Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (229. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.725
Cevap
41
Favori
164.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son bakımdan beri 15 bini dolduramadım,

    13 bin oldu, 15 ay olduğu için bakım yaptırdım.

    hava ve yağ filtrelerini 75 liraya MANN almıştım.

    litresi 85 liradan 4 tane 0w20 advanced kullandık,

    25 liraya da polen filtresi değişti (Piyasa malı)

    toplam 440 lira tuttu.

    2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt

    Siz yine iyi kilometre yapmışsınız ben 15 ayda 5 bin ancak yaptım 15 gün önce bakım yaptırdım.0W30 mobil liqui molly motor temizleyeicisini kendim götürdüm man filtreler ile işçiliğe 250 tl verdim.Araç 2012 makyajlı 84 binde.

  • cavit63 kullanıcısına yanıt

    Çok uyguna yaptırmışsınız,

    benim sadece yağ 340 ₺ tuttu.

    2010 çıkışlı 144000 km,

    13-14 bin de 300-400 ml ancak eksiliyor.

    motor temizleyiciye ihtiyaç duymuyorum,

    motor tertemiz.

    ustam da motor temizleyicilere karşı,

    temizlemek gerekirse yağ ile yapıyoruz dedi. 20-30 dk çalıştırıp tekrar yeni yağ koyuyorlarmış.

    (diğer araç Yaris 1.33 ise 20 ayda 6000 km yapmış, onu da bakım yaptırmam lazım)

    20 ay ne çabuk olmuş, farkına varamadım yoksa bir , 1.5 yılı pek geçirmezdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Bende 5 litre 0W30 mobil1 esp ye 380 tl motor temizleyiciye 105 tl işçilik ve filtrelere 250 tl verdim.Toplam 735 tl ye maloldu.Motor temizleyiciyi ilk defa kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cavit63 -- 8 Nisan 2021; 23:13:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cavit63 kullanıcısına yanıt

    Bende sahte ürünler mi kullandılar acaba diyordum, herşey 250₺ tuttu zannettim.

    tekrar okuyunca işçilik ve filtreler 250 demişsiniz.

    ben yanlış anlamışım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Dün akşam ve sabah motor arıza ışıkları yanmıştı,
    200-300 km yaptım , çekiş veya silkeleme problemi yoktu.
    Bu akşam ise normaldi.
    Arıza ışıkları sönmüştü.
    Usta bilgisayara bağladı,
    Valvematic arızası dedi.
    Sildi.
    Bir süre daha kullan dedi,
    Tekrarlarsa valvematiği değiştiririz dedi.
    Çıkma 700 lira civarına halledilebiliyor dedi.
    .
    Bu arıza hakkında bilginiz var mı?
    Sebebi nedir?
    Nasıl korunulur?

    Şu yazıda 27 şubatın ilk mesajında ne demek istemişler?

    https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82295.0

    Pogaz aldım, bir süre sonra sabit 120 hız ile giderken hafif rampada arıza ışıkları yandı.

    400 km daha gittim, çekiş sorunu felan olmadı.

    sabah LPG ustası arıza koduna baktı,

    lpg ile alakalı değil dedi.

    benzin ışığım yanmıştı, 50 liralık benzin aldım. Arıza Işığı söndü.

    motor ustama gittim.

    P1047 ve P2646 arızaları vermiş,

    sildi.

    Valvematic arızası olabilir bir süre daha kullan, sık arıza vermeye başlarsa değiştiririz dedi.

    .

    P2646 - A KÜLBÜTÖR KOL AKTÜATÖR SISTEM PERFORMANS/KAPALI, 

    SIKIŞMIŞ BANK 1

    .

    P1047;

    P - Güç Aktarma Organı Kodu - Sorun ilgili motor, şanzıman ve emisyon sistemleridir.

    1 - MFG - Üreticiye Özel

    0 - İletim

    4 - Kontrol Modülü Gaz Kelebeği Ayar Elemanı Konum Performansı

    7 - Hız Kontrol Sistemi - Araç Hızlanma Çok Yüksek

    .

    edit;

    sorun LPG enjektör kaynaklıymış.

    Valvematic değiştirmekten kurtulduk.

    2 tane ikili K tipi lovato enjektör nakit 1500 lira.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 14 Şubat 2022; 17:45:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yağ basınç müşürünün arızalı olup olmadığını nasıl anlarız ?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hız sabitleyici aktifken arıza lambası yaktığını farkettim , geçen yıl da aynı durumda uzun yolda 110-120 sabit hızda sorun olmuştu. Gaz kelebeğini temizletmekte fayda var sanırım.

