Şimdi Ara

2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.270
Cevap
52
Favori
187.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    link verdiğiniz videonun 2013 yılında çekildiğini biliyormusunuz?

    yıl 2015 aylardan mayıs.........

    yahu muhalefet ederken bile biraz dikkat edin,
    yalan ve yanlış bilgi vermeyin.......

    önceki sayfalarda dış ülkelerde yapılan videolar var,
    2015 modele ait.

    onları bulun ve izleyin.




    Ya ne muhalefetinden bahsediyorsunuz anlamıyorum. Şu ana kadar 3 farklı Honda kullanmış ve şu anda en donanımlı sıfır c180 sahibi biri olarak çoğu zaman aracı çok sevdiğim için 2. aracım olan eski kasa CRV mi kullanmayı tercih eden biri olarak test videosunu son derece iyi niyetle önerdim. Sebebine gelince; Bence TV deki bir çok test sürüşü yapılan progmandan daha iyi yorumlanmış
    1-Araç kullanılmış hatta anladığım kadarı ile kötü kullanılmış 3 yıllık bir araç, Yani aracı yoğun kullanacak bir kişinin ilerleyen yıllarda karşılaşabileceği problemleri yansıtması açısından önemli
    2-makyajsız kasa, yani makyajlı yeni araç gelip test etmeye veya görmeye gidince nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunda fikir verebilir.
    3-Aracı yer yer bayağı övmüşler de. Buda objektif olduklarına işaret

    Tamamı ile iyi niyetle söylüyorum; yaşadığım bazı olumsuzluklara istinaden, isterseniz CRV değil prado alın ama önce test edin. Benim için mükemmel olan bir araç çok küçük bir kusuru nedeniyle sizin için alınmaz olabilir. Benzer özellikteki X-trail e kapora verdikten sonra test sürüşü yaptım ve test bitiminde kaporamı geri aldım. çünkü test esnasında arkada oturan arkadaşımı yol sesinden dolayı duyamadım. Böyle bir araçla 1000 km uzun yol yaptığınızı ve o araca 135000 tl verdiğinizi düşünün. Üzülürsünüz

    Iyi gunler. Gecen yil accord kullaniyordum. Ikinci el c180 mi Crv mi derken yine Honda Crv aldim.Arabamdan memnunum ama c180 prestij vs nedenle hep aklimda kaldi. Accordunda Crv ninde yol sesinden cok memnun degilim, yalitimlari iyi degil bana gore belkide benim beklentim cok yuksek bilmiyorum. Sizce C180 le kiyasla nasildir cok fark var midir?.

    Birde yuksek araca alisinca c180 istegim azaldi. Sizin crv ve c 180 yeni kasa mi.
    Sizin tavsiye ve dusunceniz nedir bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    link verdiğiniz videonun 2013 yılında çekildiğini biliyormusunuz?

    yıl 2015 aylardan mayıs.........

    yahu muhalefet ederken bile biraz dikkat edin,
    yalan ve yanlış bilgi vermeyin.......

    önceki sayfalarda dış ülkelerde yapılan videolar var,
    2015 modele ait.

    onları bulun ve izleyin.




    Ya ne muhalefetinden bahsediyorsunuz anlamıyorum. Şu ana kadar 3 farklı Honda kullanmış ve şu anda en donanımlı sıfır c180 sahibi biri olarak çoğu zaman aracı çok sevdiğim için 2. aracım olan eski kasa CRV mi kullanmayı tercih eden biri olarak test videosunu son derece iyi niyetle önerdim. Sebebine gelince; Bence TV deki bir çok test sürüşü yapılan progmandan daha iyi yorumlanmış
    1-Araç kullanılmış hatta anladığım kadarı ile kötü kullanılmış 3 yıllık bir araç, Yani aracı yoğun kullanacak bir kişinin ilerleyen yıllarda karşılaşabileceği problemleri yansıtması açısından önemli
    2-makyajsız kasa, yani makyajlı yeni araç gelip test etmeye veya görmeye gidince nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunda fikir verebilir.
    3-Aracı yer yer bayağı övmüşler de. Buda objektif olduklarına işaret

    Tamamı ile iyi niyetle söylüyorum; yaşadığım bazı olumsuzluklara istinaden, isterseniz CRV değil prado alın ama önce test edin. Benim için mükemmel olan bir araç çok küçük bir kusuru nedeniyle sizin için alınmaz olabilir. Benzer özellikteki X-trail e kapora verdikten sonra test sürüşü yaptım ve test bitiminde kaporamı geri aldım. çünkü test esnasında arkada oturan arkadaşımı yol sesinden dolayı duyamadım. Böyle bir araçla 1000 km uzun yol yaptığınızı ve o araca 135000 tl verdiğinizi düşünün. Üzülürsünüz

    Iyi gunler. Gecen yil accord kullaniyordum. Ikinci el c180 mi Crv mi derken yine Honda Crv aldim.Arabamdan memnunum ama c180 prestij vs nedenle hep aklimda kaldi. Accordunda Crv ninde yol sesinden cok memnun degilim, yalitimlari iyi degil bana gore belkide benim beklentim cok yuksek bilmiyorum. Sizce C180 le kiyasla nasildir cok fark var midir?.

