Şimdi Ara

2012 MODEL OPEL ASTRA CLASSIC 3 ALANLAR (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.261
Cevap
39
Favori
300.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Astra J'ye 50-52 milyar verin hocam 4 kişi bagaj dolu az bir yokuşta araba ıkınsın,sıkılsın,siz olur o kadar diyorsanız sorun yok.yakıt olarakta böyle bir motora şehir içi 7 litre beklemek gibi bir halimiz de yok.varsın 10 litre yaksın ama adam gibi çeksin.Astra asla yolda kalmaz,orası kesinde yokuşta 1400kg,115hp bayılır orasıda kesin.ilerde tüp derdiyle uğraşmadan az biraz daha biriktirip 140'lıktan almak benim son diyeceğim.gerisi tercihlere kalmış

    1400 kg 115 bg zaten bisey beklemek hata astra h bile çekmiyor. Kaldı ki çoğu c sınıfı araba da aynı. C sınıflarında 0 -100 hızı 11 altinda araba yok gibi. 70 binden fazla paran varsa ayrı :-). Bide. Enzinlilerin hepsi zaten yokuşda bayılır. Hafif araçlar ayrı tabi. Çok da takma astra j güzel araç. Sürüş keyfi konforu vs idealdir. Alternatifi 60-70 civarına golf olabilir . Bide bu araçlar maksimum torku 4000 devirde veriyor yokuşa girerken devir 4000 den assagi olmaması lazım + motor zamanla açılacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi,okuldaki hocamızda Astra j 115'lik versiyonunu alman olsun ve ilerde tüp takılsın mantığı ile almış.90'lık dizel linea'sını satıp aldı.ondaki çekişi bulamayınca da epey hayal kırıklığına uğradı.halbuki benim astra classic sedan aldığımı bildiği halde bana bir kere sormadan hemde aynı bayiden kafasına göre almış,bende de yaptıkları gibi bayi test aracı yok diye test yaptırmamış(birde satan elemanın anahtar çıkmıyor diye basitçe bahşiş istemelerini,sıfır aracı otomatik makinede yıkamalarını anlatmayım).niye hocam 140'lık almadın,bana danışmadın dedim,bütçeden çok,tüp takırırım mantığı ile almış,birde aldıktan 2 ay sonra arabasına dolu yağdı,kaputu,tavanı boya yedi,yani arkadaş folloşa döndü malesef,gelen vurdu,giden vurdu birde dolu vurdu..bizim modelimize dönersek arabanın kasasına,görüntüsüne gören gerçekten hayran kalıyor,gazı sonuna kadar dipliyorum,deli gibi bağırsa da bozulmayacağı hissini alıyorum.adamlar motor hararet göstergesi bile koymamış,su kaynatmaz,kaynatacak olsa ya arıza ışığı yanar,yada su azalıyor diye işaret çıkarmış yol bilgisayarı bölümünde.Ayrıca Avupa'da ve Rusya'da classic kasanın A18XER kodlu 1800cc,140'lık motor versiyonu varmış,keşke türkiye'ye de getirilseymiş.renault 19 europa 1800cc'nin tutulmadığı gibi oda tutulmayabilirdi ama alıcısı olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 28 Ekim 2014; 20:06:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Aynen dediğiniz gibi,okuldaki hocamızda Astra j 115'lik versiyonunu alman olsun ve ilerde tüp takılsın mantığı ile almış.90'lık dizel linea'sını satıp aldı.ondaki çekişi bulamayınca da epey hayal kırıklığına uğradı.halbuki benim astra classic sedan aldığımı bildiği halde bana bir kere sormadan hemde aynı bayiden kafasına göre almış,bende de yaptıkları gibi bayi test aracı yok diye test yaptırmamış(birde satan elemanın anahtar çıkmıyor diye basitçe bahşiş istemelerini,sıfır aracı otomatik makinede yıkamalarını anlatmayım).niye hocam 140'lık almadın,bana danışmadın dedim,bütçeden çok,tüp takırırım mantığı ile almış,birde aldıktan 2 ay sonra arabasına dolu yağdı,kaputu,tavanı boya yedi,yani arkadaş folloşa döndü malesef,gelen vurdu,giden vurdu birde dolu vurdu..bizim modelimize dönersek arabanın kasasına,görüntüsüne gören gerçekten hayran kalıyor,gazı sonuna kadar dipliyorum,deli gibi bağırsa da bozulmayacağı hissini alıyorum.adamlar motor hararet göstergesi bile koymamış,su kaynatmaz,kaynatacak olsa ya arıza ışığı yanar,yada su azalıyor diye işaret çıkarmış yol bilgisayarı bölümünde.Ayrıca Avupa'da ve Rusya'da classic kasanın A18XER kodlu 1800cc,140'lık motor versiyonu varmış,keşke türkiye'ye de getirilseymiş.renault 19 europa 1800cc'nin tutulmadığı gibi oda tutulmayabilirdi ama alıcısı olurdu

