Şimdi Ara

2012 AUDİ A4 2.0 TDİ ALLROAD QUATTRO NASILDIR? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
8.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam performans istiyorsanız buyrun aradaki fiyat farkını yakıt olarak kullanıp daha memnun yıllar geçirebilirsiniz

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-az-kullanilmis-yetkili-servis-bakimli-cok-temiz-314894901/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Yav bi hadi git şurdan ya Bir de bütün azılı BMW fanboylarını da konuya çağırmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    Konuya çağırılmışım :) @IslakFasulye

    A4 quattrolar torsen quattro olarak gelmektedir. Ön ve arka difransiyel kilidi mekanik, ortada da torsen difransiyel vardır yenileri elektronik bir ünitedir. (Eskiden mekanikleri de vardı ve karlı yollarda rampa yukarı durduğunda gücü tamamen arkaya verip kaymaya sebep oluyordu)

    Ön ve arka mekanik difransiyelin salyangozları hızlandıkça ( devir çevirdikçe) sıkışır ve kendini kitler bu da salınımı ve kaymayı engeller. Mevcut aracımda (B9 A4 2.0 tdi quattro 190 hp) bunu fazlasıyla hissediyorum.

    Aracın daha karakterini tam çözemedim ama 2 çeşit kayma gösteriyor limitinin üstüne çıkarsanız kafadan kayıyor (direk esp ile tekrar yola giriyor ) düşük süratte dipgaz yaparsanız arkasını gezdiriyor (patinaja düşmesin diye gücün çoğunu arkaya aktarıyor torsen)

    Araç sürekli 4 çeker standart dağılımı %40%60 şeklindedir. İhtiyaca göre arka %100, ön %80 olur.

    Özellikle dip gaz viraj dönerseniz aktarmanın hızını ve gücün geçişini torku yüksek araçlarda hissedebilirsiniz.

    Allroad quattro tecrübem yok ama genel çalışma prensibi quattronun bu şekildedir. Sizi memnun edeceğini düşünüyorum. Sizin baktığınız 177 hp / 380 nm torklu versiyonu zannedersem.
    Sedan olanında 200 kmh a kadar soluksuz çıkabiliyor. Ara hızlanmaları da gayet başarılı, sw ve yüksek bir araç olması son hızı biraz keser ama arazili ve bozuk yollarda kullanımı ekstra keyifli olacaktır.
    Bahsedebileceklerim bu kadar.
    B8 kasa sedan 2.0 tdi 177 hp quattroyu 1100 km kullandım.
    B9 kasa sedan 2.0 tdi 190 hp quattroyu 1900 km oldu kullanmaya devam ediyorum. Bir sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.

    İyi günler

    Edit: Torsen quattro sürekli 4 çekerdir.
    Haldex quattro ihtiyaç durumunda 4 çekerdir. Torsen quattro da motor dikeydir. ( TT,A3 ve S3 lerde haldex kullanılır. Bildiğim kadarıyla Tiguan'da ki 4 motion da haldex'dir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 27 Temmuz 2016; 9:28:59 >




  • Soyliyim: quattrolar onden cekislilere gore gucu dengeli dagittindan audilerdeki kafa salinimlarina ciddi tirpan yapiyor.hele ki cok yuksek torklu tdi lerde.hem dort cekerin dengesi,hem de arkadan itisin konforunu sunuyorlar.standart bir audiyle quattro bir audiyi otobanda kullanin farki direk anlarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2014 model A4 tdi quattro var. Konfor, sürüş zevki ve sessizlik konusunda kullananlar kalitesini bilir.
    Memnunum, tavsiye ederim, önceki aracım da audi idi.
    Önümüzdeki yıl satıp yenileyeceğim tercihim yine audi olacaktır.
  • Kardeşim 2013 2.0 TDI 177 HP Avant Quattor var bende 2 ay oldu alalı, Allroad ile tek farkı 6 cm daha yere yakın olması ve yan kaplamalar. Konu baya eski ama araçla ilgili merak edilen ne varsa anlatabilirim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.