    Birde yuksek araca alisinca c180 istegim azaldi. Sizin crv ve c 180 yeni kasa mi.
    Sizin tavsiye ve dusunceniz nedir bu konuda.

    Bendeki c 180 yeni kasa, crv ise eski kasa. Aslında iki araç çok alakasız ama kısmen şöyle karşılaştırabilirim.
    yalıtım anlamında iki araç arasında ciddi bir fark yok. Özellikle BMW 5.20i kullandıktan sonra iki aracında yalıtım konusunda çokta başarılı olmadığını söyleyebilirim. Ancak kötüde değiller. Özellikle X-trail denen SUV görünümlü traktörü kullanınca iyi bile oldukları söylenebilir. c180 nin sürüş keyfi, tepkileri ve arkadan itişli olmasına rağmen yol tutuşu inanılmaz size spor araba havasını veriyor. Ancak ben yüksek ve kaslı arabaları çok seviyorum. Gücüm yetse navigator alırdım. Özellikle hız limitlerini zorlamadığım çocuklu seyahatlerimde iç hacim ve konfor anlamında CRV inanılmaz keyifli bir araç. Hatta arka tarafı ön taraftan daha konforlu. Bundan dolayı yıllardır aynı fiyat civarında yerine koyabileceğim bir araba bulamadım. Tek aracınız varsa, çocuk varsa, geniş ve ferah bagaj istiyorsanız ve ic mekanda ferahlık arıyorsanız bence CRV iyi seçenek. Ancak şimdi yazacaklarıma bazı arkadaşlar yine laf edebilir. Daha piyasaya çıkmadan aylar önce yeni kasa CRV yi takip ettim. Ben hayatımda bu kadar zevksiz bir arka dizayn görmedim. Arka tasarımını HRV veya Pilot modellerindeki gibi yapsaydılar, hatta eski kasa CRV nin arka dizaynına makyaj yapıp kullansaydılar 1000 kat iyi olurdu. İnanın bir türlü ısınamadım. Ama yinede test sürüşünü hevesle bekliyorum.




  • rahmi2253 kullanıcısına yanıt
    Arka tasarım berbat olduğu için ben CRV almıyorum. Yoksa motor ve ön güzel. Hyundai tucsona karar verdim gibi. Biraz fazla yakıyor ama eşim kullanacak yılda 10000 km yi geçmaz.
  • Hondanın mutlaka bu tasarımı yaparken bir değerlendirmesi olmuştur. Acaba dünyada böyle tuhaf tasarımları seven bir tüketici grubumu var? Bilmiyorum ama o arabada şık bir arka tasarım satışları ciddi arttırırdı. Benim çevremde sadece bundan dılayı vazgeçenler var
  • Benim umudum makyajlı kasada şu yamyassı arka kısma biraz çekidüzen vermeleriydi, o da olmadı galiba, canlı görmediğim için bişey demiyim. Görenler yorum yapsın o zihnisinir dizaynda bi gelişme değişme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece arka dizayn yönünden araca ısınamayanlardan biri de benim bu arada... Yine de test sürüşünü yapıp sürüş dinamiklerine bi bakmak lazım.
    Xtrail de ise tam tersi bir durum var. Araç inanılmaz heybetli, gösterişli ama motoru çalıştırınca insanın arabadan direk inesi geliyor.
    Bu açıdan forester beni kendine hayran bıraktı. Yıllar önce 4motion 1.4 tsi tiguanımda inanılmaz bi sessizlik vardı, çalışır durumdaki aracı çalıştırmaya kalkışmıştım ilk test ederken. Şehiriçi 13 lt görünce satmıştım. Foresterda da rölantide tek bir titreşim veya ses yok,ivmelenme esnasında da xtraille falan kıyaslanmayacak kadar düşük bir motor sesi var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence fiyat avrupa ülkeleri fiyatları ve diğer markalar arası kıyaslamalar yapılarak makul ve mantıklı.İngiltere fiyatı ile kafa kafaya......Almanya da bize göre ucuz ama almanya da diğer araçlarla kıyasşandığında yine mantıklı....
    Ben aracın iç kabin gürültüsü ve performansını makyajlı manuel 120hp ile kıyaslayarak yola çıktığımdan aslında test ederek fikrimin değişeceğini değil aksine iyice pekişeceğini düşünüyorum.Zira şanzumanı zaten daha önce ki 3.20d ile 2 yıl kullanmış olmanın avantajı ile performans kaybının ne ölçüde olacağını tahmin edebiliyorum ve beklentilerimi neredeyse %90 karşılayacaktır düşüncesindeyim .Tek soru işarretei bu aracın executive paketinin 1700kg larda olması.....Gerisi bence hiç düşünülecek şey değil.Üst segment x5,range rover gibi araçları tenzi ederek söyluyorum ki bu araç bence bu sınıfta ki yeterli ve en sessiz araç.
    CVT ile kullanılan quasqai ve xtraillerinde güç kaybının çok olacağını da 2007-2008 yıllarında kullandığım focus tdci cvt aracımdan tecrübelerimle tahmin etmiştim.Test ettiğimde aracı kullanmaya başlayınca aracı almayacağımı yüz ifademden satış temsilcisi bile anlamıştı:)
    Anladım ki cvt hala performans düşmanı......

