Şimdi Ara

2012 CHEVROLET AVEO (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.283
Cevap
14
Favori
163.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2.5 aydır 1.4 LT Beyaz Yeni AVEO sahibiyim ve aracımdan üst düzeyde memnunum. Ama tabi memnuniyet kişiden kişiye değişebilir. Araç bence oldukça yeterli seviyede güçlü ve atak bi araç. Tabi bunu 1.3 Accent Admire kullanan biri olarak söylüyorum. Yani araç yeterli miktarda atak ve hızlı; ama araçtan harikalar da beklemeyin.

    Shell, PO, Opet hepsiyle denedim aracı. Tam olarak 230 - 240TL 95 oktan benzin alıyor araç. Hepsiyle de 230 - 240TL'ye 760 - 800KM civarı bi yol gidiyorsunuz. Bu 300 kuruş civarı bi fiyata denk geliyor. Bence oldukça makul seviyelerde bi benzin sarfiyatı bu ve bu sarfiyattan kaynaklı olarak benzin çok uçuk rakamlara gelmezse kesinlikle LPG düşünmüyorum.

    Yanlız araç tamamen genç arabası. Her türlü çizgisinden, iç donanımına kadar gençlik kokuyor. Misal torpido içi aydınlatması koymamışlar; ama bluetooth ile müzik dinlemeyi koymuşlar. yani gençleri etkileyecek özellikleri daha fazla arabanın, hem tasarım olarak öyle hem iç donanım olarak öyle.

    Konfor olarak da öyle şahaneler beklemeyin. Rahat bi kullanımı var, koltuklar rahat, işçilik orta seviye ki vasatada kayabilir. O yüzden daha fazlasını isteyenler için Cruze öneririm.

    Aracı tam 31000'e aldım. Beyaz bence araca çok yakışıyor, o açıdan metalik diye tutturmadım. LT'ye ek LTZ'nin gerekli olan bi tek sis farları ve park sensörü var. Yok yağmur sensörü, yok otomatik far sensörü fln onları salla. Park sensörünü servisten direk taktılar. Sadece sis farı için de üste 3500 vermeye gerek yoktu bence ondan LT için 31000'e kadar indi bayi ve LT aldım. Aylarca gezmediğim, bakmadığım araba kalmamıştı. Fiyatına bana göre kusursuz bi araba aldım, çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kralhasanyigit -- 16 Ekim 2011; 20:08:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    1.4 LT Manuel Sedan aracımı dün teslim aldım. Dün 50 km'lik bir test gerçekleştirdim. Bu testin 25 kilometresini şehir içi trafiğinin en yoğun olduğu saatlerde dur kalk yaparak, kalan 10 kilometresini dik yokuşlu yollarda, kalan 15 kilometresini de rahat ve geniş yollarda yaptım. Toplam olarak 100 km/h hızı geçmedim. Ortalama yakıtım şuan itibari ile 7.5 lt/100km olarak görünüyor.

    Rodaj süresinde bu değere ulaşmış olmam aracın gerçekten fabrika verilerine uygun hareket ettiğini gösteriyor. Rodaj süresinden sonra ben bu aracı 7.2 lt /100km gibi değerlere düşüreceğime eminim. Bu da eski cruze ile mukayese edilemeyecek kadar tasarruf anlamına geliyor.

    Bunun dışında, aracın süspansiyonları bir parça sert ama bunun lastik basınçlarının yüksek olma ihtimalinden kaynaklandığını düşünüyorum. Kesinlikle süspansiyon eski cruze'mdan farksız diyebilirim.

    Dierksiyon konusunda kötü yorumlara pek katılmayacağım bence oldukça tepkili ve hassas. Fiat City modu mantığıyla düşünürseniz sert gelebilir ama Opel, VW, Cruze açısından bakarsanız oldukça başarılı.

    Boyum 1.91 olmasına ve 125 kilo olmama rağmen koltuğu indirdiğimde kendimi büyük bir C sınıfı bir araçtaymiş gibi hissettim. Tavan yüksekliği ve genişlik gerçekten tatmin edici. Aracın ön konsol genişlik ve ferahlığı aracın burnunu görmeye engel olsada gerçekten sürüş keyfini ve güvenliği artırıcı etkenler.

    Müzik sisteminde usb ve ipod girişinin üst küçük torpidoya saklanması çok akıllıca. Fakat hoparlör kalitesi beni pek memnun etmedi. LTZ'lerde nasıl onu kullananlara sormak lazım.

