Şimdi Ara

2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.693
Cevap
82
Favori
990.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ohaaa ya harbiden süper tasarım olmus. tasarım zevk işi herkes herseyi begenmeye bilir ama bu kesinlikle cok hosuma gitti. Bu kadar erken cıkacagını tahmin etmiyordum şaşırdım
  • şuna benziyo buna benziyo muhabbetleriniz çok komik olmuş. sonuçta tüm arabalar birbirine benzer zaten. bir tasarım akımı olur herkes ona uyar o tarz araba tasarlayıp üretirler. son 2 senenin arabalarının hepsi birbirine benziyor. ama 10 sene önceki 2000 2001 döneminde de tüm arabalar kendi içlerinde birbirlerine benziyordu yine.
  • Tasarım gayet güzel şimdiki modellerle yarışacak bir biçime gelmiş şimdi daha idaalı olacaktır, cook fazla benzemiyor tabikide andırıyor o araçların çizgilerini ama fazlada takmaya gerek güzel bir tasarım cıkmış sahsen beğendim yakın zamanda cıkar umarım.
  • Fotoğraflar üzerinden yapılan yorumlar tutmayabiliyor .Canlı görmek lazım.Fena bir şey olacakmış gibime geliyor.
  • herkes de tasarımcı burada..
    evet baktın mı 308 i andırıyor ama sonucta C sınıfı araç yapıyorsun mutlaka bir yerinden birbirlerine benzeyecekler.
    Ben çok beğendim.
  • Ben beğendim. Artık her araba bir şekilde bir arabaya benzetiliyor. Araç güzel mi ben ona bakarım..
  • Birkaç ufak detay dışında çok şık bir araç olmuş... Astra'yla tasarım anlamında sıkı bir rekabet olacak. Hyundai de pek çok marka gibi, tüm modellerinde aynı yüzü kullanıyor artık...

    Beklediğim gibi Elantra'ya çok benziyor. Ancak iç tasarımda, Elantra'nın çuvalladığı konsolun orta ve alt kısmı, i30'da daha şık. Şuna benziyor, buna benziyor yorumları iyi niyetle yapılıyorsa lafım yok ama "taklit" denebilecek bir tasarım değil. (eski i30, bence yan profilden BMW 1 serisine taklit denecek kadar benziyordu)

    Ben de yukarıda bir arkadaşın dediği gibi, Kia Ceed'in daha güzel olacağını tahmin ediyorum. Nedense bu 2 marka araçları tasarım olarak çok benzese de, Kia'larda denk Hyundai'lerde olmayan bir şıklık oluyor, hem iç, hem dış tasarımda. (Bunda tasarım departmanının şefi de etkili olabilir tabii..)

    Yine yukarıdaki arkadaşların söylediği gibi, fiyatlar uçuk olacağı için, beni heyecanlandırmıyor ne yazık ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 8 Eylül 2011; 13:39:14 >




  • yine buna da ortaçağ motor ve 4 kademeli şanzumanı dayarlar...hiç umudum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    yine buna da ortaçağ motor ve 4 kademeli şanzumanı dayarlar...hiç umudum yok.


    Elantra'da ortaçağ motor ve 4 kademeli otomatik şanzıman mı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    yine buna da ortaçağ motor ve 4 kademeli şanzumanı dayarlar...hiç umudum yok.


    Elantra'da ortaçağ motor ve 4 kademeli otomatik şanzıman mı var?


    Önyargı

    Evet kabul halen tork konvertörlü şanzıman kullanıyorlar (Ancak Elantra 6 ileri).
    Ancak tork konvertörülü şanzıman kullanan firmalardan biri de BMW.
    Misal 5 serisinde 8 ileri ZF tork konvertörlü şanzıman kullanıyor.
    Bence tork konvertörlü otomatik şanzıman halen piyasadaki en güvenilir şanzıman seçeneği.
    Daha fazla tüketim dezavantajı olsa da, belki biraz daha ağır kalsa da ömür ve sorunsuzluk açısından halen rakipsiz.
    Bence robotize şanzımanların biraz daha zamana ve uzun garanti sürelerine ihtiyacı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE
    Önyargı

    Evet kabul halen tork konvertörlü şanzıman kullanıyorlar (Ancak Elantra 6 ileri).
    Ancak tork konvertörülü şanzıman kullanan firmalardan biri de BMW.
    Misal 5 serisinde 8 ileri ZF tork konvertörlü şanzıman kullanıyor.
    Bence tork konvertörlü otomatik şanzıman halen piyasadaki en güvenilir şanzıman seçeneği.
    Daha fazla tüketim dezavantajı olsa da, belki biraz daha ağır kalsa da ömür ve sorunsuzluk açısından halen rakipsiz.
    Bence robotize şanzımanların biraz daha zamana ve uzun garanti sürelerine ihtiyacı var.


