Şimdi Ara

2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
2
Favori
29.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @H-Kahramann
    @metropol80

    Umarım probleminiz en kısa sürede çözülür ama deneyimle sabit diyebilirim ki daha çok yolunuz var, yolun sonu inşallah aydınlık olur...
    Bir fırsat bulabilsem de Samsung Türkiye ile yaşadığım 4 aylık (tam dört ay) problem çözüm sürecini buraya yazsam.
    Flat ofis konusunda ise ne yazık ki " balık baştan kokuyor ". Yalanın dolanın haddi hesabı yok, servis dersen zaten rezalet, firmanın kendi içindeki iletişimsizliği had safhada.
    Adamlar çağrı merkezlerinden verilen (binbir kavga dövüşle) faks numarasına ayrı ayrı 3 kere çekilmiş bir ihtarnameyi, firma içinde 4 günde bulamadılar/bulamadıklarını iddaa ettiler.

    Kısa bir Samsung Türkiye sözlüğü;
    Servis - Bu problem değildir, tüm televizyonlarda bu şekildedir. (Problemin farkındayız ama nasıl tamir edilir bilmiyoruz yada sizi iplemiyoruz zaten konuyu uzatacak bir tip izlenimi de vermediniz.)
    Servis - Televizyonunuz tamir için servise alınacak. (Bu televizyonu götürüp arıza hakkında hiçbir işlem yapmayacağımız gibi sağını solunu da çizip geri getireceğiz, bilginiz olsun.)
    Servis - Konu ile ilgili genel müdürlükten haber bekleniyor. (Hiç bir girişimimiz olmadı ayrıca umurumuzda da değil.)
    Servis - Genel müdürlük çözüm üretebilmek için fatura örneği istiyor bize ulaştırın. (Sizden aldığımız fatura nüshasını saklama gereği bile duymadık çünkü genel müdürlüğe falan başvuracağınız aklımıza bile gelmedi.)
    Servis - Size şu gün ve saatte geleceğiz hatta servise bizzat teknik servis yetkili blah blah bey gelecek. (Beklemenize gerek yok söz verilen gün toplantısı olacak ve tüm gün bekleseniz dahi haber verme gereği duymayacak, ikinci sefer gelmeyi unutacak, üçüncü sefer böyle bir kaydı hatırlamayacak, kısaca fazla uzattınız yani.)
    Çağrı merkezi - Şikayetiniz alındı gerekli birimlere ulaştırılacak. (Gerekli birim neresi ve nasıl ulaşılır hiçbir bilgimiz yok, bizi buraya oturttular ama ne biz onlara ulaşabiliyoruz ne de onlar bize ulaşıyor. Aç susuz sadece önümdeki kağıdı okuyorum.)
    Çağrı merkezi - Şirket içindeki prosedürden dolayı bu bilgiyi paylaşamıyoruz. (Paylaşacak kadar bilgim olsa burada işim ne? / Geçen paylaştım ama öyle bir paylandım ki bir daha tövbe...)
    Çağrı merkezi - Şikayetinizle ilgili servisi yönlendirmek üzere tekrar kayıt oluşturuyorum. (Siz bir daha arayana kadar kılımı bile kıpırdatmam.)
    Genel Merkez - Evet faks olarak verilen numara doğru ama belge bize ulaşmadı. (Ulaşsa ne olur ulaşmasa ne olur çok istiyorsan bir daha gönder, işim gücüm yok senin faksını mı takip edeceğim.)
    Genel Merkez - Sizin şikayetinizle başka bir birim / blah bey ilgileniyor. (Öyle büyük bir şirketiz ki saymakla bitmez birimlerimiz var ama şikayetle uğraşan bir tane bile var mı bilmiyorum / aklıma ilk gelen ismi söyledim ama sanmıyorum ki burada o isimde birisi çalışıyor olsun.)
    Genel Merkez - Son kullanıcı / tüketici olarak blah bey ile görüşmeniz mümkün değil. (Sen kimsin ki konu hakkında takip yapıyorsun üstüne bir de blah beyle görüşmek istiyorsun, kolay mı öyle kralcıklarla görüşmek haddini bil.)
    Genel Merkez - Tabii ki hakkınızı yasal çerçevede arayabilirsiniz...(Çokta umurumdaydı, sen kim Samsung Türkiye kim, elinden geleni ardına koyma, hangi kanun bana zincir vuracakmış şaşarım...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 18 Nisan 2012; 20:37:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    @H-Kahramann
    @metropol80

