Şimdi Ara

2015 Honda crv dizel 1.6 i-dtec otomatik bütün arıza ışıkları yandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
6.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım bu şekilde arıza ışıklarının hepsini yakmaya başladı daha önce başına gelen olduysa tecrübesini ve neden kaynakladığını paylaşabilirse memnun olurum...


    2015 Honda crv dizel 1.6 i-dtec otomatik bütün arıza ışıkları yandı



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2015 Honda CR-V Dizel 1.6 i-Dtec Otomatik: Tüm Arıza Işıklarının Yanmasının Nedenleri

    2015 model Honda CR-V Dizel 1.6 i-Dtec otomatik aracınızda tüm arıza ışıklarının yanması, farklı nedenlerden kaynaklanabilecek ciddi bir sorunun işareti olabilir. Bu durumda, aracınızı en kısa sürede güvenli bir şekilde durdurmalı ve sorunun kaynağını belirlemek için kontrol ettirmelisiniz.

    Yaygın Arıza Işıklarının Nedenleri:

    • Motor Arıza Işığı: Motorla ilgili bir sorun olduğunu gösterir.
    • ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi) Işığı: ABS sisteminde bir arıza olduğunu gösterir.
    • SRS (Hava Yastığı) Işığı: Hava yastığı sisteminde bir sorun olduğunu gösterir.
    • Traksiyon Kontrol Sistemi (TCS) Işığı: TCS sisteminde bir sorun olduğunu gösterir.
    • Lastik Basıncı İzleme Sistemi (TPMS) Işığı: Bir veya daha fazla lastikte düşük lastik basıncı olduğunu gösterir.

    Diğer Olası Nedenler:

    • Düşük Akü Voltajı: Aracın aküsü zayıfsa veya alternatör düzgün çalışmıyorsa, birden fazla arıza ışığının yanmasına neden olabilir.
    • Arızalı Sensör: Hatalı bir sensör, aracın kontrol modülüne yanlış bilgiler göndererek birden fazla arıza ışığının yanmasına neden olabilir.
    • Elektriksel Sorunlar: Elektrik sistemindeki gevşek bağlantılar veya arızalı kablolar, birden fazla arıza ışığının yanmasına neden olabilir.

    Yapılması Gerekenler:

    • Aracınızı güvenli bir şekilde durdurun.
    • Aracın kullanım kılavuzunu kontrol edin ve yanık olan arıza ışıkları hakkında bilgi edinin.
    • Mümkünse bir OBD-II tarayıcı kullanarak arıza kodlarını okuyun.
    • Sorunu kendiniz çözemiyorsanız, aracınızı en kısa sürede yetkili bir servise götürün.

    Birden fazla arıza ışığının yanması, aracınızın güvenli bir şekilde çalışmadığı anlamına gelebilir. Bu nedenle, sorunu en kısa sürede tespit edip gidermek için derhal harekete geçmeniz önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • AKU bitiyor.
  • Böyle bişey başınıza geldimi yoksa sadece tahminmi yürüttünüz?
  • Daha önce dpf den canı yanan biri vardı servis dpf yenilenecek deyip deli paralar istenisti kronik diyolla umarım öyle değildir 2015 Honda crv dizel 1.6 i-dtec otomatik bütün arıza ışıkları yandı 

  • bir başka japon olan subaru foresterda da benzer uyarıların yanmasının nedeni bujilerin patlaması oluyor. bu arabada da benzer durum olabilir. yokuş kalkış, esp vb sistemleri devre dışı bırakıyor araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ithalyedekparca

    Böyle bişey başınıza geldimi yoksa sadece tahminmi yürüttünüz?

    Evet CRV'ler de aku biraz küçük, emin olmanız için aku ölçümü yaptırabilirsiniz. Daha doğru bir yol olur emin olmak için çalışırken 13.2V uzerinde durağan halde 12V uzeri olmalı 11.4V gibi düşük degerler alıyorsanız normaldir.


    Üzerindeki aku 3 seneden fazla ise de bir gösterge olur.



