Şimdi Ara

2012 CHEVROLET AVEO (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.283
Cevap
14
Favori
163.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otomatikle geçen hafta 30 km büyük bölümü çevre yolu afyon-gazlıgöl beldesi arası gittim. ortalamam 6.3 tü. tabi binmeden sıfırladım. sadece bu seyahate özel değer. malumunuz bizde anlık tüketim yok. ortalama var. en düşük buydu. bayağı düsmüs gibime geldi. aracım ltz at. araç daha 700 kmde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    otomatikle geçen hafta 30 km büyük bölümü çevre yolu afyon-gazlıgöl beldesi arası gittim. ortalamam 6.3 tü. tabi binmeden sıfırladım. sadece bu seyahate özel değer. malumunuz bizde anlık tüketim yok. ortalama var. en düşük buydu. bayağı düsmüs gibime geldi. aracım ltz at. araç daha 700 kmde


    bende de otomatik var üstad da 6.3 görmemiz imkansız gibi bişey :) sıfırladıktan sonra o kadar düşüyor ancak oturmaya başlayınca yine 9'a yaklaşır. ben bugüne kadar maksimum 8.3'e indirebildim o da 60-70 arası kitleyip 1.8 - 2.3k devir arasında gidilirken ki değer. şu anda zorlayarak kullanıyorum ve ortalama 10.8'de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapnZAFO -- 25 Nisan 2012; 16:28:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    otomatikle geçen hafta 30 km büyük bölümü çevre yolu afyon-gazlıgöl beldesi arası gittim. ortalamam 6.3 tü. tabi binmeden sıfırladım. sadece bu seyahate özel değer. malumunuz bizde anlık tüketim yok. ortalama var. en düşük buydu. bayağı düsmüs gibime geldi. aracım ltz at. araç daha 700 kmde


    bende de otomatik var üstad da 6.3 görmemiz imkansız gibi bişey :) sıfırladıktan sonra o kadar düşüyor ancak oturmaya başlayınca yine 9'a yaklaşır. ben bugüne kadar maksimum 8.3'e indirebildim o da 60-70 arası kitleyip 1.8 - 2.3k devir arasında gidilirken ki değer. şu anda zorlayarak kullanıyorum ve ortalama 10.8'de.

    ilginç. 30 km sonunda değerim 6.3'tü. ben de sasırmıstım o kadar düstüğünü görünce. arabaya kalkıslarda hiç yüklenmiyorum. devir saatini çok yukarı çıkarmadan kaldırmaya çalışıyorum.




  • merhabalar,

    Bu hafta bende aranıza katılabilirim.

    1.4 LTZ HB BEYAZ 32.800 TL fiyat aldım.Uygun mu sizce arkadaşlar.

    Yakın tarihte satın alan ya da fiyat alan var ise çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe2304

    merhabalar,

    Bu hafta bende aranıza katılabilirim.

    1.4 LTZ HB BEYAZ 32.800 TL fiyat aldım.Uygun mu sizce arkadaşlar.

    Yakın tarihte satın alan ya da fiyat alan var ise çok sevinirim.

    alınan alındı.nisan ayı oldugunu dusununce yuksek almamıssın. aralıkta 2011 leri 31500 32 civarı veriyorlardı. arabada bence 300 500 e bakılmaz. sıfır sonucta. keyfini cıkarmaya bak guzel secim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankarametinerr -- 25 Nisan 2012; 20:30:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: people1

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: people1

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: serocan39

    quote:

    Orijinalden alıntı: timarsizsipahi

    quote:

    Orijinalden alıntı: serocan39

    bende siparişi verdim artık 1.3 LTZ, beyaz renk, sunrooflu haftaya gelecek dediler. Bi gelse de hayırlısı ile bi binsek şöyle ailecek

    Hayırlı olsun, ne kadara aldınız?

    41.800, kartel koruma hediye.

    hayırlı olsun ama pahalı gerçekten ya bide 1.3 motor

    1.3 multijet motorlu beşinci aracım aveo ay sonuna teslim alacağım.bu motor olmasa aveo almazdım.

