olabilir hayırlı olsun. umarım istediğiniz fiyata satar yeni bişey alırsınız.
Arkadaş crf250l aldı. Sezonda bu fiyattan bu motoru satabilir diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
hbayraktarH
kullanıcısına yanıt
TVS RTR 150 Bilgiler
Tür : 4 Zamanlı, hava soğutmalı OHC Displacement : 147,5 cc Max. Güç : 9,95 KW / 8500 @ rpm (13.5 bhp) Max. Tork: 6000 rpm @ 12,3 Nm Çap x Strok :57 mm x 57,8 mm Sıkıştırma Oranı : 9.5:1 Güç oranı ağırlığa : 101,16 bhp / ton
Başlangıç Elektrik & Kick Start Ateşleme IDI - Dualmode dijital Ateşleme Vites : 5 Hız sabit mesh
motorun 248 xx olmasına rağmen tvs ile özelliklerinin birbirine yakın olması ilgimi çekti
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
TVS RTR 150 Bilgiler
Tür : 4 Zamanlı, hava soğutmalı OHC Displacement : 147,5 cc Max. Güç : 9,95 KW / 8500 @ rpm (13.5 bhp) Max. Tork: 6000 rpm @ 12,3 Nm Çap x Strok :57 mm x 57,8 mm Sıkıştırma Oranı : 9.5:1 Güç oranı ağırlığa : 101,16 bhp / ton
Başlangıç Elektrik & Kick Start Ateşleme IDI - Dualmode dijital Ateşleme Vites : 5 Hız sabit mesh
motorun 248 xx olmasına rağmen tvs ile özelliklerinin birbirine yakın olması ilgimi çekti
Aynı motor bende de var ama TVS ile görebildiğim tek ortak noktası, motorların 4 zamanlı olması. Sanırım sen farklı teknik verilere bakmışsın yada beni fena kandırmışlar.
quote:
Orijinalden alıntı: forumnik
Hayat keşke o kadar kolay olsa. Sıfır fiyatlarının artmış olması 2. ele fazla bir değer katmaz. plaka masrafı motorun ederine dahil birşey değildir. Rodaj da keza öyle. Satıcı eğer gerçekten satmak istiyorsa ederini iyi bilmeli. Herkesin malı kendine kıymetli ona bakarsan. Sıfır almanın da dezavantajı böyle kısa sürede elden çıkartmanın zarar ettireceği gerçeği. Ha meraklının biri çıkar üçe beşe bakmaz alır, o ayrı mesele.
Kesinlikle katılıyorum
motor benim motor gibi 1.800 e alınmış bir çinli olsa evet ruhsat plaka bir masraftır 250-300 lira.
Ama 11.000 e motosiklet alacak olan adam 400 lira verir 0 km alır 250 daha verir ruhsat alır. bu kadar parası yoksa zaten inazuma almaz alacak olan adamda para olur.
quote:
Orijinalden alıntı: hbayraktar
Pahalı diyen arkadaşlar neye göre pahalı olduğunu da açıklasalar güzel olacak. Ama ben neden bu fiyatı istediğimi yazayım. Motorun sıfır fiyatı 11450 Hadi sıkı bir pazarlık yaptın 11000'e aldın diyelim. 250tl gibi ruhsat plaka masrafı var. Rodaj bakımı 140TL. Toplamda 11390TL, pazarlık yapmadan alırsan toplamda 11840 para ödeyeceksin sıfır alırsan.
Biz bu motorları alırken amacımız Türkiye turu yapmaktı. Turda araziye de girelim diye sonradan karar değiştirdik. Motorların zaten sıfırdan farkı yok. 11390'a alacağın makineye 10700 fiyat istemişiz nesi çok???
Kesinlikle motorlardan memnuniyetsizlik söz konusu değil. Asfalt ve uzun yol için biçilmiş kaftan diyebilirim. Ama araziye girmeyecek kadar ağır (180kg) bu motorlar.
10,800'den satılıyor halen eldeki motorlar, 10,500'e nakit direkt düşüyorlar. 200 plaka+ruhsat. Sigorta zaten 2. elde de iptal olduğundan saymayalım.
Velhasıl şu an sıfırı 10,700 ğeşin paraya alınabiliyor, ilanlardan birisi 10,700 birisi 11,000.
Dediğiniz gibi sezonda fiyatı 13-14lere çıkar ise ve muadil birşey kalmaz ise 11 ihtimali o zaman olur ama biz şu anı konuşuyoruz diye düşünüyorum.İnşallah bulursunuz ama bırakın binmeyi faturayı kestirdiğiniz anda 10% düşmüştür fiyatı.
quote:
Orijinalden alıntı: nscodec
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
TVS RTR 150 Bilgiler
Tür : 4 Zamanlı, hava soğutmalı OHC Displacement : 147,5 cc Max. Güç : 9,95 KW / 8500 @ rpm (13.5 bhp) Max. Tork: 6000 rpm @ 12,3 Nm Çap x Strok :57 mm x 57,8 mm Sıkıştırma Oranı : 9.5:1 Güç oranı ağırlığa : 101,16 bhp / ton
Başlangıç Elektrik & Kick Start Ateşleme IDI - Dualmode dijital Ateşleme Vites : 5 Hız sabit mesh
motorun 248 xx olmasına rağmen tvs ile özelliklerinin birbirine yakın olması ilgimi çekti
Aynı motor bende de var ama TVS ile görebildiğim tek ortak noktası, motorların 4 zamanlı olması. Sanırım sen farklı teknik verilere bakmışsın yada beni fena kandırmışlar.