    Aracın dış dikiz aynaları gerçekten çok iyi oldukça geniş ve görüş açısı mükemmel. Dışardan da çok şık görünüyorlar. Fakat aynı şeyi iç dikiz aynası için söyleyemeyeceğim. İç dikiz aynası küçük kalmış ve sarsıntılarda aşağı kayabiliyor.

    Aracın plastik kalitesi eskilere nazaran oldukça artmış. Cruze'daki plastik malzeme kullanılmış. Ön konsol ve kapı içleri oldukça başarılı. Havalandırmaların yuvarlak oluşu da ayrı bir tarz yaratmış. Fakat arka kapı içleri gerçekten kötü. Çok ince ve kalitesiz görünüyorlar. Arka kapılarda da gri hattın devam etmesi gerekirdi.

    Aracın gösterge paneline ilk karşı çıkanlardan biri olarak, kullanım esnasındaki rahat görünüm ve farklılık inanın fikirlerimin değişmesine neden oldu. Araç kullanırken o mavi göstergeler insana ayrı bir keyf veriyor.

    Bluetooth telefon oldukça başarılı. Telefonunuz araca bindiğinizde bluetooth açıksa ve daha evvel tanıtılmışsa araç tarafından hemen bağlanılıyor. Daha önce yeni kasa Mistubishi Lancer'da aynı özelliği kullanmış biri olarak başarılı buldum. Tek eksik gördüğüm nokta keşke Lancer'daki sistemi sesimizle yönetebiliyor olsaydık.

    Motora gelecek olursak. Motorun kalkışlarda tepkileri 1.4 100HP güce göre oldukça yeterli. Zaten aracın ağırlığı bence çok makul. Vites geçişleri ve yüksek devir aralıklarındaki tepkileri tam anlamıyla test etmedim. Araç rodajdan çıkana kadar da performans ve motora yönelik pek test yapmayı düşünmüyorum. bu arada ben rodaj için 1.000 km'yi yeterli görüyorum. Daha sonra da kesinlikle BRC ya da Landi Renzo LPG kiti taktıracağım. Garanti pek umrumda olmayacak.

    Aracın Hill Holder'ını da test ettim. Gerçekten mükemmel bir donanım. Araçla yokuşta kırmızı ışıkta beklerken yaşadığınız onca stres yok olup gidiyor. Huzurlu bir şekilde kalkışı bekliyorsunuz. Yeşil yandığında aracı hiç zorlamadan otomatik vites araçlardaki gibi arkadan biri sizi iteklercesine kolaylıkla kaldırıveriyorsunuz. Aracın hill holder'ı çok az eğimli yokuşlarda dahi devreye giriyor bilginize.

    Son olarak aracın bagaj hacmi ve tasarımını değerlendirecek olursak, sedanlar da bagaj hacmi gerçekten inanılmaz büyük. İnanın o bagaja en büyük boy maxi bavullardan iki adet rahatlıkla sığar ve üzerine de daha onlarca eşya koyarsınız.

    Aracın ön tasarımı Mitsubishi Lancer'dan çok esinlenerek yapılmış. Hatta ben bu aracın bordosunu ilk gördüğümde Lancer'ın küçüğü çıkmış diyerek çok şaşırmıştım. Araç önden ve yandan gerçekten çok şık, kaslı, spor ve zengin bir duruşa sahip. Arka kısmı ise ilk bakışta bir parça bu şıklığımn yanında zayıf kalsada bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor.

    Çok basit bir örnek verecek olursam eşim aracı ilk gördüğünde önünün kızgın bir bakışla spor bir araca arkasının ise alımlı bir duruşla ağır bir C sınıfı araca benzediğini ve bu tasarımın gerçekten hem ağır hem de spor havayı çok iyi verdiğini söyleyerek arkasını da çok beğendiğini belirtmişti. Ben de aracımın arkasını yakından görünce gerçekten hoşuma gitmeye başladı ve bende artık beğeniyorum.

    İlk 50 km için benim gördüklerim ve fikirlerim bunlar. Bu arada full depo 205 tl benzin alıyor bunu da unutmayalım.

    Sevgiler...


    2.5 ay sonrasında tam 7.0 gibi bir değer gösteriyor benim alet.