    1.3 doblo bende kullanıyorum yokuşlarda sürünerek çıkıyoruz yani abartma istersen...

    sonuç olarak bu motorlu bir araç heleki piyasaya yeni süzülen bir markanın bu fiyatla b sınıfı sedan satması şaşırtıcı....

    birde cruzedeki sorunları hatırlarsak bu firmanın bu kadar kendine güvenerek bu fiyatlara araba satması acayip bir cesaret işi bence

    1.3 motorlu doblo75hp linea90hp punto evo95hp fiorino95hp hepsini satın aldım kullandım ve şimdide aynı motorlu aveo95hp aldım.günümüz şartlarında performansını gayet yeterli buluyorum.doblo165km linea200km evo 190km fiorino180km bu motor daha ne yapsın.1.3 motordan daha ne beklenir.

    Şu anda en ideal motor 1.6 dizel olanlar.bunlar içindede en güçlüsü 1.6 crdi 128 hp ile accent blue,hem vergi avantajı hemde performans ikisi bir arada valla çok hoşuma gitti bu motor açıkcası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: people1

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: people1

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: serocan39

    quote:

    Orijinalden alıntı: timarsizsipahi

    quote:

    Orijinalden alıntı: serocan39

    bende siparişi verdim artık 1.3 LTZ, beyaz renk, sunrooflu haftaya gelecek dediler. Bi gelse de hayırlısı ile bi binsek şöyle ailecek

    Hayırlı olsun, ne kadara aldınız?

    41.800, kartel koruma hediye.

    hayırlı olsun ama pahalı gerçekten ya bide 1.3 motor

    1.3 multijet motorlu beşinci aracım aveo ay sonuna teslim alacağım.bu motor olmasa aveo almazdım.

    1.3 doblo bende kullanıyorum yokuşlarda sürünerek çıkıyoruz yani abartma istersen...

    sonuç olarak bu motorlu bir araç heleki piyasaya yeni süzülen bir markanın bu fiyatla b sınıfı sedan satması şaşırtıcı....

    birde cruzedeki sorunları hatırlarsak bu firmanın bu kadar kendine güvenerek bu fiyatlara araba satması acayip bir cesaret işi bence

    1.3 motorlu doblo75hp linea90hp punto evo95hp fiorino95hp hepsini satın aldım kullandım ve şimdide aynı motorlu aveo95hp aldım.günümüz şartlarında performansını gayet yeterli buluyorum.doblo165km linea200km evo 190km fiorino180km bu motor daha ne yapsın.1.3 motordan daha ne beklenir.

    Şu anda en ideal motor 1.6 dizel olanlar.bunlar içindede en güçlüsü 1.6 crdi 128 hp ile accent blue,hem vergi avantajı hemde performans ikisi bir arada valla çok hoşuma gitti bu motor açıkcası

    Alıntıları Göster

    Şu anda en ideal motor 1.6 dizel olanlar.bunlar içindede en güçlüsü 1.6 crdi 128 hp ile accent blue,hem vergi avantajı hemde performans ikisi bir arada valla çok hoşuma gitti bu motor açıkcası

    accent blue ile aynı özelliklere sahiptir aveo ama ülkemizde inanılmaz bi hyundai merakı başladı son yıllarda ortalık ERa doldu.

    benzinlisi 1.4 mode 38bine - aveo da ise 33bine

    1.6 crdi 44binden 47 bine bi fiyat aralığında..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemgtr

    accent blue ile aynı özelliklere sahiptir aveo ama ülkemizde inanılmaz bi hyundai merakı başladı son yıllarda ortalık ERa doldu.

    benzinlisi 1.4 mode 38bine - aveo da ise 33bine

    1.6 crdi 44binden 47 bine bi fiyat aralığında..



    adamların motoru hem sağlam hem güçlü hemde en az yakanlar arasında.sunduğu donanım konfor ve kaliteyle beraber 5 yıllık garantide kendine güvendiğini gösteriyor.Sorunsuzlukta birinci sırada.Ve alanların beğenisini kazanıyor,senelerdir kaliteyi uygun fiyata satan markalar arasında birinci..adamlara amerika almanya v.s her yerden ödül yağıyor....

    Son zamanlardaki araçlarının özellikle i30 ve elantranın donanımları dudak uçuklatır cinsten...

    Bu sebeple tutuluyor güven veriyor.

    Yani meraktan değil...

    chevrolet ise 2005 ten bu yana kaydadeğer faaliyeti var ve kaloslardan çok şikayet duyulmuştu,ayrıca son dönemdede cruzenin sorunları ve benzinli motorunun çekiş düşüklüğü şikayetleri duyuldu.Yani diyeceğim okidaha insanlara güven veremeden fiyatları tavan yapması...1.3 dizel bir motorun full donanımına 42 bin tl istiyor chevrolet,öbür taraftan kendini kanıtlamış blueya 47 bin tl istemekte haksızlarmı?blue ile aveo aynı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 28 Nisan 2012; 1:24:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemgtr

    accent blue ile aynı özelliklere sahiptir aveo ama ülkemizde inanılmaz bi hyundai merakı başladı son yıllarda ortalık ERa doldu.

    benzinlisi 1.4 mode 38bine - aveo da ise 33bine

    1.6 crdi 44binden 47 bine bi fiyat aralığında..



    adamların motoru hem sağlam hem güçlü hemde en az yakanlar arasında.sunduğu donanım konfor ve kaliteyle beraber 5 yıllık garantide kendine güvendiğini gösteriyor.Sorunsuzlukta birinci sırada.Ve alanların beğenisini kazanıyor,senelerdir kaliteyi uygun fiyata satan markalar arasında birinci..adamlara amerika almanya v.s her yerden ödül yağıyor....

    Son zamanlardaki araçlarının özellikle i30 ve elantranın donanımları dudak uçuklatır cinsten...

    Bu sebeple tutuluyor güven veriyor.

    Yani meraktan değil...

    chevrolet ise 2005 ten bu yana kaydadeğer faaliyeti var ve kaloslardan çok şikayet duyulmuştu,ayrıca son dönemdede cruzenin sorunları ve benzinli motorunun çekiş düşüklüğü şikayetleri duyuldu.Yani diyeceğim okidaha insanlara güven veremeden fiyatları tavan yapması...1.3 dizel bir motorun full donanımına 42 bin tl istiyor chevrolet,öbür taraftan kendini kanıtlamış blueya 47 bin tl istemekte haksızlarmı?blue ile aveo aynı değil.

    blue degil kanıtlayan era. blue tutmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemgtr

    accent blue ile aynı özelliklere sahiptir aveo ama ülkemizde inanılmaz bi hyundai merakı başladı son yıllarda ortalık ERa doldu.

    benzinlisi 1.4 mode 38bine - aveo da ise 33bine

    1.6 crdi 44binden 47 bine bi fiyat aralığında..



    adamların motoru hem sağlam hem güçlü hemde en az yakanlar arasında.sunduğu donanım konfor ve kaliteyle beraber 5 yıllık garantide kendine güvendiğini gösteriyor.Sorunsuzlukta birinci sırada.Ve alanların beğenisini kazanıyor,senelerdir kaliteyi uygun fiyata satan markalar arasında birinci..adamlara amerika almanya v.s her yerden ödül yağıyor....

    Son zamanlardaki araçlarının özellikle i30 ve elantranın donanımları dudak uçuklatır cinsten...

    Bu sebeple tutuluyor güven veriyor.

    Yani meraktan değil...

    chevrolet ise 2005 ten bu yana kaydadeğer faaliyeti var ve kaloslardan çok şikayet duyulmuştu,ayrıca son dönemdede cruzenin sorunları ve benzinli motorunun çekiş düşüklüğü şikayetleri duyuldu.Yani diyeceğim okidaha insanlara güven veremeden fiyatları tavan yapması...1.3 dizel bir motorun full donanımına 42 bin tl istiyor chevrolet,öbür taraftan kendini kanıtlamış blueya 47 bin tl istemekte haksızlarmı?blue ile aveo aynı değil.

    blue degil kanıtlayan era. blue tutmadı


    evet benimde söylediğim era nın çok tuttuğu ama adamlar ilk zamanlarda abs bile koymamışlardı sonradan eklediler.

    blue ve elantra ise

    ''ben yeniledim arabaları ama eskisi gibi ucuz değil hadi madem sevdiniz 5-10bin daha verin artık bunları alın ''
    mantığının ürünüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_efe

    arkadaşlar merhaba,

    geçen hafta arabamı satıp yeni araba arayışına girmiştim, (sayfada az çok birşeyler yazdım) linea kasayı yenileyince en çok sevinenlerden biri de ben oldum...