    Umarım probleminiz en kısa sürede çözülür ama deneyimle sabit diyebilirim ki daha çok yolunuz var, yolun sonu inşallah aydınlık olur...
    Bir fırsat bulabilsem de Samsung Türkiye ile yaşadığım 4 aylık (tam dört ay) problem çözüm sürecini buraya yazsam.
    Flat ofis konusunda ise ne yazık ki " balık baştan kokuyor ". Yalanın dolanın haddi hesabı yok, servis dersen zaten rezalet, firmanın kendi içindeki iletişimsizliği had safhada.
    Adamlar çağrı merkezlerinden verilen (binbir kavga dövüşle) faks numarasına ayrı ayrı 3 kere çekilmiş bir ihtarnameyi, firma içinde 4 günde bulamadılar/bulamadıklarını iddaa ettiler.

    Kısa bir Samsung Türkiye sözlüğü;
    Servis - Bu problem değildir, tüm televizyonlarda bu şekildedir. (Problemin farkındayız ama nasıl tamir edilir bilmiyoruz yada sizi iplemiyoruz zaten konuyu uzatacak bir tip izlenimi de vermediniz.)
    Servis - Televizyonunuz tamir için servise alınacak. (Bu televizyonu götürüp arıza hakkında hiçbir işlem yapmayacağımız gibi sağını solunu da çizip geri getireceğiz, bilginiz olsun.)
    Servis - Konu ile ilgili genel müdürlükten haber bekleniyor. (Hiç bir girişimimiz olmadı ayrıca umurumuzda da değil.)
    Servis - Genel müdürlük çözüm üretebilmek için fatura örneği istiyor bize ulaştırın. (Sizden aldığımız fatura nüshasını saklama gereği bile duymadık çünkü genel müdürlüğe falan başvuracağınız aklımıza bile gelmedi.)
    Servis - Size şu gün ve saatte geleceğiz hatta servise bizzat teknik servis yetkili blah blah bey gelecek. (Beklemenize gerek yok söz verilen gün toplantısı olacak ve tüm gün bekleseniz dahi haber verme gereği duymayacak, ikinci sefer gelmeyi unutacak, üçüncü sefer böyle bir kaydı hatırlamayacak, kısaca fazla uzattınız yani.)
    Çağrı merkezi - Şikayetiniz alındı gerekli birimlere ulaştırılacak. (Gerekli birim neresi ve nasıl ulaşılır hiçbir bilgimiz yok, bizi buraya oturttular ama ne biz onlara ulaşabiliyoruz ne de onlar bize ulaşıyor. Aç susuz sadece önümdeki kağıdı okuyorum.)
    Çağrı merkezi - Şirket içindeki prosedürden dolayı bu bilgiyi paylaşamıyoruz. (Paylaşacak kadar bilgim olsa burada işim ne? / Geçen paylaştım ama öyle bir paylandım ki bir daha tövbe...)
    Çağrı merkezi - Şikayetinizle ilgili servisi yönlendirmek üzere tekrar kayıt oluşturuyorum. (Siz bir daha arayana kadar kılımı bile kıpırdatmam.)
    Genel Merkez - Evet faks olarak verilen numara doğru ama belge bize ulaşmadı. (Ulaşsa ne olur ulaşmasa ne olur çok istiyorsan bir daha gönder, işim gücüm yok senin faksını mı takip edeceğim.)
    Genel Merkez - Sizin şikayetinizle başka bir birim / blah bey ilgileniyor. (Öyle büyük bir şirketiz ki saymakla bitmez birimlerimiz var ama şikayetle uğraşan bir tane bile var mı bilmiyorum / aklıma ilk gelen ismi söyledim ama sanmıyorum ki burada o isimde birisi çalışıyor olsun.)
    Genel Merkez - Son kullanıcı / tüketici olarak blah bey ile görüşmeniz mümkün değil. (Sen kimsin ki konu hakkında takip yapıyorsun üstüne bir de blah beyle görüşmek istiyorsun, kolay mı öyle kralcıklarla görüşmek haddini bil.)
    Genel Merkez - Tabii ki hakkınızı yasal çerçevede arayabilirsiniz...(Çokta umurumdaydı, sen kim Samsung Türkiye kim, elinden geleni ardına koyma, hangi kanun bana zincir vuracakmış şaşarım...)




