Şimdi Ara

2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
451
Cevap
5
Favori
80.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo84


    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))

    Söylediğiniz şey 4X2 pick-up'lar için geçerli...

    Ancak maalesef 4X4 pick-up'lar arazi taşıtı sınıfına giriyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo84

    Benimde aklıma takılan bi soru ranger ın fiyatı ne olacak çünkü vw amarok ilk tercihimdi fakat sonradan yeni rangerı gördüm ,görünüşü hoşuma gitti fakat amarok kadar gösterişli değil ,fakat şunuda biliyorumki fordun yıllardır süre gelen bi pickup tecrübesi var ,insanlar bu yüzden forda yönelebilir tabiki fiyatlar elverdiği ölçüde.Çünkü vw amarok ile piyasaya çok iyi girdi highline paketedinde o kadar çok özellik varki ve insanları cezbediyor,kaslı yapısı,zengin donanım,sağlamlık(vw kalitesinden ötürü bunu diyorum),yakıt tasarrufu gibi özellikler amarog tarafını bence güçlendiriyor.Ford tarafına baktığımızda ilk sayılan donanımsal özellikler arabada yoksa ,resimlerde görünenlerden farklı rangerlar gelecekse ,bunlara ek olarak birde fiyatı vw civarı yada üstüne çıkarsa tercih etmem baya güç olacak.Sanırım bir çok insanda benim düşündüğümü düşünüyordur.Bu aracı kullanma amacım şehir içi olacak ,yük taşıma yapmayacağım,sadece hafta sonları offroad amaçlı kullanılacak.Beklentiler bunlar bakalım hangi firma bizi cezbedebilecek :)

    Eğer otomatik şanzımanlı versiyonunu getirirlerse VW Amarok; Ford Ranger'a iyi bir alternatif olabilir... Ama dediğim gibi A/T ve 4X4 olursa...

    Ancak maalesef bu iki yakışıklının fiyatı da bir o kadar fiyakalı... Hatta fiyakalı nın da ötesinde biraz uçuk...

    Her ikisinin de full donanımlı 4X4 A/T versiyonlarının 80 - 85 bin TL bandının altında olacağını hiç sanmıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: memo84


    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))

    Söylediğiniz şey 4X2 pick-up'lar için geçerli...

    Ancak maalesef 4X4 pick-up'lar arazi taşıtı sınıfına giriyor...

    4x4 kamyonet arazi sinifina girmiyor güzel kardesim ticari oldugu icin kamyonet sinifinda sen rüya felanmi görüyosun lol .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: memo84


    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))

    Söylediğiniz şey 4X2 pick-up'lar için geçerli...

    Ancak maalesef 4X4 pick-up'lar arazi taşıtı sınıfına giriyor...

    4x4 kamyonet arazi sinifina girmiyor güzel kardesim ticari oldugu icin kamyonet sinifinda sen rüya felanmi görüyosun lol .

    İyi o zaman...

    Artık alırız birer tane 4X4 Ford...




  •  2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


    Onu düz zeminde kullanmayınız; Ford Ranger

    Ford, yeni ticarisi Ranger'i oldukça iddialı cümlelerle tanıtıyor. Biz de zaten Ford'a karşı var olan saygı ve güvenimizle araca şöyle bir bakınca hayran olduk ve takdirimizi sunmak için Ranger hakkında bir iki kelam edelim dedik.

    1 ton 336 kiloya kadar tüm eşyalarınızı yükleyebileceğiniz ya da 3 ton 350 kiloluk bir aracı çekebileceğiniz çift kabinli aracımızın üç farklı alt modeli mevcut.

    Ranger XL: 4x2 ve 4x4'te de manuel şanzımanlı ve yakıt tasarrufu sağlayan Ford Duratorq Dizel motoru kullanılmış.

    Ranger XLT: 4x2 için manuel ya da otomatik şanzıman seçeneği mevcut.

    Ranger Wildtruck: 4x4 için iki şanzıman seçeneği de mevcut.


    http://normaletap.blogspot.com/2012/05/onu-duz-zeminde-kullanmaynz-ford-ranger.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockandfly

     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ


    Onu düz zeminde kullanmayınız; Ford Ranger

    Ford, yeni ticarisi Ranger'i oldukça iddialı cümlelerle tanıtıyor. Biz de zaten Ford'a karşı var olan saygı ve güvenimizle araca şöyle bir bakınca hayran olduk ve takdirimizi sunmak için Ranger hakkında bir iki kelam edelim dedik.

    1 ton 336 kiloya kadar tüm eşyalarınızı yükleyebileceğiniz ya da 3 ton 350 kiloluk bir aracı çekebileceğiniz çift kabinli aracımızın üç farklı alt modeli mevcut.

    Ranger XL: 4x2 ve 4x4'te de manuel şanzımanlı ve yakıt tasarrufu sağlayan Ford Duratorq Dizel motoru kullanılmış.

    Ranger XLT: 4x2 için manuel ya da otomatik şanzıman seçeneği mevcut.

    Ranger Wildtruck: 4x4 için iki şanzıman seçeneği de mevcut.


    http://normaletap.blogspot.com/2012/05/onu-duz-zeminde-kullanmaynz-ford-ranger.html

    Desenize tam da İstanbul'daki delik deşik yamalı yollarda kullanılacak cinste bir araba...




  • Valla aynen öyle, tam İstanbul arabası :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockandfly

    Valla aynen öyle, tam İstanbul arabası :)

    İşin şakası bir yana...

    Şöyle kesemize uygun bir fiyatla gelse de alsak bari...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockandfly

    Valla aynen öyle, tam İstanbul arabası :)

    İşin şakası bir yana...

    Şöyle kesemize uygun bir fiyatla gelse de alsak bari...

    iyi öyle diyonda köprülerden geçişlerde sorun yaratmasın bu arabalar malum burası türkiye her türlü engel koyarlar adama ;(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkante

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockandfly

    Valla aynen öyle, tam İstanbul arabası :)

    İşin şakası bir yana...

    Şöyle kesemize uygun bir fiyatla gelse de alsak bari...

    iyi öyle diyonda köprülerden geçişlerde sorun yaratmasın bu arabalar malum burası türkiye her türlü engel koyarlar adama ;(

    Ne yapalım 1. köprüyü kullanmayı veririz artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: memo84


    1.565 tl bi yanlışlık var hesaplamanızda kamyonet sınıfına giriyor pickuplar :))

    Söylediğiniz şey 4X2 pick-up'lar için geçerli...

    Ancak maalesef 4X4 pick-up'lar arazi taşıtı sınıfına giriyor...

    4x4 kamyonet arazi sinifina girmiyor güzel kardesim ticari oldugu icin kamyonet sinifinda sen rüya felanmi görüyosun lol .

    İyi o zaman...

    Artık alırız birer tane 4X4 Ford...

    selamlar.
    şu an 4x4 kamyonetlerin ÖTV ve KDV si kamyonet gibi işlem görmekteyken, MTV si lüks araç sınıfına sokularak otomobil gibi işlem görmektedir. Ancak hız limitleri falan da yine kamyonet gibi değerlendiriliyor. yani bu iş tam "alien".
    Beklemede olan bir düzenleme var, o da aks aralıklarının kabin uzunluğuna oranı ile ilgili. buna göre yanlış hatırlamıyorsam yalnızca ford ranger ve l200 kurtuluyor. şimdi bununla ilgili link veremiycem kusura bakmayın ama google dan girerseniz ya da forumun başka konularında bu konu da işlenmiş durumda. bu düzenleme bakanın: "durumu izleyip ona göre değerlendiricez" demesiyle de örtüşüyor. bakıp görücez ama bence şu aralar (ki ben tam pick up hastasıyım) binek araç ya da suv niyetine 4x4 pick up almak biraz riskli..

    saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drcacikgoz -- 7 Haziran 2012; 12:18:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcacikgoz


    selamlar.
    şu an 4x4 kamyonetlerin ÖTV ve KDV si kamyonet gibi işlem görmekteyken, MTV si lüks araç sınıfına sokularak otomobil gibi işlem görmektedir. Ancak hız limitleri falan da yine kamyonet gibi değerlendiriliyor. yani bu iş tam "alien".
    Beklemede olan bir düzenleme var, o da aks aralıklarının kabin uzunluğuna oranı ile ilgili. buna göre yanlış hatırlamıyorsam yalnızca ford ranger ve l200 kurtuluyor. şimdi bununla ilgili link veremiycem kusura bakmayın ama google dan girerseniz ya da forumun başka konularında bu konu da işlenmiş durumda. bu düzenleme bakanın: "durumu izleyip ona göre değerlendiricez" demesiyle de örtüşüyor. bakıp görücez ama bence şu aralar (ki ben tam pick up hastasıyım) binek araç ya da suv niyetine 4x4 pick up almak biraz riskli..

    saygılar..

