Şimdi Ara

2015 Hyundai i20 1.2 MPI 84 PS Style+ VS 2015 Seat Ibiza 1.4 85 HP Style Karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
7.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İllaki ikisinden birini seçmem gerekirse i20 derim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 neredeyse ortak kanı...
  • Kesinlikle İ20 derim. Autoshow, Auto motor Sport, Top Gear, babalarının hayrına segmentinin en iyisi seçmedi bu aracı. IF Design ve Red Dot tasarım ödülünü de aldı araç. Ama sizin yerinizde olsam, cam tavanlı Style paket yerine, cam tavansız Elite paket alırdım. Aynı fiyata geliyor zaten.
  • Bırak ibizayı, polo mu i20 mi desen yine i20 derim.

    Araca binmeden,kullanmadan klavye başında gelişine yazmak kolay.

    Gidip test sürüşü yapın,hatta poloyla bile yapın i20 nin ferahlığı,oturuş pozisyonu hiç birinde yok.

    En büyük problem 2 hava yastığı olması.Cam tavandan vazgeçip elite alınabilir ancak hazır olarak style+ varsada alınır.

    Ben leondaki trim seslerinden sonra seat'tan soğudum.Adamlar sesleri gidermek için her yerine bant,silikon sprey sıkıp durdular.Sökülmedik yer kalmadı araçlarda.Adam akıllı sattığı tek araç leon,her yeri trim sesi. 30.000 kmden sonra kim bilir ibiza nasıl sesler çıkarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only_Friend

    Yakitlari hakkinda bilgi verecek biri var mi kullanan arkadaslar...

    İki aracıda kullanmış biri olarak
    İbiza 7.5-8 arası yakıyor
    İ20 6.5-7 arası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Bırak ibizayı, polo mu i20 mi desen yine i20 derim.

    Araca binmeden,kullanmadan klavye başında gelişine yazmak kolay.

    Gidip test sürüşü yapın,hatta poloyla bile yapın i20 nin ferahlığı,oturuş pozisyonu hiç birinde yok.

    En büyük problem 2 hava yastığı olması.Cam tavandan vazgeçip elite alınabilir ancak hazır olarak style+ varsada alınır.

    Ben leondaki trim seslerinden sonra seat'tan soğudum.Adamlar sesleri gidermek için her yerine bant,silikon sprey sıkıp durdular.Sökülmedik yer kalmadı araçlarda.Adam akıllı sattığı tek araç leon,her yeri trim sesi. 30.000 kmden sonra kim bilir ibiza nasıl sesler çıkarır.

    Leonda çok trim sesi var haklısınız ama benim abim 35000 km ibiza kullandı arabayı satarken hiç bir yerinden ses gelmiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Bırak ibizayı, polo mu i20 mi desen yine i20 derim.

    Araca binmeden,kullanmadan klavye başında gelişine yazmak kolay.

    Gidip test sürüşü yapın,hatta poloyla bile yapın i20 nin ferahlığı,oturuş pozisyonu hiç birinde yok.

    En büyük problem 2 hava yastığı olması.Cam tavandan vazgeçip elite alınabilir ancak hazır olarak style+ varsada alınır.

    Ben leondaki trim seslerinden sonra seat'tan soğudum.Adamlar sesleri gidermek için her yerine bant,silikon sprey sıkıp durdular.Sökülmedik yer kalmadı araçlarda.Adam akıllı sattığı tek araç leon,her yeri trim sesi. 30.000 kmden sonra kim bilir ibiza nasıl sesler çıkarır.

    Leonda çok trim sesi var haklısınız ama benim abim 35000 km ibiza kullandı arabayı satarken hiç bir yerinden ses gelmiyordu

    Doğrudur hocam olabilir ben yaklaşık 5000km civarında kullandım ibiza'yı ,ufak tefek sesler illaki oluyor onları zaten katmıyorum söylemiyorum da. Yeri geliyor bizim mondeo'da bile sesler geliyor,ülkemin yolları yol değilki.

    Ancak leon bir üst segment olduğunu düşünürsek,işçilikti malzeme kalitesi gibi konularda ibiza'dan daha iyi ancak trim sesleri böyle bir araç için kabul edebilecek düzeyde değil.

    Ben bu trim seslerini Hyundai i30 ,Kia Ceed'de bile duymadım yok yani öyle bir ses. Ki bu araçlar bir önceki modeline göre evrim geçirerek geldi. Eski kasanın üzerine + olarak çokşey kattılar. Eski leon'a bakıyorsun,böyle trim sesleri mevcut değilken yeni kasada olması çok tuhaf.
    Şuan C segmenti araçları içerisinde en sportif,en güzel araç bence leon ama dışardan,içeriye geçip aracı sürdüğünüzde işler çok değişiyor. Yazık o güzelim araca çok yazık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Bırak ibizayı, polo mu i20 mi desen yine i20 derim.