    Muhtemelen aracı ilk alanlardan birisi olacağım,size emin olun objektif olarak fikirlerimi yazarım.....




  • Kesinlikle test etmek istediğim bir araçtı dizel zf otomatik kombinasyonu.
    Ama Türkiye'deki distribütörlerin bize yaptıkları gerçekten çok ayıp.
    Ülkemizde sürekli artan bir otomatik araç furyası var haklı olarak.
    İngiltere'deki fiyatlar :
    1.6 i-DTEC SE Manual 5 Door £27,570
    1.6 i-DTEC SE Automatic 5 Door £29,350
    Fark 1780 pound. 7300 TL.

    Gelelim TR fiyatlarına
    1.6 Premium (Düz) Düz 1597 cc Dizel 109,450
    1.6 Premium (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 125,990
    Fark 16540 TL.

    Önce doğuş başlattı bu saçmalığı şimdi herkes kaptırdı gidiyor maalesef.
  • Executive pakete bakarsanız fiyat aynıdır.....
    34670£ bugün ki kurdan 142bin eder.....Oysa bizde 139900.
    Sanırım bizde ki dream e denk değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 27 Mayıs 2015; 9:30:11 >
  • 1.6 160 bg düz vitesini neden getirmemişlerki.şahsen ben düz vitesini bekleyenlerdendim.otomatiğine göre hem daha az yakiyordu hem daha performansli idi.ayrica fiyatida 8-10bin daha ucuz olurdu.honda beni hayal kirikligina ugratti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda crv 1,6 dize otomatik herseyi güzel ama fiyatı gercekten cok yüksek ,,2000 motor arabaların vergi diliminden dolayı 130.bin tl civarı satıyorlarda şimdi 1,6 arabalarda %45 vergisi daha az oldugu halde 2000 motor vergi sisteminin fiyatlarını uygulamıslar. ben bu arabanın bu fiyatlara gercekten cok satacagını inan mıyorum en az 15 bin tl daha ucuz olması gerekir .hersey güzel kombinasyon cok iyi fiyat kötüü .artık hyndai tucson bekleyecegimm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail_18 -- 28 Mayıs 2015; 12:47:30 >
  • ismail_18 İ kullanıcısına yanıt
    BU TUCSONDA ÇOK SIRA OLUCAK GALİBA. ODA İNŞALLAH KAZIK FİYATLA GELMEZ. BENDE BEKLİYORUM.
  • Tucson da sıra falan olmaz merak etmeyin .öyle bir sıra olsa dengi Kuga da olurdu zaten:)
    13-14 lt benzin yakacak o aracı hiç kimse tasvip etmez....
  • Buradan yöneticilere sesleniyorum
    şu mimelon'u artık banlamayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yyamany

    Kesinlikle test etmek istediğim bir araçtı dizel zf otomatik kombinasyonu.
    Ama Türkiye'deki distribütörlerin bize yaptıkları gerçekten çok ayıp.
    Ülkemizde sürekli artan bir otomatik araç furyası var haklı olarak.
    İngiltere'deki fiyatlar :
    1.6 i-DTEC SE Manual 5 Door £27,570
    1.6 i-DTEC SE Automatic 5 Door £29,350
    Fark 1780 pound. 7300 TL.

