Şimdi Ara

2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 sezonunda Amerika Birleşik Devletleri, Austin pisti ile 2007'de bıraktığı Formula 1 ev sahipliğine geri dönüyor. Amerikan'ın Pisti (The Circuit of The Americas) ABD'de F1 yarışı düzenlemek amaçlı üretilen ilk pist olmasıyla ön plana çıkıyor.

    5.5 kilometre uzunluğundaki pist Teksas'ın güneydoğusundaki Wandering Creek'de bulunuyor. Pistin tasarımı Hermann Tilke ve Amerikan mimarlık firması HKS tarafından yapıldı.

    Saat yönünün tersine gidilen pist 20 adet viraj içermekte. İnşası 2011'in Ocak ayında başlayan pist dünya'daki diğer ünlü pistlerden kopyalanan parçalardan müteşekkil bir şekilde tasarlandı. Ayrıca pist, sahip olduğu 40 metrelik rakım değişimi ile oldukça ilgi çekici bir özelliğe sahip oldu.

    İlk virajdaki u dönüşü öncesi gelen yokuşun pistin en dikkat çekici noktası olacağı tahmin ediliyor. 3. ve 6. virajlar Silverstone'daki Maggotts-Becketts bölümünden alıntı; 12 ve 15. virajlar Hockenheim'ın Stadyum bölgesini andırmakta; 16 ve 18. virajlar ise İstanbul Park'ın meşhur 8. virajının neredeyse birebir kopyası durumunda.

    Austin tribünleri ve açık alanlarıyla birlikte yaklaşık 120.000 seyirci kapasitesine sahip.

     2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin) 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin)







  • Austin'de sıralama formatı değiştirildi
    Marussia ve Caterham'ın Amerika GP'sine katılamayacağından dolayı FIA, Austin'deki sıralama formatını değiştirdi.
    Austin'de sıralama formatı değiştirildi
    Gridin 18 araca düşmesiyle, eğer format değişmeseydi sadece iki araç Q1'de elenecekti. Ayrıca Sebastian Vettel'in motor cezası olacağı için sıralamalara katılmayacak olmasıda söz konusu durumda.

    Bu durumda FIA yarış komiserleri Perşembe günü toplandı ve oluşan senaryo için ne yapılmasının gerektiğini tartıştı.

    Komiserler, Q1'de dört aracın, Q2'de de dört aracın eleneceğini ve Q3'te normalde olduğu gibi on sürücü arasında son grid şekli belli olacağı konusunda anlaşmaya vardılar.

    Duruma ilişkin yapılan açıklamada: "Formula 1 spor düzenlemelerinin 33.1 maddesine göre, yarış hakemleri Q1'de en yavaş dört sürücünün sonraki seanslara katılamayacak olmasına ve Q2'de de en yavaş dört sürücünün son seansa katılamayacak olmasına karar verilmiştir."

    http://www.turkiyef1.com/haberler/37500/austin-de-siralama-formati-degistirildi.html
    2014
    UNITED STATES
    PRACTICE 1
    RESULTS

    31 Oct - 02 Nov 2014
    2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
    Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
    1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:39.941 28
    2 6 Nico Rosberg Mercedes 1:40.233 0.292 32
    3 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:40.319 0.378 27
    4 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:40.887 0.946 33
    5 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:40.987 1.046 29
    6 14 Fernando Alonso Ferrari 1:41.065 1.124 27
    7 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:41.463 1.522 20
    8 40 Felipe Nasr Williams-Mercedes 1:41.545 1.604 19
    9 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:41.722 1.781 24
    10 38 Max Verstappen STR-Renault 1:41.785 1.844
    11 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:41.907 1.966
    12 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:41.965 2.024
    13 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:42.329 2.388
    14 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:42.333 2.392
    15 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:42.359 2.418
    16 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:42.516 2.575
    17 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:42.598 2.657
    18 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:43.229 3.288




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    Austin'de sıralama formatı değiştirildi
    Marussia ve Caterham'ın Amerika GP'sine katılamayacağından dolayı FIA, Austin'deki sıralama formatını değiştirdi.
    Austin'de sıralama formatı değiştirildi
    Gridin 18 araca düşmesiyle, eğer format değişmeseydi sadece iki araç Q1'de elenecekti. Ayrıca Sebastian Vettel'in motor cezası olacağı için sıralamalara katılmayacak olmasıda söz konusu durumda.

