Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
27
Favori
170.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti

    Evet dediğiniz gibi bidonu aldım ve en yakın benzinciye doğru gittim ve benzincideki pompaci arkadaşların pis sırıtışları arasında bidonuma benzini.... Şaka şaka :))) buraya yazdıktan sonra 12km kadar daha yol gittikten sonra benzinimi aldım çok şükür.
    Varan kardeşim dediğin yazıyı daha önce okdudum ama benzinin son göstergesi sürekli yanıp sönmesi ve ne kadar km yol gidebileceği hakkında bi yazı göremedim. Varsa da kusura bakmayın artık yazmış bulundum ;)
    Demem o ki son gösterge yanıp sönmeye başlamasından itibaren toplam 20km yaptım ve bu adrenalin dolu dakikalara son verdim.
    Bu arada uzun yolda yaptığım yolculukta yakıt tüketimi bi hayli arttı. Bir depo benzinde aynı şartlarda (km hız yakıt firması vs.) 110km fark çıktı. :/

    Kardeşim çok iyi yapmışsın... Güzel bir deneyim paylaşımı oldu. Yani ilk yakıt ikaz ışığı yandıktan 82 (70+12) km sonra yakıt almışsın. Kesinlikle işe yarar bir bilgi edindik. Teşekkürler...
    Yalnız sürüş koşullarından bahsetmemişsin. Ondan da kabaca bahsetsen çok güzel olur ;)

    Yakıtın artmasıyla ilgili de havalar biraz soğumaya başladı. Acaba yakıt ondan artıyor olabilir mi? Motorun ısınma süresi uzuyor. Isınana kadar vites atmak için daha yüksek devirleri görüyor falan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rone1907

    Benim arabada da aynı sarsıntı sabah ilk çalıştırmadan sonra oluyor, sonra tekrarlamıyor

    Arkadaşlar bu sarsıntıyı bende de bir kaç kere çok hafif bir şekilde hissettim. Özellikle sabah ilk çalıştırdığımda manevra yapıyorken hissettim. Manevrayı bizim araçlarda gaza basmadan yapıyoruz biliyorsunuz. Şimdi bir kere bu araç 0.9 motor ve turbo açılana kadar atmosferik gibi davranıyor. Frenden ayağınızı çekince araç o kadar az bir gazla kalkmaya ve hareket etmeye çalışıyor ki biraz silkeliyor. 0,9 motor o kadar az gazla biraz güçsüz kalıyor. Hele de soğuk olursa. Zaten manuel bir araçta da hele motor soğuksa az gazla kalkmaya çalışın aynı şekilde belki daha şiddetli bir şekilde silkelemeyi hissedersiniz. Ben motoru çalıştırınca hareket etmeden önce mutlaka en az 30 sn bekliyorum. Eğer motor devri 1000 devirin üstündeyse onun altına inmesini bekliyorum. Buna dikkat ettikten sonra hiç yaşamadım. Bir de öyle sirkelerken hafif gaza basın eğer silkelemeyi kesiyorsa teorim doğrudur. :) Yine de çok rahatsız oluyorsanız bir servise sorabilirsiniz. Ama ben aracı yazın aldım. Yazın hiç yapmadı. Havalar soğuduktan sonra yaptı. Yani o da kalkışta hafif bir silkeleme şeklinde araba yürüdükten sonra öyle bir şey hissedilmedi. Sizin deneyimlerinizi detaylandırırsanız sevinirim. Belki yazılımla falan düzeltilebilecek bir şeydir ama bana normal geldi dediğim gibi bir ya da iki kez hissettim o da hafif idi. Onun içinde çok kafaya takmadım. Tekrar olursa burada hangi koşullarda olduğunu paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varan100 -- 29 Kasım 2016; 18:2:10 >




  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    Bence de
  • varan100 V kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bu silkeleme olayı için denemeler yaptım öğlen güneşli havada 2 dk ısınma ile kaldırdım çıt yok arabada. Gece 30 sn çok soğuk havada ilk kalkış titredi. Gece 3 dk ısıtma ile yine çok soğuk havada titreme sıfır. Yani bu su anlama geliyor bu araçlarda kalkış icin ısınma beklenecek. Bende motorun ufaklığına bağlıyorum. Turbo desteği gelmeden aracı yerinden kaldıracak kadar güçlü değil. İs yerindeki araç 1.8 motor turbosuz uçuyor turbo devreye girdi mi kontrol etmekte zorlaniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightmareII -- 29 Kasım 2016; 18:46:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Evet hocam bu silkeleme olayı için denemeler yaptım öğlen güneşli havada 2 dk ısınma ile kaldırdım çıt yok arabada. Gece 30 sn çok soğuk havada ilk kalkış titredi. Gece 3 dk ısıtma ile yine çok soğuk havada titreme sıfır. Yani bu su anlama geliyor bu araçlarda kalkış icin ısınma beklenecek. Bende motorun ufaklığına bağlıyorum. Turbo desteği gelmeden aracı yerinden kaldıracak kadar güçlü değil. İs yerindeki araç 1.8 motor turbosuz uçuyor turbo devreye girdi mi kontrol etmekte zorlaniyorum.