    Gelelim TR fiyatlarına
    1.6 Premium (Düz) Düz 1597 cc Dizel 109,450
    1.6 Premium (Otomatik) Otomatik 1597 cc Dizel 125,990
    Fark 16540 TL.

    Önce doğuş başlattı bu saçmalığı şimdi herkes kaptırdı gidiyor maalesef.


    Merhaba,
    Vw dediğiniz gibi sağlam kazık atıyor ama honda da şunu unutmayın arada sadece otomatik farkı yok. Motor farklı biri 120 diğeri 160 BG. tork farklı ve hepsinden öte en büyük maliyet kalemi 4x4 olması. ödediğiniz farkın en büyük etkeni malesef 4x4 e harcanan extra maliyet.




  • Selamlar
    Bugün epeyce markayı inceledim,karşılaştırdım,ölçtüm ,biçtim.Acaba dedim ? Acele mi karar veriyorum?

    Sonra fiyatlara ve karşılıklarına bakınca gerçekten paranın karşılığı olan şu an en mantıklı araç budur....
    Passat 1.6 tdi dsg highline almayı düşünün 128 bin lira.....Sunroof 3500....4*4,120hp,geri görüş yok,yok yok yok.....
    Kuga ya baktım;yüksek sarfiyat,düşük ikinci el,biraz eskimiş bir kasa belki seneye yenilenebilir....ya da ne bileyim sanırım zaten içime sinmiyor.....
    Tucson un da kuga dan pek ileri bir teknolojisi olacağını düşünmüyorum.Üstelik yıllardır vazgeçmedikleri o aksaray müzikhol renkli ön dashboard ise tam fiyasko.....

    Honda!!!!
  • Sizinle aynı durumdayız. Forester veya 2. el xc60 düşünmediniz mi hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşünmezmiyim.....
    İşin gerçeği Forester'ın kullanıcı kitlesi üniversite akademik personeli,üst seviye varlılıklı ailelerin hanımları kullanıyor imajı beni uzak tutuyor:)
    XC60 ı ise dövesim var:) 2.0 D3 184 beygir araba yapıyorsun ama önden çeker.....4*4 değil....
    Açıkçası ben hem sportiflikten vazgeçip hemde yüksek bir araç alacaksam benim için geçerli sebep olan hiç olmazsa 4*4 olmasıdır....Üstelik xc60 ın fiyatını çok uçuruyorlar ve volvo bayiilerinin ukala tavırlarına tepki olarak volvo almıyorum.

    İkinci el 2014-15 3.20d alayım diyorum en kötüsü 160 binden başlıyor.Sunroofsuz bmw yi satmanın zorluğunu bildiğimden sunroofsuz olmasın diyorum.....
    Sonra diyorum ;
    Bu kadar para vercem neredeyse 3 kat vergi ödeyeceğim.Aman boşver akıllı dru bu araba hyeter diyorum.0 olsun benim olsun diyorum:)
  • barancir B kullanıcısına yanıt
    Yazdığım ingiltere fiyatlar hem 4x4 hemde 160 beygir araç fiyatları olmaktadır.
    Kaynak :http://www.honda.co.uk/cars/cr-v/compare-range/
    (Sayfaya gittikten sonra SE modelini seçin sonra 1.6 automatic seçin yan tarafada aynı motorun manuelini seçin. Engine ve Transmissions alt başlıklarında iki aracında 160 beygir ve 4x4 olduklarını göreceksiniz)
    Sonuçta 1780 pounda 9 ileri ZF otomatik şanzıman farkı ortaya çıkmaktadır.
  • excuttive plus için mevcut donanımla, mevcut motorla, mevcut zf şanzuman ve 4x4 ile bu fiyat bugünkü piyasa koşullarında normal bir fiyat. Sadece birkaç noktayı görmek lazım.
    1- Test sürüşünde araçın performansını görmek lazım. Benim beklentim çok fazla 160 hp ve 350 nm tork ile araç gitmeli
    2- Donanımların kalitesi. Hondanın teknolojisinden hiç şüphem yok. Ancak örneğin geri görüş kamerası veya multimedya ekranın görüntü kalitesi nasıl olacak bunlar sonradan takılmış gibi düşük çözünürlükte olursa albenisi olmuyor.
    3-Arka tasarıma makyaj. Dünyanın en kötü arka tasarımlarından biri bu arabada, Makyaj ile nekadar toparlanmıştır bilmem sonuçta canlı görmek lazım.
    Şayet talep olurda honda gaza gelir fiyata zam yaparsa o zaman gidip test sürüşü bile yapmam. fiyat kabul edilebilir ancak tavana yakın bir fiyat bence.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.