Şimdi Ara

2013 CRV GELDİ, İLK YORUMLAR (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
13.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bende kararsız kaldım 117000 tl ye yeni kasa denirken mevcut kasa 88000 tl ( LPG montaj ve masrafı, mtv, trafik sigortası, kışlık paspaslar dahil) arada kalmış durumdayım

    Naaber la, hort ettin gendünü

    Yeni kasa al bence. dizel otomatiği de bekleme. 130'dan aşşağı istemezler eğer çıkarsa.

    Hem 1.6 motor ne kadar ataklık verir meçhul

    2.0 bile az o arabaya ama neyse

    Ya ben hep burdaydım ama izleyici olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu konunun patlama yapmış olması lazımdı. CRV nin 1.6 diesel modeli eylül de gelicekmiş motor 155 hp 400 nm torka sahip. Otomatiği ise 2014 te gelicekmiş bilginize... Bide manuelinin fiyatı 70-80000 tl arası olacağı tahmin ediliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zkurtulmus -- 4 Haziran 2013; 12:22:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zkurtulmus

    Bu konunun patlama yapmış olması lazımdı. CRV nin 1.6 diesel modeli eylül de gelicekmiş motor 155 hp 400 nm torka sahip. Otomatiği ise 2014 te gelicekmiş bilginize... Bide manuelinin fiyatı 70-80000 tl arası olacağı tahmin ediliyor...

    iyi salladın hocam ama yinede konuda beklenen patlama olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cssbaycelebi

    quote:

    Orijinalden alıntı: zkurtulmus

    Bu konunun patlama yapmış olması lazımdı. CRV nin 1.6 diesel modeli eylül de gelicekmiş motor 155 hp 400 nm torka sahip. Otomatiği ise 2014 te gelicekmiş bilginize... Bide manuelinin fiyatı 70-80000 tl arası olacağı tahmin ediliyor...

    iyi salladın hocam ama yinede konuda beklenen patlama olmamış

    Süper. Kaynak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181


    quote:

    Orijinalden alıntı: cssbaycelebi

    quote:

    Orijinalden alıntı: zkurtulmus

    Bu konunun patlama yapmış olması lazımdı. CRV nin 1.6 diesel modeli eylül de gelicekmiş motor 155 hp 400 nm torka sahip. Otomatiği ise 2014 te gelicekmiş bilginize... Bide manuelinin fiyatı 70-80000 tl arası olacağı tahmin ediliyor...

    iyi salladın hocam ama yinede konuda beklenen patlama olmamış

    Süper. Kaynak?

    Yalancı sensin. Kaynak sivas honda bayi....
  • Hemen sipariş vereyim böyle dizel motor 1.6 155ps lokum gibi :)
  • 1.6 dizelin civic hb te kullanılan 1.6 dizelden daha güçlü bir motor olacağı açıklandı ama nekadar güçlü olur bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 1.6 dizel motor ve otomatik vites ile gelmesini bekliyorum.
  • Arkadaşlar internette dolaşırken şunu buldum.Honda'nın şehir suv konsepti.CR-V'nin altında konumlandırılacak ve 2014'te satışta olacak.(Amerika için söylenmiş buraya gelir mi bilmiyorum)Fiyatı da CR-V'ye göre uygun olacak haliyle.Bence 1.6 dizel için daha uygun bir kasa.
    http://www.youtube.com/watch?v=8Lx2QrkkWQc&NR=1&feature=endscreen (10.35'de gösteriyorlar arabayı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 19 Haziran 2013; 7:04:02 >
  • Değerli arkadaşlar herkese merhaba. Nihayet vw tiguan aracımı sattım. Aslında e90 kasa 3.20d almayı düşünüyordum ama hane nüfusunun sayısal olarak beklediğimizin üzerinde artacağı haberini alınca yeniden compact suv araçlara bakmaya başladım.
    Bütçem azami 80-85 bin civarında. Aslında tercihim dizel otomatik ancak captiva, spo, ix 35 vs. düşünmüyorum. Volvo, bmw ise bütçemin üzerinde. Subaru forester çok beğendiğim bir araç ama malesef dizeli manuel şanzuman. Bu durumda yine tiguan 2.0 TDi, kuga 2.0 TDi, CRV 2.0 ve Rav 2.0 benzinli ile ilgileniyorum.
    Daha önce hiç Honda kullanmadığım için özellikle yardımlarınızı bekliyorum.
    Öncelikle yeni kasa ile mevcut kasanın motorları aynı galiba, arada çok ufak bir güç farkı var. Şanzumanları da aynı yani CVT şanzuman değil mi?
    Ben yeni kasa ile mevcut kasa arasında teknik özellik bakımında çok ciddi fark göremedim. Yalnız 147 litre bagaj farkı görünüyor listede, bu mümkün müdür? Benim için bagaj hacmi ve iç hacim gerçekten önemli, mevcut kasa bu yönden tatmin edici midir? Sizce fiyat farkını da düşününce, yeni kasa için şartları zorlamak gerekir mi?
    Genel olarak CRV için sorularıma gelince:
    1-Araçta kronik bir sorun var mıdır?
    2-Otomatik şanzuman performans, konfor ve sorunsuzluk bakımından tatmin edici midir?
    3-Amacımız tabi ki yarışmak değil fakat tırmanma ve sollama esnasında aracın ivmelenmesi tatmin eder mi?
    4-Maksimum torku 192 Nm ve bunu da 4200 devirde sağladığı düşünüldüğünde ve buna bağlı olarak alt devirlerdeki hp de düşük olacağından alt devirlerdeki performansı can sıkıcı mıdır? Ayrıca bu durum yakıt tüketimini çok olumsuz etkiliyor mu? Buna bağlı olarak genel yakıt tüketimi, katalog verilerine yakın mıdır?
    5-Araç lpg taktırmadan kullanılabilir mi sizce? Yılda ortalama 23.000 km yapıyorum. Bunun çoğunluğu il-ilçe arası yol ve şehirler arası yol.
    6-Lpg takılırsa stepne bagaja konulacağından hacim yeterli olur mu?
    7-Kokpit, gögüs malzemesi, yol ve motor sesi, direksiyon tepkileri, koltuk döşemeleri kalite/konfor açısından tatmin eder mi?
    8-4x4 sistemi başarılı mıdır? Buna bağlı viraj dönüş güvenliği nasıldır?
    Biraz uzunca oldu, kusura bakmayın, kullanıcı yorumları benim için gerçekten önemli, şimdiden teşekkür ederim.