    Bu arada kardeşim full depo, 230 - 240'a yakın benzin alıyor. Pompacıyı arabanın başında beklet, benzin köpürüp, duruluyor devamlı. Sonuna kadar doldur, 240'a dayanıyor nerdeyse. Zaten bildiğim kadarıyla 55lt alıyor alet.

    Kardeşim bi de LPG ile sence sarfiyat ne kadar olur? 300 kuruş civarı bi sarfiyatı olan bi arabayı, 150 kuruşa mı indirecek? Yok 225-250 kuruşa indirecekse bence hiç; ama hiç değmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kralhasanyigit -- 16 Ekim 2011; 20:14:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralhasanyigit

    quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    1.4 LT Manuel Sedan aracımı dün teslim aldım. Dün 50 km'lik bir test gerçekleştirdim. Bu testin 25 kilometresini şehir içi trafiğinin en yoğun olduğu saatlerde dur kalk yaparak, kalan 10 kilometresini dik yokuşlu yollarda, kalan 15 kilometresini de rahat ve geniş yollarda yaptım. Toplam olarak 100 km/h hızı geçmedim. Ortalama yakıtım şuan itibari ile 7.5 lt/100km olarak görünüyor.

    Rodaj süresinde bu değere ulaşmış olmam aracın gerçekten fabrika verilerine uygun hareket ettiğini gösteriyor. Rodaj süresinden sonra ben bu aracı 7.2 lt /100km gibi değerlere düşüreceğime eminim. Bu da eski cruze ile mukayese edilemeyecek kadar tasarruf anlamına geliyor.

    Bunun dışında, aracın süspansiyonları bir parça sert ama bunun lastik basınçlarının yüksek olma ihtimalinden kaynaklandığını düşünüyorum. Kesinlikle süspansiyon eski cruze'mdan farksız diyebilirim.

    Dierksiyon konusunda kötü yorumlara pek katılmayacağım bence oldukça tepkili ve hassas. Fiat City modu mantığıyla düşünürseniz sert gelebilir ama Opel, VW, Cruze açısından bakarsanız oldukça başarılı.

    Boyum 1.91 olmasına ve 125 kilo olmama rağmen koltuğu indirdiğimde kendimi büyük bir C sınıfı bir araçtaymiş gibi hissettim. Tavan yüksekliği ve genişlik gerçekten tatmin edici. Aracın ön konsol genişlik ve ferahlığı aracın burnunu görmeye engel olsada gerçekten sürüş keyfini ve güvenliği artırıcı etkenler.

    Müzik sisteminde usb ve ipod girişinin üst küçük torpidoya saklanması çok akıllıca. Fakat hoparlör kalitesi beni pek memnun etmedi. LTZ'lerde nasıl onu kullananlara sormak lazım.

    Aracın dış dikiz aynaları gerçekten çok iyi oldukça geniş ve görüş açısı mükemmel. Dışardan da çok şık görünüyorlar. Fakat aynı şeyi iç dikiz aynası için söyleyemeyeceğim. İç dikiz aynası küçük kalmış ve sarsıntılarda aşağı kayabiliyor.

    Aracın plastik kalitesi eskilere nazaran oldukça artmış. Cruze'daki plastik malzeme kullanılmış. Ön konsol ve kapı içleri oldukça başarılı. Havalandırmaların yuvarlak oluşu da ayrı bir tarz yaratmış. Fakat arka kapı içleri gerçekten kötü. Çok ince ve kalitesiz görünüyorlar. Arka kapılarda da gri hattın devam etmesi gerekirdi.

    Aracın gösterge paneline ilk karşı çıkanlardan biri olarak, kullanım esnasındaki rahat görünüm ve farklılık inanın fikirlerimin değişmesine neden oldu. Araç kullanırken o mavi göstergeler insana ayrı bir keyf veriyor.

    Bluetooth telefon oldukça başarılı. Telefonunuz araca bindiğinizde bluetooth açıksa ve daha evvel tanıtılmışsa araç tarafından hemen bağlanılıyor. Daha önce yeni kasa Mistubishi Lancer'da aynı özelliği kullanmış biri olarak başarılı buldum. Tek eksik gördüğüm nokta keşke Lancer'daki sistemi sesimizle yönetebiliyor olsaydık.

