Şimdi Ara

2016'da ikinci el araba fiyatları düşer mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
23.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazrecevs

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    Seksenlerin sonunda nerede yaşadın merak ediyorum. O yıllarda değil bizim mahallede ilçede bile hususi araç sayısı sınırlıydı. Ha Berlinde filan yaşadıysan bir şey diyememç

    sakarya merkez. Bulunduğumuz semt belli bir gelir seviyesi üzerindeydi. Hemen hemen her evin bir arabası vardı. Yan yana 3 akraba hepimizde vardı. Karşımızda hollandalı biri vardı turuncu volvo su vardı. Serçe vs. Tofaşlar. Peugeot un bir modeli vardı kodunu hatirlayamadim. Renault 5 vardı. Isviçre den temelli dönüş yapan en yakın Arkadaşımda Mercedes ve vw vardı. Vardı da vardı Sonuçta. Hepsi aynı sokaktaydi. Tabiki o zamanın koşullarına göre her yerde durum böyle değildi. Ama seksenlerin sonunda nüfus kaçtı Şimdi Kaç. Bence şu anki araç sayısı normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    sizin ev ataköy'de falan mıydı kurban? yani benim gençliğim 80'li yıllara denk geldi de. "nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı" diyosun. yani şu tv'de skeçlere konu olan ekmek fiyatını bilmeyen zengin çocuklarından felan mısın nesin merak ettim.
    bak 2016 yılındayız. şimdi basit bir matematik hesabı yapalım. öyle fakir bir semt değil bulunduğum semt. orta halli. mahallede yaklaşık 15 apartman var. ortalama 12 daireden sokakta 180 araç olması lazım hemen hemen her ailede araç olsa. sokakta topu topu 15-20 araç var ve anca sığıyorlar. eğer senin dediğin gibi olsa ülkede kriz çıkardı. kimse arabalarını koymaya yer bulamazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: hazrecevs

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    Seksenlerin sonunda nerede yaşadın merak ediyorum. O yıllarda değil bizim mahallede ilçede bile hususi araç sayısı sınırlıydı. Ha Berlinde filan yaşadıysan bir şey diyememç

    sakarya merkez. Bulunduğumuz semt belli bir gelir seviyesi üzerindeydi. Hemen hemen her evin bir arabası vardı. Yan yana 3 akraba hepimizde vardı. Karşımızda hollandalı biri vardı turuncu volvo su vardı. Serçe vs. Tofaşlar. Peugeot un bir modeli vardı kodunu hatirlayamadim. Renault 5 vardı. Isviçre den temelli dönüş yapan en yakın Arkadaşımda Mercedes ve vw vardı. Vardı da vardı Sonuçta. Hepsi aynı sokaktaydi. Tabiki o zamanın koşullarına göre her yerde durum böyle değildi. Ama seksenlerin sonunda nüfus kaçtı Şimdi Kaç. Bence şu anki araç sayısı normal.

    atma hemşehrim. ben adapazar'lıyım. merkezden. ağırbakım karşısında oturdum. 80'li yıllarda adapazarı'nda her sokakta 1 araba olurdu. söyle hangi mahalle hangi sokak? pes yani.
    ha bu arada sakarya merkez demeyiz biz. sakarya diye bir yer yoktur. o sadece ilin ismidir.
    ya yalan söylüyorsun ya da tüm alamancılar tek sokağa toplanmışsınız ki bu da birşeyi değiştirmez. yani sonuçta türkiye'nin gerçeklerinden bu kadar uzak olamazsın. ancak fanusta yaşayan bir zengin çocuğu böyle konuşabilir art niyet içermeden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    sizin ev ataköy'de falan mıydı kurban? yani benim gençliğim 80'li yıllara denk geldi de. "nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı" diyosun. yani şu tv'de skeçlere konu olan ekmek fiyatını bilmeyen zengin çocuklarından felan mısın nesin merak ettim.
    bak 2016 yılındayız. şimdi basit bir matematik hesabı yapalım. öyle fakir bir semt değil bulunduğum semt. orta halli. mahallede yaklaşık 15 apartman var. ortalama 12 daireden sokakta 180 araç olması lazım hemen hemen her ailede araç olsa. sokakta topu topu 15-20 araç var ve anca sığıyorlar. eğer senin dediğin gibi olsa ülkede kriz çıkardı. kimse arabalarını koymaya yer bulamazdı.