    Bu durumda FIA yarış komiserleri Perşembe günü toplandı ve oluşan senaryo için ne yapılmasının gerektiğini tartıştı.

    Komiserler, Q1'de dört aracın, Q2'de de dört aracın eleneceğini ve Q3'te normalde olduğu gibi on sürücü arasında son grid şekli belli olacağı konusunda anlaşmaya vardılar.

    Duruma ilişkin yapılan açıklamada: "Formula 1 spor düzenlemelerinin 33.1 maddesine göre, yarış hakemleri Q1'de en yavaş dört sürücünün sonraki seanslara katılamayacak olmasına ve Q2'de de en yavaş dört sürücünün son seansa katılamayacak olmasına karar verilmiştir."

    http://www.turkiyef1.com/haberler/37500/austin-de-siralama-formati-degistirildi.html
    2014
    UNITED STATES
    PRACTICE 1
    RESULTS

    31 Oct - 02 Nov 2014
    2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
    Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
    1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:39.941 28
    2 6 Nico Rosberg Mercedes 1:40.233 0.292 32
    3 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:40.319 0.378 27
    4 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:40.887 0.946 33
    5 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:40.987 1.046 29
    6 14 Fernando Alonso Ferrari 1:41.065 1.124 27
    7 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:41.463 1.522 20
    8 40 Felipe Nasr Williams-Mercedes 1:41.545 1.604 19
    9 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:41.722 1.781 24
    10 38 Max Verstappen STR-Renault 1:41.785 1.844
    11 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:41.907 1.966
    12 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:41.965 2.024
    13 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:42.329 2.388
    14 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:42.333 2.392
    15 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:42.359 2.418
    16 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:42.516 2.575
    17 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:42.598 2.657
    18 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:43.229 3.288
    Şampiyonluk yarışı için çok önemli bir yarış.. Hamilton 17 puan önde ve bu yarışı da kazanarak geçerse, Rosberg ikinci olsa dahi fark 25 puana çıkacak.. Bu şu demek; kalan iki yarışı Rosberg Hamilton'ın önünde kazansa dahi 22 puan fark kapatabilecek.. Bunu şunun için yazıyorum; herhangi bir motor arızası yani stabilite sorunu dışında Mercedesler çok rahat bir-iki oluyorlar.. Sezonda bir çok yarışta stabilite sorunu yaşadılar elbette ama şampiyonluk yarışlarında daha dikkatli davranacaklarını düşünüyorum.. Hele ki Hamilton'ın aracında bir sorun çıksa; yakar o padoku.. Pist tam Mercedes motoruna uygun bir pist, antrenman turlarında yine bir-iki oldular..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Şampiyonluk yarışı için çok önemli bir yarış.. Hamilton 17 puan önde ve bu yarışı da kazanarak geçerse, Rosberg ikinci olsa dahi fark 25 puana çıkacak.. Bu şu demek; kalan iki yarışı Rosberg Hamilton'ın önünde kazansa dahi 22 puan fark kapatabilecek.. Bunu şunun için yazıyorum; herhangi bir motor arızası yani stabilite sorunu dışında Mercedesler çok rahat bir-iki oluyorlar.. Sezonda bir çok yarışta stabilite sorunu yaşadılar elbette ama şampiyonluk yarışlarında daha dikkatli davranacaklarını düşünüyorum.. Hele ki Hamilton'ın aracında bir sorun çıksa; yakar o padoku.. Pist tam Mercedes motoruna uygun bir pist, antrenman turlarında yine bir-iki oldular..

    Alıntıları Göster
    Hadi bakalım 3.antremana 1 saat kaldı herşeye rağmen bu sene motor sesleri felan filan yinede sevdiriyor izlettiyor kendini Formula 1 ah bide Rosberg şampiyon olsa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByCRiMiNaL.

    Hadi bakalım 3.antremana 1 saat kaldı herşeye rağmen bu sene motor sesleri felan filan yinede sevdiriyor izlettiyor kendini Formula 1 ah bide Rosberg şampiyon olsa.

    Alıntıları Göster
    poll rosberg
    2hamilton
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    poll rosberg
    2hamilton

    Alıntıları Göster
    bu sene çok baydı gerçekten bugün daha doğrusu bu haftanın yarış haftası olduğunu bile unutmuşum.
  • Rosbergin şampiyon olması için 3te 3 yapması lazım yoksa hamilton'ın yarış dışı kalmasını bekleyecek ki öyle şampiyon olacaksa olmasın.

    Bence bu yıl aynı arabayla hamilton'la kafa kafaya rekabet etmesi rosberg'in bu yıl kendini ne kadar geliştirdiğinin göstergesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aquarius man

    Rosbergin şampiyon olması için 3te 3 yapması lazım yoksa hamilton'ın yarış dışı kalmasını bekleyecek ki öyle şampiyon olacaksa olmasın.

    Bence bu yıl aynı arabayla hamilton'la kafa kafaya rekabet etmesi rosberg'in bu yıl kendini ne kadar geliştirdiğinin göstergesidir.

    Aynen oyle.. Ha yapabilir mi; tabiki yapabilir, benim nazarimda altindaki araba Hamilton'inkinden daha iyi bir araba.. Ben de padokun biraz Rosberg'ci oldugunu dusunenlerdenim.. Ama Mercedes son uc yaris dayaniklilik problemi yasatmayacaktir, olacagini sanmiyorum, olursa da Hamilton ortaligi ayaga kaldirir.. Mercedes biraz Rosberg'ci ama Rosberg buralarin gercekten adami degil.. Cool goruntusu ne yapacagini, nasil yapacagini bilmediginden hep.. Hamilton yedi yuttu buralari! Boyle bir psikolojik savasin altindan kalkabilecek belki de tek pilot.. Yarinki yaris gercekten cok onemli bir yaris.. Rosberg ilk sirada baslayacak ama pist tam bir Hamilton pisti, Rosberg iyi bir savunmaci ama Hamilton ivmelenmeyi yakaladigi anda gececektir.. Rosberg kesinlikle ilk turdan itibaren ucmasi gerekiyor.. Kalkis cok onemli olacak.. Her yaris heyecanlaniyorum ama bu sefer bir baska heyecanliyim..

    Ayrica su surekli zevk yok, ayni hersey, off poff diyenler; son yillarin en buyuk sampiyonluk yarisini izliyoruz.. Entrika, drama, psikolojik savas her sey var.. Gozunuze dizinize dursun diyorum.. Emin olun Vettel'in sampiyonluklarindan daha zevkli gecti bu sene..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aquarius man

    Rosbergin şampiyon olması için 3te 3 yapması lazım yoksa hamilton'ın yarış dışı kalmasını bekleyecek ki öyle şampiyon olacaksa olmasın.

    Bence bu yıl aynı arabayla hamilton'la kafa kafaya rekabet etmesi rosberg'in bu yıl kendini ne kadar geliştirdiğinin göstergesidir.

    Aynen oyle.. Ha yapabilir mi; tabiki yapabilir, benim nazarimda altindaki araba Hamilton'inkinden daha iyi bir araba.. Ben de padokun biraz Rosberg'ci oldugunu dusunenlerdenim.. Ama Mercedes son uc yaris dayaniklilik problemi yasatmayacaktir, olacagini sanmiyorum, olursa da Hamilton ortaligi ayaga kaldirir.. Mercedes biraz Rosberg'ci ama Rosberg buralarin gercekten adami degil.. Cool goruntusu ne yapacagini, nasil yapacagini bilmediginden hep.. Hamilton yedi yuttu buralari! Boyle bir psikolojik savasin altindan kalkabilecek belki de tek pilot.. Yarinki yaris gercekten cok onemli bir yaris.. Rosberg ilk sirada baslayacak ama pist tam bir Hamilton pisti, Rosberg iyi bir savunmaci ama Hamilton ivmelenmeyi yakaladigi anda gececektir.. Rosberg kesinlikle ilk turdan itibaren ucmasi gerekiyor.. Kalkis cok onemli olacak.. Her yaris heyecanlaniyorum ama bu sefer bir baska heyecanliyim..

    Ayrica su surekli zevk yok, ayni hersey, off poff diyenler; son yillarin en buyuk sampiyonluk yarisini izliyoruz.. Entrika, drama, psikolojik savas her sey var.. Gozunuze dizinize dursun diyorum.. Emin olun Vettel'in sampiyonluklarindan daha zevkli gecti bu sene..

    Katılıyorum iyi kötü son 2-3 sezona göre gerçekten güzel keyifli ve zevkli yarışlar izledik bazı yarışlar hariç bu sezon 2 sıkıntı vardı 1.Motor Sesleri kesinlikle çünkü Formula 1'nin doğasına çok aykırı ben küçükken daha çok bu motor sesine deli olduğum için ilk izlemeye başladım 2-Mercesdeslerin domine etmesi yani tamam diyebilirsinizki 2000-2004 arası Ferrari domine etmişti ama o zaman böyle nerdeyse hiç yarışmadan sırf sıralamarda bile en az 1 sn fark olmazdı yani zaten şuanda Mercedesler 1-2 başladıkları bir yarışta 2.turda fark hemen 3-4 sn oluyor oda bu senenin tadı tuzu oldu önümüzdeki sezon bir çok araç Mercedes ile farkı kapatırsa gayet keyifli olucaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByCRiMiNaL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aquarius man

    Rosbergin şampiyon olması için 3te 3 yapması lazım yoksa hamilton'ın yarış dışı kalmasını bekleyecek ki öyle şampiyon olacaksa olmasın.

    Bence bu yıl aynı arabayla hamilton'la kafa kafaya rekabet etmesi rosberg'in bu yıl kendini ne kadar geliştirdiğinin göstergesidir.

    Aynen oyle.. Ha yapabilir mi; tabiki yapabilir, benim nazarimda altindaki araba Hamilton'inkinden daha iyi bir araba.. Ben de padokun biraz Rosberg'ci oldugunu dusunenlerdenim.. Ama Mercedes son uc yaris dayaniklilik problemi yasatmayacaktir, olacagini sanmiyorum, olursa da Hamilton ortaligi ayaga kaldirir.. Mercedes biraz Rosberg'ci ama Rosberg buralarin gercekten adami degil.. Cool goruntusu ne yapacagini, nasil yapacagini bilmediginden hep.. Hamilton yedi yuttu buralari! Boyle bir psikolojik savasin altindan kalkabilecek belki de tek pilot.. Yarinki yaris gercekten cok onemli bir yaris.. Rosberg ilk sirada baslayacak ama pist tam bir Hamilton pisti, Rosberg iyi bir savunmaci ama Hamilton ivmelenmeyi yakaladigi anda gececektir.. Rosberg kesinlikle ilk turdan itibaren ucmasi gerekiyor.. Kalkis cok onemli olacak.. Her yaris heyecanlaniyorum ama bu sefer bir baska heyecanliyim..

    Ayrica su surekli zevk yok, ayni hersey, off poff diyenler; son yillarin en buyuk sampiyonluk yarisini izliyoruz.. Entrika, drama, psikolojik savas her sey var.. Gozunuze dizinize dursun diyorum.. Emin olun Vettel'in sampiyonluklarindan daha zevkli gecti bu sene..

    Katılıyorum iyi kötü son 2-3 sezona göre gerçekten güzel keyifli ve zevkli yarışlar izledik bazı yarışlar hariç bu sezon 2 sıkıntı vardı 1.Motor Sesleri kesinlikle çünkü Formula 1'nin doğasına çok aykırı ben küçükken daha çok bu motor sesine deli olduğum için ilk izlemeye başladım 2-Mercesdeslerin domine etmesi yani tamam diyebilirsinizki 2000-2004 arası Ferrari domine etmişti ama o zaman böyle nerdeyse hiç yarışmadan sırf sıralamarda bile en az 1 sn fark olmazdı yani zaten şuanda Mercedesler 1-2 başladıkları bir yarışta 2.turda fark hemen 3-4 sn oluyor oda bu senenin tadı tuzu oldu önümüzdeki sezon bir çok araç Mercedes ile farkı kapatırsa gayet keyifli olucaktır.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle dünkü sıralama turları alıştığımız şekilde bitti.Mercedesler açık şekilde 1-2 oldular.Rosberg Hamiltonun önünde pol pozisyonunu aldı ve bugün yarışın favorisi.

    Sezon ise hiç keyifli falan değil.Öncelikle ilk yarıştan beri hep kazanan belli.Mercedesin sorun yaşadığı bir kaç yarışta Ricciardonun kazandığını gördük o kadar.Rusyada neredeyse tüm yarışı tek setle bitiren Rosberg son turdan önce en hızlı tur zamanına sahipti.Son turda başkası aldı ama bu bile Mercedesin ne kadar üstün olduğunun göstergesi.Sezonun keyifli olması için en azından iki takımın yakın bir mücadele içinde olması gerekir.2007,2008,2010 yılları gibi.




  • Elbette bir takimin koca bir sezonu domine etmesi, rekabet olmasini engelledi.. Ama bu seyir zevkini ne derece oldurur? Taraftarlar icin geri adim bu.. Ben iyi bir Lakersliyim ve bu sezonla birlikte iki sezondur takimin kotu gidisi nedeniyle eskisi kadar ilgilenmiyorum NBA ile, bunun gibi.. McLaren ve Ferrrari'nin rekabetci bir araba yapamamasi nedeni ile taraftarlari ilgiyi biraz kaybettiler peki Mercedes taraftarlari? Muthis bir suruculer sampiyonasi soz konusu, ve ozellikle benim gibi agir Hamilton taraftarlari bu seneden harika zevk aliyorlar.. Dunyada azimsanmayacak kadar Hamilton taraftari var.. Yine unutulmasin ki Formula 1 de suruculer sampiyonlugu her zaman takimlar sampiyonlugundan daha onemlidir.. Eger taraftar degilseniz; bu suruculer rekabetinden zevk almamak mumkun degil ki burada yillarca Ferrari ve Red Bull sezonlari domine ederken biz eski McLarenciler oturup izliyorduk.. Haa o yillarda bir McLaren otomobilinin kazanma sansi vardi tabiki ama ne kadar? Vettel'in dominasyonu ne kadar zevkliyse bu sezon da o kadar zevklidir.. Birazda Red Bull'cular ve Ferrari'ciler geri planda kalsin bir sey olmaz..

    Yarista Rosberg'in favori olduguna katilmiyorum, pist tam bir Hamilton pisti.. Uzun duzluk her zaman gecis icin firsat.. Eger on frenlerdeki sorun giderilirse ve kalkista bir sorun yasamazsa Hamilton yani yakin kalabilirse Rosberg'e muhakkak gececektir.. Dun de dedim, bu yaris Hamilton'un sampiyonlugu icin cok onemli bir adim Rosberg baski altinda neler yaptigini gorduk, umarim hem Rosberg hem de Mercedes takimi bugun sacmalamazlar ve hak eden kazanir..

    Son olarak dun Lauda Rosberg'in pole unden sonra deli gibi seviniyordu, kimse bir-iki ye sevinmistir demesin; onun sevinilecek bir tarafi sezonun basindan beri zaten kalmadi..

    Son olarak Go Hamilton!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Elbette bir takimin koca bir sezonu domine etmesi, rekabet olmasini engelledi.. Ama bu seyir zevkini ne derece oldurur? Taraftarlar icin geri adim bu.. Ben iyi bir Lakersliyim ve bu sezonla birlikte iki sezondur takimin kotu gidisi nedeniyle eskisi kadar ilgilenmiyorum NBA ile, bunun gibi.. McLaren ve Ferrrari'nin rekabetci bir araba yapamamasi nedeni ile taraftarlari ilgiyi biraz kaybettiler peki Mercedes taraftarlari? Muthis bir suruculer sampiyonasi soz konusu, ve ozellikle benim gibi agir Hamilton taraftarlari bu seneden harika zevk aliyorlar.. Dunyada azimsanmayacak kadar Hamilton taraftari var.. Yine unutulmasin ki Formula 1 de suruculer sampiyonlugu her zaman takimlar sampiyonlugundan daha onemlidir.. Eger taraftar degilseniz; bu suruculer rekabetinden zevk almamak mumkun degil ki burada yillarca Ferrari ve Red Bull sezonlari domine ederken biz eski McLarenciler oturup izliyorduk.. Haa o yillarda bir McLaren otomobilinin kazanma sansi vardi tabiki ama ne kadar? Vettel'in dominasyonu ne kadar zevkliyse bu sezon da o kadar zevklidir.. Birazda Red Bull'cular ve Ferrari'ciler geri planda kalsin bir sey olmaz..