    Yeni Ford Ranger bu vergi işinden sıyırabilir mi orasını bilemem...

    Ancak onun 4X4 Wildtrack full donanımlı versiyonunun da L200 gibi 76-80 bin TL bandında olacağını tahmin ediyorum...

    Bu rakam geçen yıl vergiler artmadan önce 58 - 65 bin TL bandında idi...

    Artık Ford yerine bir sürahi soğuk su içeriz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 8 Haziran 2012; 12:11:11 >




  • Temmuz ayına girdik.Bayilere ne zaman geliyor Yeni Ranger'lar?
  • Valla ben 1 ay araştırayım dedim bu araç olayını 1 ayda bıktırdıkar.Pick up valan Ford Super Duty mesela bunlar bu ülkeye 1 gömlek büyük ben umudumu yiitirdim.Bu memleketten bi b.k olmaz felsefesiyle bakmak insanın en azından benim ruh ve bedensel sağığımı koruyor resmen. sizede tavsiye ederim
  • ısuzuyu z0rlar bu makina
  • Bayilere geldi mı bu arac? Test sürüsü yapmadan karar vermek istemiyorum. Bence böyle fazla abartilan araçlar hüsranla sonuçlanıyor. Resimlere bakıp aldanmamak lazım. Zira 2012 Toyota Hilux resimlerinde iyi görünmedi gözüme. Fakat test sürüşü sonrasında araca on üzerinden on verdim. Toyota Hilux harika bir makina. Ford'un bu donanımlarda 4x2 sinin 60bin tlden aşağı olacağını zannetmiyorum. Kaldı ki yakıt tüketimi de yanında bonusu:) Suanda 2010 Ranger 4x2 A/T kullanıyorum inanın yakıtı iciyor resmen arac. Hilux ve Amarok kullanan arkadaşlarımla kıyaslıyorum aradaki fark fazla geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac geldi mı Türkiye'ye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8.Etap Facebook sayfasından alıntı;


    Sağlam, yetenekli, şık, güvenli ve konforlu yepyeni Ford Ranger Türkiye’de

    Bir pickup'ın sağlamlığını ve yeteneklerini akıllı teknoloji, üstün güvenlik ve en yüksek standartlarda kalite ve konforla birleştiren Yeni Ford Ranger, 49 bin 900 TL’den başlayan fiyatla Türkiye’de satışa sunuldu. İlk etapta 4x2 versiyonuyla satışa sunulan Yeni Ford Ranger’da Ford Otosan tarafından geliştirilen 2.2 litrelik dizel motor yer alıyor.

    Temmuz ayı itibarı ile Türkiye’deki satışına başlanan Yeni Ranger, hem iş hem de eğlence amaçlı kullanıma uygun yapısının yanı sıra her alanda sınıfının en iyisi olmak için tasarlandı. Daha fazla yük taşıma kapasitesi ve sınıfının en iyi römork çekme yeteneğini sunan Ranger, aynı zamanda kullanıcılarını günlük yaşantısında da rahat ettirecek yenilikçi ve konforlu özellikleri de içeriyor. Ford'un dünya çapındaki kaynakları, tesisleri ve uzmanlığı kullanarak geliştirilen Yeni Ford Ranger, Temmuz ayı itibarı ile Türkiye’de satışa sunuldu. Manuel ve otomatik şanzımanla kombine edilebilen hem güçlü hem de ekonomik 2.2 litrelik global Duratorq motoru Ford Otosan tarafından geliştirilen Yeni Ford Ranger, 49 bin 900 TL’lik başlangıç fiyatına sahip.

    Tasarımda 21’inci yüzyıl sağlamlığı
    Tasarımcıların "21. Yüzyıl Sağlamlığında" adını verdiği gergin ve kaslı hatlara sahip Ranger hem bir şantiye sahasında hem de lüks bir restoranın önünde bile dikkatleri üzerine çekebilecek şıklıkta. Önde kısa dingil çıkıntısı ve üç çubuklu ızgara var ve bu da global bir Ford pickup tasarım öğesi. Büyük ön farlar, aynalar ve belirgin tekerlek boşluğu çıkıntıları, Yeni Ranger’a bütünlük katan bir görünüm sağlarken saldırgan sportif duruşuna da katkıda bulunuyor.