    Motora gelecek olursak. Motorun kalkışlarda tepkileri 1.4 100HP güce göre oldukça yeterli. Zaten aracın ağırlığı bence çok makul. Vites geçişleri ve yüksek devir aralıklarındaki tepkileri tam anlamıyla test etmedim. Araç rodajdan çıkana kadar da performans ve motora yönelik pek test yapmayı düşünmüyorum. bu arada ben rodaj için 1.000 km'yi yeterli görüyorum. Daha sonra da kesinlikle BRC ya da Landi Renzo LPG kiti taktıracağım. Garanti pek umrumda olmayacak.

    Aracın Hill Holder'ını da test ettim. Gerçekten mükemmel bir donanım. Araçla yokuşta kırmızı ışıkta beklerken yaşadığınız onca stres yok olup gidiyor. Huzurlu bir şekilde kalkışı bekliyorsunuz. Yeşil yandığında aracı hiç zorlamadan otomatik vites araçlardaki gibi arkadan biri sizi iteklercesine kolaylıkla kaldırıveriyorsunuz. Aracın hill holder'ı çok az eğimli yokuşlarda dahi devreye giriyor bilginize.

    Son olarak aracın bagaj hacmi ve tasarımını değerlendirecek olursak, sedanlar da bagaj hacmi gerçekten inanılmaz büyük. İnanın o bagaja en büyük boy maxi bavullardan iki adet rahatlıkla sığar ve üzerine de daha onlarca eşya koyarsınız.

    Aracın ön tasarımı Mitsubishi Lancer'dan çok esinlenerek yapılmış. Hatta ben bu aracın bordosunu ilk gördüğümde Lancer'ın küçüğü çıkmış diyerek çok şaşırmıştım. Araç önden ve yandan gerçekten çok şık, kaslı, spor ve zengin bir duruşa sahip. Arka kısmı ise ilk bakışta bir parça bu şıklığımn yanında zayıf kalsada bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor.

    Çok basit bir örnek verecek olursam eşim aracı ilk gördüğünde önünün kızgın bir bakışla spor bir araca arkasının ise alımlı bir duruşla ağır bir C sınıfı araca benzediğini ve bu tasarımın gerçekten hem ağır hem de spor havayı çok iyi verdiğini söyleyerek arkasını da çok beğendiğini belirtmişti. Ben de aracımın arkasını yakından görünce gerçekten hoşuma gitmeye başladı ve bende artık beğeniyorum.

    İlk 50 km için benim gördüklerim ve fikirlerim bunlar. Bu arada full depo 205 tl benzin alıyor bunu da unutmayalım.

    Sevgiler...


    2.5 ay sonrasında tam 7.0 gibi bir değer gösteriyor benim alet.

    Bu arada kardeşim full depo, 230 - 240'a yakın benzin alıyor. Pompacıyı arabanın başında beklet, benzin köpürüp, duruluyor devamlı. Sonuna kadar doldur, 240'a dayanıyor nerdeyse. Zaten bildiğim kadarıyla 55lt alıyor alet.

    Kardeşim bi de LPG ile sence sarfiyat ne kadar olur? 300 kuruş civarı bi sarfiyatı olan bi arabayı, 150 kuruşa mı indirecek? Yok 225-250 kuruşa indirecekse bence hiç; ama hiç değmez...

    Merhaba,

    Lpg ile sarfiyatı 20-21 krş civarı olur. Çünkü lpg kitleri ortalama %40 civarında bir tasarruf sağlıyorlar. Eğer Lpi taktırırsan o zaman 16-17 krş civarına çekebilirsin. Çünkü lpi sisteminde %50 tasarruf edilebiliyor. Ama lpi sistemleri 2.000 eurolarda. Eğer yılbaşından sonra da lpg garanti kapsamında takılmaya başlanmazsa Atiker taktıracağım. Eğer garanti kapsamına lınırsa garantili markayı taktırırım.

    Sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kralhasanyigit

    quote:

    Orijinalden alıntı: esnafim35

    Arkadaşlar merhaba,

    1.4 LT Manuel Sedan aracımı dün teslim aldım. Dün 50 km'lik bir test gerçekleştirdim. Bu testin 25 kilometresini şehir içi trafiğinin en yoğun olduğu saatlerde dur kalk yaparak, kalan 10 kilometresini dik yokuşlu yollarda, kalan 15 kilometresini de rahat ve geniş yollarda yaptım. Toplam olarak 100 km/h hızı geçmedim. Ortalama yakıtım şuan itibari ile 7.5 lt/100km olarak görünüyor.