    Araca binmeden,kullanmadan klavye başında gelişine yazmak kolay.

    Gidip test sürüşü yapın,hatta poloyla bile yapın i20 nin ferahlığı,oturuş pozisyonu hiç birinde yok.

    En büyük problem 2 hava yastığı olması.Cam tavandan vazgeçip elite alınabilir ancak hazır olarak style+ varsada alınır.

    Ben leondaki trim seslerinden sonra seat'tan soğudum.Adamlar sesleri gidermek için her yerine bant,silikon sprey sıkıp durdular.Sökülmedik yer kalmadı araçlarda.Adam akıllı sattığı tek araç leon,her yeri trim sesi. 30.000 kmden sonra kim bilir ibiza nasıl sesler çıkarır.

    Leonda çok trim sesi var haklısınız ama benim abim 35000 km ibiza kullandı arabayı satarken hiç bir yerinden ses gelmiyordu

    Doğrudur hocam olabilir ben yaklaşık 5000km civarında kullandım ibiza'yı ,ufak tefek sesler illaki oluyor onları zaten katmıyorum söylemiyorum da. Yeri geliyor bizim mondeo'da bile sesler geliyor,ülkemin yolları yol değilki.

    Ancak leon bir üst segment olduğunu düşünürsek,işçilikti malzeme kalitesi gibi konularda ibiza'dan daha iyi ancak trim sesleri böyle bir araç için kabul edebilecek düzeyde değil.

    Ben bu trim seslerini Hyundai i30 ,Kia Ceed'de bile duymadım yok yani öyle bir ses. Ki bu araçlar bir önceki modeline göre evrim geçirerek geldi. Eski kasanın üzerine + olarak çokşey kattılar. Eski leon'a bakıyorsun,böyle trim sesleri mevcut değilken yeni kasada olması çok tuhaf.
    Şuan C segmenti araçları içerisinde en sportif,en güzel araç bence leon ama dışardan,içeriye geçip aracı sürdüğünüzde işler çok değişiyor. Yazık o güzelim araca çok yazık.

    Aynen abimde ibizayı sattıktan sonra leon alacaktı ama trim sesleri yüzünden auris aldı.o sınıfın en yakışıklı arabalarından biri olan arabaya yazık oluyor maalesef
    Makyajla çözerler inşallah ama zor gözüküyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İ20 alinir zevkle binilir seatle urasilmaz leon olsa neysede ibiza zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cenktun34 kullanıcısına yanıt
    İki arabayı da kullanmış ve polo sahibi olarak kesinlikle dediginiz doğru ici çok ferah heleki 1 90 boyundaysanız b sınıfında i20 diğerlerinden farklı ve fiyatına gorede donanımlı araçlar ancak onun haricinde en ufak bir artı yok arabada motor desen 1.2 motor 13.1sn 0 100 u bir araç bayırda dolu bu araba çok çok sıkıntı çıkarır çok pişman eder yakıt olarak i20 kullanıcıların yorumlarına baktım tahminim gibi şehiriçi 8 un altına şehirdışı 4.5 5 un altına düşürmek hayal diyor çoğunluk ara hizlanmalari 1.4 unun bile kötüydü bunu düşünemiyorum . Test aracını yerine park yerine sokarken az daha vuruyordum direksiyonu eski brodway lar gibi kendisi geri düzelmedi sok oldum ilk ben heralde hata yaptım diye düşünürken bu i20 lerin hepsinde var mis . Süspansiyonları gine her çukurda aşırı tepkiler veriyor ağırlığı kesinlikle kaldıramıyor o süspansiyonlar yol tutuşunu test edemedim bu konuda bir fikrim yok ancak polonun yaninda gozlemleyebildigim tek artısı büyüklüğü başka hicbir konuda rakip olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese yorumlarından dolayı teşekkürler.
    Daha önce de yazmıştım acil olarak sınırlı seçeneklerimden birini almam gerekiyordu, cam tavanı özellikle çok istedim, panaromik cam tavanlı elite olsaydı onu istiyordum ama seçeneklerden biri elite idi ve o da mavi renk ve cam tavansızdı.


    Yakıt konusunda içim rahatladı diyebilirim, Bir arkadaşım donanım olarak İbiza önerdi ama Başından beri Yeni İ 20 e sıcak bakıyordum, Bende 1.2 Style Pan metetalik kırmızı modelindeni bugün aldım. 46.250 e geldi.

    Umarım iyi bir seçim olmuştur kendi adıma ve hayrını görürüm inşallah.

    Aracı haftaya teslim alacağım aldığımda detayları paylaşacağım.