    Yaptiginiz hata turbo dizel ile atmosferik arabalari kiyaslamak.

    Evet araba agir oldugundan bir tik geride performans olarak, ama atmosferik arabayi turbo dizellerle de kiyaslamak hata. Atmosferik benzinliyi turbo benzinli ile kiyaslamak hata.

    Yukarida arkadas guzel ozetlemis arastirmadan almissiniz diye.

    Her motor tipinin + ve eksi yanlari var.

    Aldiginiz arabadaki atmosferik motor torku 4000 devirde veriyor yani dik yokuslara o devir bandinda girmenizde fayda var.

    Ama araba dizel olsaydi 2000 devirde bizim arabanin verdigi torku verecekti yani fazladan gaza abanmak gerekmeyecekti.

    Turbo benzinli olsaydi 2300 devirde torku verecekti ayni zamanda da 2300 devirde dizelden de atmosferikten de daha cok bg verip daha da istekli devirlenecekti.

    Siz atmosferik motor almakla birlikte motor sorunsuzlugu da satin aldiniz, turbo gibi sarf malzemelerinden kurturdunuz, daha dayanikli mekanige sahip bir motorunuz oldu. Lpg taktirma sansiniz da var.

    Dizele girmiyorum bile fiyat farki vs sebebiyle.

    Turbo benzinli alsaydiniz da daha sessiz motorunuz olacakti, daha istekli gidecekti yakit 1-2 litre dusuk olacakti ama atmosferik motordaki sorunsuzluk olmayacakti, kullaniminiza bagli olarak turbo vs isteyecekti.

    Onun disinda konusmam gerekirse bizim siniftaki cogu arabayi kullandim, bizim arabanin genel anlamda en kotu tarafi klimanin cekisi ciddi bir sekilde etkilemesi, ama onun disinda piyasadaki atmosferiklere gore aman aman farkini goremedim, ki 0-100 degerleri de bunu gosteriyor.

    Hatta size kullandigim arabalari soyleyeyim:

    Megane 3 1.6 benzinli duz vites :performans icin devirlenmek istiyor, bizim araba gibi guzel devirlenmiyor, motor sesi kotu. Genel anlamda fark yok

    Hyundai i30 1.6 motor duz vites 130 kusur beygir. Torkunu ve beygirini yuksek devirde veriyor gaza abanmadan motoru bagirttirmadan performans almak zor, gene genel olarak cok ciddi fark hissetmedim.

    Toyota corolla hb uzun yillar kullandim 4 ileri otomatik, klima kapaliyken ataklik yonunden fark yok, ama klima acikken opele gore cok daha atak.

    Dedigim gibi cogu arabada klimanin acik olmasi etkilemezken opelde gercekten etkiliyor daha da kullandiklarimdan ornek verebilirim ama usendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabalarımızın motorunun ne kadar sağlam olduğunu biliyorum.Özetle bizim arabanın A18XER kodlu 1800cc'si türkiyeye gelseymiş tadından yenmezmiş.Fakat ne kadar sağlam olsada artık atmosferik motorların azaldığını görüyoruz.turbo ve tsi motorlar alıyor bunların yerlerini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Aynen dediğiniz gibi,okuldaki hocamızda Astra j 115'lik versiyonunu alman olsun ve ilerde tüp takılsın mantığı ile almış.90'lık dizel linea'sını satıp aldı.ondaki çekişi bulamayınca da epey hayal kırıklığına uğradı.halbuki benim astra classic sedan aldığımı bildiği halde bana bir kere sormadan hemde aynı bayiden kafasına göre almış,bende de yaptıkları gibi bayi test aracı yok diye test yaptırmamış(birde satan elemanın anahtar çıkmıyor diye basitçe bahşiş istemelerini,sıfır aracı otomatik makinede yıkamalarını anlatmayım).niye hocam 140'lık almadın,bana danışmadın dedim,bütçeden çok,tüp takırırım mantığı ile almış,birde aldıktan 2 ay sonra arabasına dolu yağdı,kaputu,tavanı boya yedi,yani arkadaş folloşa döndü malesef,gelen vurdu,giden vurdu birde dolu vurdu..bizim modelimize dönersek arabanın kasasına,görüntüsüne gören gerçekten hayran kalıyor,gazı sonuna kadar dipliyorum,deli gibi bağırsa da bozulmayacağı hissini alıyorum.adamlar motor hararet göstergesi bile koymamış,su kaynatmaz,kaynatacak olsa ya arıza ışığı yanar,yada su azalıyor diye işaret çıkarmış yol bilgisayarı bölümünde.Ayrıca Avupa'da ve Rusya'da classic kasanın A18XER kodlu 1800cc,140'lık motor versiyonu varmış,keşke türkiye'ye de getirilseymiş.renault 19 europa 1800cc'nin tutulmadığı gibi oda tutulmayabilirdi ama alıcısı olurdu

    Yaptiginiz hata turbo dizel ile atmosferik arabalari kiyaslamak.

    Evet araba agir oldugundan bir tik geride performans olarak, ama atmosferik arabayi turbo dizellerle de kiyaslamak hata. Atmosferik benzinliyi turbo benzinli ile kiyaslamak hata.

    Yukarida arkadas guzel ozetlemis arastirmadan almissiniz diye.

    Her motor tipinin + ve eksi yanlari var.

    Aldiginiz arabadaki atmosferik motor torku 4000 devirde veriyor yani dik yokuslara o devir bandinda girmenizde fayda var.

    Ama araba dizel olsaydi 2000 devirde bizim arabanin verdigi torku verecekti yani fazladan gaza abanmak gerekmeyecekti.

    Turbo benzinli olsaydi 2300 devirde torku verecekti ayni zamanda da 2300 devirde dizelden de atmosferikten de daha cok bg verip daha da istekli devirlenecekti.

    Siz atmosferik motor almakla birlikte motor sorunsuzlugu da satin aldiniz, turbo gibi sarf malzemelerinden kurturdunuz, daha dayanikli mekanige sahip bir motorunuz oldu. Lpg taktirma sansiniz da var.

    Dizele girmiyorum bile fiyat farki vs sebebiyle.

    Turbo benzinli alsaydiniz da daha sessiz motorunuz olacakti, daha istekli gidecekti yakit 1-2 litre dusuk olacakti ama atmosferik motordaki sorunsuzluk olmayacakti, kullaniminiza bagli olarak turbo vs isteyecekti.

    Onun disinda konusmam gerekirse bizim siniftaki cogu arabayi kullandim, bizim arabanin genel anlamda en kotu tarafi klimanin cekisi ciddi bir sekilde etkilemesi, ama onun disinda piyasadaki atmosferiklere gore aman aman farkini goremedim, ki 0-100 degerleri de bunu gosteriyor.

    Hatta size kullandigim arabalari soyleyeyim:

    Megane 3 1.6 benzinli duz vites :performans icin devirlenmek istiyor, bizim araba gibi guzel devirlenmiyor, motor sesi kotu. Genel anlamda fark yok

    Hyundai i30 1.6 motor duz vites 130 kusur beygir. Torkunu ve beygirini yuksek devirde veriyor gaza abanmadan motoru bagirttirmadan performans almak zor, gene genel olarak cok ciddi fark hissetmedim.

    Toyota corolla hb uzun yillar kullandim 4 ileri otomatik, klima kapaliyken ataklik yonunden fark yok, ama klima acikken opele gore cok daha atak.

    Dedigim gibi cogu arabada klimanin acik olmasi etkilemezken opelde gercekten etkiliyor daha da kullandiklarimdan ornek verebilirim ama usendim.



    forumda son zamanlarda okuduğum en faydali yazı.

    elinize sağlık...




  • siz çıkmıyor diyince anladım zaten 1.6 atmosferik olduğunu. :). yeni nesillerde arabalar hep büyüdü, kasalar ağırlaştı ister istemez. ama hala bazı firmalar 1.6 ve aşağısı atmosferik motorları bu arabalara koymakta ısrar ediyorlar.
    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Sayın arkadaşım hocamızın arabası 1600cc ,115 beygir olan.tabiki konyanın yokuşu istanbul yada karadeniz'in yokuşları yanında hiç kalır.geldiniz mi bilmem bir akyokuşu vardır dik olan,birde yine aynı yerde olan huzurevi civarı,gerisi alabildiğine düzlüktür..öyle yokuşu bol bir memlekette bu arabayı düşünemiyorum.hele bir de gaz taktırma tam bir felaket olurdu.bir keresinde de alanya kalesine çıkarken zorlanmıştı,içinde 4 kişi idik.Çok canım sıkılmıştı.bizden sonra yorum yapan arkadaş böyle durumlarda klimayı kapatıp,tam devir çıkmayı yazmış,zaten başka türlü çıkma ihtimali yok.benim kabullenemediğim 2013,2014 model bir arabanın böyle sorun yaşaması.nasıl 115 beygir anlayamadım,artık şüphelenmeye başladım doğruluğuna.45-50 milyar para ver,yokuş çıkmasın.tamam sürekli dağ,bayır gezecek değiliz ama o da lazım.bir süre daha kullanıp satarım ve bir daha da uzun soluklu test edip,forumları iyice okumadan araba almam.96 model renault 19 europa 1800 motor 105 beygir arabam vardı,araba kudururdu az fazla gaz versem,dağ taş demezdi.sırf parçasını bulunmaz olduğu için satmıştım.onu özler oldum




  • Mayıs 2014 son günlerinde; Ankara'dan; 2012 Model; Beyaz; 1.6; 115 bg; Astra Classic III Essentia Comfort Paketli; Easytronic; Landrienzo LPG'li; 35000 Km'de; kazasız; değişensiz aracımı; ilk sahibinden; kışlık lastikleri ile birlikte 39000TL ye aldım.

    Daha iyileri sizlerin olsun arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errorinside -- 29 Ekim 2014; 17:15:17 >
  • ppzrg kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam,bir destek çıkan oldu sonunda bana :) dik yokuşa girmeden kaptırıp 4000-5000' devirle girersen ne ala,yok girmeyip,yavaşlar,yada durup hızlanmak istersen fecaat :) o yüzden bu motorlarla yokuşa kaptırıp girmek ve ne olursa olsun durmamak lazımmış,o zaman çıkıyor (klimayı falan unutun tabi) :) :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 30 Ekim 2014; 18:30:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    sağolun hocam,bir destek çıkan oldu sonunda bana :) dik yokuşa girmeden kaptırıp 4000-5000' devirle girersen ne ala,yok girmeyip,yavaşlar,yada durup hızlanmak istersen fecaat :) o yüzden bu motorlarla yokuşa kaptırıp girmek ve ne olursa olsun durmamak lazımmış,o zaman çıkıyor (klimayı falan unutun tabi) :) :)

    Zamanla motor açılıyor hocam , sende araca göre gaza basmayı öğreniyorsun. Ben artık pek sıkıntı çekmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selmand -- 30 Ekim 2014; 22:57:03 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • selmand kullanıcısına yanıt
    inş dediğiniz olur hocam.çünkü her dik yokuş gördüğümde acaba yine koku gelip,tıkanacak mı diye düşünmekten bıktım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 31 Ekim 2014; 19:30:32 >
  • benim aracım 2012 manuel 18 binde,

    tabi konuşulanlar otomatik üzerine ama kafama takıldı dik yokuşlarda bilerek denemeler yaptım ve hiç bir sorun yaşamadım. Klimayı açarakda denedim araba fırlıyor. Tekrar söylüyorum aracım manuel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errorinside

    Mayıs 2014 son günlerinde; Ankara'dan; 2012 Model; Beyaz; 1.6; 115 bg; Astra Classic III Essentia Comfort Paketli; Easytronic; Landrienzo LPG'li; 35000 Km'de; kazasız; değişensiz aracımı; ilk sahibinden; kışlık lastikleri ile birlikte 39000TL ye aldım.

