Şimdi Ara

2014 Opel Astra'ya 1.6 CDTI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ayrıca bu rakamlardan ben gerçekten bu aracın günlük kullanımda ekonomik olduğunu anlıyorum.
  • beklenen motor gelmesede fabrika yakit degerleri guzel

    yahu 1.3 nedir astraya hic yakismiodu gelsinde tek 110 luk gelsin diyorim yinede.

    130 luk gelse uygun fiyat olcgni sanmam artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130 bg dizel motorun fiyati ucar gider...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatchback 1.6 136 manuel 70 bin tl üzerinde olursa Opelin gelmeden daha bu motoru bitireceği düşünüyorum.Biraz rekabete girmek istiyorlarsa lansman fiyatını 60-70 yaparlar.Volkswagen dizel satışında Opelden çok önde.Rakam 70 binlerin üzerine çıkarsa bırakın başka markayı başka segmentler bile tercih edilebilir.Bence 1.6 110 lukları Corsada,136 lıkta İnsignia ve Astrada kullanılmalıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    136'lığın 10,3 saniye olmasının nedeni euro6'yı tutturmak. 8,5 saniyede de çıkartırlar ama euro4 olur. Tıpkı 128'lik crdi'nin eski euro4 115'liklerden kalkışta daha yavaş kalması gibi. Hızlanma stratejileri daha fakir.

    kalkışlardaki yavaşlık emisyondan değilde daha çok eski motorun max torku daha erken vermesinden kaynaklanıyo olabilir şuanki 128 ler 2000 devirde veriyo bu nedenle genelde motor bu gücü vermiyo gibi hissediliyo.
  • Insıgnıayı kaç saniyede 0-100e taşır sizce bu motor. Ben 10.8 sn diyorum. Cok mu iyimserim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht

    Insıgnıayı kaç saniyede 0-100e taşır sizce bu motor. Ben 10.8 sn diyorum. Cok mu iyimserim?

    12sn den önce olucağını sanmam o kasaya o motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    136'lığın 10,3 saniye olmasının nedeni euro6'yı tutturmak. 8,5 saniyede de çıkartırlar ama euro4 olur. Tıpkı 128'lik crdi'nin eski euro4 115'liklerden kalkışta daha yavaş kalması gibi. Hızlanma stratejileri daha fakir.

    kalkışlardaki yavaşlık emisyondan değilde daha çok eski motorun max torku daha erken vermesinden kaynaklanıyo olabilir şuanki 128 ler 2000 devirde veriyo bu nedenle genelde motor bu gücü vermiyo gibi hissediliyo.

    yok hocam ikisi de 1900'de veriyor.

    Bendeki 115'liğe ş.dışında 4.2 yaktırdım ama ş.içinde dikkat etmesem 8'i görür. Şu aralar 7.5. Halbuki güncel manuel 128'likler ş.içinde 6'yı pek geçmiyor. Ama kalkışta bizimki gibi tırmalamıyor, zaten ekonomi de oradan geliyor.




  • Saglam cigerli unite olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamlara tr de sadece benzinli otomobil satarak vw'e kafa tutarken, dizelleride geldimi bunlara nal toplatır gibime geliyor, vw yandı ki ne yandı.
  • Ne komik yorum bu yahu wv yandı falan. O zaman corollada yandı yada forda ayvayı yedi. Varmı böyle şey. Bu arada belirteyim hyundai sahibiyim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.