  • Sorularıniza tek tek yanıt vermem gerekirse
    1-Aracın kronik bir sorunu yok zaten genel olarak honda sorun yaratan bir marka değil
    2- Doğrusu ben otomatik şanzumanından performans ve konfor anlamindan çok memnunum. Yolaçtiğı tüketim problem
    3- Aracın genel performansı benim için son derece tatmin edici
    4- Hocam benzini adeta içiyor
    5-Lpg takmak aracı kullanılır hale getiriyor 2 yılda olumsuz tarafını görmedim performansıda etkilemiyor
    6- lpg taktırp stepne taşımanıza gerek yok lastik onarım kitleri yeterli bizzat kullandım sizi en yakın lastikciye rahat götürür
    7- iç malzeme yeni kasada süper
    8- genel anlamda yol tutuşu başarıli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahmi2253 -- 25 Haziran 2013; 7:29:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sercangozum S kullanıcısına yanıt
    Şanzıman CVT değildir, normal tam otomatik şanzumandır. Sorunsuzdur. Vites geçişini hissedersiniz ama rahatsız etmez. Sürüş keyfini ben şahsen çok beğeniyorum

    4x4 ü sürekli olmadığından, normal yol şartlarında (buzlanma, mıcırlı kaygan zemin yoksa) virajlarda zaten 2x4 gider bu yüzden viraja bi etkisi olmaz. Bunun güvenliğini zaten EBD ve ESP sistemleri yeterince sağlar. Onun haricinde bendeki 98 model CR-V nin 4x4 ü bile gayet işe yarıyor sorun çıkarmıyor, 2013 yılında bu teknoloji çok daha ilerlemiştir.

    Düşük devirde düşük hp üretme olayına takılmak gereksiz. Yokuşta yardırmak isterseniz gaza daha çok basarsınız, siz ne kadar gaza basarsanız araba da yüküne eğimine hızına göre sizin istediğiniz gücü verecek devire en yakın vitese geçer. Düşük güç lazımsa 1600 devirle gider, 60la giderken gaza basmazsanız 1.100 devir en yüksek viteste gider. Gaza tam basarsınız çeker en düşük vitese 4200 devirde şahlanır gider.

    Aylık gelir düzeyiniz bu arabayı alacak seviyede ise, aylık 500 liralık LPG yerine 800 liralık benzin almak sizin ekonominize çok da darbe vurmaz. LPG li araç uzun vadede her türlü motor masrafını çıkartabilir.

    Tam otomatik şanzumanların şehir içinde çok yakmasına sebep olan şey gaza basmasanız dahi arabanın sürekli gitmeye çalışması, sizin de bunu fren ile durdurmanızdır. 5sn yi geçecek duraklamalarda vitesi N ye alırsanız bu tüketim bi hayli düşüyor. 30 km sürete kadar otomatik vitesli arabalarda motor freni yok gibi bişeydir. Gazı bıraksanız dahi düz yolda yavaşlamaz hızı nerdeyse sabit kalır. Öndeki aracı da takip ederken takip mesafenizi buna göre ayarlarsanız gereksiz fren yapmaktan kurtulup yakıt ekonominizi %10 düzeyinde etkilersiniz. Aksi halde önünüzde seyreden manuel vites araç gazı bıraktığında motor freni ile yavaşlar ama sizin aracınız yavaşlamaz ve anında frene dokunmanız gerekir. Ben 98 model CR-V (128hp ilk çıkan eski tip motor) ile bile otomatik viteste şehir içi 8.5 - 9 litre / 100km gibi değerlere düşebiliyorum.