    ışıklarda hafif dalgalanma var,

    lpg de hafifçe geri geri park ederken veya düşük hızda stop ediyor.


    P1047;

    Powertrain Code - Problem is related engine, transmission and emissions systems.

    1 MFG - Manufacturer Specific

    0 Transmission

    4 Control Module Throttle Actuator Position Performance

    7 Cruise Control System - Vehicle Accel Too High


    http://enginedtc.com/p1047-toyota-avensis


    On 1999 and later P1047 Toyota Avensis engines, the instrument cluster

    has a built-in self-diagnostic mode that can be accessed by pressing and holding the instrument cluster SELECT/RESET button.

    Insert the ignition key and turn to the RUN position (but don't crank or start engine). Continue to press and hold the SELECT/RESET button (for 5 seconds) until the word TEST is displayed by the odometer.

    Release the SELECT/RESET button within three seconds after the word TEST is displayed to begin the self-diagnostic mode.


    If your vehicle failed a P1047 Toyota Avensis test and the P1047 Check Engine Light is NOT on, chances are you have a problem with the OBDII system, a burned out MIL lamp, or a faulty catalytic converter. The converter is essentially an afterburner that cleans up the exhaust after it exits the engine.

    The OBDII system uses P1047 a ownstream oxygen sensor to monitor the efficiency of the converter, and it should detect a drop in converter efficiency if the converter has been contaminated or is failing (ignition misfiring, leaky exhaust valves, and oil burning can all damage the converter).

    What you want to look P1047 DTC For Toyota Avensis: Any conditions that might cause ignition misfire, an overly rich or lean fuel condition, or loss of compression.


    http://enginedtc.com/p1047-toyota-auris


    edit;

    sorun LPG enjektör kaynaklıymış.

    Valvematic değiştirmekten kurtulduk.

    2 tane ikili K tipi lovato enjektör nakit 1500 lira.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 14 Şubat 2022; 17:45:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 GÜNDÜR sadece benzinde kullanıyorum. araba ok gibi.

    servisi aradım, valvematic siparişini erteledim.

    (indirimsiz fiyatları, parça 10300 lira, işçilik 3100 lira)

    FOREVER kartıma parçada yüzde 15, işçilikte yüzde 20 indirimim var.

    bayram sonuna kadar benzinde kullanacağım.

    yoksa tüpe geçer geçmez arıza lambaları yanıyor.

    tahminimce arıza lpg beyninden kaynaklanıyor.

    2-3 ay önce lpg yol ayarı yapmıştık.

    obd gibi bişey kapalıymış dedi ve sistemi aktif hale getirdi. Sistem obd’siz lovato, 10 yıllık.

    bundan dolayı valvematic arızası algılıyor.

    sorun elektriksel sanırım,

    benzine geçince ECU normal değerlerde talimat gönderiyor.

    valvematik düzgün çalışıyor. Çekiş sorunu yok.

    3-4 ay önce her iki depoya da enjektör temizleyici katmıştık.

    .

    2-3 gün benzinde bindikten sonra LPG ustama gittim,

    İki cihaz ile baktı, sorun yok dedi,

    LPG’ye geçince arıza vermedi.

    Bayramda benzinde kullanıp, sonrasında tüpte arıza verirse gel de bakalım dedi.

    İstersen yeni tip obd’li sistem ve hızlı enjektörler takarız dedi. (17.07.2021)


    https://forum.donanimhaber.com/lpg-ve-esp-arizasi--134285775


    edit;

    sorun LPG enjektör kaynaklıymış.

    Valvematic değiştirmekten kurtulduk.

    2 tane ikili K tipi lovato enjektör nakit 1500 lira.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 14 Şubat 2022; 17:46:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Hocam hızlanmada sıkıntı yaşamıyorsan senin hata kodu valvematik değildir. Çünkü dediğim gibi o arızada istesende hızlanamıyorsun.

    Alıntıları Göster

    ÜSTAD NERELERDESİN, BİR EL AT ŞU İŞE 2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi 


    şu konuda 31 Aralık 2017 de anlatılan mesajdaki sorunlar da benim yaşadığım soruna benziyor;


    https://forum.donanimhaber.com/cevap-lovato-sirali-otogaz-destek-platformu--86223614




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 18 Temmuz 2021; 23:40:36 >




  • 4 yıllık varta blue aküyü test ettirdim, durumu iyi çıktı.


