Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.725
Cevap
41
Favori
165.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Şu ana kadar 2000 km falan yol yaptım. Izmit istanbul ankara Samsun falan derken erzurum a geldim. Öncelikle yakıtı harika. Iki kere ölçüm full klima açık birinde 24 krs birinde 19 krs a kadar düştü. Bu ağırlıkta bir araba için mükemmel. Kop dağına Tırmanır iken birden önüme kamyonun biri çıktı arabayi yeniden hizlandirana kadar biraz zorlandım ama bunu bilerek aldım ondan çok Takmadim düz yolda zaten arabanın 140a çıktığını anlamıyorum bile. Konforu mükemmel aracın. Uzun yolda hız sabitleyici çok işe yarıyor. Klima mükemmel kendimi erzurumun kısinda hissettim araç çok seri bir araç değil aracı iyi tanımak lazım özellikle sollamalarda. Bundan önce turbo dizel punto daha seri idi ama konfor namına 0 idi. Birde araç siyah yıkaninca çok güzel ama çok çabuk kirleniyor. Anahtar i hiç cebinden cikarmadan bütün işleri yapabiliyor olmak çok güzel. Aracı 37500 km de aldım şu an 40000 olmak üzere bakalım 40000 bakımına goturcem galiba; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Şu ana kadar 2000 km falan yol yaptım. Izmit istanbul ankara Samsun falan derken erzurum a geldim. Öncelikle yakıtı harika. Iki kere ölçüm full klima açık birinde 24 krs birinde 19 krs a kadar düştü. Bu ağırlıkta bir araba için mükemmel. Kop dağına Tırmanır iken birden önüme kamyonun biri çıktı arabayi yeniden hizlandirana kadar biraz zorlandım ama bunu bilerek aldım ondan çok Takmadim düz yolda zaten arabanın 140a çıktığını anlamıyorum bile. Konforu mükemmel aracın. Uzun yolda hız sabitleyici çok işe yarıyor. Klima mükemmel kendimi erzurumun kısinda hissettim araç çok seri bir araç değil aracı iyi tanımak lazım özellikle sollamalarda. Bundan önce turbo dizel punto daha seri idi ama konfor namına 0 idi. Birde araç siyah yıkaninca çok güzel ama çok çabuk kirleniyor. Anahtar i hiç cebinden cikarmadan bütün işleri yapabiliyor olmak çok güzel. Aracı 37500 km de aldım şu an 40000 olmak üzere bakalım 40000 bakımına goturcem galiba; )

    Kop'u kaçıncı vitesle çıktınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Normalde 3 4 arası değişiyor du ama bir ara 2 ye düştüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Normalde 3 4 arası değişiyor du ama bir ara 2 ye düştüm

    Şehitliğin oraya çıkarken mi 2'ye düştü?

    Sıkıntı yok anlaşılan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SalutGilles kullanıcısına yanıt
    Ya bu konforda bu fiyata başka araba yok. Hergün kop a cikmiyorum sonuç olarak;) araç çok rahat. Ben memnunum bakınca bir daha bakasim geliyor; ) yakıt da iyi. Daha ne olsun bakıyorum arabayi satsam aynı paraya ne alırım diye d sınıf zaten yokda c sınıfı da bu dolulukta araç yok. O yüzden avensis forever

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Serviste yağ değişimi: 5W-30 yağ, yağ filtresi, yağ contası 170 TL.
    2- Servise yağı kendiniz götürürseniz bu sefer işçilik alıyorlar: işçilik, yağ filtresi, yağ contası 105 TL. Kendimizin götüreceği yağ da muhtemelen 125 - 130 TL civarındadır. (Mobil 1 ESP Formula 5W-30)
    3- Servisten yedek parçaları alıp dışarıda değişim yaptırmak. Bu durumda da servis kaydından çıkıyor araç.

    Servis, koyduğu yağın tam sentetik olduğunu söyledi ama pek inanmadım. Kutusunun üzerini incelediğimde detaylı bilgi yazmadığını gördüm. API yağ sınıfı olarak da biraz eski kalıyordu.

    Şimdi bu seçeneklerden hangisini tercih etmem gerektiği konusunda çok kararsızım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Ya bu konforda bu fiyata başka araba yok. Hergün kop a cikmiyorum sonuç olarak;) araç çok rahat. Ben memnunum bakınca bir daha bakasim geliyor; ) yakıt da iyi. Daha ne olsun bakıyorum arabayi satsam aynı paraya ne alırım diye d sınıf zaten yokda c sınıfı da bu dolulukta araç yok. O yüzden avensis forever

    Aynen öyle.

    Zaten Kop'u veya Zigana'yi rahat çıkıyorsa sıkıntı yok. Gerçi Zigana o kadar dik degil ama olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turk110 kullanıcısına yanıt
    Servis de fren balatasi bitmiş derlerse inanma,
    Orjinal balatalar çok kaliteli,
    Sonradan takilanlar çok iyi değilmiş,
    Bence sıfır balatasini bitene kadar kullanın.
    Ben 40 bin km de iken arka balatalarimi değiştirdiler,
    önleri de degisecekti disklerde işlem görecek deyince vaz geçtim,
    Önleri degistirmedim, üstüne 15bin km daha yaptım hiç sorun yok,
    Balata bitince lamba felan ikaz verir herhalde.
    Değişen arka balataya baktım , yarısı duruyordu, keşke o da degismeseydi,
    Ama arabamın ilk bakım heyecani basiret bağlanıyor.
    40bin bakımları kapsamlı bakimdir. Bunu serviste yaptırıp, diğer 80bin bakımına kadar ara bakımları özel serviste yaptırılabilir.
    Böylelikle 5w30 yağ kullanıldığı için 10bin de bir servise gitme mecburiyetinde de kalmamış olursunuz. 5w30 yağ değişimi yıllık 15bin km dir.
    40 ile 80 bin km bakımları arasında bir bakım avantajınıza oluyor.
    .
    Ilk kaskoyu full olmayan düşük tutarlı kasko yaptırıp,
    Gelecek yıl hasarsızlık indirimi ile full kasko yaptırılabilir.
    Yaklaşık 10 firma ile çalışan sigorta acentelerinden en uygun fiyatı alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sayın forum üyeleri, uzun zamandır lastik arıyorum ve michelin ile devam etmeyi düşünüyorum ancak aşağıdaki iki lastik arasında kararsız kaldım. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum;


    Michelin Primacy Hp 215/55/17 GRNX 94V - 400 tl adet
    Michelin Energy Saver GRNX 215/55R17 94H - 410 tl adet
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Şimdi baktımda benden önceki sahibinde 30000 de arka fren balatalari degismis zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turk110 -- 6 Eylül 2014; 10:54:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    1- Serviste yağ değişimi: 5W-30 yağ, yağ filtresi, yağ contası 170 TL.
    2- Servise yağı kendiniz götürürseniz bu sefer işçilik alıyorlar: işçilik, yağ filtresi, yağ contası 105 TL. Kendimizin götüreceği yağ da muhtemelen 125 - 130 TL civarındadır. (Mobil 1 ESP Formula 5W-30)
    3- Servisten yedek parçaları alıp dışarıda değişim yaptırmak. Bu durumda da servis kaydından çıkıyor araç.

    Servis, koyduğu yağın tam sentetik olduğunu söyledi ama pek inanmadım. Kutusunun üzerini incelediğimde detaylı bilgi yazmadığını gördüm. API yağ sınıfı olarak da biraz eski kalıyordu.

    Şimdi bu seçeneklerden hangisini tercih etmem gerektiği konusunda çok kararsızım...