    sakarya merkez. O zamanlarda durum böyleydi. Dediğim gibi semt ve ekonomik durumla alakalı bir durum. Hatta komşumuzda ilk çıktığında sıfır alınan mazda 323 vardı (farları gizlenen) seneden emin olamadığım için yazmadım. O da 90 ların başıydı herhalde. Şu anda imkanlar daha farklı seçenekler fazla kredi imkanı var. Bunda tuhaf olan ne var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    sizin ev ataköy'de falan mıydı kurban? yani benim gençliğim 80'li yıllara denk geldi de. "nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı" diyosun. yani şu tv'de skeçlere konu olan ekmek fiyatını bilmeyen zengin çocuklarından felan mısın nesin merak ettim.
    bak 2016 yılındayız. şimdi basit bir matematik hesabı yapalım. öyle fakir bir semt değil bulunduğum semt. orta halli. mahallede yaklaşık 15 apartman var. ortalama 12 daireden sokakta 180 araç olması lazım hemen hemen her ailede araç olsa. sokakta topu topu 15-20 araç var ve anca sığıyorlar. eğer senin dediğin gibi olsa ülkede kriz çıkardı. kimse arabalarını koymaya yer bulamazdı.

    sakarya merkez. O zamanlarda durum böyleydi. Dediğim gibi semt ve ekonomik durumla alakalı bir durum. Hatta komşumuzda ilk çıktığında sıfır alınan mazda 323 vardı (farları gizlenen) seneden emin olamadığım için yazmadım. O da 90 ların başıydı herhalde. Şu anda imkanlar daha farklı seçenekler fazla kredi imkanı var. Bunda tuhaf olan ne var.

    cevabını bir üstte yazdım. söylediklerinin gerçeklerle alakası yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: hazrecevs

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    Seksenlerin sonunda nerede yaşadın merak ediyorum. O yıllarda değil bizim mahallede ilçede bile hususi araç sayısı sınırlıydı. Ha Berlinde filan yaşadıysan bir şey diyememç

    sakarya merkez. Bulunduğumuz semt belli bir gelir seviyesi üzerindeydi. Hemen hemen her evin bir arabası vardı. Yan yana 3 akraba hepimizde vardı. Karşımızda hollandalı biri vardı turuncu volvo su vardı. Serçe vs. Tofaşlar. Peugeot un bir modeli vardı kodunu hatirlayamadim. Renault 5 vardı. Isviçre den temelli dönüş yapan en yakın Arkadaşımda Mercedes ve vw vardı. Vardı da vardı Sonuçta. Hepsi aynı sokaktaydi. Tabiki o zamanın koşullarına göre her yerde durum böyle değildi. Ama seksenlerin sonunda nüfus kaçtı Şimdi Kaç. Bence şu anki araç sayısı normal.

    atma hemşehrim. ben adapazar'lıyım. merkezden. ağırbakım karşısında oturdum. 80'li yıllarda adapazarı'nda her sokakta 1 araba olurdu. söyle hangi mahalle hangi sokak? pes yani.
    ha bu arada sakarya merkez demeyiz biz. sakarya diye bir yer yoktur. o sadece ilin ismidir.
    ya yalan söylüyorsun ya da tüm alamancılar tek sokağa toplanmışsınız ki bu da birşeyi değiştirmez. yani sonuçta türkiye'nin gerçeklerinden bu kadar uzak olamazsın. ancak fanusta yaşayan bir zengin çocuğu böyle konuşabilir art niyet içermeden.

    niye yalan söyleyeyim. Adapazar merkez mi dememiz lazımdı. 1980 doğumluyum. Babadan sakaryaliyim. Rahmetli Dedem ağır bakım emeklisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2. El fiyatlarının gevşememesi talebin güçlü olduğunu gösterir. Benim çocukluğumda her mahallede 1, gençliğimde de her sokakta 1 araç olurdu.
    Hem alımgücü arttı hem de arabalar ucuzladı. Artık maddi durumu olmayan insanlar bile iyi kötü araba alabiliyor. Bir istikbal koltuk takımı fiyatına 2. El araç alınıyor. Ben eskiden 2. El alırdım. Son üç aracım sıfır. Eskinin en az satanı golf en çık satan oldu.