    Çok Teşekkürler.
  • yaklaşık 1,5 ay önce i20 elite+pan aldım.
    şikayetçi olduğum hiç bir şey yok.
    keşke aldığımda smart opsiyonu olsaydı diyorum.
    çok yakında detaylı bir inceleme koyacağım foruma.
  • Seat leon dusunmez misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç hakkında sıfır bilgi sahibisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 24 Haziran 2015; 19:17:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    Veriler ortada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @only_frien

    öncelikle aracınız hayırlı ve uğurlu olsun kazasız belasız günlerde kullanırsınız inşallah.

    ilk olarak aracınızın lastiklerini 100km gittikten sonra şöför kapı tarafında belirtilen değerlere getirin yanlış hatırlamıyorsam önlere 34psi arkalara 31psi şeklinde olacaktı. Normalde sıfır araçlarda lastik düzgün açılsın diye gerekenden fazla şişiriyorlar ve kullanıcı farkına varmaz ve öyle kullanmaya devam ederse aracın süspansiyon sisteminin çok sert olduğunu araca yetersiz geldiğini aracın konforsuz olduğunu zannedebiliyor bu dediğim şekilde ayarlarsanız aracınızın pamuk gibi gittiğini fark edeceksiniz.

    motor konusunda ilk 1000km yi sakin ve 2000-4000 devir arası ne çok düşürerek ne çok zorlayarak değişken tempolu kullanmaya gayret edin. Yakıt olarak motor rodajını tamamlayıp açılana kadar ilk başlarda 8.5lt lere kadar yakıt tüketimi göreceksiniz daha sonra motor açıldıktan ve sizinde kullanım tarzınıza bağlı olarak tüketim değerlerinin aşağı düştüğünü göreceksiniz. Sakin vekullanımda şehir içi olmak üzere 6lt lere kadar rahatlıkla düşürebilirsiniz.

    Aracın motoru ayrıca öyle atıp tuttukları gibi çekişi düşük performanssız falan değil. 1.2 atmosferik bir motora göre çekişi gayet güzel 84 beygir gücünde ve vergi avantajlı bir araba aldınız.

    Bunları zaten kendin yaşayarak göreceksin araç hakkında güzel demiyorum çok güzel araba aldın öyle kutu kadar pololara seatlara cliolara binip kenardan ciğerci önündeki kedi gibi saldıranların laflarına hiç bakma hayırlı olsun aracın tekrardan






    @sistemli_adam

    hocam aracın lastik hava basınçlarını aracı aldıktan sonra kontrol etmediysen onları bir kontrol etmende fayda var. Kitapçıkta belirtilen veya şöför kapı tarafında yazan değerlere göre (yanlış değilsem önlere 34psi arkalara 31psi) lastik hava basınçlarını olması gereken değerlere getirirseniz aracın yoldaki gidişi çok rahatlıyor ve araç adeta pamuk gibi oluyor. Bilmiyorum sertlikten şikayetiniz var mı ama sertliği herkes ilk başta amortisörden zannediyor.
    1.5 ay önce aldım aracı deyince bilgilendirmek istedim sizi bu konuda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 24 Haziran 2015; 19:58:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    Aracı teslim eden eleman bahşişi fazla koparmak için ben ayar çektim dedi ama her ihtimale karşılık lastikçiye gittim çünkü arkada zıplama vardı. Nitekim 52 psi filan çıktı, gereken ayarı yaptırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only_Friend

    Herkese yorumlarından dolayı teşekkürler.
    Daha önce de yazmıştım acil olarak sınırlı seçeneklerimden birini almam gerekiyordu, cam tavanı özellikle çok istedim, panaromik cam tavanlı elite olsaydı onu istiyordum ama seçeneklerden biri elite idi ve o da mavi renk ve cam tavansızdı.


    Yakıt konusunda içim rahatladı diyebilirim, Bir arkadaşım donanım olarak İbiza önerdi ama Başından beri Yeni İ 20 e sıcak bakıyordum, Bende 1.2 Style Pan metetalik kırmızı modelindeni bugün aldım. 46.250 e geldi.

    Umarım iyi bir seçim olmuştur kendi adıma ve hayrını görürüm inşallah.

    Aracı haftaya teslim alacağım aldığımda detayları paylaşacağım.

    Çok Teşekkürler.

    Hayırlı uğurlu olsun. Renkte şahane bence. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only_Friend


    Haklısınız i 20 daha cazip görünüyor, Seat'ın marka değeri daha yüksek malzeme kalitesinin daha iyi olduğunu söylüyorlar. ama İ20 den yanayım gibi.

    Seat'ın marka değeri daha yüksek??? Yok kardeşim öyle bişey
  • Bence 46 bin tl ye çıkınca C sınıfı auris alınır.baz donanım olsada güvenlik donanımı açısından ibiza ve İ20 ye göre önde.İlla B sınıfı olacaksa Fabia III 1.2 TSI style daha mantıklı gibi.Performans olarak İ20 ile arasında muazzam fark var
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.