    bugün izin alıp bayileri gezmeye karar verdim, saat 10:30 gibi kardeşimide alıp yol üzerinde bulunan fiat, hyundai, opel ve cehvrolet bayilerine uğradım, bütçem max max 40 bin tl ve sıfır yada 1 yaşında az km yapmış dizel, sedan bir araba istiyorum, arabadan beklentim ise bana göz zevki verecek bir aile arabası olması... bu anafikirle yaptığım firma ziyaretlerini herhangi bir tutuculuk yapmadan yazıyorum;

    Fiat;

    tanıdık, eş dost araya sokarak linea 1,3 Urban modeline 39.000 TL fiyat aldım, test aracı olarak 1,6 lounge getirdiler, atladım arabaya çıktım yola araba 1,6 290 tork olunca çok harika hızlandı, arkada kardeşim oturuyordu (kardeşimde volvo c30 var ve araba hastasıdır)

    araçta motor sesi çok az yok gibi, yol sesi her arabada olduğu kadar, yalnız camlardan 100 km üzerinde bir rüzgar sesi geliyorki sormayın... neyse yanımdaki görevliye sordum, adam çok konuşmadan geçiştirdi, ben orada sayfalar dolusu yazdığım güzel yazıları ve beklentilerimin getirdiği hevesi kaybetmeye başladım.... test sürüşü sonrası geri döndük ve aracı park edip bayiye tekrar girdim,

    iç konsol plastik aksamı eski araca göre iyi fakat burada bir fiat 500 içi yada bravo iç malzemesi ile kıyaslarsanız hala çok yolu var dersiniz, (bravonun baz modeli 41.000'den başlıyormuş)

    1,6 lounge motoruna bağlı olarak seri kullanımda çok iyi, yalnız ESP sadece en full olanda var,

    urbanda çift airbag, abs, antipatinaj sistemi (adı her neyse) var, çıtalar ve kapı kolları gövde rengi, klima digital, çelikjant ve kolçak var, 10.000 km de bir bakıma giriyor, ilk bakım ücreti 200 TL bu arada araç Euor 5 95 beygir ama 5 vites,

    satış danışmanına teşekkür edip, bugün başka arabalar bakacağımı ve kararımı sonra vereceğimi söyleyerek oradan ayrıldım,

    Hyundai


    Accent Blue modelini inceledim bu araç B segmenti bir araç, tercihlerime girmesindeki en büyük etken fiyatı ve yeni kasası oldu,

    1,6 crdi 128 bg motoru var, arabanın dış görüntüsü bence 10 üzerinden 9 fakat test sürüşünde aracın iç malzemelerinin çok kalitesiz olduğunu ve arkada 3 kişinin yan yana oturmasının uzun yolda veya yolda çok sıkıntı yaratacağını düşündüm, bu arada araba yolda ERA gibi durmuyor, arkada oturan bayağı bir zıplıyor ve bu yolculara rahatsızlık veriyor, fiyat olarak linea urban ile aynı donanımlı olan modeline 44.500 fiyat verdiler, arabanın içine binmesem ve test sürüşü yapmasam düşünmeden hak ediyor derdim yalnız kullanınca bu paraya yazık olur dedim ve bayiden ayrıldım, satış danışmanı bayağı ümitliydi dönerim diye ama 35.000 derse alırım üzeri yazık olur...


    Opel;

    Astra classic 3 1,3 crdi modeli, artık yavaş yavaş üretimden kalkacak olan model ama o bir efsanedir, 2. eli iyidir, neyse 1,3 90 beygir 6 vites olan aracı kullandım, euro 4 motor var bunda ve yokuşta biraz zorladı ( 2 tane 1,6 araç kullanınca normal insan beklentiye giriyor) fiyat 43.000 TL alınırmı derseniz alınır, 2 sene sonra değer kaybetme derdi v.s. olmadan da satılır (bence)


    Chevrolet;


    yeni Aveo Sedan 1,3 LTZ euro 5 95 beygir modelini inceledim, aslında chevroleye karşı kötü imaj nedeniyle bir merakım yok, opel aynı zamanda onuda sattığı için önce kamaroların etrafında bir tur attım sonra bu arabayı görünce içine bir bakayım dedim, içine bakınca oturdum ve çıkıp bir satış danışmanının yanına gittim,