    Dizel arabada buji olmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Aralık 2020; 21:38:21 >
  • Çok teşekkür ederim. Yarın ilk işim aküyü ölçtürmek inşallah dediğiniz gibi akü ile alakalıdır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 1 otomatik arıza??
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • _dangerfull kullanıcısına yanıt
    Araç dizel olduğu için buji yok o nedenle bahsettiğiniz gibi bi arıza olma ihtimalide yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ithalyedekparca

    Araç dizel olduğu için buji yok o nedenle bahsettiğiniz gibi bi arıza olma ihtimalide yok.

    ateşleme bujisi yok fakat kızdırma bujisi var. ve anahtarsız çalıştırma bulunan araçlarda yarım kontak yapmadan, frene basıp direk olarak aracı çalıştırırsanız bunlar durmadan patlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _dangerfull -- 24 Aralık 2020; 21:51:27 >
  • _dangerfull kullanıcısına yanıt

    Alakasi yok, crv kizdirma bujisi kullanacaksa çalıştırmadan bekler. Surekli tahmin ediyorsunuz.

  • ithalyedekparca İ kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, umarim yarin araç sorunsuz çalışır, hava kaç derece bulunduğunuz bölgede?

  • gayette alakası var. tahmin etmiyorum. başıma geleni yazıyorum.

  • Yeni arabalar genelde akü zayıfladığı zaman böyle hatalar veriyorlar. Çok yüksek ihtimalle akü zayıfladı.

  • aracın göstergesinin resmini atıyorum. benzer uyarıları bende de yakmıştı. iki sene olmadan bujiler yeniden patladı. servisle görüştüğümde yarım kontak basmadan direk olarak aracın çalıştırılmasının neden olduğu söylendi. bende buna dayanak olarak crv de de benzer durumun olabileceğini söyledim.
    2015 Honda crv dizel 1.6 i-dtec otomatik bütün arıza ışıkları yandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _dangerfull -- 24 Aralık 2020; 22:9:12 >




  • Son iki gündür 3 - 8 derece arası değişiyor
  • _dangerfull kullanıcısına yanıt

    2011 model anahtarsız çalıştırmaya sahip Cmax dizel var. Direk debriyaj fren yaparak çalıştırdığım da motor ön ısıtma diyor ve bekliyor. Bu teknolojiyi koyan ısıtma bujisi içinde bir programla yapmıştır. Diğer arkadaşım dediği gibi anahtarsız çalıştırmada direk çalıltırsanda bekliyor eğer ısıtmayı kullanıyorsa

  • Willian kullanıcısına yanıt
    Soğuk havalarda araç çalışmadan ısıtma lambası yanıyor ve ısıtma bitmeden marş yapmıyor.
  • Soğuk havalarda eski akuler daha kayıp orani yuksek oluyor, crv'de mevcut akü zayıf ve dis koşullara daha kırılgan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Aralık 2020; 22:50:8 >
  • Bende de 2015 crv var. Aküsünü 7 ay önce değiştirmiş önceki sahibi. Bından önce qashqai vardı, 3 yılda bitiyordu aküsü. Son 10 yılın araç aküleri çok tırt.
  • Çok büyük ihtimalle akü. 3 senelik demişsiniz zaten, muhtemelen ölüyor. Fiat grubu (Fiat, Alfa, Lancia) da böyle yapıyor. Hillholder, ABS, EBD, bilmemne, şu, bu, devre dışı diye saymaya başlıyor.


    Start & Stop aküler maksimum 3-4 sene gidebiliyor o da en iyi ihtimal.


    Akü dur-kalk trafikte devamlı stop-start yaptıkça, özellikle bunların arası çok sıklaşırsa (kalkıp 1 araba boyu gittiniz, tekrar durdunuz, stop etti, çalıştı tekrar aynı gittiniz, yine stop etti, sonra yine çalıştı...) akü fena halde cortluyor. Çünkü siz bir süre gaza basıp gidemediğiniz için en azından bu şekilde şarj olmasına da fırsat tanımamış oluyorsunuz. Arabayı çalıştıracak kadar enerjisi var ama sistemler bi sıkıntı var sanıyor, hata veriyorlar sırayla.


    S&S sistemini kapayıp bi öyle deneyin, bir süre çalışsın mesela araç, biraz mesafe yaptıktan sonra stop edin, çalıştırın, sönmeleri gerekir.


    Motorla ilgili direkt bir sıkıntı olsa motor arıza lambası yanar, öyle her şey yanmaz.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.