Şimdi Ara

2012 c180 komp. rölantide titreme sorunu - EDİT (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
16.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingsman01

    ustamız da şanzuman takozlarından şüphelendi. takozlar da değişti hocam ama sallantı malesef devam ediyor. usta lpgyi iptal etti. şimdilik aracı 3-4 gün benzinde süreceğiz. dün tamirden çıktıktan sonra benzinde hafif titreme vardı ama gariptir ki bu gün benzinde hiç titreme yapmıyor.
    O zaman sorun LPG,

    şuan 320i ed kullanıyorum, fark ettiğim bir nokta var,

    Eğer opetten benzin alırsam arba bariz titriyor, motor sıcak soğuk fark etmiyor, BP den alırsam biraz azalıyor, Total den alırsam biraz daha az oluyor, fakat shell den alırsam en ufak titreme olmuyor,

    istasyonla alakalı desem 4 farklı markayı farklı farklı istasyonlardan aldım ama Shell hariç hepsinde titreme oluyor.

    diğer bir tuhaflık, en çok titreten opet ama menzil olarakda en çok giden o, shell hiç titretmiyor ama en az gidende shell.
    Opet ile shell arasında bir depoda ( şehir içi dışı karışık ) 80 - 90 km arası fark oluyor.




  • Hala sanziman takozu, motor takozu diyenler var. Konu sahibi arkadas surekli olan bir sarsinti segil demis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesm bana ulas ozelden yonlendirebilicegim biryer var kesin cozum. Kronik bu araclarda malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    aynen hocam sürekli değil. aralıklarla sallantı oluyor. hareket halinde bu sallantı kesiliyor ve sadece r ve d konumlarında oluyor bu sallantı. dün lpgyi iptal ettik ve şu an benzinde hiç yapmıyor. sanırım lpg ayarlarından kaynaklı ama lpg ustası da prins markada ayarlar standart, c180 kompresöre özel ayar geliyor ve ayarlarınızda bir problem görünmüyor diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik zincir problemi olabilir hocam bir de ona baktırın bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam son durum nedir araçta ?
  • Afr ayarı yaptırmanız şiddetle tavsiye ederim. Lpg kaynaklı her türlü sorundan kurtulursunuz. Bir araştırın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bizde de vardı(c200) Denizli’de elektronikçi yaptı.Sakın motorunu falan söktürmeye kalkma alakası yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dangerousman kullanıcısına yanıt
    2 gündür benzinde kullanıyoruz. benzinde kullandığımız ilk bir iki saat hafif titreme oldu ama ondan sonra bir daha hiç titremedi araç. sanırım lpg ile alakalı bir problem. pts günü tekrar götüreceğiz ustaya. sonucu paylaşırım burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bliQ B kullanıcısına yanıt
    elektronikçi nasıl bir yol izledi, neresini tamir etti aracın biliyor musunuz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Furkan61~ ~ kullanıcısına yanıt
    o ayar nedir bilmiyorum ama ustalara söyleyeceğim. inşallah dediğiniz gibi sadece ayar ile alakalı bir problemdir. teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru bir tamirciye söktürmüştük yine tekleme yüzünden motoru sökerken valfin birini elinden düşürmüş bu valf yüzünden yapıyormuş aslında bunun teklemeyle bir alakası yok motor kendini korumaya aldığı için böyle yapıyormuş.İstersen valfin ismini öğrenirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşım, tüm okuduğun mesajları unut ve beni dinle lütfen. Sen kimsin dersen, eskiden sana benzer bir dost...





    SORUN KAYNAKLARI



    1- MOTORDAN ARKAYA GİDEN 4 PARÇALI EGSOZ MANİFOLDU (4 PARÇALI DEV ALET) LPG’den DOLAYI ZARAR GÖRÜYOR.



    2- ALT ORTADAKİ KATALİZÖR (LPG KAYNAKLI İÇİ PARAMPARÇA OLUR)



    3- MOTORUN ÖN KISMINDA BİR PARÇA VAR HER ŞEY ONUNLA BAŞLIYOR EKSANTRİK SENSÖRÜ SANIRIM. ONUN DEĞİŞMESİ GEREK. ŞUAN TÜM MOTORUNA ORADAN BAŞLAYARAK YAĞ KAÇAĞI VAR. ONU DEĞİŞTİRMEKLE BU KAÇAĞI ÖNLERSİN YANİ KANSERİ ÇÖZERSİN. FAKAT KANSERLİ HÜCRELER HALEN MOTORDA DOLAŞACAK KOMPLE TEMİZLENMESİ DE ŞART.





    BU YAZDIKLARIMI USTANA OKUT. DEMEK İSTEDİĞİMİ İYİ USTA ANLAR. KÖTÜ USTA ÇOK PARANI YER. AYNI DURUMU YAŞADIM SANA TAVSİYEM BU DEDİKLERİM DIŞINDA PARÇA DEĞİŞİMİ YAPMA SAKIN! BUNLARA İYİ USTA BAKSIN ÖYLE YANİ.



    DUANI ALIRIM SELAMETLE...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingsman01

    otomatik vites araç. şanzuman yağı yeni değişti sayılır. şanzumandan yana bir problem yok yalnız. vites geçişleri vs sorunsuz. araç hareket halindeyken de sorunsuz gidiyor. tek problem frene basıp durunca araç d veya da r konumunda iken titreme oluyor. p konumunda titreme geçiyor. bu titreme değil aslında sallanma diyebiliriz çünkü lpgden kaynaklı titremelere benzemiyor. sanki ateşlemede problem varmış gibi görünüyor ama bulamadık sorunu

    Alıntıları Göster
    EGZOS MANIFOLDU NET!!! MOTORDAKİ 4’LÜ DEV PARÇA



    FİYATI 15 BIN TL OLMUŞTUR ŞUAN



    FAKAT SANAYİDE YENİLEYECEKLER İÇİNDEKİ PETEKLERİ 700-800₺ 1-2 SENE İDARE EDER SİZİ VEYA ÇIKMA VERECEKLER BU İŞLEMİ YAPILMIŞ ŞEKİLDE 2-3 BIN İSTYEVEKLER

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bliQ B kullanıcısına yanıt
    ama benzinde kullanıyoruz ve hiç bir sıkıntısı kalmadı aracın. dediğiniz valften kaynaklı olsaydı titreme hâlâ devam ediyor olmaz mıydı teknik konuları çok bilmiyorum açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    EGZOS MANIFOLDU NET!!! MOTORDAKİ 4’LÜ DEV PARÇA



    FİYATI 15 BIN TL OLMUŞTUR ŞUAN



    FAKAT SANAYİDE YENİLEYECEKLER İÇİNDEKİ PETEKLERİ 700-800₺ 1-2 SENE İDARE EDER SİZİ VEYA ÇIKMA VERECEKLER BU İŞLEMİ YAPILMIŞ ŞEKİLDE 2-3 BIN İSTYEVEKLER

    Alıntıları Göster
    öncelikle teşekkürler yanıtınız için. aklıma takılan ise 3 gün oldu benzinde kullanıyoruz aracı ve ilk bir kaç saat haricinde bir defa bile titreme yapmadı araç. yağ gibi akıyor şu an hiçbir sıkıntısı kalmadı. dediğiniz gibi bir problem olsaydı benzinde de yapmaz miydi hocam? bu arada mobildeyim, nedense özel msjlara giremiyorum, haya veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lpg yi yeni taktırdınız galiba. O yüzden benzin sistemine aniden zarar verme ihtimali düşük. Ancak lpg cilerin ürettiği tez şu, lpg nin farklı çalışma sıcaklığı ve paremetreleri mevcut olan ama benzinde belli olmayan hataların lpg de ortaya çıktığı.

    Velhasıl düz atmosferik motor ve çelik subap değilse( sonradan çelik subap takılanlar var) lpg pişmanlıktır. Benzin servisiyle lpg servisi arasında mekik dokutturur. En ufak bir sorunda. vakti bol kişiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg den kaynaklı bir sorun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Lpg yi yeni taktırdınız galiba. O yüzden benzin sistemine aniden zarar verme ihtimali düşük. Ancak lpg cilerin ürettiği tez şu, lpg nin farklı çalışma sıcaklığı ve paremetreleri mevcut olan ama benzinde belli olmayan hataların lpg de ortaya çıktığı.

    Velhasıl düz atmosferik motor ve çelik subap değilse( sonradan çelik subap takılanlar var) lpg pişmanlıktır. Benzin servisiyle lpg servisi arasında mekik dokutturur. En ufak bir sorunda. vakti bol kişiler
    aslında öncesinde araçta landirenzo lpg vardı tekleme yapıyordu dip gaz yapınca biz onu söküp yerine prins lpgyi yeni taktırdık hemde herkesin tavsiye ettiği ankarada mocan otogazda taktırdık. belki de önceki lpg zarar verdi motora

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.