    Hocam, temennileriniz için çok teşekkür ederim. Umarım sorunumuz çözülür ama samsung işte... şu anda yolun başındayım, bahsettiğiniz süreci malesef aynen yaşamaya başladım. bir kaç kez daha görüşmede bulunduktan sonra dogrudan mahkemeye verecem. servis tv ye bağlı tüm cihazlar hdmı olması ve teknik detay da çok fazla bilgim olması nedeniyle yayın ve kullandığım bağlantılara top atamadı. bir kaç dakika hd kanalda maç izledikten sonra kendisinin rapor düzenleyemeyecegini, değişim için konuyu merkeze ileteceğini bildirmişti ama neyse...Bundan sonra asla samsung marka bir ürün almam! ayrıca, anadolu gurubu dönemin de dahi bu kadar sorunlu değildiler. şu anda sony yetkili satıcılarından, sony marka bir tv almadığıma çok çok pişmanım. tv yi gg'de veya sanal pazarda satıp kurtulabilirim ama işte sorunlu ürün başkasına nasıl satarım? neyse en iyisi mi manzara resmi yapıştırıp duvara asayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann
    ayrıca, anadolu gurubu dönemin de dahi bu kadar sorunlu değildiler.

    Aynen katılıyorum, zamanında (Samsung Türkiye'nin kendi adıyla pazara girişinde) Anadolu Grubu'ndan kurtulduğu için sevinenlerin başında ben geliyordum ki çok umutluydum.
    Şimdi ise onlarla aynı kaderi daha kısa zamanda paylaşsınlar diye duacıyım.
    Ben yeri geldiğinde yazıyorum;
    Bir daha Samsung ürünü = O günkü şartlar altında belki.
    Bir daha Samsung Türkiye garantili ürün = Asla.
    Hem paralel vs ithalata göre sırf bu garanti için %30 civarı fazla ödeyeyim hem de paramla rezil olayım, sebep?
    Aynı rezilliğe maruz kalsam bile hiç değilse satın alım anında bu kazığı yemekten kurtulmuş olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog


    Kısa bir Samsung Türkiye sözlüğü;
    Servis - Bu problem değildir, tüm televizyonlarda bu şekildedir. (Problemin farkındayız ama nasıl tamir edilir bilmiyoruz yada sizi iplemiyoruz zaten konuyu uzatacak bir tip izlenimi de vermediniz.)
    Servis - Televizyonunuz tamir için servise alınacak. (Bu televizyonu götürüp arıza hakkında hiçbir işlem yapmayacağımız gibi sağını solunu da çizip geri getireceğiz, bilginiz olsun.)
    Servis - Konu ile ilgili genel müdürlükten haber bekleniyor. (Hiç bir girişimimiz olmadı ayrıca umurumuzda da değil.)
    Servis - Genel müdürlük çözüm üretebilmek için fatura örneği istiyor bize ulaştırın. (Sizden aldığımız fatura nüshasını saklama gereği bile duymadık çünkü genel müdürlüğe falan başvuracağınız aklımıza bile gelmedi.)
    Servis - Size şu gün ve saatte geleceğiz hatta servise bizzat teknik servis yetkili blah blah bey gelecek. (Beklemenize gerek yok söz verilen gün toplantısı olacak ve tüm gün bekleseniz dahi haber verme gereği duymayacak, ikinci sefer gelmeyi unutacak, üçüncü sefer böyle bir kaydı hatırlamayacak, kısaca fazla uzattınız yani.)
    Çağrı merkezi - Şikayetiniz alındı gerekli birimlere ulaştırılacak. (Gerekli birim neresi ve nasıl ulaşılır hiçbir bilgimiz yok, bizi buraya oturttular ama ne biz onlara ulaşabiliyoruz ne de onlar bize ulaşıyor. Aç susuz sadece önümdeki kağıdı okuyorum.)
    Çağrı merkezi - Şirket içindeki prosedürden dolayı bu bilgiyi paylaşamıyoruz. (Paylaşacak kadar bilgim olsa burada işim ne? / Geçen paylaştım ama öyle bir paylandım ki bir daha tövbe...)
    Çağrı merkezi - Şikayetinizle ilgili servisi yönlendirmek üzere tekrar kayıt oluşturuyorum. (Siz bir daha arayana kadar kılımı bile kıpırdatmam.)
    Genel Merkez - Evet faks olarak verilen numara doğru ama belge bize ulaşmadı. (Ulaşsa ne olur ulaşmasa ne olur çok istiyorsan bir daha gönder, işim gücüm yok senin faksını mı takip edeceğim.)
    Genel Merkez - Sizin şikayetinizle başka bir birim / blah bey ilgileniyor. (Öyle büyük bir şirketiz ki saymakla bitmez birimlerimiz var ama şikayetle uğraşan bir tane bile var mı bilmiyorum / aklıma ilk gelen ismi söyledim ama sanmıyorum ki burada o isimde birisi çalışıyor olsun.)
    Genel Merkez - Son kullanıcı / tüketici olarak blah bey ile görüşmeniz mümkün değil. (Sen kimsin ki konu hakkında takip yapıyorsun üstüne bir de blah beyle görüşmek istiyorsun, kolay mı öyle kralcıklarla görüşmek haddini bil.)
    Genel Merkez - Tabii ki hakkınızı yasal çerçevede arayabilirsiniz...(Çokta umurumdaydı, sen kim Samsung Türkiye kim, elinden geleni ardına koyma, hangi kanun bana zincir vuracakmış şaşarım...)