    Çift Kabin de 1.21 metreküplük kasasıyla en iyiler arasında yer alırken 5,359 mm uzunluğunda ve 1,850 mm genişliğindeki Yeni Ranger, önceki nesil modelden daha büyük olmasına rağmen 3.5 tura sahip çok iyi tepki veren ve sınıfının en iyilerinden biri olan direksiyonu sayesinde dar şehir sokaklarında rahatça manevra yapabiliyor.

    Akıllı ve konforlu iç bölüm
    Şık bir görünüm ve yüksek kalite hissiyle birlikte sadece binek otomobillerde bulunan donanım seçenekleri ile üstün konfor sunan Yeni Ranger’da cesur yeni iç yüzeyler bir yandan ticari bir aracın yoğun kullanımına dayanacak yapıdayken bir yandan da kalıcı kalite görünümü sağlıyor.

    Geniş bir yaşam alanı sunan Yeni ford Ranger’ın çift kabin modelinde B sütunu öne taşınarak sınıfının en iyi arka bacak mesafesi ve diz alanı sunuluyor. Geniş iç alanı bütünüyle kullanan Ranger Çift Kabin’de yer alan 23 eşya gözü, eşya alanı bakımından bütün rakiplerini geride bırakıyor. Derin orta konsol bölmesi 8.5 litre ile sınıfındaki büyük eşya saklama gözünü oluşturuyor ve klimadan gelen bir çıkışın bulunduğu modellerde altı adede kadar içecek kutusunu serin tutabiliyor.

    Ford’un teknoloji atılımlarının sürdüğü Yeni Ranger’da kullanımı kolay hale getiren daha güvenli ve eğlenceli pek çok özellik bulunuyor. Bluetooth, USB ve iPod bağlantısına sahip modellerde radyo, CD, iPod, USB, elektronik klima ve cep telefonu sesli olarak kontrol edilebiliyor. Yüksek donanım düzeylerinde çift bölgeli dijital klima ve hız sabitleyici sunulurken bazı modellerde 4.2 inçlik renkli ekran yer alıyor.

    Güçlü ve tasarruflu dizel motorlar
    Üstün güç ve tork ile birlikte sınıf lideri yakıt verimliliği sağlayacak şekilde geliştirilen Yeni Ford Ranger’da müşteriler ilk etapta 2.2 litrelik dizel motor tercih edebiliyorlar. 2012 yılının son çeyreğinde Ranger Wildtrak modelinin satışa sunulmasıyla birlikte 3.2 litre silindir hacmine sahip 200 PS ve 470 Nm tork üreten motoru da 4x4 modellerinde satın alabilecekler.

    Sadece 3 bin TL’lik farkla 6 ileri otomatik şanzımanla da satın alınabilen Ranger’da kullanılan 2.2 litrelik 4 silindirli dizel motor, daha geniş bir çalışma aralığında turbo basıncının hassas bir şekilde kontrol edilmesine olanak tanıyan değişken geometrili turboları kullanarak 375 Nm'lik en yüksek tork ve 150 PS’lik güç sağlıyor. Geliştirilme süreci Türkiye’de Ford Otosan tarafından gerçekleştirilen bu motor böylece düşük devirlerde daha yüksek tork elde ederek daha iyi kalkış ve sürüş kolaylığı sağlarken motorun yakıt verimliliğini de artırıyor. 150 PS gücündeki 2.2 Duratorq dizel motor, 7.6 litre/100 km’lik ortalama yakıt tüketimiyle sınıfının en iddialıları arasında yer alıyor.

