Şimdi Ara

2014 Jetta'dan 2015-16 308'e Geçiş Hakkında Fikirleriniz Nelerdir? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    2014 308 Allure dizel manuel kullanıcısıyım. 98.000 km'deyim.

    Eski aracım da Peugeot idi, araç hala ailede kullanılıyor (babam biniyor) bu haftasonu bindim tekrar km 325.000 olmuş, ben 307.000'de bırakmıştım (bu da dizel).

    "Dayanıklılık, pişmanlık vs." yorumları okudukça içimden şöyle bir yerlere kürekle vurmak geliyor.


    308 kullanıcısı olarak benim olumlu-olumsuz yorumlarım :

    - Jetta'dan 308'e geçerseniz bana göre arayacağınız şey Jetta'daki iç mekan genişliği olacaktır kesinlikle. Boyum 1.83, benim arkamdaki koltukta uzun boylu birinin rahat etmesi pek mümkün değil.

    - Motor olarak 308 daha başarılı. Şanzıman arıza ihtimali çok daha düşük, ve hızlı. Muhtemelen donanım açısından da üstün olacaktır, Premium Pack'te ACC'sinden tutun kör noktasına, otomatik parkına kadar her şey mevcut.

    - Tüketim olarak çok uçuk şeyler beklemeyin (bir depoda 1700 km falan ) fakat ekonomiktir. Benim dizel manuel karma tüketimim trafiğe girme oranıma göre 5.0-5.5 civarlarında (İstanbul). Uzun yolda güzergaha bağlı olarak 110 km/h sabit hızla 4.2-4.5, 130 km/h ile 4.5-5.0 aralığında sonuçlar almak mümkün. Otomatik biraz daha yüksek olacaktır muhtemelen.

    - Sürüş zaten yukarıda da yazılmış, kompakt ve hafifliğinden ötürü oldukça kıvrak bir otomobil 308. Laf edilen küçük direksiyon araçtaki en keyifli unsurlardan birisi, tepkileri çok hızlı ve net. Buna alışınca diğer araçlardaki direksiyon boyutlarını sorgulamanıza sebep oluyor.

    - Almayı düşündüğünüz versiyondaki kadran ve gösterge grubu, detaylarda ve görsellikte sınıfında tepelere oynar. Kadranların ortasındaki çok fonksiyonlu grafikli renkli ekran yeni modellerde sadece Premium Pack ile geliyor buna dikkat edin. Yol bilgisayarı, navigasyon yönlendirmeleri, hız ve bulunulan yoldaki hız limiti, ACC gibi bir çok şey aktarılabiliyor oraya. Düz Allure ya da Comfort Pack'lerde sadece hızı gösteren hesap makinemsi bir ekran var orada, hiç yakışmıyor.

    - Ses sistemi tatmin etmeyebilir. Lansman model yıllarında gelen 8+1 Denon opsiyonu kaldırıldı maalesef. Benim aracımda Denon mevcut, standart ses sistemli 308'ler ile arasında dağlar var diyebilirim. VW grup araçların standart ses sistemleri genelde diğer markalardaki standart ses sistemlerine göre iyi oluyor. Önemli bir kriter ise bir deneyin, bilmiyorum yeterli gelebilir de, kişiden kişiye değişiyor bu durum.

    - 308'in Full LED'leri piyasadaki en iyiler arasına girebilecek güzellikte, kısa-uzun aydınlatma çok başarılı, sellektör tepkisi hızlı.

    - 98bin km boyunca bir defa trim sesi aldım. Tavan lambası imiş, servis halletti. Rijitlik olarak araç başarılı, eski Peugeot'lar ile alakası yok. Diğer bir olay, oto yıkama sonrası ses sistemi bozuldu. Garantiden amfi değişimi yapıldı. Servisin garanti-onarım yaklaşımı çok iyi. Garanti olmasa yıkamacı ile birbirimize girecektik. Arabayı bırakıp gitmemek lazım

    - Oturma pozisyonu rahatlığı konusunda ben koltukların baldır desteklerini iyi bulmuyorum, yetersiz geliyor. Tavsiyem yine almadan önce bir denemeniz. Test sürüşü mutlaka yapın.

    - 18" jant görsellik olarak güzel ama kullanım olarak pek tavsiye etmem, yanak çok inceliyor, ülkemizin çukurlu yollarında sıkıntı. Yanaktan yarılma, balon yapma riski yüksek. 16" en yumuşak ve sessizi fakat görsellik kötü. 17" tatlı-sert kıvamda, ideal.