    hocam bundan güzel tasvir edilemezdi. adamlara servisi şikayet ediyorsun "sorunu servisle çözebilirsiniz" diyorlar. sanki karşında telesekreter var papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar.
    servisle kapışıp şikayetvar gibi sitelere yazdığında seni arıyorlar ve alay edercesine "sorunu servisle görüşüp çözün" diyorlar, sonra da sıkılmadan o siteye "müşteri ile görüşüldü ve sorun halledildi" yazıyorlar.
    benim plazma modülünde küçük bir çatlakla gitti darmadağın geri geldi faili belli değil herkes topu birbirine atıyor.
    ilaç için bir yetkili bulamıyorsun. herkes sıkışınca "biz o konuda yetkili değiliz" diyip sıyırıyor, yetkilinin nerede ve kim sorusunun cevabı ise asla alınamamıştır.

    ama gene de BU SEFER PARALEL İTHALATTAN ALDIĞIM samsung plazmamdan memnunum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4 -- 18 Nisan 2012; 21:34:36 >




  • sony hx820 tv yi paralel ithalat aldım, banding nedeniyle firmaya geri iade ettim... firma değiştirmeyi teklif etti ben ise tekrar sorun yaşarım düşüncesiyle ücretimim iadesini istedin ve 10 gün içinde ücretini geri almıştım. Samsung dan istediğim hiç olmazsa sorun olmadığına ilişkin rapor... Daha önce forumda samsung sorunlarını okurken fazla ciddiye almamanın cezasını çekiyorum. d 7000-8000 serisi aldım sorun yok diyebilecek üye nerdeyse hiç görmedim desem yalan olmaz! acaba, samsung ülkemize sorunlu d serilerini mi getiriyor diye düşünmeye başladım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alone18 -- 24 Nisan 2012; 14:40:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    @teknoloji16

    Merhaba oncelikle TV nizi guzel gunlerde kullanmanizi temenni ederim. Bende sizinle benzer sorunlar yasiyorum.

    Ben @metropol80 arkadaşımızın aksine sizin tv de cok ciddi ışık sızdırma problemi oldugunu dusunuyorum, ozellikle sol altta cok radikal bir kusur var, ben kendi tv mi begenmezken (bendeki pixel hataları dısında) sizinkinin yaninda kusursuz kalıyor.

    Ama Samsung ve servisle ugrasmak gercekten cok zor, sizi rahatsız etmiyorsa kullanin.

    Saygilar.

    Merhaba,

    @teknoloji16 öncelikle şunu söyleyeyim, bu gün biraz aydınlık bir ortamda fotoğraflarına bakmışım, @tano arkadaşımızın dediği gibi sol alt bölgede bir kusur mevcut. Fakat aynı şekilde arkadaşımıza katılıyorum, sizi rahatsız etmiyorsa kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog


    Kısa bir Samsung Türkiye sözlüğü;
    Servis - Bu problem değildir, tüm televizyonlarda bu şekildedir. (Problemin farkındayız ama nasıl tamir edilir bilmiyoruz yada sizi iplemiyoruz zaten konuyu uzatacak bir tip izlenimi de vermediniz.)
    Servis - Televizyonunuz tamir için servise alınacak. (Bu televizyonu götürüp arıza hakkında hiçbir işlem yapmayacağımız gibi sağını solunu da çizip geri getireceğiz, bilginiz olsun.)
    Servis - Konu ile ilgili genel müdürlükten haber bekleniyor. (Hiç bir girişimimiz olmadı ayrıca umurumuzda da değil.)
    Servis - Genel müdürlük çözüm üretebilmek için fatura örneği istiyor bize ulaştırın. (Sizden aldığımız fatura nüshasını saklama gereği bile duymadık çünkü genel müdürlüğe falan başvuracağınız aklımıza bile gelmedi.)
    Servis - Size şu gün ve saatte geleceğiz hatta servise bizzat teknik servis yetkili blah blah bey gelecek. (Beklemenize gerek yok söz verilen gün toplantısı olacak ve tüm gün bekleseniz dahi haber verme gereği duymayacak, ikinci sefer gelmeyi unutacak, üçüncü sefer böyle bir kaydı hatırlamayacak, kısaca fazla uzattınız yani.)
    Çağrı merkezi - Şikayetiniz alındı gerekli birimlere ulaştırılacak. (Gerekli birim neresi ve nasıl ulaşılır hiçbir bilgimiz yok, bizi buraya oturttular ama ne biz onlara ulaşabiliyoruz ne de onlar bize ulaşıyor. Aç susuz sadece önümdeki kağıdı okuyorum.)
    Çağrı merkezi - Şirket içindeki prosedürden dolayı bu bilgiyi paylaşamıyoruz. (Paylaşacak kadar bilgim olsa burada işim ne? / Geçen paylaştım ama öyle bir paylandım ki bir daha tövbe...)
    Çağrı merkezi - Şikayetinizle ilgili servisi yönlendirmek üzere tekrar kayıt oluşturuyorum. (Siz bir daha arayana kadar kılımı bile kıpırdatmam.)
    Genel Merkez - Evet faks olarak verilen numara doğru ama belge bize ulaşmadı. (Ulaşsa ne olur ulaşmasa ne olur çok istiyorsan bir daha gönder, işim gücüm yok senin faksını mı takip edeceğim.)
    Genel Merkez - Sizin şikayetinizle başka bir birim / blah bey ilgileniyor. (Öyle büyük bir şirketiz ki saymakla bitmez birimlerimiz var ama şikayetle uğraşan bir tane bile var mı bilmiyorum / aklıma ilk gelen ismi söyledim ama sanmıyorum ki burada o isimde birisi çalışıyor olsun.)
    Genel Merkez - Son kullanıcı / tüketici olarak blah bey ile görüşmeniz mümkün değil. (Sen kimsin ki konu hakkında takip yapıyorsun üstüne bir de blah beyle görüşmek istiyorsun, kolay mı öyle kralcıklarla görüşmek haddini bil.)
    Genel Merkez - Tabii ki hakkınızı yasal çerçevede arayabilirsiniz...(Çokta umurumdaydı, sen kim Samsung Türkiye kim, elinden geleni ardına koyma, hangi kanun bana zincir vuracakmış şaşarım...)




    hocam bundan güzel tasvir edilemezdi. adamlara servisi şikayet ediyorsun "sorunu servisle çözebilirsiniz" diyorlar. sanki karşında telesekreter var papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar.
    servisle kapışıp şikayetvar gibi sitelere yazdığında seni arıyorlar ve alay edercesine "sorunu servisle görüşüp çözün" diyorlar, sonra da sıkılmadan o siteye "müşteri ile görüşüldü ve sorun halledildi" yazıyorlar.
    benim plazma modülünde küçük bir çatlakla gitti darmadağın geri geldi faili belli değil herkes topu birbirine atıyor.
    ilaç için bir yetkili bulamıyorsun. herkes sıkışınca "biz o konuda yetkili değiliz" diyip sıyırıyor, yetkilinin nerede ve kim sorusunun cevabı ise asla alınamamıştır.