    Sınıf lideri yetenekler
    En zorlu koşullara dayanabilecek şekilde geliştirilip test edilen Yeni Ranger, birçok rakibinden daha ağır römorkları çekebiliyor, daha çok yük taşıyabiliyor, daha derin sulardan geçebiliyor ve daha yükseğe tırmanabiliyor. Ranger'ın römork çekme ve sudan geçiş yetenekleri sınıfının zirvesinde yer alırken sahip olduğu motora bağlı olarak 3.350 kg'a kadar römork çekebilme ve 4x4 versiyonları için de tam yüklü halde 800 milimetre sudan geçebilme yeteneğine sahip. 2012 yılının son çeyreğinde ülkemizde satışa sunulacak 4x4 modeli ile Yeni Ranger daha üstün arazi yeteneğine kavuşturacak. Daha az yer kaplayan yeni bir ön diferansiyel, yenilenen arka dingil ve iyileştirilen elektronik kontrollü aktarma sistemi, sürücünün hareket halindeyken 120 km’s hıza kadar 4x2'den 4x4'e istediği zaman orta konsoldaki bir düğmeyi kullanarak geçmesine imkan veriyor. Offroad kullanımlarında daha da güvenli sürüş arzu eden müşterilere sunulan Çekiş Kontrol Sistemi, her bir tekerlekteki çekişi en üst düzeye çıkararak aracın dengesini koruyor.

    Daha iyi sürüş kalitesi ve şasi kontrolü
    Yeni Ford Ranger; daha fazla yetenekle birlikte binek otomobil sessizliği, daha az direksiyon gücü gereksinimi, daha net tepkiler ve yolda daha iyi denge sağlayan bütünüyle yeni şasisiyle rakiplerinden ayrılıyor. Sürücülere daha hassas direksiyon kontrolü sağlayan Ranger'ın yeni kremayer direksiyon sistemi düşük hızda manevra yeteneği ve yolda iyi tepki için dikkatle ayarlandı. Yeni Ranger’ın sessiz kabini, rakiplerinden daha iyi yalıtım ve daha rijit kapılarla elde ediliyor.

    Yaşama değer katan zengin donanım
    XL, XLT ve Wildtrak donanım versiyonlarıyla satılacak olan Yeni Ford Ranger’ın 49 bin 900 TL’lik tavsiye edilen anahtar teslim peşin fiyatına sahip giriş seviyesindeki XL versiyonunda siyah renkli, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, 16 inç çelik jantlar, yük alanı içinde bağlantı noktaları, arka sis farı, klima, elektrikli ön ve arka camlar, tek dokunuşla açılıp kapanabilen sürücü camı, hıza duyarlı ön cam silecekleri, 4 hoparlörlü radyo/CD/MP3 çalar, sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları standart olarak bulunuyor. 56 bin 900 TL’lik tavsiye edilen anahtar teslim peşin fiyatına sahip manuel şanzımanlı Ford Ranger’ın XLT versiyonunda, XL’e ilave olarak ön sis farları, krom ön ızgara, elektrikli ve ısıtmalı krom yan aynalar, krom kapı kolları, krom yan basamaklar, krom spor barlar, karartılmış arka camlar, Hız Kontrol Sistemi, deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu, direksiyondan kumandalı 4 hoparlörlü radyo/CD/MP3 çalar, 4 yönlü ayarlanabilen bel destekli sürücü koltuğu bulunuyor. Aynı zamanda 6 hızlı otomatik şanzıman ile tercih edilebilen Yeni Ranger’ın XLT donanım seviyesi otomatik şanzıman ile birlikte ise 59.900 TL’den satışa sunuldu.




  • XLT yaklaşık 57 bin tl buna rağmen araçta halen bir dokunmatik ekran yok, Bluetooth yok, Aux girişi yok.. Bide tanıtımda su var bu var dolu hersey diyorlar.. Nerde cruise control? Nerde sesli telefon? Nerde navigasyon?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar sikayet edin fordu herkes ederse biseyler basarabiliriz.4x2 aracta hic bir donanim özeligi bulunmuyor araci resmen soyup sogana cevirmisler.ne digital kilima ne yukus yukari destek sistemi ne baska bisey aracta hic bi bok yok bilginiz olsun bu arac alinmaz.resmen rezalet bu yapılırmı ya amarokta bile 4x2 otomatik kilima yukus kalkis destek ıvır zıvır tonla ozelık var resmen saka gibi forda hic yakistiramadım herkes sikayet etsin belki bi sonuc aliriz. gercekten dus kirikligi oldu ya inanamiyorum bu kadar bekledik ve su rezalete bak amarok 60 bin tlye veriyor 4x2 yi full donanim bunlar 55 bine aracta bi bok yok saka gibi..........................................




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.