    2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 17 Temmuz 2021; 20:18:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    ÜSTAD NERELERDESİN, BİR EL AT ŞU İŞE  


    şu konuda 31 Aralık 2017 de anlatılan mesajdaki sorunlar da benim yaşadığım soruna benziyor;


    https://forum.donanimhaber.com/cevap-lovato-sirali-otogaz-destek-platformu--86223614



    Alıntıları Göster

    Hocam uzun zamandır girmiyordum, hayırdır sorun ne? Valvematik demişsin ama yazmıştım o arızada hızlanmaz diye seninkisi başka birşey herhalde.hata kodu ne?





  • lordford50 kullanıcısına yanıt

    20 gün önce uzun yolda hafif rampada 6. vites ve 120 sabit hız ile

    P1047 ve P2646 arızaları verdi. Çekiş sorunu yaşamadım,

    300 km daha LPG ile gittim. (Benzine almadığıma pişmanım)

    Ertesi gün gaz kelebeğini temizlettim.

    benzinde 3-5 km gittikten sonra tüpe aldım, tüpe alır almaz arıza ışıkları yandı. Işıklara yaklaşırken veya düşük hızda 1-2 kez stop etti, tüpte.


    en son arefe günü , hafif rampada 110 hız ile 4. Vites de , dip gaz ile benzinde giderken arıza ışıkları yandı, 1 saat daha yol gittim, 3-4 saat sonra 300 metre kadar 1. Viteste gittim, 5 dk durdum,

    marş yaptığımda ışıklar sönmüştü,

    Bayramda ve sonrasında arıza ışığı yakmadı.

    zaman zaman benzinde, zaman zamanda tüpte kullandım.


    bayramda bir gün sol sinyal hızlı hızlı çalışıyordu. Diğer günler normale döndü.

    (4-5 yıldır Talat bey ile birlikte sipariş ettiğimiz Sinyal ampülü yerine gündüz ledi kullanıyoruz, onda sorun olabilir mi)


    geçen hafta benzinde 3. Viteste 80 hız ile 3500 devirde 10 km rampa tırmandık, arıza vermedi.


    3-4 gün önce LPG ayarı yaptırdım, basınç düşük dediler ayar yaptılar, genel olarak sistemde sorun yok dediler.

    ışıklarda beklerken (ayağım frende) esp ışığı yandı, stop edip 2 dakika bekledim, sonrasında ışık sönmüştü.

    Orjinal baskı balatası az kalmıştı, yukardan kavrıyordu, serviste değişti.

    148000 km dayanmış.

    volant da sorun çıkmadı sadece baskı Balata ve rulman değişti. Yumuşacık oldu. Bir süre alışamıcayacağım sanırım.


    Eskiden marş yapar yapmaz, gazlayıp yola çıkıyordum,

    artık 10-20 saniye bekliyorum. Rölanti 1000 devirin altına düşünce hareket ediyorum,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 4 Ağustos 2021; 6:54:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 11 yıllık baskı Balata rulman seti değişince yakıt yaklaşık yüzde 10 düştü.

    eskiden son üç yıllık ortalama yakıt 7.5 litre gösteriyordu.

    artık 6.5 litre gösteriyor. Son iki günün ortalaması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt

    baskı balata ve rulman değişimi ile %10 yakıt düşmez :) Başka sebepleri vardır onun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    baskı balata ve rulman değişimi ile %10 yakıt düşmez :) Başka sebepleri vardır onun.

    eskiden son üç yıllık ortalama yakıt 7.5 litre gösteriyordu. (Kışlık lastikleri de unutmayalım)


    artık 6.5 litre gösteriyor. Son 5 günün ortalaması. (Yazlık lastiklerle)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muayene yaklaştı,

    10 yıllık, simit, 47 litrelik (63x20cm) kazan yerine

    54 litrelik (63x22.5cm) kazan taktırdım,

    şamandıra da yenilendi.

    3 cm lik strafor koydum, depo ile bagaj pandizotu arasına.

    proje dahil 1150 lira verdim.


    not: bizim stepnenin yerine

    65x24 cm 63 litrelik simit depo takılabilir, tam olur.

    65x25 cm 67 litrelik veya

    68x24 cm 69 litrelik veya

    68x25 cm 73 litrelik depolar da uyabilen ihtimali var, denemek lazım.

    stepne yerinin ölçüleri 70x70x25 cm gibi.

    ben aslında 65x24 cm 63 litrelik simit depo taktırmaya düşünüyordum ama ellerinde yokmuş, sipariş etmek gerekiyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 2012 model elegant extra 150 bin km de ortalama piyasasi ne olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kronikyorgun kullanıcısına yanıt

    140-180 bin lira civarında olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.