    ama gene de BU SEFER PARALEL İTHALATTAN ALDIĞIM samsung plazmamdan memnunum

    Arkadaşlar ahtım olsun, o yetkililerin telefon ve maillerini bulmak için uğraşacağım. Bir şekilde ulaşırsamda sorunlarımız çözülmese bile mail ve telefon bombardımanına tutar rahatlarız :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibocan1978


    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    ben şu an mahkemeye vermeyi düşünüyorum yasal süreç nasıl işler ne kadar masrafı olur akı b.... kurtarırmı hiç bilmiyorum bu işlerle uğraşıp sonuca ulaşan arkadaş var ise kısaca bilgilendirirse hepimize faydası dokunur


    ne mahkemeye verebildim nede tv ile ilgilenebildim çünkü yeni çocuğum oldu şu sıra tv yi falan gözüm görmüyor açıkçası önceliğim başka şey olunca ne bulutlanmadan rahatsız olmaya başladım ne de ışık sızmasından :) bakalım şu süreç geçince ne olur bilmiyorum artık

    Allah bağışlasin ilk çocukmı? Bu saatten sonra size tv ye gerek yok ustad:)

    aynen öyle dostum

    sonrasında tv yi yasal yollara başvurarak değiştirmeyi düşünüyordum ama gözümde alıştı artık hiç uğraşasım gelmiyor

    yani kısacası tecavüz kaçınılmazdı benim için şimdi zevk alıyorum :)




  • yanlız şunu belirtmek istiyorum

    izmir li arkadaşlar için söylüyorum


    kesinlikle ama kesinlikle karşıyaka lojik iletişim adlı servis ile çalışmayın adamların alayı sahtekar makineli tüfek gibi yalan söylüyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    @H-Kahramann
    @metropol80

    Umarım probleminiz en kısa sürede çözülür ama deneyimle sabit diyebilirim ki daha çok yolunuz var, yolun sonu inşallah aydınlık olur...
    Bir fırsat bulabilsem de Samsung Türkiye ile yaşadığım 4 aylık (tam dört ay) problem çözüm sürecini buraya yazsam.
    Flat ofis konusunda ise ne yazık ki " balık baştan kokuyor ". Yalanın dolanın haddi hesabı yok, servis dersen zaten rezalet, firmanın kendi içindeki iletişimsizliği had safhada.
    Adamlar çağrı merkezlerinden verilen (binbir kavga dövüşle) faks numarasına ayrı ayrı 3 kere çekilmiş bir ihtarnameyi, firma içinde 4 günde bulamadılar/bulamadıklarını iddaa ettiler.

    Kısa bir Samsung Türkiye sözlüğü;
    Servis - Bu problem değildir, tüm televizyonlarda bu şekildedir. (Problemin farkındayız ama nasıl tamir edilir bilmiyoruz yada sizi iplemiyoruz zaten konuyu uzatacak bir tip izlenimi de vermediniz.)
    Servis - Televizyonunuz tamir için servise alınacak. (Bu televizyonu götürüp arıza hakkında hiçbir işlem yapmayacağımız gibi sağını solunu da çizip geri getireceğiz, bilginiz olsun.)
    Servis - Konu ile ilgili genel müdürlükten haber bekleniyor. (Hiç bir girişimimiz olmadı ayrıca umurumuzda da değil.)
    Servis - Genel müdürlük çözüm üretebilmek için fatura örneği istiyor bize ulaştırın. (Sizden aldığımız fatura nüshasını saklama gereği bile duymadık çünkü genel müdürlüğe falan başvuracağınız aklımıza bile gelmedi.)
    Servis - Size şu gün ve saatte geleceğiz hatta servise bizzat teknik servis yetkili blah blah bey gelecek. (Beklemenize gerek yok söz verilen gün toplantısı olacak ve tüm gün bekleseniz dahi haber verme gereği duymayacak, ikinci sefer gelmeyi unutacak, üçüncü sefer böyle bir kaydı hatırlamayacak, kısaca fazla uzattınız yani.)
    Çağrı merkezi - Şikayetiniz alındı gerekli birimlere ulaştırılacak. (Gerekli birim neresi ve nasıl ulaşılır hiçbir bilgimiz yok, bizi buraya oturttular ama ne biz onlara ulaşabiliyoruz ne de onlar bize ulaşıyor. Aç susuz sadece önümdeki kağıdı okuyorum.)
    Çağrı merkezi - Şirket içindeki prosedürden dolayı bu bilgiyi paylaşamıyoruz. (Paylaşacak kadar bilgim olsa burada işim ne? / Geçen paylaştım ama öyle bir paylandım ki bir daha tövbe...)
    Çağrı merkezi - Şikayetinizle ilgili servisi yönlendirmek üzere tekrar kayıt oluşturuyorum. (Siz bir daha arayana kadar kılımı bile kıpırdatmam.)
    Genel Merkez - Evet faks olarak verilen numara doğru ama belge bize ulaşmadı. (Ulaşsa ne olur ulaşmasa ne olur çok istiyorsan bir daha gönder, işim gücüm yok senin faksını mı takip edeceğim.)
    Genel Merkez - Sizin şikayetinizle başka bir birim / blah bey ilgileniyor. (Öyle büyük bir şirketiz ki saymakla bitmez birimlerimiz var ama şikayetle uğraşan bir tane bile var mı bilmiyorum / aklıma ilk gelen ismi söyledim ama sanmıyorum ki burada o isimde birisi çalışıyor olsun.)
    Genel Merkez - Son kullanıcı / tüketici olarak blah bey ile görüşmeniz mümkün değil. (Sen kimsin ki konu hakkında takip yapıyorsun üstüne bir de blah beyle görüşmek istiyorsun, kolay mı öyle kralcıklarla görüşmek haddini bil.)
    Genel Merkez - Tabii ki hakkınızı yasal çerçevede arayabilirsiniz...(Çokta umurumdaydı, sen kim Samsung Türkiye kim, elinden geleni ardına koyma, hangi kanun bana zincir vuracakmış şaşarım...)




    Cok iyi ya ibretlik gercekten :)




  • Arkadaşlar, samsung servisi değişim için rapor vereceğini belirti... nelere dikkat etmem gerekiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, samsung servisi değişim için rapor vereceğini belirti... nelere dikkat etmem gerekiyor?

    O zaman bi mutlu haberde ben veriim size, servisin verdigi karari Samsung TR de onarsa bir ust model TV gelicek size, 46D7000, 46D8000 ile degisicek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano


    quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, samsung servisi değişim için rapor vereceğini belirti... nelere dikkat etmem gerekiyor?

    O zaman bi mutlu haberde ben veriim size, servisin verdigi karari Samsung TR de onarsa bir ust model TV gelicek size, 46D7000, 46D8000 ile degisicek.

    Hocam, tv yi evimister sitesinden almıştım. bu süreçte görüştüğüm avukat cayma hakkımı kullandırmadığı için davayı evimistere açmam yönünde ısrarlıydı. bir daha samsung alırmıyım bilmiyorumçok uygun fiyata almama ragmen ücret iadesi talep etmeyi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alone18 -- 24 Nisan 2012; 14:38:09 >




  • Ayrıca, samsung aşırı ışık kaçırma ve bulutlanmayı sorun olarak kabul etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alone18 -- 24 Nisan 2012; 17:53:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji16

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    ARKADAŞLAR 46D7000 TV Yİ ALALI 2 GÜN OLDU BU IŞIK SIZMALARI VE BULUTLANMALAR NORMALMİ? DEĞİŞİM TALEP EDEYİM Mİ? YOKSA DURSUN KULLANAYIM MI ? ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.. BİRDE DEĞİŞİM İÇİN SERVİSİ İKNA İÇİN HANGİ YOLU İZLEMELİYİM ? ÇOK ACİLL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...

    ARKADAŞLAR BEN YUKARIDAKİ SORUNLA BOĞUŞUP DURUYORUM.. RESİMDE YİNE AZ GÖRÜNÜYOR GERÇEKTE DAHA ÇOK IŞIK SIZMASI VAR.. 2 KERE SERVİSİ EVE ÇAĞIRDIM.. GÖZLE GÖRDÜKLERİ HALDE BİŞE OLMAZ BÖYLE KULLAN DİYOLAR.. SAMSUNG TR Yİ ARADIM HEP AYNI ŞEYLERİ EZBERE KONUŞUYORLAR.. AYIPLI ÜRÜNÜ SANKİ SÜPERMİŞ GİBİ ANLATIYORLAR.. TV Yİ ALDIKTAN 2 GÜN SONRA HEMEN ARIZA KAYDI AÇTIRMIŞTIM SAMSUNGA... ŞUAN 5-6 GÜN OLDU.. BEN SAMSUNGU TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET ETMEK İSTİYORUM. NASIL Bİ DİLEKÇE ÖRNEĞİYLE NEREYE BAŞVURMAM GEREKİYOR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...MASRAF VS NE KADAR OLUR SİZDEN CEVAP BEKLİYORUM...




  • Arkadaşlar, samsung servisi; servis fişine sorunları ve değişimi uygundur ibaresini yazdı.
    Değişimi kimin yapacağını sormam üzerine bir başka yetkiliyle görüşmek için süre istedi ama servis fişinin ikinci nüshasını almadım.Sadece seri numarasını biliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alone18 -- 23 Nisan 2012; 20:08:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, samsung servisi; servis fişine sorunları ve değişimi uygundur ibaresini yazdı.
    Değişimi kimin yapacağını sormam üzerine bir başka yetkiliyle görüşmek için süre istedi ama servis fişinin ikinci nüshasını almadım.Sadece seri numarasını biliyorum...

    Senden hangi model var ? Bende tv yi evimisterden aldım. nasıl yaptında o ibareyi yazdılar banada yardımcı olursan sevinirim cevap bekliyorum sizden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji16 -- 24 Nisan 2012; 8:32:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji16

    quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, samsung servisi; servis fişine sorunları ve değişimi uygundur ibaresini yazdı.
    Değişimi kimin yapacağını sormam üzerine bir başka yetkiliyle görüşmek için süre istedi ama servis fişinin ikinci nüshasını almadım.Sadece seri numarasını biliyorum...

    Senden hangi model var ? Bende tv yi evimisterden aldım. nasıl yaptında o ibareyi yazdılar banada yardımcı olursan sevinirim cevap bekliyorum sizden...

    46D7000 modeli var. samsung bulutlanma ve ışık kaçırmasını sorun olarak kabul etmiyor.
    Tv de dikine bantlanma olmasına rağmen bu süreçte çok zorlandım. servis değişimin bantlanma sorunu nedeniyle yapılacağı; diğer sorunları yok sayıyorlar...
    şikayet var sitesinde şikayetim oldu, ayrıca servisi her gün rahatzız ettim. değişim kararı vermeseydiler yarın dava açıyordum. servisten bulutlanma ve ışık kaçırmasının gerekirse sorun olmadığına ilişkin rapor isteyin...avukatla görüşün, değişim için ihtar gönderip mahkemeye verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alone18 -- 24 Nisan 2012; 14:41:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji16

    quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, samsung servisi; servis fişine sorunları ve değişimi uygundur ibaresini yazdı.
    Değişimi kimin yapacağını sormam üzerine bir başka yetkiliyle görüşmek için süre istedi ama servis fişinin ikinci nüshasını almadım.Sadece seri numarasını biliyorum...

    Senden hangi model var ? Bende tv yi evimisterden aldım. nasıl yaptında o ibareyi yazdılar banada yardımcı olursan sevinirim cevap bekliyorum sizden...

    Bir de söz konusu rapor bende değil. rapor serviste, değişimi kendilerin yapacakalarını, faturayı ve garanti belgesini getirmemi istediler.
  • 40d6000 televizyonum var, full hd 3d özelliği olmasına rağmen, televizyonun full hd 3d yani 1920x1080i göstermediği iddia ediliyor,bende netten indirdiğim bikaç resimle bunu test ettim.
    bu problemden dolayı Almanyada bi üst modelle değiştirildiğide yazıyordu, acaba d6000 serisini bu şekilde değiştiren arkadaş varmı?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.