    Rodaj süresinde bu değere ulaşmış olmam aracın gerçekten fabrika verilerine uygun hareket ettiğini gösteriyor. Rodaj süresinden sonra ben bu aracı 7.2 lt /100km gibi değerlere düşüreceğime eminim. Bu da eski cruze ile mukayese edilemeyecek kadar tasarruf anlamına geliyor.

    Bunun dışında, aracın süspansiyonları bir parça sert ama bunun lastik basınçlarının yüksek olma ihtimalinden kaynaklandığını düşünüyorum. Kesinlikle süspansiyon eski cruze'mdan farksız diyebilirim.

    Dierksiyon konusunda kötü yorumlara pek katılmayacağım bence oldukça tepkili ve hassas. Fiat City modu mantığıyla düşünürseniz sert gelebilir ama Opel, VW, Cruze açısından bakarsanız oldukça başarılı.

    Boyum 1.91 olmasına ve 125 kilo olmama rağmen koltuğu indirdiğimde kendimi büyük bir C sınıfı bir araçtaymiş gibi hissettim. Tavan yüksekliği ve genişlik gerçekten tatmin edici. Aracın ön konsol genişlik ve ferahlığı aracın burnunu görmeye engel olsada gerçekten sürüş keyfini ve güvenliği artırıcı etkenler.

    Müzik sisteminde usb ve ipod girişinin üst küçük torpidoya saklanması çok akıllıca. Fakat hoparlör kalitesi beni pek memnun etmedi. LTZ'lerde nasıl onu kullananlara sormak lazım.

    Aracın dış dikiz aynaları gerçekten çok iyi oldukça geniş ve görüş açısı mükemmel. Dışardan da çok şık görünüyorlar. Fakat aynı şeyi iç dikiz aynası için söyleyemeyeceğim. İç dikiz aynası küçük kalmış ve sarsıntılarda aşağı kayabiliyor.

    Aracın plastik kalitesi eskilere nazaran oldukça artmış. Cruze'daki plastik malzeme kullanılmış. Ön konsol ve kapı içleri oldukça başarılı. Havalandırmaların yuvarlak oluşu da ayrı bir tarz yaratmış. Fakat arka kapı içleri gerçekten kötü. Çok ince ve kalitesiz görünüyorlar. Arka kapılarda da gri hattın devam etmesi gerekirdi.

    Aracın gösterge paneline ilk karşı çıkanlardan biri olarak, kullanım esnasındaki rahat görünüm ve farklılık inanın fikirlerimin değişmesine neden oldu. Araç kullanırken o mavi göstergeler insana ayrı bir keyf veriyor.

    Bluetooth telefon oldukça başarılı. Telefonunuz araca bindiğinizde bluetooth açıksa ve daha evvel tanıtılmışsa araç tarafından hemen bağlanılıyor. Daha önce yeni kasa Mistubishi Lancer'da aynı özelliği kullanmış biri olarak başarılı buldum. Tek eksik gördüğüm nokta keşke Lancer'daki sistemi sesimizle yönetebiliyor olsaydık.

    Motora gelecek olursak. Motorun kalkışlarda tepkileri 1.4 100HP güce göre oldukça yeterli. Zaten aracın ağırlığı bence çok makul. Vites geçişleri ve yüksek devir aralıklarındaki tepkileri tam anlamıyla test etmedim. Araç rodajdan çıkana kadar da performans ve motora yönelik pek test yapmayı düşünmüyorum. bu arada ben rodaj için 1.000 km'yi yeterli görüyorum. Daha sonra da kesinlikle BRC ya da Landi Renzo LPG kiti taktıracağım. Garanti pek umrumda olmayacak.

    Aracın Hill Holder'ını da test ettim. Gerçekten mükemmel bir donanım. Araçla yokuşta kırmızı ışıkta beklerken yaşadığınız onca stres yok olup gidiyor. Huzurlu bir şekilde kalkışı bekliyorsunuz. Yeşil yandığında aracı hiç zorlamadan otomatik vites araçlardaki gibi arkadan biri sizi iteklercesine kolaylıkla kaldırıveriyorsunuz. Aracın hill holder'ı çok az eğimli yokuşlarda dahi devreye giriyor bilginize.

    Son olarak aracın bagaj hacmi ve tasarımını değerlendirecek olursak, sedanlar da bagaj hacmi gerçekten inanılmaz büyük. İnanın o bagaja en büyük boy maxi bavullardan iki adet rahatlıkla sığar ve üzerine de daha onlarca eşya koyarsınız.