    5-30 mobil esp koydurdum 120 tl.

    emin ol önceki esp olmayan yani tam sentetik olmayan yağdan daha iyi hem motorun sesi neredeyse gitti hem de aşınma sıfırmış daha ne olsun öteki yağdan 30-40 tl daha fazla ama bence değer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Şu ana kadar 2000 km falan yol yaptım. Izmit istanbul ankara Samsun falan derken erzurum a geldim. Öncelikle yakıtı harika. Iki kere ölçüm full klima açık birinde 24 krs birinde 19 krs a kadar düştü. Bu ağırlıkta bir araba için mükemmel. Kop dağına Tırmanır iken birden önüme kamyonun biri çıktı arabayi yeniden hizlandirana kadar biraz zorlandım ama bunu bilerek aldım ondan çok Takmadim düz yolda zaten arabanın 140a çıktığını anlamıyorum bile. Konforu mükemmel aracın. Uzun yolda hız sabitleyici çok işe yarıyor. Klima mükemmel kendimi erzurumun kısinda hissettim araç çok seri bir araç değil aracı iyi tanımak lazım özellikle sollamalarda. Bundan önce turbo dizel punto daha seri idi ama konfor namına 0 idi. Birde araç siyah yıkaninca çok güzel ama çok çabuk kirleniyor. Anahtar i hiç cebinden cikarmadan bütün işleri yapabiliyor olmak çok güzel. Aracı 37500 km de aldım şu an 40000 olmak üzere bakalım 40000 bakımına goturcem galiba; )

    araçta kaç kişiydiniz bajag var mıydı.
    naçizane tavsiye.

    Dik rampada kamyonun peşinde yavaşladınız hızınız 50-60 diyelim.
    kamyonun arkasında ilerlerken korkmayın 2. vitese çekin araç 3500 devir bandını görsün hırlamaya başlasın. kesinlikle bu rampada 2 ye mi düşülür demeyin. sonuçta motorun bir karakteri var.

    yollar viraj ve hemen sollamanız gerekiyorsa dediğim gibi 2. vitese çekin

    3500-4000 devir bandında seyrederken aracın eski halinden eser kalmıyor....

    sonra sollarken ya da acil sollama yapacaksanız gazı tam kökleyin araç çok hafif bir titriyor yani tehlike algılayıp aracı performansa yöneltiyor klimayı ve şarj dinamo gücünü o ara kapatıyor...

    ve aaç hemen atılıyor solladıktan sonra 3 -4e atıp aracı rahatlatın.

    2. vites demeyin düzde 2. vites 6000 devirlerde araç 100ü rahat geçiyor...

    yine klima performansı bir incelemede aynı gün avensisi ve passatı test eden bir kullanıcı iki araçtada en alt seviyede 15 dakika sürüş yaptığını. passatta serinlediğini avensiste donduğunu yazmıştı

    keyifli sürüşler aracınızı beğendiğinize sevindimç demekki kimse aracını abartmıyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 6 Eylül 2014; 12:32:03 >




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Araçta iki kişiydik ama arka koltuklar ve bagaj tika basa doluydu. Memnunum aracimdan çok şükür; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Araçta iki kişiydik ama arka koltuklar ve bagaj tika basa doluydu. Memnunum aracimdan çok şükür; )

    ee daha niye 2 ye düştüm diyorsun

    o kadar olsun artık.
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Yok onu şikayet etmek için söylemedim; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Yok onu şikayet etmek için söylemedim; )

    o bu değil de arka koltukları da tıka basa doldurduğuna göre aracı kamyonet niyetine kullanmıssın maşallah
  • Hocam düğünden sonra Çeyiz falan bir sürü şey koydular kadın milleti de hiçbiri ni bırakmak istemiyor. ; )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Hocam düğünden sonra Çeyiz falan bir sürü şey koydular kadın milleti de hiçbiri ni bırakmak istemiyor. ; )

    hmm hayırlı işse sorun yok. keşke koltukları yatırsaydınız böylece çeyizi bırak beyaz eşyaların bir kısmını da götürebilirdiniz
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saver e beş para vermem.
    %2 az yakacak diye,
    emin ol petlas 741 çok daha iyidir.
    http://www.lastikcim.com.tr/Petlas-Velox-Sport-PT741-21555R17-98W-RF,PR-13256.html
    http://www.lastikcim.com.tr/Toyo-Proxes-C1S-21555R17-98W-RF,PR-6791.html
    http://www.lastikcim.com.tr/Kumho-Ecsta-SPT-KU31-21555R17-94W,PR-4808.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 6 Eylül 2014; 13:53:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.