    Bütçenizi zorlamamak için bayiye gidip elde kalan eski kasa için pazarlık yapabilirsiniz.




  • Geçen şans eseri uğradığım bayiden crv 1. 6 dizel geleceğini söylediler. Mevcut crv yi inceledim çok hoşuma gitti. Dizel cıvıc'a ait teknik verileri inceledim çok iyi rakamlar eğer gerçekse. Hem pperformans hemde az yakıt tüketimi cezbedici. açıkçası hiç aklımda yoktu, şimdiyse çıksada test şürüşü yapsak diye dört gözle bekliyorum...
  • Civic HB Diezel ' i inceledim çok ama çok hoşuma gitti . Fiyatı çok demesin kimse öyle fiyatlara öyle arabalar satılıyor ki
    bu araç o fiyata çok iyi ... İç malzeme kalitesi , koltuk döşemeleri , kapı üzeri döşemeleri ve özellikle kapı kapanış sesi beni
    cezbetti ama alamadım çünkü aile yapıma uymuyor... Şimdi CRV 1,6 'yı bekliyorum... Belki motor o kasada zorlanacak ama
    eğer 75,000 tl civarı olursa asla kaçırmam ....Bir umudum da hiç değilse aynı motor üzerinde oynasın biraz Honda ...
    Mesela 300 nm ' yi 340 yapsın 120 ps ' 140 yapsın vs ... Bekleyip göreceğiz Yalnız
    HB ve diezel araç isteyen arkadaşlar sakın ola Civic''i görmeden karar vermeyin derim ben ....
  • İsteyen youtube tan bir araştırsın honda Türkiye ceo su crv deki 1.6 dizelin beygir ve turkunun civicten yüksek olacağının sinyallerini aylar önce verdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankara da ara aracı inceleyebileceğim bir bayi yok. bunlar da mı araç yok satıyor numarası yapıyorlar anlamadım.
  • Arkadaşlar merhaba tekrar.
    1.6 dizel motor ile geleceği için ciddi ciddi düşünmeye başladım fakat birkaç sorum olacak;kullananlar yardımcı olursa sevinirim.
    Şimdi araç çoğu yönden dolu fakat donanım bölümüne baktım bazı ciddi eksiklikleri gözüme battı eğer yanılmıyorsam.Ve ek olarak belirteyim executive paketi kapsıyor soracağım sorular.
    Birincisi,araçta elektrikli el freni yok.Kocaman bir el freni ile karşı karşıyayız.Ben şu an yeni astra kullanıyorum enjoy plus paketi;bu pakette dahi elektrikli el freni var.Hem kullanımı rahat,hem yer kaplamıyor.Bu kocaman el freni hem görüntüyü bozuyor hem de boşuna yer kaplıyor.(passatta,citroen c4'te vs. var elektrikli park freni)
    İkincisi,kör nokta uyarı sistemini göremedim donanım listesinde.Eğer gerçekten yoksa bu çok çok büyük bir eksiklik benim için.Benim güvenlik adına aradığım en önemli özelliklerden bir tanesi bu.Volvo'nun giriş aracı v40'ta bu özellik vardı.
    Bu iki şey benim için çok önemli olduğu için direk gözüme battı.Ve birkaç sorum olacak kullananlara;
    Arabayı konfor açısından değerlendirirseniz neler söyleyebilirsiniz?Bir d sınıf binek araçtaki konforu bulabilir miyiz?
    Ses yalıtımı hakkında neler söyleyebilirsiniz?Bu da en çok dikkat ettiğim konulardan bir tanesi.
    Ve son olarak arka tarafta ayrıca klima için hava üfleme yeri var mı?
    Şimdiden sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 9 Temmuz 2013; 3:55:04 >




  • aracın dizel versiyonunun resmi açıklaması yapılmış. motorda herhangi bir değişiklik yok. civic hb deki motorun aynısını oynamadan crv ye takmışlar. otomatik versiyonu da görünmüyor ufukta.


    http://ototeknikveri.com/icerik/2626/yeni-honda-c-rv-16-dizel-i-dtecin-teknik-ozellikleri-ayrintilari.html
  • Bu iyi olmadı işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatifi yok satışa cikincaya kadar. Diğer firmalar da boş durmuyorlardir umarım.
    1,6 dizel
    Düşük yakıt
    Suv kasası
    Büyük bagaj hacmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.