Şimdi Ara

2016 Philips 49 Pus 6501 (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.730
Cevap
44
Favori
166.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    eğer ücretli ise servisin televizyonu yapmadan fiyat söyleyip onayınımı alması gerekiyor bu iş böyle gider. Televizyonu yapıp getirip ücret istemek akıl mantık değil.
  • heavyyear kullanıcısına yanıt
    bana da söyleyen olmamıştı özellikle sorunca söylediler. haliyle sinirlendim THH'ne verdim. tozlanmayı ne akla hizmetle kabul etmezler anlayamadım. yukarıda paylaştım, neymiş "servis ağının bulunduğu tüm ülkelerde tozlanma probleminin, ücreti karşılığında yapılacağı kararı alınmış" şeklinde mail attılar. 10 liraya bile temizleseler geri vites yapmam bundan sonra. hakem heyeti kararını bekliyorum bakalım.
  • BakimsizTarzan B kullanıcısına yanıt
    Az önce servisle arayıp konuştum. Cumartesi günü almışlardı televizyonu. Dedim böyle böyle ücret dahilinde olabilir dediler müşteri hizmetleri diye. Yok garanti kapsamında temizledik biz hatta bugün teslim edilecek televizyonunuz deyince rahatladım. Servisle alakalı bir durum sanırım bu olay.
  • Acaba pus6501 modelini pus8602 nın kumandasi çalıştırır mı bilen var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar konuyu okumama üzere fark ettimki benim philps 49pus6501de tozlanma sorunu başlamış. çok kötü olmasa beyazda belli ediyor kendini. bazen gran turismo sport oynarken gökyüzündeki lekeleri banding sanıyordum ama sorun tozlanmaymış. Şimdi önümüzde dünya kupasıda var malum, ne kadar sürede hallediyor bu servis işi ? (garanti kapsamında.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11.06.2018 de yeni güncelleme gelmiş bilmeyenlere duyurulur.

    QM163E_U_0.16.102.9 – Date: 2018/06/11
    - Fix for “Scrambled channel” OSD after zapping or exiting via Watch TV key
    - Fix for Incorrect aspect ratio in Megogo App
    - Fix for system partition getting full
    - Fix for vertically stretched picture on certain channels
    - Amazon App will migrate to the Prime Video app
    - Google Security Patches
    - Updated Channel Logo's and Strings
    - Improvements in stability



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 14 Haziran 2018; 11:11:53 >
  • Valla ne oldugunu bilmeden güncelliyoz;) bilgi için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toz problemi için thh bilirkişi raporu istedi şeklinde düzenlendi. bakalım ne olacak bundan sonra.
  • Bende tozlanma sorunu için servise verdim 2 günde tamir edip verdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben hala toz göremedim beyaz ekran yapınca bile. acaba üstünü her hafta bezle sildiğim için olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GilbertoRodriguez kullanıcısına yanıt
    evet bence mümkün doğru yapıyorsunuz toz olmazsa içeride giremez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş cihaz garantide. Üst kısımda tozlanma başladı. Garanti kapsaminda temizleme yapılıyordu ? Birde toz alan yerler kapatılmış demişti temizleten arkadaşın biri bu ne derece doğru ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Extralarge kullanıcısına yanıt
    bende tozlanma magduruydum yaklasik 7 ay önce gitti temizlenip geldi tv servisten. servis çalışanı toz giren yerler kapatıldı dedi. fakat teknik olarak ne yapıldı bilemiyirum.fakat şuan toz sorunu yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlamadığım şey herkese ücretsiz de bana niye ücretli uğraştırıp duruyorlar insanı. Tüketici Hakem Heyeti bilir kişi raporu istedi durum şu an o şekilde
  • Beyler Philips televizyonunuzun orjinal kumandası ile tutukluk / tuşa basınca kırmızı LED yanmasına rağmen tuşu algılamama sorunu yaşıyorsanız açtığım şu başlıktaki tespiti okuyabilirsiniz. Selamlar.

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=133798604



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Temmuz 2018; 14:1:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aynen bende bunu farkettim ters tutunca işlemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GilbertoRodriguez

    Aynen bende bunu farkettim ters tutunca işlemiyor
    Tersten ziyada açıyı çok hafif diğer yöne kaydırıp tutunca bastığınızda TV sanki basışı algılıyormuş gibi kırmızı LEDi yakıyor ama komut işlemiyor. Tam dosdoğru tutup basınca sorun yok. İlginç bir durum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, dünya kupasınında bitmesi üzerisiyle, panel tozlanmasında tvyi garantiye vericektim. Philips yetkili servisini aradım görüştüm, diyorlar ki panel toz temizlemesi 1 sene içerinde olmakta, ama ben genede bir fabrika ile konuşacağım diyor. Ücrette 200 tl istiyorlar. Pazartesi günü gibi yapabiliriz dedi, yani şimdilik onlardan haber beklemekteyim, eğer garanti kapsamında değilse, tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum ama nasıl başvura bilirim ? deneyimleri olan arkadaşlar var ise aktarırsanız çok sevinirim.
  • Beyler daha önce tartışıldı mı hiç bilmiyorum ama bu Philips bence mal. Örneğin siz Usb veya Ağ (Dlna) üzerinden bir film / medya dosyası oynatıyorsunuz. Tam bu sırada elektrik gitti veya kazara çocuğunuz veya siz başka bir tuşa basıp oynatıcı ekranından çıktınız. Tekrar kaldığınız yere DİREKT olarak dakika:saniye girerek gelemediğiniz için mevcut ileri sarma yöntemi ile upuzun dakikalar, ağ üzerinden izliyorsanız onlarca dakika alabiliyor. Halbuki Youtube'dakine benzer şekilde oynatma çubuğu üzerinde direkt gitmek istediğimiz dakikaya gidebilsek bu sinir bozucu sorun olmayacak. Android 7 kullanıyorum ve aynı eksiklik Philips'in kendi oynatıcısından başka MX Player gibi dış uygulamalarda da var.



    Sizde farkettiniz mi bu eksikliği?



    Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Temmuz 2018; 15:58:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Sonuç aldınız mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.