Şimdi Ara

2013 Ford C-MAX 1.6 TDCİ 115 HP Titanium X' den Hyundai Bayon Elite 1.4 MPİ A/T Geçtim. İzlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar gelişmeler konusunda bilgi vereyim. Aracı almak için bayi ile anlaştık ve kaporamı yatırdım. Araç için şimdilik beklemedeyim ve bu ay içinde araç temin edebilirsek şimdilik fiyat sabit gibi. Aracın gelişi kesinleştiğinde kendi aracımı elden değerlendirmeyi düşünüyorum.

  • Bu arda sizce aracım ne kadar eder ?

    Araç: 2013 Ford C-MAX 1.6 TDCİ 115 HP Titanium X

    Renk: Buz Beyazı

    Km: 120.0000

    Aracın çalışmayan bir aksamı yoktur. (Sadece sol arka kapıya entegre güneşlik koptuğu için yerinden çıkarttım.)

    Değişen parçası yok. 1 Parça (Sağ Arka Çamurluk) park halinde çarpmadan dolayı yetkili serviste boyandı. Bu nedenle 1.500 TL civarında bir Tramer kaydı vardır.

  • Güncel..

  • İlanı açtım arkadaşlar. Hadi hayırlısı bakalım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2013-ford-c-max-1.6-tdci-115-hp-titanium-x-1063238200/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımı 21.11.2022 tarihinde 417.500 TL'ye satmış bulunmaktayım.

  • Yeni aracımı 2022 Hyundai Bayon 1.4 MPİ Elite A/T - Atlas Beyazı 25.11.2022 tarihinde teslim almış bulunmaktayım. Deneyimlerimi zamanla buraya aktaracağım.

  • hayırlı olsun. bizde de eski aracınızın aynısından yaklaşık aynı kilometrelerde bir cmax var.

    güncel satış fiyatı hakkında bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.

  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun kimse araç bulamıyor iyi denk getirmişsiniz ve iyi satmışsınız


    iyi günlerde kazasız belasız kullanın.

  • emrcnd E kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Kaporasını Kasım ayı başında vermiştim. ÖTV matrahından 30.0000 TL indirim oluştu ama ben 1 gün ile kaçırdım. Aracın ötv tutarı bir gün önce yatırıldı. Çok üzerinde durmadım, araç bulduğuma ve elimdekini hızlıca satabildiğime sevindim artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pisces11 P kullanıcısına yanıt

    Rica ederim aracınızda kaza, değişen yoksa sadece 1-2 parça boya varsa meraklısına daha doğrusu c-max arayana aşağı yukarı bu fiyatlarda gider.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt

    25.11.2022 tarihinde teslim almış olduğum 2022 Hyundai Bayon 1.4 MPİ Elite A/T - Atlas Beyazı aracımı 2 haftadan biraz uzun bir süredir kullanmaktayım. Aracım şuanda yaklaşık olarak 650 Km civarında. Benim için aracın yeni olması, tam otomatik olması ve sessiz (Yalıtım olarak bence yeterli) olması benim için bir nimet diyebilirim. iç hacim ve bagaj (411 Lt) eski aracım C-Max'a göre dar ama bagajı sadece yılda 2 defa uzun yolda kullanacağım için benim için bir sorun teşkil etmiyor ki Bayon'un bagaj genişliği de hiç fena sayılmaz. C-Max' a göre iç hacmi görece daha küçük olduğundan, cam tavan yerine de sunroof olduğu için muhtemelen yaz aylarında araç içi klima ile daha çabuk soğuyacak. Bu aylarda ise motor birkaç dakika içerisinde optimum çalışma sıcaklığına geldiğinden dolayı kaloriferi hemen açıp aracın içini ısıtabiliyorum. Burada araç yeni olduğundan dolayı yalıtımının da daha iyi olması göz önünde tutulmalı. C-Max hem iç hacim genişliği, + cam tavan ve dizel olması sebebi ile şehir içi kısa mesafede ısınması ve soğuması pek mümkün olmuyordu. Bayon'un 40 Litre benzin deposu var ama ben en fazla 32 Litre benzin koyabildim. Şuanda şehir içinde 9 - 10 litre şehir dışında ise 5.5 - 7 litre arasında yolun durumuna göre yakıyor. Aracı yoğun olarak şehir içi kullandığım için 100 beygirlik 1.4 MPİ atmosferik motorun performansı fazla fazla yeterli. Şehir dışında ise düzde bir sorun yok ama rampalara geldiğinde mecburen vites düşürme oluyor. Hızı kesiliyor. Sollamaları turbo dizel C-Max' da ki gibi elbette yapamıyorum. Ama performans beklentim çok yüksek olmadığı için çok sorun olmuyor ve araca alışılabiliyor. Bu arada araç 1.4 MPİ atmosferik motora sahip ama dizel motor gibi bozulması veya arızalanma riski çok daha az. (Bozulsa bile en azından garantisi var:)) Bu nedenle sorunsuz olacaktır diyebilirim. Şanzıman 6 ileri tork konvektörlü ve motorla uyumlu sarsıntısız ve hızlı geçişleri var. Araçtaki şerit takip asistanı, şerit ortalama sistemi, uzun far asistanı ve çarpışma önleyici sistemler işini iyi yapıyor. Şerit takip ve çarpışma sisteminde siz müdahale etmezseniz araç müdahalesini yapıyor. Direksiyona zıt yönde tork uyguluyor veya frene basıyor. İsterseniz müdahaleleri kapatmak mümkün. Araçta arahtasız giriş çalıştırma, ön ve arka led farlar, kablosuz Apple /Android Car Plar gibi donanımlar çok kullanışlı. Araç zaten donanım olarak fazla fazla yeterli, pek eksik bir özellik gözüme çarpmadı. Hele ki sınıfını ve fiyatını göz önüne aldığımızda tam bir f/p aracı diyebilirim. Esasen Hyundai motorun performans açığını donanım ile kapatmaya çalışmış. Araç yerden 18 Cm yüksek olması sagnak yağışlarda yolarda biriken sulardan geçme konusunda pek tedirgin olmuyorsunuz ve rahatça geçebiliyorsunuz. Aracın arkasında torksiyon çubuğu (Malum maliyetler) var ve lastikler 17 inç ve yanakları 55 mm olup süsyansyonlar mecburen biraz sert ayarlanmış. Ama öyle dan dun edip de amortisörlerin çalışma sınırlarını aşmıyor. Bu konuda C-MAx çok daha sert bir araçtı (17 inç jantlar vardı ve lastik yanaklar 50mm idi.) ama arka bağımsız süspansiyon ile geliyordu. Aklıma geldikçe yazacağım arkadaşlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 12 Aralık 2022; 10:57:0 >




  • Araç daha çok düşük kilometrelerde olduğundan ileride muhtemelen bir miktar daha yakıt düşecektir diye tahmin ediyorum ama bu miktar çok fazla olmayacaktır. Aracın bakım aralıkları 15.000 Km'de bir olduğu için bakımı yetili serviste de yaptırsam en fazla eski dizel aracım kadar bakım masrafı çıkacağını tahmin ediyorum. Araç yeni olduğundan ruhsatta ilk muayenesi Kasım 2025 yılı görünüyor.

  • Cmax a sahip olsam bayona geçmezdim ama 0 km dolu bir araç en azından mantıklı cmax ne kadar kaliteli ve dolu da olsa 10 yaşında artık elbet bakım isteyecek bu da para,zaman, emek demek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • infinite kullanıcısına yanıt

    1.6 dizel c max uzun süre kullandım titanium x paket baya doluydu. Açıkçası yakıt tüketimi olsun, mpv olmasına rağmen berbat koltuk kalitesi ve iç hacmi olsun, kötü plastik kalitesi olsun bende algısı pek iyi olmayan bir araç. Sattım hiç pişman değilim.