    Şahsi fikrim en sorunsuz ve kullanışlı otomatik viteslerin tork konvertörlü olanlar olduğu yönünde. Bahsettiğiniz gibi dezavantajları olmasına rağmen hala güvenli ve keyifli bir sürüş için idealler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    yine buna da ortaçağ motor ve 4 kademeli şanzumanı dayarlar...hiç umudum yok.


    Elantra'da ortaçağ motor ve 4 kademeli otomatik şanzıman mı var?


    Önyargı

    Evet kabul halen tork konvertörlü şanzıman kullanıyorlar (Ancak Elantra 6 ileri).
    Ancak tork konvertörülü şanzıman kullanan firmalardan biri de BMW.
    Misal 5 serisinde 8 ileri ZF tork konvertörlü şanzıman kullanıyor.
    Bence tork konvertörlü otomatik şanzıman halen piyasadaki en güvenilir şanzıman seçeneği.
    Daha fazla tüketim dezavantajı olsa da, belki biraz daha ağır kalsa da ömür ve sorunsuzluk açısından halen rakipsiz.
    Bence robotize şanzımanların biraz daha zamana ve uzun garanti sürelerine ihtiyacı var.

    yalnız gözünüzden kaçan noktalar var,

    bmw deki 8 ileri olan tork konvertörlü ancak farklı bir yapısı var. bence arıza riski açısından fark yok.

    7 gtronic lerde tork konvertörlü ancak arızaları çok duyuldu.

    bence şanzıman teknolojisi arttıkça arıza ihtimali artıyor bu kaçınılmaz. en az arıza yapar 4 ileri klasik AT

    bir de kuru tip dsg de kavrama seti-mekatronik-ve şanzıman gövdesi gibi parçaları var. ve genellikle ilk ikisinin değişimi ile arızalar gideriliyor. tam otomatiklerde ise şanzımanın komple elden geçirilmesi gerekli.




  • Doğrudur biraz farklı bir yapısı var.
    Sabit devirde akışkan basıncını devre dışı bırakıp, bir nevi şanzımanı kitleyen bir çeşit düzeneği var diye hatırlıyorum.
    Yanlış hatırlıyor da olabilirim tabi

    Arıza istatistikleri nasıl bilmiyorum.
    Ancak forumlardan ve araştırmalarımda edindiğim izlenim robotize şanzımanların problem çıkarma olasılıklarının daha fazla olduğu yönünde.
    Ayrıca kullanımda da zorluklar çıkardıkları belirtiliyor.
    Vites seçimlerinde kararsızlık, sert geçişler vs.
    Çift kavramalılarda ise hızlanma esnasında konfor üst seviyedeyken, düşük hızlarda yine kararsızlıktan bahsediliyor. (DSG, EDC gibi)
    Park manevralarında hemen 2`ye atma, sonrasında titreme ve yine 1`e atma vs gibi.

    7 g tronic konusunda problemleri ben de okudum.
    Bazı modellerde bu tarz problemler çıkabiliyor.
    Bu yüzden de yeni teknolojilere sahip olurken biraz temkinli davranmak gerekiyor.
    Son serilerinde durum nasıl, geliştirme vs yapıldı mı bakmak lazım.




  • Araba gercekten güzel, zaten ix35'le başlayan yeni akımı da sevmiştim. Umarim araca start stop ve 6 ileri tam otomatik sanziman koyarlarr da dizeline keyifle bineriz :) Fiyatlarının ise çok makul olmayacağı bir gercek güncel modelde de ve yeni Hyundai'lerde gördüğümüz gibi, ama yine de golf ve astra'dan daha uygun sayılacağını zannediyorum. Su da bir gercek Hyundai kullananlar arabalarından sorunsuzluk ve konfor acısından memnun, bir sonraki tercihim i30 veya yeni gelecek Cee'd olacak sanırım, herkese iyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkaradeniz -- 8 Eylül 2011; 16:32:48 >
  • bu modelede hyundai 6 ileri otomatik vites olcakmış öyle yazmışlar nezamn gelir türkiyeye
  • Hakkaten çok güzel olmuş ama sadece direksiyon formunu beğenmedim...
    Bir kaç yeri benziyor mazda3 ile gerçekten yakalayan arkadaşı tebrik ederim güzel önizleme.
  • Bu araba iş yapar

    şubat ayında gelir heralde

    özellikle 1.6 dizel adam gibi bir motoru var .
  • Tasarım başarılı ama C segmentinden çok B segmenti gibi bir havası var aracın.
  • Direksiyonu cok kalitesiz duruyor.
  • arabanın tasarımı oldukca guzel ben begendim uygun fıyata satarsalar cok tutulur bu araba
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.