    Daha iyileri sizlerin olsun arkadaşlar

    Aracınız hayırlı olsun, umarım keyifli ve unutulmaz sürüşler yaşarsınız. Essentia comfort hoşunuza gidecek özellikleri barındıran bir donanım, LPG konusunda ise şüphem var ben taktıramadım mesela.
    Türk tüketicisi için güzel bir kasa olduğunu düşünüyorum Classic HB kasanın, bende sedanı var. Açıkçası boyut olarak biraz büyük olduğunu sanıyorum (benim için değil ama), çünkü yaklaşık 1 saat önce Bauhaus Esenyurt otopark çıkışında siyah renk bir 207 kıçıma bump'ladı, Allah'tan tamponumuzda darbe emici var da çizilmekten kurtuldum




  • Dostlar 2013 ,6000 km'lik astra classic sedan'ı eastronic aracı 45 milyar civarı satıp,2003-2005 audi A4 yada A6 1.8 T,2.0 T, quatro almayı siz olsaydınız düşünür müydünüz? tabi bu yaştaki audi'lerin en az 150.000 km olduğunu da belirtmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 2 Kasım 2014; 16:28:27 >
  • Gaza basınca uçacak diye , sıfır aracınızdan vazgeçip 150 binde 9-10 yaşında araca binmek bana göre mantıklı gelmiyor.
  • sevgili astra classic kullanıcısı arkadaşlar,arabasının orjinal teybine anfi,woofer yada ek oval hoparlör taktıran oldu mu?üzerlerindeki teyipler anfi kaldıracak güçte mi ve çıkışları var mıdır? takılıyorsa yetkili servis takmaya tenezzül eder mi?
  • Lider1980 L kullanıcısına yanıt
    Bugüne kadar standart hoparlörleri ile kullandım, ne yazık ki bu konuda bilgim yok..
  • Arkadaşlar aracım 2012 astra classic hb 20000km de 10000 de brc taktırdım sorunsuz biniyorum fakat bakım zamanı geldi garantisi bitmeden yetkili. Serviste yaptıracam 2. Bakımı 20000 bakımını urfada servis 450-500 fiyat çıkarıyormuş çarşamba goturecem ama fiyat alan oldumu hiç 20000 bakımı için iyimi bu fiyat neler değişiyor bu bakımda acil cevap lazım....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç 10 civarı ve altı hava sıcaklıklarında rolantide ön panel hafif titriyor gibi ses çıkarıyor.

    normal mi? yaşayan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theRoot7

    araç 10 civarı ve altı hava sıcaklıklarında rolantide ön panel hafif titriyor gibi ses çıkarıyor.

    normal mi? yaşayan varmı?

    Doğrudur hocam hava sıcaklıkları düşünce gostergelerin direksiyonla birleştiği lastik kısmın içinden tırr diye ses geliyor bende,yazın sorun olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    sevgili astra classic kullanıcısı arkadaşlar,arabasının orjinal teybine anfi,woofer yada ek oval hoparlör taktıran oldu mu?üzerlerindeki teyipler anfi kaldıracak güçte mi ve çıkışları var mıdır? takılıyorsa yetkili servis takmaya tenezzül eder mi?

    Ben orjinal olarak kullanıyorum hocam,servise istediği parayı verirsen herşeye tenezzul ederler :) ama tavsiye etmem aracın elektrik-elektronik aksamı ona göre yapılmış modifiyeli kullanmak zamanla sorun yaratabilir,elektronik aksamlarda bozulmalara yol açabilir.yaptıracaksan da bilirkişilere yaptırman daha doğru olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.