    80 li yılların sonunda yaşadığımız semtte hemen hemen her ailenin aracı vardı. Hatta babam araba tutkunu olduğu için bazen iki araç oluyordu bahçede. Birgün birini ertesi gün diğerini kullanırdı şu anda piyasada değişen birşey yok. Nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı.

    sizin ev ataköy'de falan mıydı kurban? yani benim gençliğim 80'li yıllara denk geldi de. "nüfus arttıkça araç sayısı da aynı oranda arttı" diyosun. yani şu tv'de skeçlere konu olan ekmek fiyatını bilmeyen zengin çocuklarından felan mısın nesin merak ettim.
    bak 2016 yılındayız. şimdi basit bir matematik hesabı yapalım. öyle fakir bir semt değil bulunduğum semt. orta halli. mahallede yaklaşık 15 apartman var. ortalama 12 daireden sokakta 180 araç olması lazım hemen hemen her ailede araç olsa. sokakta topu topu 15-20 araç var ve anca sığıyorlar. eğer senin dediğin gibi olsa ülkede kriz çıkardı. kimse arabalarını koymaya yer bulamazdı.

    sakarya merkez. O zamanlarda durum böyleydi. Dediğim gibi semt ve ekonomik durumla alakalı bir durum. Hatta komşumuzda ilk çıktığında sıfır alınan mazda 323 vardı (farları gizlenen) seneden emin olamadığım için yazmadım. O da 90 ların başıydı herhalde. Şu anda imkanlar daha farklı seçenekler fazla kredi imkanı var. Bunda tuhaf olan ne var.

    cevabını bir üstte yazdım. söylediklerinin gerçeklerle alakası yok.

    gerçekle alakası olmayan ne sorabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ekonomik krizi bekle. 2017-2023 yılları arasında gelecek olan bu kriz sorunu kısa süreli olmayacak.
    dolar 5 tl. işsizlik %25 borsa 40 bin. hedef veriyorum. uzakdoğu krizi olması muhtemel.

    şuan arsa arazi konut fiyatlarını yarı yarıya düzeltme yediğinde araç fiyatlarıda nasıbını alacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ekonomik krizi bekle. 2017-2023 yılları arasında gelecek olan bu kriz sorunu kısa süreli olmayacak.
    dolar 5 tl. işsizlik %25 borsa 40 bin. hedef veriyorum. uzakdoğu krizi olması muhtemel.

    şuan arsa arazi konut fiyatlarını yarı yarıya düzeltme yediğinde araç fiyatlarıda nasıbını alacaktır.


