Şimdi Ara

2015 Hyundai i20 1.2 MPI 84 PS Style+ VS 2015 Seat Ibiza 1.4 85 HP Style Karşılaştırması (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
7.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    İki arabayı da kullanmış ve polo sahibi olarak kesinlikle dediginiz doğru ici çok ferah heleki 1 90 boyundaysanız b sınıfında i20 diğerlerinden farklı ve fiyatına gorede donanımlı araçlar ancak onun haricinde en ufak bir artı yok arabada motor desen 1.2 motor 13.1sn 0 100 u bir araç bayırda dolu bu araba çok çok sıkıntı çıkarır çok pişman eder yakıt olarak i20 kullanıcıların yorumlarına baktım tahminim gibi şehiriçi 8 un altına şehirdışı 4.5 5 un altına düşürmek hayal diyor çoğunluk ara hizlanmalari 1.4 unun bile kötüydü bunu düşünemiyorum . Test aracını yerine park yerine sokarken az daha vuruyordum direksiyonu eski brodway lar gibi kendisi geri düzelmedi sok oldum ilk ben heralde hata yaptım diye düşünürken bu i20 lerin hepsinde var mis . Süspansiyonları gine her çukurda aşırı tepkiler veriyor ağırlığı kesinlikle kaldıramıyor o süspansiyonlar yol tutuşunu test edemedim bu konuda bir fikrim yok ancak polonun yaninda gozlemleyebildigim tek artısı büyüklüğü başka hicbir konuda rakip olamaz.

    Zaten motor konusuna hiç değinmedim,atmosferik araç sevmediğim için 2.0 litrede olsa benim zevkime uygun değil. Devir çevirmeyi seven biri değilim.

    Karşılaştırma 1.4 ve 1.2 atmosferik ve beygir güçleri hemen hemen aynı sayılır. O yüzden polo'nun motoru hakkında yorumda bulunmadım.

    Polo'nun 90'lık tsi bunların 80 küsürlü beygirlerine boy boy fark koyar tabikide.Motor olarak,tüketim olarak,keyif olarak tsı bencede çok başarılı.

    Bana görede polo'nun motoru dışında (tsı) hiç bir albenisi yok.
    Polo 1.2tsı manuel lounge donanım seviyesi alınabilecek tek araç. Ancak o fiyatlara diğer markalarda dizel araç alınabiliyor ve sırada polo kadar yok.

    Ben bu tarz konularıda sevmiyorum forumda,sen polo diyorsun millet eksiyi yardırıyor. Biri seat diyor artı biri hyundai diyor çöp la bas eksiyi.

    Eskiden test araçları yoktu,eş dost araç alırdı abi çok az yakıyor çok memnunum fişek gibi gidiyor bakımı sudan ucuz gibi tabirlere inanarak gidip araç alınırdı. Şimdi öyle değilki,hepsinin test aracı var farklı motor donanım kombinasyonlarına kadar olabiliyor. Şimdi teker teker gidip test edip beğendiğim aracı almak varken neden,burda konu açıp omu yoksa bumu diye sorulur hiç anlamadım.

    Benim kullanacağım,benim parasını vereceğim bir malı yargılamak veya bunu etrafa sormak bana yanlış geliyor. Yanlış anlamayın bu lafım size değil bazen sorguluyorum. Konu keyfimin kâhyasımısınız'a geliyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle yeni i20 diyorum ve etrafımda çok çok fazla görüyorum i20 leri belkide beğendiğimdendir bilemeyeceğim ama gerçekten çok hoş bir araba özellikle cam tavan ve fiyatnın ucuz olması
  • i20 tercih edilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    @only_frien

    öncelikle aracınız hayırlı ve uğurlu olsun kazasız belasız günlerde kullanırsınız inşallah.

    ilk olarak aracınızın lastiklerini 100km gittikten sonra şöför kapı tarafında belirtilen değerlere getirin yanlış hatırlamıyorsam önlere 34psi arkalara 31psi şeklinde olacaktı. Normalde sıfır araçlarda lastik düzgün açılsın diye gerekenden fazla şişiriyorlar ve kullanıcı farkına varmaz ve öyle kullanmaya devam ederse aracın süspansiyon sisteminin çok sert olduğunu araca yetersiz geldiğini aracın konforsuz olduğunu zannedebiliyor bu dediğim şekilde ayarlarsanız aracınızın pamuk gibi gittiğini fark edeceksiniz.

    motor konusunda ilk 1000km yi sakin ve 2000-4000 devir arası ne çok düşürerek ne çok zorlayarak değişken tempolu kullanmaya gayret edin. Yakıt olarak motor rodajını tamamlayıp açılana kadar ilk başlarda 8.5lt lere kadar yakıt tüketimi göreceksiniz daha sonra motor açıldıktan ve sizinde kullanım tarzınıza bağlı olarak tüketim değerlerinin aşağı düştüğünü göreceksiniz. Sakin vekullanımda şehir içi olmak üzere 6lt lere kadar rahatlıkla düşürebilirsiniz.

    Aracın motoru ayrıca öyle atıp tuttukları gibi çekişi düşük performanssız falan değil. 1.2 atmosferik bir motora göre çekişi gayet güzel 84 beygir gücünde ve vergi avantajlı bir araba aldınız.

