Şimdi Ara

2011 Kia Cee'd & 2012 Mitsubishi ASX (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnTiHaCk_BoyRaz

    38 000 de almıştım aracı. Çok yol yapıyordum ancak artık araç fazla kullanmayı düşünmüyorum. ASX isteme sebebim, arkadaşa da ASX i ben tavsiye etmiştim. Tipi çok hoşuma gidiyor. Tek dezavantajı ikinci eli olmadığını düşünüyorum. Bir ikincisi de kendi aracımın artık km si 100000 e geldi. buda beni rahatsız ediyor.

    asx in ikici eli bence çok iyi takip ettiğime göre sadece satıcılar arabanın ikinci el değerini iyi ayarlayamıyor tüplü geri görüş kameralı tv li 50-60 bin km araca 44-45 yazdınmı beklemiyor ama boş tüpsüz 50 bin deki asx e 49-50 bin yazarsan gitmediği doğrudur sonuçta insanlar araştırıyor piyasayı
  • hani tokatlama falan şart değil de suv tarzı araçlarda 1.6 atmosferik, dizelden sonra beklentiyi karşılamayabilir. Şahsen bana 1.6 crdi'den sonra neye binsem batıyor.
  • Ağustos ayının 6 sınra aracı alıyorum :) Allah hayırlı etsin..
  • Hayırlı olsun hocam cok seveceksiniz ASX İ alınca bi inceleme fotoraf bekleriz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tşk ederim inşallah reis .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik motorların turbo motorlara göre daha sorunsuz, uzun ömürlü olduğunu düşünüyorum. Hele ki mitsubishinin atmosferik motorları sorunsuzluğuyla ün yapmıştır.

    Asx in o vites kolu olmasa benim de beğendiğim almayı düşünebileceğim bir araç. 1.6 117lik motor da emsalleri içinde en az yakan bildiğim kadarıyla.
  • Yakıt konusunda ideal, sanırım tek sorunu ataklığı ve rampalarda ki gücü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnTiHaCk_BoyRaz

    38 000 de almıştım aracı. Çok yol yapıyordum ancak artık araç fazla kullanmayı düşünmüyorum. ASX isteme sebebim, arkadaşa da ASX i ben tavsiye etmiştim. Tipi çok hoşuma gidiyor. Tek dezavantajı ikinci eli olmadığını düşünüyorum. Bir ikincisi de kendi aracımın artık km si 100000 e geldi. buda beni rahatsız ediyor.

    Yanlış anlamayın, ben de sizin gibiyim ama bizler, artık nedense! bir araç 80-100 bine geldi mi bitti diye bakıyoruz. Tamam ikinci elde daha zor satılır kabul ama hele ki sizinki gibi bir araç için 100 bin hikaye, rektifiye olmadan en az 300 bin gider o motor. Ama Türk insanı (ben de dahil ) böyleyiz işte. O yüzden de insanlar ne yapıyor, 100-120 bine gelmiş aracı sanayide 50 TL'ye 60 bine indirtiveriyor sonra da araç hemen satılıyor.

    Takasa gelince, herkes pek bir cimri davranmış, bence takas rakamınız gayet uygun. 12 yapabilirseniz yeme de yanında yat kıvamında olur.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.