    diğer şehirleri Bilmiyorum ama sakarya da acayip bir inşaat sektörü var. Sürekli yeni siteler yapılıyor. 2010 119 da aldığım daire şu anda 350 bin TL. Komşum 2013 te 250 bin TL ye sattı. Talep varken fiyat düşer mi zor gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de kaç gündür malum sitede ilanlara bakıyorum, birincisi temiz araba bulmak çok zor arabalar hep keyfe keder taklalı ve boş muhabbete kapalı, ikincisi fiyatlar gerçekten çok yüksek. 2015 Ocak ayında 35 bin liraya sattığım araba için şu an millet 45-50 bin lira istiyor. B segmenti elle tutulur 4-5 yaşında bir araç 45 bin liradan başlıyor. Memleket her türlü kötüye gidiyor ne desem siyasete girecek en iyisi susalım yine istikrar devam etsin.
  • Kazık yemek isteyen durmasın alsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kusura bakmayın konuyu hortlatmış oluyorum ama bir kaç kez bir kaç modelde araç değiştirme niyetim oldu ama nasıl olmadı.inşallah bu yaz değiştireceğim.aylardır 2. El araç piyasasını arastiŕıyorum. Araç satan larda kusura bakmasın ama bu nasil bir piyasa ya. focus 1 astra sedan eski kasa accent era araçlar kendini aşmış. Yanlarına bile yaklasilmıyor. 170 bin 180 bindeki astra lar 27 28 30 binlerde. Keza focus 1 lerde 26 27 binlerde.bizler bu şekilde nasıl araç alacağız.yanlış anlaşılmasın araçları kotulemek değil amacım. Bunlar zaten benim almak istediğim araçlar ama çoğu 13-14 yıllık araçlar. Ondan sonra neden 0 araba fiyatları artar diyoruz. Artar tabi millet ucuz düşük motor 0 araba aliyor biraz birikim birazda kredi bizde arac bulamiyoruz 2. Elde uygun fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 yılında 2. el olarak aldığım araba o zaman sahibinden sitesinde ortalama bir fiyatla 17.500'e aldım. Şimdi arabamın aynısına bakıyorum en düşük fiyatlısı bile 21 bin lira. Benim aldığımda en düşük fiyatlısı 15 bin lira felandı. Şimdi ise ortalama 25 bin lira felan benim arabam. Araba artık kar ediyor arkadaşlar hemde çok kar.

    Bu arada ben Ankara Keçiören Kalaba mahallesinde doğdum büyüdüm1987 doğumluğum.. Benim çocukluğumda sokakta top oynarken 4-5 araba olurdu ve rahatça top oynayabilirdik. Şimdi bırakın top oynamayı araba koyacak yer kalmadı sokakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pog

    2013 yılında 2. el olarak aldığım araba o zaman sahibinden sitesinde ortalama bir fiyatla 17.500'e aldım. Şimdi arabamın aynısına bakıyorum en düşük fiyatlısı bile 21 bin lira. Benim aldığımda en düşük fiyatlısı 15 bin lira felandı. Şimdi ise ortalama 25 bin lira felan benim arabam. Araba artık kar ediyor arkadaşlar hemde çok kar.

    Bu arada ben Ankara Keçiören Kalaba mahallesinde doğdum büyüdüm1987 doğumluğum.. Benim çocukluğumda sokakta top oynarken 4-5 araba olurdu ve rahatça top oynayabilirdik. Şimdi bırakın top oynamayı araba koyacak yer kalmadı sokakta.

    sokakta oynayacak çocukta pek kalmadı zaten.

    2011de full+full fiesta bayiden 35 bin rakam aldık pazarlık yapsak düşerdi şimdi bakıyorum titanium 2011 fiesta o fiyatlarda bilmem kaç bin km yapmış hali böyle arta arta nereye varacak bilmiyorum




  • Bekleyin istikrar devam ederse düşecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm basit almicaz 18 yaşındaki focus 1 e adam 22 milyar istiyo bu neyin kafasıdır almayın bakalım nasıl düşüyor fiyatlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünden beri favoriye aldigim iki ilan sahibi araclarinin fiyatlarini dusurduler. Herkes akilli davranip bir muddet araba almasa fiyatlar kendiliginddn duser boyle bir sey de mumkun olmayacağı icin devlet otv indirimi vs gibi sifir araca tesvik vermedigi surece fiyatlar düşmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar çok tırmandı bence elinde imkan olan alsın direkt araba fiyatları düşmez 2.elde 30-35 bin liraya düzgün araba bulamıyoruz 30-35 bin gibi rakamlar bi asgari ücret çalışanının 2 yıllık maaşı hiç yemez içmez ise en kötü sıfır araç 60.000e dayanmış 2.el neden düşsün ? C sınıfı araçlar 100.000 bandını zorluyor bazıları geçti bile milletimiz ilerleyen dönemlerde Nasıl sıfır araba alacak bilmiyorum izleyip göreceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.