    Aracın ön tasarımı Mitsubishi Lancer'dan çok esinlenerek yapılmış. Hatta ben bu aracın bordosunu ilk gördüğümde Lancer'ın küçüğü çıkmış diyerek çok şaşırmıştım. Araç önden ve yandan gerçekten çok şık, kaslı, spor ve zengin bir duruşa sahip. Arka kısmı ise ilk bakışta bir parça bu şıklığımn yanında zayıf kalsada bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor.

    Çok basit bir örnek verecek olursam eşim aracı ilk gördüğünde önünün kızgın bir bakışla spor bir araca arkasının ise alımlı bir duruşla ağır bir C sınıfı araca benzediğini ve bu tasarımın gerçekten hem ağır hem de spor havayı çok iyi verdiğini söyleyerek arkasını da çok beğendiğini belirtmişti. Ben de aracımın arkasını yakından görünce gerçekten hoşuma gitmeye başladı ve bende artık beğeniyorum.

    İlk 50 km için benim gördüklerim ve fikirlerim bunlar. Bu arada full depo 205 tl benzin alıyor bunu da unutmayalım.

    Sevgiler...


    2.5 ay sonrasında tam 7.0 gibi bir değer gösteriyor benim alet.

    Bu arada kardeşim full depo, 230 - 240'a yakın benzin alıyor. Pompacıyı arabanın başında beklet, benzin köpürüp, duruluyor devamlı. Sonuna kadar doldur, 240'a dayanıyor nerdeyse. Zaten bildiğim kadarıyla 55lt alıyor alet.

    Kardeşim bi de LPG ile sence sarfiyat ne kadar olur? 300 kuruş civarı bi sarfiyatı olan bi arabayı, 150 kuruşa mı indirecek? Yok 225-250 kuruşa indirecekse bence hiç; ama hiç değmez...

    Merhaba,

    Lpg ile sarfiyatı 20-21 krş civarı olur. Çünkü lpg kitleri ortalama %40 civarında bir tasarruf sağlıyorlar. Eğer Lpi taktırırsan o zaman 16-17 krş civarına çekebilirsin. Çünkü lpi sisteminde %50 tasarruf edilebiliyor. Ama lpi sistemleri 2.000 eurolarda. Eğer yılbaşından sonra da lpg garanti kapsamında takılmaya başlanmazsa Atiker taktıracağım. Eğer garanti kapsamına lınırsa garantili markayı taktırırım.

    Sevgiler.

    Anladım kardeşim, sağolasın cevabın için. Yaw bi LPi muhabbetini hiç bilmiyordum. İnanamadım, baya hoş birşeymiş. Bizim araçlara takılabiliyor mu, biliyor musun? Eğer bilgin varsa bu konuda, öyle 180-200 arası yakacaksa 2000Euro fln para değil, direk geçerim. Bi araştırıp haber verebilirsen sevinirim kardeşim.

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralhasanyigit

    Anladım kardeşim, sağolasın cevabın için. Yaw bi LPi muhabbetini hiç bilmiyordum. İnanamadım, baya hoş birşeymiş. Bizim araçlara takılabiliyor mu, biliyor musun? Eğer bilgin varsa bu konuda, öyle 180-200 arası yakacaksa 2000Euro fln para değil, direk geçerim. Bi araştırıp haber verebilirsen sevinirim kardeşim.

    Kolay gelsin...

    Ben 1.5 yıl önce yeni kasa Lancer sahibiydim. Temsa'da garanti kapsamında Vialle LPI sistemi taktırmıştım. O dönem montaj ekibi ile epey sohbet etmiştik. Her araca motnaj yapılabildiğini söylemişlerdi. Hatta benim montaj günümde yeni kasa bir BMW 5.30'a montaj yapıyorlardı.

    Viallle'nin ekipleri genellikle işinde uzman oluyorlar. Yurtdışında eğitim almadan montaj yapamadıklarını duymuştum.

    Lpi kitlerinin lpg kitlerinden temel farkına gelince, bildiğimiz üzere lpg kitlerinde lpg motorda gaz olarak yanıyor. Bunun sonucunda da yüksek yanma ısısı oluşuyor (yaklaşık 800 C derece) ve subaplara zarar veriyor. Ayrıca gaz gaz halinde taşındığından yanmayan gaz egzostan uçup gidiyor. Bu da yakıtı artıran etken.