    Tavsiyem bir kaç defa test sürüşü yapın. Yukarıdaki kriterler size uyarsa, içinize de sinerse değiştirirsiniz, genel manada güzel bir araç 308

    Golf 6 Highline ı satıp 60 civarına hangi 308 alınır hocam ?



    Manuel tercih ederim benzinliyi severim ama 2.eli sıkıntı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Zaman ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim, bu tarz kullanıcı yorumları daha değerli benim gibi almayı düşünenler için. Değindiğiniz konulara dikkat edeceğim tekrar teşekkürler.
  • Nike Tyson kullanıcısına yanıt
    Golf şirket aracı olarak çok uzun süre kullandım Jetta' da kendi aracım bu söylemin gerçeklikle uzaktan yakından alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özgürwilly -- 22 Mayıs 2017; 12:40:2 >
  • 2.el kaygınız yoksa gayet güzel araç 308. Ama sıfıra yakın 2.el almaya bakın. Çünkü ciddi değer kaybediyor. Ya da alınca uzun süreli bineceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Active 308 de kullandım, bu araç kendini Allure donanım ve üstünde gösteriyor diyebilirim. Öyle garip şeyler var ki, çoğu marka bir çok modelinde ortak parçalar kullanırken 308'de aynı modelin iki farklı donanım seviyesinde bile birbiri ile alakasız parçalar kullanılmış, farklı şekillerde üretim yapılmış. Kozmetik olarak çok fark var. Hem içeride hem de dışarıda detaylarda Allure çok daha şık. Neden Allure, şu sebeplerden ötürü :

    - Dışta en önemli değişiklik farlar ve ön tampon. Sadece far tipi değil (Halojen/LED) farın ve tamponun geometrisi farklı, birbirlerine de uyumlu değiller (yani orta donanım bir 308'e Allure'daki LED'leri takmak mümkün değil). Access-Active'deki halojen farlar daha büyük ve genişler. Allure'un farları daha ince ve kısık, içleri siyah, daha spor ve güzel duruyorlar.

    - Active'de gündüz ledleri tamponda, sinyaller farın içinde iken Allure'da gündüz ledleri farın içinde üst çizgisinde (mercedes'ten kopya çekmişler ), sinyaller tamponda.

    - Diğer bir fark krom cam çerçeveleri, basit bir şey gibi görünse de yine Active donanıma uyumlu değil, cam fitilleri ile bütünleşik tasarlanıp üretildiği için Active donanımın kapılarına uymuyor, takılamıyor

    - İç mekanda özenilmiş bölgelerden birisi, orta konsol vites çevresi :

    2014 Jetta'dan 2015-16 308'e Geçiş Hakkında Fikirleriniz Nelerdir?

    Bu bölgedeki plastikler Active donanımda çok daha basit, sıradan bir görünümde. Fırçalanmış aluminyum kaplama (kaplama plastik değil gerçek metaldir) Active'de yok. Arkada görülen sürgülü kapaklı gözün yerinde basit siyah plastik ve mekanik el freni mevcut.

    - Kadranlardaki şu görsellik yine Active'de mevcut değil :

    2014 Jetta'dan 2015-16 308'e Geçiş Hakkında Fikirleriniz Nelerdir? 2014 Jetta'dan 2015-16 308'e Geçiş Hakkında Fikirleriniz Nelerdir?

    Ortadaki ekran casio saat ekranı tadında, benzer fontlara sahip. İbrelerin etrafındaki ince krom detaylar yok, ibreler düz kırmızı çubuklardan ibaret.

    Bunlar ilk aklıma gelen farklar, bunlar gibi ince detaylarda Allure'a özenilmiş iken alt donanımlar koyverilmiş. Sanki aynı model değil de iki farklı model gibiler

    60 civarına 2014 manuel Allure ekstralı bulunabilirse (ACC, Denon vs.) Highline Golf 6 yerine belki düşünülebilir. Ya da Classic Edition Plus'lar vardı, onlar da iç mekanda Allure'a benzer. Yoksa değmez bence değiştirdiğinize, sizin aracınız da gayet güzel. İkinci el kaygınız da varsa zaten hiç bulaşmayın




  • bugün ikinci el araç alsam bluehdi 308 alırdım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.