    Bunları zaten kendin yaşayarak göreceksin araç hakkında güzel demiyorum çok güzel araba aldın öyle kutu kadar pololara seatlara cliolara binip kenardan ciğerci önündeki kedi gibi saldıranların laflarına hiç bakma hayırlı olsun aracın tekrardan






    @sistemli_adam

    hocam aracın lastik hava basınçlarını aracı aldıktan sonra kontrol etmediysen onları bir kontrol etmende fayda var. Kitapçıkta belirtilen veya şöför kapı tarafında yazan değerlere göre (yanlış değilsem önlere 34psi arkalara 31psi) lastik hava basınçlarını olması gereken değerlere getirirseniz aracın yoldaki gidişi çok rahatlıyor ve araç adeta pamuk gibi oluyor. Bilmiyorum sertlikten şikayetiniz var mı ama sertliği herkes ilk başta amortisörden zannediyor.
    1.5 ay önce aldım aracı deyince bilgilendirmek istedim sizi bu konuda.

    Çok teşekkürler Allah Razı olsun.

    1000 Km sonrası düştüğünü forumda gördüm evet, istanbul mecidiyeköy kağıthane arası bol yokuşlu ve trafik içinde olucam : ) ne kadar düşürebileceğimi merakla bekliyorum.
    motordan performans beklemiyorum, ama herkes de 1.2 motora göre çok memnun bu da beni çok rahatlattı.
    Çok marka geçti aklımdan clio bile düşündüm sonunda buna karar verdim, yorumlardan da anlaşıldığı gibi doğru bir karar vermişim.

    Tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only_Friend


    Haklısınız i 20 daha cazip görünüyor, Seat'ın marka değeri daha yüksek malzeme kalitesinin daha iyi olduğunu söylüyorlar. ama İ20 den yanayım gibi.

    Seat'ın marka değeri daha yüksek??? Yok kardeşim öyle bişey

    Pazar değerini kastetmedim pardon, ama malzeme kalitesi olarak bence de Hyundai'den üstte. Seat TR de hakettiği değeri görmüyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34


    quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    İki arabayı da kullanmış ve polo sahibi olarak kesinlikle dediginiz doğru ici çok ferah heleki 1 90 boyundaysanız b sınıfında i20 diğerlerinden farklı ve fiyatına gorede donanımlı araçlar ancak onun haricinde en ufak bir artı yok arabada motor desen 1.2 motor 13.1sn 0 100 u bir araç bayırda dolu bu araba çok çok sıkıntı çıkarır çok pişman eder yakıt olarak i20 kullanıcıların yorumlarına baktım tahminim gibi şehiriçi 8 un altına şehirdışı 4.5 5 un altına düşürmek hayal diyor çoğunluk ara hizlanmalari 1.4 unun bile kötüydü bunu düşünemiyorum . Test aracını yerine park yerine sokarken az daha vuruyordum direksiyonu eski brodway lar gibi kendisi geri düzelmedi sok oldum ilk ben heralde hata yaptım diye düşünürken bu i20 lerin hepsinde var mis . Süspansiyonları gine her çukurda aşırı tepkiler veriyor ağırlığı kesinlikle kaldıramıyor o süspansiyonlar yol tutuşunu test edemedim bu konuda bir fikrim yok ancak polonun yaninda gozlemleyebildigim tek artısı büyüklüğü başka hicbir konuda rakip olamaz.

    Zaten motor konusuna hiç değinmedim,atmosferik araç sevmediğim için 2.0 litrede olsa benim zevkime uygun değil. Devir çevirmeyi seven biri değilim.

    Karşılaştırma 1.4 ve 1.2 atmosferik ve beygir güçleri hemen hemen aynı sayılır. O yüzden polo'nun motoru hakkında yorumda bulunmadım.

    Polo'nun 90'lık tsi bunların 80 küsürlü beygirlerine boy boy fark koyar tabikide.Motor olarak,tüketim olarak,keyif olarak tsı bencede çok başarılı.

    Bana görede polo'nun motoru dışında (tsı) hiç bir albenisi yok.
    Polo 1.2tsı manuel lounge donanım seviyesi alınabilecek tek araç. Ancak o fiyatlara diğer markalarda dizel araç alınabiliyor ve sırada polo kadar yok.

    Ben bu tarz konularıda sevmiyorum forumda,sen polo diyorsun millet eksiyi yardırıyor. Biri seat diyor artı biri hyundai diyor çöp la bas eksiyi.

    Eskiden test araçları yoktu,eş dost araç alırdı abi çok az yakıyor çok memnunum fişek gibi gidiyor bakımı sudan ucuz gibi tabirlere inanarak gidip araç alınırdı. Şimdi öyle değilki,hepsinin test aracı var farklı motor donanım kombinasyonlarına kadar olabiliyor. Şimdi teker teker gidip test edip beğendiğim aracı almak varken neden,burda konu açıp omu yoksa bumu diye sorulur hiç anlamadım.

    Benim kullanacağım,benim parasını vereceğim bir malı yargılamak veya bunu etrafa sormak bana yanlış geliyor. Yanlış anlamayın bu lafım size değil bazen sorguluyorum. Konu keyfimin kâhyasımısınız'a geliyor. :)





    Estafurullah, olumlu olumsuz yorum yapan herkese teşekkür ettim.
    Sana da teşekkür ediyorum : )




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun :) çok saol.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.