Şimdi Ara

2012/13 Sezonu Digiturkplay Süper Paket Kullanıcıları & Mağdurlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Eminim hatırlayanlarınız olacaktır. Kasım ayında Digiturk'un Web TV yayınlarına bir saldırı olmuştu. Digiturk'te müşterilerinden özür dilemek adına: Anadolu Taraftar Paketi'ne sahip olanlara bile ligin kalan maçlarını ücretsiz izleme şansı vermişti. Benim gibi Süper Paket sahiplerine de önümüzdeki sezon için özel bir indirim yapılacağını, satış vakti mail ile bildirileceği söylenmişti.

    Ligin başlamasına çok kısa bir süre kalmasına rağmen bana böyle bir mail gelmedi, gördüğüm kadarıyla yine forumdan bir arkadaşa da gelmemiş, Şikayetvar'da aynı sorundan muzdarip bir arkadaş daha gördüm.

    Digiturk'ün 21 Kasım tarihinde attığı o mailin ilgili kısmı:

    "Elimizde olmayan sebeplerle yaşadığınız mağduriyetin giderilmesi adına Gişe Filmleri Paketi’ndeki tüm filmleri herhangi bir ek ücret ödemeden buradan izleyebilirsiniz. Ayrıca, geliştirdiğimiz altyapıyla kesintisiz devam edecek futbol coşkusunu bir sezon daha sürdürmeniz için, 2013-2014 Spor Toto Süper Lig Paketi’nde size özel indirim sağlanacaktır. İlgili e-posta, bu paketin satışa sunulmasıyla birlikte tarafınıza gönderilecektir."

    Mailin tamamı:http://img191.imageshack.us/img191/6264/wnzx.png

    Dediğim gibi bu mağduriyeti bir arkadaş şikayetvar.com'a taşımış ama klasik bir cevap almış arkadaşlar. Geçen sezon Süper Paket'e sahip olan kullanıcılar birleşip bir topluluk oluşturursak, belki durumu hatırlatabiliriz diye düşünüyorum. Bu bağlamda bir metin hazırladım, ancak sizden ricam öncelikle bir 4-5 kişi olalım ondan sonra bu metni gönderelim, gönül isterki 20-25 kişi birlik olup; gönderelim ama şimdilik zor gözüküyor. Bu yüzden, 3 gün bekleyelim eğer 4-5 kişi olamazsak da artık kaç kişi olduğumuza bağlı olarak metni göndeririz.

    Yazdığım metnin aynısını herkes gönderecek diye bir şey yok tabii ki, beğenmeyenleriniz olabilir, ekleme yapmak isteyenler olabilir - ekleme yapacak arkadaşlar buraya da yazarsa sevinirim -. Ama sizden ricam bir göndermeden önce, kaç kişi olduğumuza bakalım şu anda 2 kişiyiz: Ben ve @lord_nemesis . 5 kişi olursak eğer, ben yine mention atacağım, o zaman göndermeye başlarız.





    Metni göndereceğimiz adresler:

    http://www.digiturkplay.com.tr/contact/
    http://www.sikayetvar.com/sikayetyaz/yeni/ (Buraya birçoğunuzun bildiği gibi şikayet yazmak için üye olmak gerekiyor)





    Bu Metni ŞikayetVar'a Gönderiyoruz -http://www.sikayetvar.com/sikayetyaz/yeni/

    Başlık: Digiturkplay Kasım Ayında Verdiği Sözü Tutmadı!

    Kasım ayında Digiturkplay yayınlarındaki sorunları yayıncı kuruluş korsan saldırılar olarak niteliyerek, benim gibi mağdur olan müşterilerinden özür dilemek adına bir takım fırsatlar tanıdı. Bu dönemde Anadolu Taraftar Paketi'ne sahip olan kullanıcılar bile ligin geri kalanını izleme şansı tanınırken, "Süper Paket"e sahip üyelere de 2013/2014 sezonu için özel indirimler yapılacağı ve mağduriyetlerinin bu şekilde giderileceği söylendi.

    Mailin ilgili kısmı: "Elimizde olmayan sebeplerle yaşadığınız mağduriyetin giderilmesi adına Gişe Filmleri Paketi’ndeki tüm filmleri herhangi bir ek ücret ödemeden buradan izleyebilirsiniz. Ayrıca, geliştirdiğimiz altyapıyla kesintisiz devam edecek futbol coşkusunu bir sezon daha sürdürmeniz için, 2013-2014 Spor Toto Süper Lig Paketi’nde size özel indirim sağlanacaktır. İlgili e-posta, bu paketin satışa sunulmasıyla birlikte tarafınıza gönderilecektir."

    Mailin tamamı:http://img191.imageshack.us/img191/6264/wnzx.png

    Mağdur olduğumuz dönemde, mağduriyetimizi bu şekilde gidereceğini iddia eden Digiturk kuruluşu aradan geçen tam 10 aya rağmen maalesef bu konuda herhangi bir adım atmamıştır.