bu teknik veriler sizinkiler üstte ki verilerde tvs e ait sizinkinin tek farkı 500 rpm tork fazla üretmesi 6 vites olması ve su soğutmalı olması anlamadığım nokta 248 cc motorla 148 cc motorun teknik verileri nasıl birbirine denk olabilir
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
quote:
Orijinalden alıntı: nscodec
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
TVS RTR 150 Bilgiler
Tür : 4 Zamanlı, hava soğutmalı OHC Displacement : 147,5 cc Max. Güç : 9,95 KW / 8500 @ rpm (13.5 bhp) Max. Tork: 6000 rpm @ 12,3 Nm Çap x Strok :57 mm x 57,8 mm Sıkıştırma Oranı : 9.5:1 Güç oranı ağırlığa : 101,16 bhp / ton
Başlangıç Elektrik & Kick Start Ateşleme IDI - Dualmode dijital Ateşleme Vites : 5 Hız sabit mesh
motorun 248 xx olmasına rağmen tvs ile özelliklerinin birbirine yakın olması ilgimi çekti
Aynı motor bende de var ama TVS ile görebildiğim tek ortak noktası, motorların 4 zamanlı olması. Sanırım sen farklı teknik verilere bakmışsın yada beni fena kandırmışlar.
bu teknik veriler sizinkiler üstte ki verilerde tvs e ait sizinkinin tek farkı 500 rpm tork fazla üretmesi 6 vites olması ve su soğutmalı olması anlamadığım nokta 248 cc motorla 148 cc motorun teknik verileri nasıl birbirine denk olabilir
Arkadaş senin motor bilgin bayağı eksik. Motorda güç tork ve beygir gücü ile tanımlanır, ikisinin de etkileri farklıdır, rpm ise dakikadaki devir sayısıdır. İnazumanın max. gücü 18kw yada 24ps ve bunu 8500 rpm devirde vermekte, ayrıca max. torku 22nm ve bunu da 6500rpm devirde veriyor. Tvs max. gücü 9,95kw yada 13,5ps ve bunu 8500 rpm devirde vermekte, ayrıca max. torku 12,3nm ve bunu da 6000rpm devirde veriyor. Yani inazuma tvs ye göre 10,5ps daha fazla beygir gücüne sahip ve torku da 9,7nm daha fazla. Birde tek silindirlerde genelde belirli bir devirden sonra titreşim kaçınılmaz olur, en babasında bile böyledir.
konu ilgili bölüme taşındı
quote:
Orijinalden alıntı: nscodec
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
quote:
Orijinalden alıntı: nscodec
quote:
Orijinalden alıntı: senolas
TVS RTR 150 Bilgiler
Tür : 4 Zamanlı, hava soğutmalı OHC Displacement : 147,5 cc Max. Güç : 9,95 KW / 8500 @ rpm (13.5 bhp) Max. Tork: 6000 rpm @ 12,3 Nm Çap x Strok :57 mm x 57,8 mm Sıkıştırma Oranı : 9.5:1 Güç oranı ağırlığa : 101,16 bhp / ton
Başlangıç Elektrik & Kick Start Ateşleme IDI - Dualmode dijital Ateşleme Vites : 5 Hız sabit mesh
motorun 248 xx olmasına rağmen tvs ile özelliklerinin birbirine yakın olması ilgimi çekti
Aynı motor bende de var ama TVS ile görebildiğim tek ortak noktası, motorların 4 zamanlı olması. Sanırım sen farklı teknik verilere bakmışsın yada beni fena kandırmışlar.
bu teknik veriler sizinkiler üstte ki verilerde tvs e ait sizinkinin tek farkı 500 rpm tork fazla üretmesi 6 vites olması ve su soğutmalı olması anlamadığım nokta 248 cc motorla 148 cc motorun teknik verileri nasıl birbirine denk olabilir
Arkadaş senin motor bilgin bayağı eksik. Motorda güç tork ve beygir gücü ile tanımlanır, ikisinin de etkileri farklıdır, rpm ise dakikadaki devir sayısıdır. İnazumanın max. gücü 18kw yada 24ps ve bunu 8500 rpm devirde vermekte, ayrıca max. torku 22nm ve bunu da 6500rpm devirde veriyor. Tvs max. gücü 9,95kw yada 13,5ps ve bunu 8500 rpm devirde vermekte, ayrıca max. torku 12,3nm ve bunu da 6000rpm devirde veriyor. Yani inazuma tvs ye göre 10,5ps daha fazla beygir gücüne sahip ve torku da 9,7nm daha fazla. Birde tek silindirlerde genelde belirli bir devirden sonra titreşim kaçınılmaz olur, en babasında bile böyledir.
haklısın hocam sen bana bakma hazirandan bu yana motor kullanıyorum yeni yeni öğreniyoruz işte
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme