Şimdi Ara

2016 Philips 49 Pus 6501 (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.730
Cevap
44
Favori
166.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, hangi şehir? ben Ankara Keçiören servisinde temizlettim, oldukça kibar insanlardı ve herhangi bir sorun da çıkarmadılar, 1 gün içinde temizleyip verdiler televizyonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krubian

    Geçmiş olsun hocam, hangi şehir? ben Ankara Keçiören servisinde temizlettim, oldukça kibar insanlardı ve herhangi bir sorun da çıkarmadılar, 1 gün içinde temizleyip verdiler televizyonu.
    sakarya merkez servisi. şikayetvar a şikayet yazdım. genel merkez bana tüm dünyada alınan karar neticesinde artık ücretli olacağı söylendi. bende tthye şikayet ettim
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    Servis bana tasarım hatası olduğunu ve cihazı modifiye ettiklerini söylemişlerdi. Cidden böyle bir karar aldılarsa saçmalamışlar. Örnek bir sürü mesaj var bu konuda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krubian

    Servis bana tasarım hatası olduğunu ve cihazı modifiye ettiklerini söylemişlerdi. Cidden böyle bir karar aldılarsa saçmalamışlar. Örnek bir sürü mesaj var bu konuda.
     2016 Philips 49 Pus 6501

    bu da şikayetvar linkim
    www.sikayetvar.com
    Philips TV Toz Dolu Panel
    https://www.sikayetvar.com/philips-tv-toz-dolu-panel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BakimsizTarzan -- 11 Mayıs 2018; 16:3:17 >




  • rezalete bak hem de bu tv yi epey bir araştırdıktan sonra almıştım. ne bileyim böyle aptalca bir sorunla uğraşıcağımızı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krubian

    Servis bana tasarım hatası olduğunu ve cihazı modifiye ettiklerini söylemişlerdi. Cidden böyle bir karar aldılarsa saçmalamışlar. Örnek bir sürü mesaj var bu konuda.
    Abi Allah aşkına almayın şu Philips'i falan. Android ayrı ızdırap, panel ayrı ızdırap, müşteri hizmetleri zaten adeta köpek çekiyor. Tp Vision aldıktan sonra zaten Philips ölmüş. Ruhuna Fatiha okuyası bile gelmiyor insanın.



    @RNNN Hocam seni de etiketleyeyim dedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    açık konuşayım ben bu yılki modellerden umutluydum kağıt üzerinde özellikler gayet iyiydi çünkü p5 işlemci va panel direct led aydınlatma taki dün arkadaşa tv almak için mağazaya gidene kadar 6503 7373 7503 modellerini inceledim bir kez işletim sistemleri berbat kalitesi düşük videoları bile takılarak oynattı aynı videoları lg yada samsunga takınca akıyor hiçbir problem yok gelelim en önemli noktaya upscale performansı rezalet ortalama kalitedeki filmleri falan çok kötü gösterdi bu modeller 4k demolarda ise muadili olan samsung ve sony modellerden gerisinde ekranda pürüzsüz net resim göremiyorsunuz dse effect dediğimiz olay bu modellerde göze batacak şekilde mevcut ayrıca teşhirdeki tvlerde 6503 ve 7373 modellerinde bandingde gözüme çarptı belki kapalı kutularda yoktur bişey diyemem ama kesinlikle satıldığı fiyatları haketmiyorlar
  • zamanında biz bu gerçekleri yazıyoruz diye philips kullanıcıları düşman olmuştu bize demedikleri kalmıyordu ısrarla kendiniz yaptınız bir hata başkalarına sebep olmayın bari dedik onuda dinlemediler insanlara bu tv leri önerdiler yazık verilen paralara philips tpvisiona satıldığından beri kalite yerlerde serviside ayrı komedi..
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar tüketici hakem heyeti kararlarını atarsanız çok iyi olur ben de tüketici hakem heyetine vermeyi düşünüyorum. benim ekranda ikinci kez tozlandı ve müşteri hizmetlerini aramama ve direk bayiyi aramama rağmen hiçbir şey yapılmadı. müşteri hizmetleri çağrım ertesi gün anten girişi arızası olarak kapanmış! direk servisi aradım 2 hafta oldu gelen giden yok, deplasmanmış bizim taraflarda iş olursa geleceklermiş...(boyabatta oturuyorum kastamonu dan gelecekler) olaya bakın, bir daha mı philips allah korusun. arçelik-beko-vestel alırım bunlardan iyi. en azında her yerde adamların servisi var.
  • philips hep aynı philips, ürünleri güzel kaliteli ama bozulana kadar, servisin eline bi düştünüz mü bitti o iş saçma sapan fiyat isterler
    600liralık ütüye 400tl anakart değişimi istediler
    750liralık süpürgeye 250tl filtre-boru değişimi ücreti istediler, ki sorun bu değilşmiş kendim çözdüm
  • sinilker S kullanıcısına yanıt
    THH durumu şu anda savunma istendi şeklinde duruyor. gelişmelerden haberdar ederim.
  • Merhaba arkadaşlar. Son sürüm Youtube uygulaması devamlı hata veriyor. Sizde de durum böyle mi? Bazı videoları açmaya çalışınca program kapanıyor. Bazılarını da ekranı yatay veya dikey bölerek aynı karede 2 ayrı görüntü şeklinde oynatıyor.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben Android'den de TV'nin kendisinden de çok memnunum. Android sayesinde kurduğum yazılımlarla izlemediğim şey kalmadı. :)
  • autotech1 kullanıcısına yanıt
    bu youtube çift ekran sorunu son guncellemeyle çözülmüştü tekrarlı sorun oldu acaba bende 6581 var şuan youtube normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtceko D kullanıcısına yanıt
    Benim tv PUS6501. Youtube sorunlu. Güncellemeleri kaldır deyip fabrika sürümüne dönünce her videoyu açıyor. Ama bunun da arayüzü çok eski ve kullanışsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv android yazılımını son sürüme güncelledim. Youtube uygulaması da son sürüm. Bu sefer uygulama kapanmıyor. Video açmama da ortadan kalktı. Ancak hala devam eden bir sorun var. Bazı videoları ekranı dikey olarak 2 parçaya bölerek aynı görüntüyü iki karede gösteriyor.

    Bir de şunu fark ettim. Bunu sadece bazı 720p ve 1080p videolarda yapıyor. Hatta aynı videoyu bu iki çözünürlükten daha düşük bir çözünürlüğe alırsanız da görüntü düzeliyor.

    Evde bir de Sony android tv var. Onda bu anlattığım mevzular sorunsuz. Philips'ten memnun kalmadım. Daha önce ölü pikseller sebebiyle garanti kapsamında komple panel de değişmişti.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, bazı kanallarda kumlu görüntü var. sebebini bilen veya çözümü bilen var mıdır?
    başına gelen paylaşırsa memnun oluruz.
  • Arkadaşlar bu panel tozlanmasini nasil önleyebiliriz? Gatantisinin bitmesine daha 1 sene var. Sizce bitmeye.yakinmi temizleme yaptırmak lazim. Gercekten çok can sıkıcı bir durum..... Bu arada temizlik ucretsizmi ? Temizledikten sonra ayni sorunu yaşayan oldumu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün 55PUS6101 televizyonumu tozlanma nedeni ile verdim servise. Temizleyip getirecekler. Philips müşteri hizmetleri ücretli olabilir dedi ama servis ücret demedi bu konuda. Eğer ücret alınma gibi bir durum olursa THH' ye gitmekten çekinmeyeceğim.
  • heavyyear kullanıcısına yanıt
    servis bana da ücretli demedi. özellikle sorunca ücret alınacak mı diye, o zaman ücretli olacağını belirttiler. iptal edip şikayet ettim. THH sitesinde savunması geldi şeklinde ibare var. bakalım ne olacak
  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.