    sadece dönemi için sunduğu ön cam ısıtma, otomatik park ve elektrikli bagaj efsaneydi Allah için şimdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartipi K kullanıcısına yanıt

    Esasen geçilmez ama çok düşündüm ve değerlendirdim. Aracı az bir meblağ ile otomatik dolu bir araç ile sıfırlamak mantıklı geldi açıkçası. Cmax çok güzel kullanışlı bir araç ancak dediğiniz gibi 10 yaş ve 120.000 Km artık ek masraflar (Debriyaj ve çift kütleli volant değişimi, enjektör bakımı, DPF-EGR temizliği, ön sağ ve sol salıncaklar değişecek v.s) getirecekti. Rutin yağ/filitre bakımlarını her 10.000 Km de yaptırıyordum. Cmax 1.6 TDCİ Euro 5 Şehir içi kısa mesafe dur kalk aracı değil. DPF doluyor, yeterince motor ısınmadığı için yakıt sarfiyatı da fazla oluyordu. Birde manuel olunca çok açılmadan motor ve şanzıman konusunda hiç iddalı olmayan ancak sorun çıkarma potansiyeli de olmayan, bol donanımlı, uzun süre arıza yapmayacak yapsa da garantisi olacak, yoğunlukla şehir içinde kullanabileceğim otomatik Elite Bayon'u seçtim. 3 Aydır kullanıyorum şehir içindeki performansı fazla fazla yetiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 20 Şubat 2023; 23:48:25 >




  • vetenes kullanıcısına yanıt

    MK2 Cmax'ın ön koltukları tamam belki ama arka koltukları çok dik bir pozisyonda konumlanıştı. Arkadaki oturan için sandalye de oturma hissi veriyor desem yeridir. Koltuk ve plastik kalitesi 5 yıl kullandığım MK1 kasa Focus C-Max'ın çok gerisinde olduğu doğrudur. Isıtmalı ön cam, elektrikli bagaj kapağı, otomatik park ve Sony Ses Sistemi başarılı özelliklerindendi.

  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt
    Sony ses sistemi çok güzeldi ama plastik kalitesi müzik zevkini öldürüyordu kapı içleri özellikle çok zırıltı yapıyordu. Ön koltuklar da ben biraz yapılıyım yanal destek ve baldır desteği olarak çok zayıftı. Bir de şu var inanılmaz bir yol tutuşu vardı ama virajlarda aracın içindekiler rahatsız oluyordu sertliğinden. İşin özü aile aracı yapısına uzaktı.

    Arka koltuklar da şu şekilde yurt dışı c maxlarda arka koltuklar ileri geri hareket etme özelliğine sahipken Türkiye ye gelmiyordu. Bu sebeple diz mesafesi kötü ve sandalye vari dik sırtlıklar geliyordu bise.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt

    Bir MPV için Focus alt yapısını kullandığı için iyi bir yol tutuşu vardı ama bunun için konfordan fedakarlık edilmiş ve sert bir araç olmuş. Lastiklerde 215/20/17 orijinal ölçü olunca konfor pek olmuyordu. Bagajı çok kullanışlıydı ancak arka koltuklar 3'lü değil 2,5'lu tasarlanmış ve 3 kişi biraz sıkışıyordu. Arka dize mesafesi ise MPV için bence yeterli değildi. Ek olarak ön konsol/torpido bölümü çok geniş olduğundan olukça alandan çalıyordu. Artısıyla eksisiyle MK1 Focus C-Max'ı 5,5 yıl (Almanya Üretimi), MK2 C-Max'ı (İspanya/Valencia Üretimi) ise 5 yıl memnuniyetle kullandım. Bu arada C-Max üretimi 2019 ikinci yarsında durduruldu.

  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt
    Hocam memnun musun bayondan ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oguzhan_48 O kullanıcısına yanıt

    Memnun olmadığımı ufak tefek tarafları olsa da yeni her zaman yenidir. Genel olarak memnunum.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.