışınca gaz ayarına hiç hissettirmeden kullanıyorsunuz.Tüm otomatikler böyledir zaten
    Geri kaçırma sorununu yok : fren pedalına dik yokuşlarda 2 kere dokunarak size 4 sn bir zaman vererek geri kaçırmıyor.
    Yakıt Tüketimi :Tam otomatik araça göre yakıt tüketimi çok çok düşük. şehir içi 5.9 L * 7 TL benzin derseniz 40 kuruşlarda .Herhangi bir tam otomatik 70 kuruşlarda yakar bu gayet uygun.Uzun yolda yakıt çok tasarruflu 5 L bir tüketim mevcut.Yol durumuna göre 5.4 lere çıkıyor.
    Süspansiyonları : biraz sert fakat spor bir araca göre gayet makul seviyede.
    Donanım olarak tam dolu bir paket .
    Dijital Klima harika
    İç hacim olarak gayet ferah bir araba dışarıdan görüldüğü gibi değil.
    Yol tutuşuna hayran kalmamak elde değil.VSA işi bitirmiş 160 la viraja girdim gram titreme yok
    Bagaj hacmi Hb bir arabaya göre en yüksek.Citroen C4 bu konuda nam yapmıştır.Bence yanına bunu da koyun.Bebek arabası ile en büyük boy valiz yan yana sığıyor.Üst hacme göre yarım dolmuş oluyor.




  • iki yıldır kullanıyorum. aldığım gibi lpg taktırdım. fazlasıyla ekonomik. hatta gördüğüm en az yakan araba diyebilirim. mesela 29 litre lpg ile ankara gölbaşından istanbul sancaktepeteye kadar geldim (420 km)..şanzıman konusnu dert etmek isteyen edebilir. bu verdiğiniz para ile aldığınız üründen beklentinizin farkında olup olmadığınız ile alakalı bir durumdur. birinci vitesten ikinci vitese geçerken sarsıntı yaşamak istemiyorsanız, 15 - 20 bin fazla verip tam otomatik bir araca binebilirsiniz. Hem fiyatı uygun olsun hem de tam otomatik konforu olsun düşüncesi ne kadar gerçekçi, tartışılır. Zaten yapan mühendis durumun farkında olacak ki f1 vites koymuş direksiyona... yokusta mısın? boşuna zorlama arabayı dokun parmaklarınla vitese, kaça istiyorsan at... ayrıca yarı otomatik olmasının avantajını da es geçmeyin.. en baba masrafı km si geldiğinde baskı balatası değişimidir. o da tam otomatik bir aracın şanzıman arızasının yanında devede kulak kalır. ayrıca tam otomatik sorunsuzdur diye kim söyleyebilir. sanayiye gidin her model her marka otomatik vites problemi yaşayan insanla karşılaşırsınız..Bunun bir çok sebebi var tabi. biraz biz kullanmayı bilmiyoruz, biraz dilinden anlayan usta bulamıyoruz vs...vs...Hondaya dönersek, katlanan aynalar, senörler, dijital klima vs vs.. araba gayet konforlu. bazılarına kasası itici gelebiliyor, o da zevk meslesi bir şey diyemem. ama az yakan, şekli yerinde konforlu ve geniş bir araç arıyorsanız alınır...




  • Bende 1.4 benzin lpg li i-shift aldım 2009 model, gençken hep olsun isterdik yani. 29 yaşında nasip oldu.

    Parçaları gerçekten pahalı, ustalar bu araba ile ilgili işçilikte taviz vermiyor.

    Şuan salıncak takımı, alt motor kulağı, aks başları ve direksiyon kutusu boşluğu revizyonu için(hepsine 4.500 TL dedi servis) ihtiyacım var fakat karar veremiyorum serviste kulak için işçilik dahil 600 tl dediler 5 dk sürmeyecek sök tak işlemi için. Parça internette(ne kadar doğru bilmiyorum) 300 TL kdv dahil.

    Teyp sorunum var 20-25 dk çalıştıktan sonra teyp kendi kendine açılıp kapanıyor, cızırtı gelip gidiyor ve istop edip 5-10 dk beklemeden düzelmiyor. Sorunun çözümünü nette bulamadım önden araştırma sebebim herkese arabayı emanet edip fazladan para ödemek istemiyorum.

    son olarak multimedya sistemi en kötüsü 2200 TL'den başlıyor montaj dahil.

    merak edenler için 16 k hasar kaydı(3 yıldır kazası yok, 9 parça kaza) 193.000 km de 2009 model 118 ilana koymuşlardı, 107,5 bine aldım.





  • Arkadaşlar 2011 Civic 1.4 i shift aracım var. Hafif meyilli yerlerde vitese geçirdikten hemen sonra meyilin durumuna göre geri veya ileri kaçırıyor. Bu durum tam meyilli yerlerde yokuş kalkış desteğinden dolayı olmuyor. Yarı otomatik araçlarda bulunan bir sıkıntı mı bu yoksa araçta mı bir sıkıntı var. Yorumlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.