    Lpi sistemlerde ise gaz yanma odalarına sıvı olarak taşınıyor ve sıvı halde yanma gerçekleşiyor. Dolayısıyla daha düşük bir yanma ısısı oluşuyor (yaklaşık 600 C derece). Dolayısıyla subaplar zarar görmüyor. Tekleme vs. sorunlar oluşmuyor. Ayrıca gaz yanma odasına sıvı taşındığından yanmayan gaz geri dönüyor. Bu da yakıt tasarrufuna büyük etki ediyor.

    Sonuç olarak LPG'de tasarruf %35-40 iken Lpi'de tasarruf %50'nin altına kesinlikle düşmüyor. Tabi bu teknoloji ve konforun bir bedeli var. O da 2000 euro civarında bir bedel. Ayrıca Vialle Lpi sisteminde delme işlemi falan da olmuyor diye biliyorum ama tam emin değilim.


    http://www.vialle.com.tr/

    Sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuketici06 -- 17 Ekim 2011; 14:08:51 >




  • Bende geçen hafta 1.4 LT modelini Gri renkte satın aldım. Arabadan gerçekten memnun durumdayım. Teslim alana kadar dijital gösterge hep soru işareti oldu kafamda ama bundan sonra alacağım arabada da bakacağım ilk şey dijital gösterge olacak :) özellikle gece muhteşem görünüyor ve analog göstergeye göre çok daha rahat. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilimy

    Bende geçen hafta 1.4 LT modelini Gri renkte satın aldım. Arabadan gerçekten memnun durumdayım. Teslim alana kadar dijital gösterge hep soru işareti oldu kafamda ama bundan sonra alacağım arabada da bakacağım ilk şey dijital gösterge olacak :) özellikle gece muhteşem görünüyor ve analog göstergeye göre çok daha rahat. :)

    Hayırlı olsun. Bence de dijatal daha iyi oluyor. Şehir içinde tam oalrak kaçta gittiğini görmek güzel bir olay. Diğer türlü bakmıyordum bile. Şimdi sanki NFS gibi ekranın altında görünüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: asilimy

    Bende geçen hafta 1.4 LT modelini Gri renkte satın aldım. Arabadan gerçekten memnun durumdayım. Teslim alana kadar dijital gösterge hep soru işareti oldu kafamda ama bundan sonra alacağım arabada da bakacağım ilk şey dijital gösterge olacak :) özellikle gece muhteşem görünüyor ve analog göstergeye göre çok daha rahat. :)

    Hayırlı olsun. Bence de dijatal daha iyi oluyor. Şehir içinde tam oalrak kaçta gittiğini görmek güzel bir olay. Diğer türlü bakmıyordum bile. Şimdi sanki NFS gibi ekranın altında görünüyor

    Yalnız havalar yağmurlu olduğu için güneşte okunabiliyor mu onu bi türlü deneme fırsatım olmadı. Güneşte kullanan varsa yanıtlayabilir mi? :)




  • Birkaç sorum daha olacak sizlere :) Benim arabam şu an 400 km'ye gelmek üzere. Şehiriçi 100 km'de yol bilgisayarına göre 9.5 yakıt tüketimim var. Bu sizlerde ne durumda? Birde aracı aldıktan sonra öğrendiğim bir sürü şey oldu. Mesela follow me home özelliğini, şasinin yekpare olduğunu, usb girişi bulunduğunu ve motorun ecotec olduğunu aracı aldıktan sonra öğrendim. Chevrolet'in bu özellikleri belirtmemesinin sebebini bilen var mı aranızda :D
  • Gösterge güneşte de net bir şekilde görülebiliyor. Adanadan sıcak ve güneşli bir günde almıştım aracı. Göstergede kesinlikle sorun yok.

    Yakıt tüketim çoğunluğu şehir dışı 6,5 litre. Şehir içi ise 7,5 bilemedin 8'i geçeceğimi sanmıyorum. Ama benimki 1.2 ve yol bilgisayarım yok. Chevrolet Türkiye çok bilgili değil. Özelliklerindeki hatayı tam 4 kere arayarak ve 3 kere mail atarak düzelttirebildim. 1.2 yani lsde yükseklik ayarlı koltuk olmamasına rağmen var görünüyordu. En sonunda anlamadılar ekran görüntüsü yolladım orayı daire içine alıp ta anladılar ve düzelttiler. 1.2 de yol bilgisayarı yok ama özelliklerde o da yazmıyor. Şaseni tek parça çelik olduğunu ben alamdan öğrenmiştim. follw me ise standart ama ben sanırım hiç kullanmam. Motorun ecotec olduğunu kaputu açınca zaten görüyorsunuz. USB ise bilinen bişey ama yeri gizli biraz. Telefon filan bağlayanlar için güzel ayrı bir göz içinde.