    Yarista Rosberg'in favori olduguna katilmiyorum, pist tam bir Hamilton pisti.. Uzun duzluk her zaman gecis icin firsat.. Eger on frenlerdeki sorun giderilirse ve kalkista bir sorun yasamazsa Hamilton yani yakin kalabilirse Rosberg'e muhakkak gececektir.. Dun de dedim, bu yaris Hamilton'un sampiyonlugu icin cok onemli bir adim Rosberg baski altinda neler yaptigini gorduk, umarim hem Rosberg hem de Mercedes takimi bugun sacmalamazlar ve hak eden kazanir..

    Son olarak dun Lauda Rosberg'in pole unden sonra deli gibi seviniyordu, kimse bir-iki ye sevinmistir demesin; onun sevinilecek bir tarafi sezonun basindan beri zaten kalmadi..

    Son olarak Go Hamilton!

    lakers demişken hocam bu senedemi kadro kötü ?




  • Kotu demek sadece yetmez.. 0-4 basladik sezona, 7. sira drafti Randle ilk macta kaval kemigini kirdi ve sezonu kapatti, mac basina 118 sayi yiyoruz.. Ayrica yine iyi bir Milanliyim ve Milan'in halide ortada.. Kisacasi bu sezon Hamilton'in performansi bana ab-i hayat suyu gibi geldi.. Umarim finali de iyi yapacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Kotu demek sadece yetmez.. 0-4 basladik sezona, 7. sira drafti Randle ilk macta kaval kemigini kirdi ve sezonu kapatti, mac basina 118 sayi yiyoruz.. Ayrica yine iyi bir Milanliyim ve Milan'in halide ortada.. Kisacasi bu sezon Hamilton'in performansi bana ab-i hayat suyu gibi geldi.. Umarim finali de iyi yapacak..
    Ferrariler duble yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Ferrariler duble yapar.


    Alıntıları Göster
    Perez kasap gibi daldı araya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    Perez kasap gibi daldı araya.

    Alıntıları Göster
    izliyorum ama pek hevesli bakmıyorum.
    Riccardio viraj çıkışında Alonso'dan ne kadar rahat koptu gitti.
    bizimkiler döküldükçe dökülüyor.
    zaten 2015 aracının parçalarını deniyorlarmış, onların da şu anki araçtan hızlı olacağını düşünmüyorlarmış.
    desene 2015 başlamadan 2016 ya odaklanacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    izliyorum ama pek hevesli bakmıyorum.
    Riccardio viraj çıkışında Alonso'dan ne kadar rahat koptu gitti.
    bizimkiler döküldükçe dökülüyor.
    zaten 2015 aracının parçalarını deniyorlarmış, onların da şu anki araçtan hızlı olacağını düşünmüyorlarmış.
    desene 2015 başlamadan 2016 ya odaklanacağız.

    Alıntıları Göster
    Takım mesajı çok daha iyi; 6 ve 7. sıradayız, öndekilerden her tur kopuyoruz ve çok iyi gidiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    Takım mesajı çok daha iyi; 6 ve 7. sıradayız, öndekilerden her tur kopuyoruz ve çok iyi gidiyoruz.
    button & alonso...
    işte özlediğimiz kapışma.
    böyle kapışmaları daha çok görürüz inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    Takım mesajı çok daha iyi; 6 ve 7. sıradayız, öndekilerden her tur kopuyoruz ve çok iyi gidiyoruz.
    Bu sene başını kaçırdığım 2. yarış oldu.Güvenlik aracı girmiş heralde yarışın başında.Ros ham önde gidiyor yine.Umarım yine hamilton rosbergi geçip araya 4 5 saniye takıp kazanmaz.Nerede o ingilterede araç durduğu halde çalıştırmaya zorlayan rosberg diyiyorum şu son yarışlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckenziee

    Bu sene başını kaçırdığım 2. yarış oldu.Güvenlik aracı girmiş heralde yarışın başında.Ros ham önde gidiyor yine.Umarım yine hamilton rosbergi geçip araya 4 5 saniye takıp kazanmaz.Nerede o ingilterede araç durduğu halde çalıştırmaya zorlayan rosberg diyiyorum şu son yarışlarda.

    Alıntıları Göster
    nico neden çabucak pes ediyor, yada bir problem mi yaşıyor acaba?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.