    bahsettiğim modelde ne var derseniz start/stop, ESP, hız sabitleme deri direksiyon, 8 hava yastığı, 6 hoperlör ............... bir sürü aklıma gelmeyen özelliği olduğunu öğrenince vay be dedim, fiyatı nedir diye sordum, bana 39.400 TL'ye anahtar teslim fiyat verdiler, test sürüşü yapabilirmiyiz dedim, satış danışmanı hemen dedi ama ellerinde 75 bg orta donanımlısı varmış test aracı olurmu dedi, ne yapalım olur dedim, yola çıktık, önce bir otoban yolculuğu arkasından şehir içi yolları kullanıp bayiye geri döndük, yolda arkada diğer arabalarda hiç konuşmayan kardeşim arabayı kullanmak istedi, kenara çekip ona verdim bir kısmını o kullandı bende arkada oturdum,

    start stop özelliğini test ettik, konuştuk, hız sabitlemeyi denedik, v.s. zaten kokpit (bana göre) çok güzeldi, üstüne arabanın 6 vites olması da yakıt tüketimini uzun yolda çok düşürüyor, 75 bg bile bende güzel bir etki bıraktı, yol sesi yok denecek kadar az, motor sesi yüksek devirlerde var, ama 6 vitesle yüksek devire ihtiyacınız pek olmuyor, benim gördüğüm tek eksik yanı amortisörleri oldu, fazla sert ve yolu fazla hissettiriyor.... güvenlik sistemi ödül almış,

    dönüp satış danışmanı ile biraz daha konuştuk, görevliye biraz daha indirim yaparsanız alabilirim dedim o da bana araba yok ki olsa keşke o zaman konuşurduk dedi :))

    ne zaman gelir peki dedim 15 gün sonrasına bekliyorlar ama stok ve gelecek araç durumu haftaya belli olacakmış, stokta olsa alırmıydım derseniz almazdım, opsiyonlatıp hemen eve gidip internette kapsamlı bir çalışma ile forumları v.s. inceleyip satılık araçlara bakıp sonra kararımı verirdim....

    aslında öyle yaptım, sitelerde şuan yorumları okuyorum, chevrolenin 4 bayiini aradım, ellerinde varmı ve son fiyat ne diyorlar diye, hiçbir bayide yok ve son fiyat olarak 39.700 altında veren çıkmadı................

    internette sahibinden ve arabam com da satan da yok....

    keşke daha önce uğrsaymışım diye bayağı bir üzüntü içindeyim ve sanıyorum bende kararımı değiştirip aveo alacağım, şimdilik bu konuda net kararımı vermedim ama aracı ilk sıraya aldım..


    yorumlarım ve görüşlerim kendime aittir, lütfen beni üzecek yorumlar yapmayın.... birbirimizi kırmak değil fikirlerimizi paylaşarak benim görmediğim bir noktayı sizin görmenizi ve göremediğim noktayı bana göstermenizi istediğim için bunları yazdım.

    4 araba içinde sıralamam ;

    1- fiyat ve performans olarak Yeni Aveo, 1,3 euro 5 95 LTZ
    2- marka ve fiyat olarak astra klasik,
    3- fiyat ve beklenti olarak yeni linea 1,3 urban
    4- accent blue mode plus



    saygılar...
























  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    gezme namına bişey yok benim aracım 1.2 ls 170 yaptım sollamalara çıktım inanın iyi yok tutuşu.ara. güven veriyor.yan rüzgarlardan diğer araçlar ne kadar etkileniyorsa aveo da o kadar etkileniyor.çünkü süspansiyon sert ve esp standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetykm

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    gezme namına bişey yok benim aracım 1.2 ls 170 yaptım sollamalara çıktım inanın iyi yok tutuşu.ara. güven veriyor.yan rüzgarlardan diğer araçlar ne kadar etkileniyorsa aveo da o kadar etkileniyor.çünkü süspansiyon sert ve esp standart.

    sonuçta bu araç mercedes değil. mercedes beklemek yanlıs olur ama segmentinde en iyilerdenbiri yol tutusunda banagöre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetykm

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    gezme namına bişey yok benim aracım 1.2 ls 170 yaptım sollamalara çıktım inanın iyi yok tutuşu.ara. güven veriyor.yan rüzgarlardan diğer araçlar ne kadar etkileniyorsa aveo da o kadar etkileniyor.çünkü süspansiyon sert ve esp standart.

    süspansiyonun sert olmasının yanal rüzgarlardan etkilenme derecesini bi nebze tölere eder bu gerçek ancak.. en önemli faktör aracın yere yakınlığı ve aerodinamik yapısıdır.. hatta öyleki jantların yapısı bile buna etki edebilir. hatta ve hatta jant yerine kapak kullanan araçların yanal rüzgarlardan etkilenme düzeyi jant kullanan araçlardan daha fazladır. sebebi yandan gelen rüzgar akımının aracın jant kapagına carparak aracın gidişatını etkilemesidir. oysaki aliminyum jant kullanan araçlarda rüzgar janttan girerek aracın alt kısmında yok olur. buda aracın savrulmasını kısacası yanal rüzgardan etkilenmesini engeller. etkilenme düzeyinde esp nin rolü hiç yoktur. esp nin zaten çalışma mantığında büyük savrulmaları engellemek vardır. oysaki benim bahsettiğim aracın yüksek hızlardaki stabilitesinin güven vermesidir. hyundai i20 araçları 120 den sonra yolda gezmektedir. esp de var çelik jantta var ama etkileniyor işte... bu etkilenme hyundai elantrada bile azda olsa var. yeni i30 da durum nedir bilmiyorum. benim aracım nissan juke. kendi arabam olduğu için söylemiyorum övmek içinde söylemiyorum ama yanal rüzgarlardan etkilenme neredeyse sıfır. üstelik boyut olarakda öyle ahım şahım bir boyutu yok. demekki işin içine ince olaylar giriyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetykm

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    gezme namına bişey yok benim aracım 1.2 ls 170 yaptım sollamalara çıktım inanın iyi yok tutuşu.ara. güven veriyor.yan rüzgarlardan diğer araçlar ne kadar etkileniyorsa aveo da o kadar etkileniyor.çünkü süspansiyon sert ve esp standart.

    süspansiyonun sert olmasının yanal rüzgarlardan etkilenme derecesini bi nebze tölere eder bu gerçek ancak.. en önemli faktör aracın yere yakınlığı ve aerodinamik yapısıdır.. hatta öyleki jantların yapısı bile buna etki edebilir. hatta ve hatta jant yerine kapak kullanan araçların yanal rüzgarlardan etkilenme düzeyi jant kullanan araçlardan daha fazladır. sebebi yandan gelen rüzgar akımının aracın jant kapagına carparak aracın gidişatını etkilemesidir. oysaki aliminyum jant kullanan araçlarda rüzgar janttan girerek aracın alt kısmında yok olur. buda aracın savrulmasını kısacası yanal rüzgardan etkilenmesini engeller. etkilenme düzeyinde esp nin rolü hiç yoktur. esp nin zaten çalışma mantığında büyük savrulmaları engellemek vardır. oysaki benim bahsettiğim aracın yüksek hızlardaki stabilitesinin güven vermesidir. hyundai i20 araçları 120 den sonra yolda gezmektedir. esp de var çelik jantta var ama etkileniyor işte... bu etkilenme hyundai elantrada bile azda olsa var. yeni i30 da durum nedir bilmiyorum. benim aracım nissan juke. kendi arabam olduğu için söylemiyorum övmek içinde söylemiyorum ama yanal rüzgarlardan etkilenme neredeyse sıfır. üstelik boyut olarakda öyle ahım şahım bir boyutu yok. demekki işin içine ince olaylar giriyor..

    sizin kadar olmasa da benim de araçlar hakkında bilgim vardır.Tabi ki esp ile yanal rüzgarlardan etkilenmenin bir alakası yok ama ben yazımda 170 ile sollamalara çıktım dedim.işte orda esp nin etkisi var.ayrıca cant kapağına firecek kadar detaya inersek lastik havasından tutun da radyo anteninden çıkmamız lazım... ben kapaca bahsettim.tabiki aracın özellikle arkası yüksek ama yine de yan rüzgarlardan etkilenmesi diğer araçlar kadar (kendi sınıfı)...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetykm

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetykm

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    gezme namına bişey yok benim aracım 1.2 ls 170 yaptım sollamalara çıktım inanın iyi yok tutuşu.ara. güven veriyor.yan rüzgarlardan diğer araçlar ne kadar etkileniyorsa aveo da o kadar etkileniyor.çünkü süspansiyon sert ve esp standart.

    süspansiyonun sert olmasının yanal rüzgarlardan etkilenme derecesini bi nebze tölere eder bu gerçek ancak.. en önemli faktör aracın yere yakınlığı ve aerodinamik yapısıdır.. hatta öyleki jantların yapısı bile buna etki edebilir. hatta ve hatta jant yerine kapak kullanan araçların yanal rüzgarlardan etkilenme düzeyi jant kullanan araçlardan daha fazladır. sebebi yandan gelen rüzgar akımının aracın jant kapagına carparak aracın gidişatını etkilemesidir. oysaki aliminyum jant kullanan araçlarda rüzgar janttan girerek aracın alt kısmında yok olur. buda aracın savrulmasını kısacası yanal rüzgardan etkilenmesini engeller. etkilenme düzeyinde esp nin rolü hiç yoktur. esp nin zaten çalışma mantığında büyük savrulmaları engellemek vardır. oysaki benim bahsettiğim aracın yüksek hızlardaki stabilitesinin güven vermesidir. hyundai i20 araçları 120 den sonra yolda gezmektedir. esp de var çelik jantta var ama etkileniyor işte... bu etkilenme hyundai elantrada bile azda olsa var. yeni i30 da durum nedir bilmiyorum. benim aracım nissan juke. kendi arabam olduğu için söylemiyorum övmek içinde söylemiyorum ama yanal rüzgarlardan etkilenme neredeyse sıfır. üstelik boyut olarakda öyle ahım şahım bir boyutu yok. demekki işin içine ince olaylar giriyor..

    sizin kadar olmasa da benim de araçlar hakkında bilgim vardır.Tabi ki esp ile yanal rüzgarlardan etkilenmenin bir alakası yok ama ben yazımda 170 ile sollamalara çıktım dedim.işte orda esp nin etkisi var.ayrıca cant kapağına firecek kadar detaya inersek lastik havasından tutun da radyo anteninden çıkmamız lazım... ben kapaca bahsettim.tabiki aracın özellikle arkası yüksek ama yine de yan rüzgarlardan etkilenmesi diğer araçlar kadar (kendi sınıfı)...

    estagfurullah hocam.. bilgilik taslamak değil burada amacım. bi kaç şeyden bahsetme istedim sadece.

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    yeni aveo sahiplerine bir sorum olacak.. 100 kmh ve üzeri hızlarda aracın gidişi nasıl. yolda gezme oluyormu ? yanal rüzgarladan etkilenme düzeyi nasıl ? objektif cevap bekliyorum. teşekkür ederim.

    Hatchback kasa aracımla 4 yetişkin ve ortalama bagajla Eskişehir-Bilecik arası 145 km'ye kadar çıktım, yol tutuş gayet istikrarlıydı.
    Yan rüzgarı bir kez otobüs yanından geçerken hissettim ama o da belli bir kalite standartnı tutturmuş her b sınıfı hatchback araçta olan kadardı.
    Yani konfor ve güvenlik açısından sorun teşkil etmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe2304

    Arkadaslar merhaba,

    Bugün bakmaya gittim.

    1.4 LT HB ve 1.4 LTZ HB arasında kaldım.

    2 nin arasındaki fark 1800 tl.

    LT alırsam park sensörüde hediye olacak.,

    Deri vites ve yan cıtalar için değer mi sizce o kadar fiyata

    Bir de Aveo dokunmatik navigasyon takılabiliyor mu.

    Aradaki fiyat farkını ona vereyim diye düşündüm.

    bende ltz hb var 1.4 ve ltz olmasından memnunum. araba çok daha dolu ve güzel duruyor. o küçük nikelajlar güzel süsler ekliyor araca. birde dün araca çift egzoz çıkışı yaptırdım çok hoş durdu. bu arada ikisi de aktif şu an ikisinden de hava geliyor.



    aracınız cok güzel duruyor gercekten
    farklı resimleri varsa koyabilirseniz zevkle bakarız .)




  • cok tatlı olmuş
    bn de en kısa zamnda egzost uygulaması yapıcam
  • 1.3 ltz aveo mu perşembe günü teslim aldım.iş yoğunluğundan çok az kullanabildim.bugün biraz dolaşıcam.içerde motor sesi eski puntomdan biraz fazla,süspansiyonuda biraz sert.herkes sert süspansiyon sevmeyebilir ama benim için önemli değil,motor sesi çok abartılacak kadar değil ama biraz daha az olabilirdi.aracın ön görünümü çok güzel,akşam göstergelerdeki mavi ışıklarda çok güzel oluyor.otomatik farlarda güzel bir özellik çok beğendim.
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.