    Biz 2012/13 sezonu "Süper Paket" kullanıcıları olarak mağduriyetimizin giderilmesini ve bize vaad edilen özel indirimin sağlanmasını talep ediyoruz, aksi takdirde üyeliğimizi yenilemeyeceğimizin bilinmesini isteriz.

    Bu mesaja cevap verecek Digiturk yetkilisi veya yetkililerinin "Kişiye ulaşıp, bilgilendirilmesi sağlanmıştır." gibi klişe cevaplardan ziyade, "Söz verdiğimiz gibi üyelerimize özel indirimler sağlanmıştır." tarzında bir cevap atmasını/atmalarını umut ediyoruz.

    Saygılarımızla.





    Arkadaşlar maalesef metin sikayetvar.com'un 700 karakter sınırından dolayı sığmadı kırpmak zorunda kaldım -http://www.sikayetvar.com/sikayetyaz/yeni/

    Başlık: Digiturkplay Kasım Ayında Verdiği Sözü Tutmadı!

    Digiturk, WebTV yayınlarındaki sorunları korsan saldırılar olarak niteliyerek, mağdur olan müşterilerinden özür dilemek adına bazı fırsatlar tanıdı. "Süper Paket"e sahip üyelere de 2013/14 sezonu için özel indirimler yapılacağı ve mağduriyetlerinin bu şekilde giderileceği söylendi.

    Mail:http://goo.gl/uQBhy

    Mağdur olduğumuz dönemde, mağduriyetimizi bu şekilde gidereceğini söyleyen Digiturk; aradan geçen 10 aya rağmen maalesef bu konuda herhangi bir adım atmamıştır.

    Biz 2012/13 sezonu Süper Paket kullanıcıları olarak mağduriyetimizin giderilmesini ve bize vaad edilen özel indirimin sağlanmasını talep ediyoruz, aksi takdirde üyeliğimizi yenilemeyeceğimizin bilinmesini isteriz.





    Digiturkplay'in İletişim Kısmına Gönderilecek Metin -http://www.digiturkplay.com.tr/contact/

    Kasım ayında Digiturkplay yayınlarındaki sorunları korsan saldırılar olarak niteliyerek, benim gibi mağdur olan müşterilerinizden özür dilemek adına bir takım fırsatlar tanıdınız. Bu dönemde Anadolu Taraftar Paketi'ne sahip olan kullanıcılar bile ligin geri kalanını izleme şansı tanınırken, "Süper Paket"e sahip üyelere de 2013/2014 sezonu için özel indirimler yapılacağı ve mağduriyetlerinin bu şekilde giderileceğini söylediniz.

    Mailin ilgili kısmı: "Elimizde olmayan sebeplerle yaşadığınız mağduriyetin giderilmesi adına Gişe Filmleri Paketi’ndeki tüm filmleri herhangi bir ek ücret ödemeden buradan izleyebilirsiniz. Ayrıca, geliştirdiğimiz altyapıyla kesintisiz devam edecek futbol coşkusunu bir sezon daha sürdürmeniz için, 2013-2014 Spor Toto Süper Lig Paketi’nde size özel indirim sağlanacaktır. İlgili e-posta, bu paketin satışa sunulmasıyla birlikte tarafınıza gönderilecektir."

    Mailin tamamı:http://img191.imageshack.us/img191/6264/wnzx.png

    Mağdur olduğumuz dönemde, mağduriyetimizi bu şekilde gidereceğinizi iddia etmenize ve aradan geçen tam 10 aya rağmen maalesef bu konuda herhangi bir adım atmadınız.

    Biz 2012/13 sezonu "Süper Paket" kullanıcıları olarak mağduriyetimizin giderilmesini ve bize vaad edilen özel indirimin sağlanmasını talep ediyoruz, aksi takdirde üyeliğimizi yenilemeyeceğimizin bilinmesini isteriz.

    Bu mesaja cevap verecek Digiturk yetkilisi veya yetkililerinin "Aranıp, bilgilendirileceksiniz." gibi klişe cevaplardan ziyade, "Söz verdiğimiz gibi size özel indirimler sağlanmıştır." tarzında bir cevap atmasını/atmalarını umut ediyoruz. Mailde belirttiğiniz cümlenin ("Müşterilerimizin memnuniyetine ve kaliteli hizmete verdiğimiz önemi bir kez daha belirtir, anlayışınız için teşekkür ederiz.") sadece bir cümle olarak kalmaması dileğiyle.


    Saygılarımla,

    ...





    Mağdurlar

    1-) Alp
    2-) lord_nemesis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alp -- 18 Temmuz 2013; 8:45:38 >







  • Arkadaşla beraber bu işi kovalayacagiz eğer bizden başka bu mesajı alan varsa bize katılsın sayıca fazla olmamız etkiyi artırır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.