    Araçlarımız hepimize hayır getirsin ve Allah kaza bela vermesin.

     2012 CHEVROLET AVEO

     2012 CHEVROLET AVEO




  • Bilgiler için çok teşekkürler :) Umduğumdan çok daha iyi şu an için. Tek korkum Chevrolet'in ikinci bir Kalos vukuatı yaşatması. 2006 yılının Şubat ayında aldığım Kalos'un adı 3 hafta sonra Aveo oldu ve şu an chevrolet.com'a baktığımda arabanın oradaki adının Sonic olduğunu görüyorum. İnşallah yine böyle bir hamlesi olmaz..
  • Sonic ismiyle sadece ABD pazarında satılıyor.
    Avrupa için Aveo
  • Evet sonic amerika adı. Keşke tüm dünyada tek isim sonic olsaydı. Başka bir araç bu aslında. Aveo deyince herkesin aklına eski kasa geliyor ve o kasa gereçkten çok çürük ve güvensizdi. Avustralya'da Holden Barina olarak ta satılıyor bu arada. Sadece sonic değil

    http://www.holden.com.au/vehicles/barina
  • merhaba, dün 2011 sedan 1.4 lt model aracıma 6 kişi bindik bagajda yük yok, ve arabanın arkasından gacır gucur sesler gelmeye başladı, ancak arkada 1-2 kişi oturunca bir sorun yok, birde sabah ilk hareket sırasında gacırtı sesi (sol arkadan) geliyor sonra kesiliyor,çok sinir bozucu bir durum, neden olabilir acaba???
    bu hafta bir servise göstereceğim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdi.

    merhaba, dün 2011 sedan 1.4 lt model aracıma 6 kişi bindik bagajda yük yok, ve arabanın arkasından gacır gucur sesler gelmeye başladı, ancak arkada 1-2 kişi oturunca bir sorun yok, birde sabah ilk hareket sırasında gacırtı sesi (sol arkadan) geliyor sonra kesiliyor,çok sinir bozucu bir durum, neden olabilir acaba???
    bu hafta bir servise göstereceğim..

    bu problem diğer aveo kullanıcılarında var mı arkadaşlar?
  • Ben şimdiye kadar böyle bir ses duymadım. 5 kişi bindik en fazla. Toplamda 400 kiloya yakındık. Bi sorun olmadı. Servise bir baktırın. Taş filan girmiş olabilir disklere filan.
  • yeni chevrolet aveo alan arkadaşlar aldıkları bayileri ve fiyatları paylaşabilirlerse, bizlere de yardımcı olurlar. Ben de bu aracı ciddi ciddi düşünüyorum. Bu özelliklere bu
    araç için fiyat uygun gibi. Umarım dizeli de gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_tutku437

    yeni chevrolet aveo alan arkadaşlar aldıkları bayileri ve fiyatları paylaşabilirlerse, bizlere de yardımcı olurlar. Ben de bu aracı ciddi ciddi düşünüyorum. Bu özelliklere bu
    araç için fiyat uygun gibi. Umarım dizeli de gelir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_53696563/tm.htm
  • Selam arkadaşlar yeni aveo 1.4 ltz sedan kasa beyaz renk chevrolet ile aranıza katılmış bulunmaktayım.Herkeze kazasız belasız sürüşler.Kurban bayramınız mubarek olsun.
  • Yeni Aveo 1.4 LT aldım bayi aracı teslim ederken aracı tanıttığı anda özellikle yol bilgisayarı varmı diye sordum ve verilen yanıt bu araçda yol bilgisayarı olmadığı oldu.!!!!! Ancak yolda sinyal kolunun yanında bir düğme gördüm ona dokunduğumda araçta yol bilgiayarı olduğunu gördüm. Anlık tüketimi ortalama tüketimi depodaki yakıtla kaç km gideceği bilgilerini ekranın sağ üst köşesinde yazıyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.