    Hocam paylaşım için teşekkürler.. Sizde benim söylediğime benzer deneyim yaşamışsınız. Yalnız bir iki hata olmuş galiba birincisi 32 dk ısınma yazmışsınız. Herhalde 2-3 dakika olacak demi :) Bir de motorun uzaklığına demişsiniz ufaklığına olacak demi. ;) Yanlışsam düzeltiniz




  • varan100 V kullanıcısına yanıt
    Telefonda otomatik yazım açık olduğu için saçmalıyor bazen dediğiniz gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varan100


    quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti

    Evet dediğiniz gibi bidonu aldım ve en yakın benzinciye doğru gittim ve benzincideki pompaci arkadaşların pis sırıtışları arasında bidonuma benzini.... Şaka şaka :))) buraya yazdıktan sonra 12km kadar daha yol gittikten sonra benzinimi aldım çok şükür.
    Varan kardeşim dediğin yazıyı daha önce okdudum ama benzinin son göstergesi sürekli yanıp sönmesi ve ne kadar km yol gidebileceği hakkında bi yazı göremedim. Varsa da kusura bakmayın artık yazmış bulundum ;)
    Demem o ki son gösterge yanıp sönmeye başlamasından itibaren toplam 20km yaptım ve bu adrenalin dolu dakikalara son verdim.
    Bu arada uzun yolda yaptığım yolculukta yakıt tüketimi bi hayli arttı. Bir depo benzinde aynı şartlarda (km hız yakıt firması vs.) 110km fark çıktı. :/

    Kardeşim çok iyi yapmışsın... Güzel bir deneyim paylaşımı oldu. Yani ilk yakıt ikaz ışığı yandıktan 82 (70+12) km sonra yakıt almışsın. Kesinlikle işe yarar bir bilgi edindik. Teşekkürler...
    Yalnız sürüş koşullarından bahsetmemişsin. Ondan da kabaca bahsetsen çok güzel olur ;)

    Yakıtın artmasıyla ilgili de havalar biraz soğumaya başladı. Acaba yakıt ondan artıyor olabilir mi? Motorun ısınma süresi uzuyor. Isınana kadar vites atmak için daha yüksek devirleri görüyor falan...

    Hocam tam olarak 82km deil. Şöyle ki ; ikaz ışığı yani benzin ikaz göstergesi yandıktan sonra 70km gittim ve sonrasında son diş sürekli olarak yanıp sönmeye başladı. Bu sürede 8km kadar gittim ve ondan sonra buraya yazıp durumu ilettim. Ondan sonra 12km kadar daha gittim. Yani toplamda 90km yol yaptım benzin ikaz ışığı yandıktan sonra ve benzin aldım . Asıl önemli olan ise son diş yanıp sönmeye başlamasından itibaren toplam 20km gittim. Daha fazla adrenaline gerek yok dedim ;)
    Yakıtın fazla gitmesi ile ilgili olarak ise; araçta iki kişi ve bagaj full şekilde sakin bi kullanımda 90-100 km/h hız ve aynı yakıt ile Antalya-ankara yolu (510km) tamamlandı. Yazın sadece buna ek olarak klima açıktı. Aradaki fark acaba kış olması ve araçta kış lastiklerinin takılı olmamasından kaynaklanıyor olabilir mi? Bilmiyorum aklıma sadece bu sebep geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Hocam Aralık ayında eski kasa da zam yiyecek diye söylenti var. Ondan biraz kafam karıştı.

    Bir sorum daha var. Senede yaklaşık 10 bin km yapıyorum. Benzinlisi de olabilir diye düşünmeye başladım. Benzinlinin performansı memnun ediyor mu?

    Hocam hemen sana kaba bir hesapla durumu açıklayaym. Senede 10bin km yapan biri isen;
    Dizel için : km başına 25 kuruş ise 2.500tl (mtv 998tl)
    Benzin için : km başına 35 kuruş ise 3.500tl (mtv 623tl)
    Yani benzin ile dizel arasında senede 625 tl fark olacak. Benzinli ile dizel arasında ki fiyat farkını (9.000 tl kadar )göz önünde bulundurduğumuz zaman benzinliyi seçmek bana göre daha mantıklı geliyor. Hani 4-5 bin fark olsa dizel olabilir ama bu kadar büyük fark olunca doğal olarak benzinli cazip gelio.
    Performans olarak da gayet memnunum rampa hızlanma vs. Konularında.

    Hocam yaptığınız hesap benim kendi hesabımla yaklaşık olarak aynı. Sadece MTV'yi dikkate almamıştım. Benim hesabımla aradaki farkı 14.3 yılda amorti ediyor ki ekonomik olarak anlamsız bir süre bu. Tek endişem performans konusundaydı. Sanırım o konuda genel olarak herhangi bir sıkıntı yok. Teşekkürler cevap için.




  • Yeni ÖTV zamları ile birlikte piyasada bulunan birçok aracın fiyatı değişen oranlarda arttı. Bu artışta en büyük etken yeni getirilen fiyat kriteri uygulaması oldu.

    Buna göre ÖTV matrahı 40.000 TL üzerinde olan araçlara ek vergi yükü getirildi. %3 ile %11 arasında değişen toplam vergi artışları kanunun yürürlüğe girmesi ile fiyat etiketlerine hemen yansıdı.

    Arabalar.com.tr sizler için ÖTV matrahı 40.000 TL altında bulunan ve yürürlükteki uygulama ile ÖTV zammından etkilenmeyen popüler modelleri derledi.

    Fiat Egea (1.3 dizel ve 1.4 benzinli versiyonları)
    Toyota Corolla (1.33 benzinli Life donanım paketli versiyonu)
    Volkswagen Polo (1.0 ve 1.2 benzinli motor versiyonları)
    Renault Symbol (1.2 benzinli versiyonları)
    Renault Clio (1.2 benzinli versiyonları)
    Ford Focus (1.6 baz donanım paketli versiyonu)
    Hyundai i20 (Tüm motor ve donanım versiyonları)
    Opel Astra (1.6 benzinli motor versiyonları)
    Dacia Sandero (Tüm motor ve donanım versiyonları)
    Dacia Duster (1.5 dizel 4x2 versiyonları)
    Citroen C-Elysee (Tüm motor ve donanım versiyonları)
    Hyundai Accent Blue (1.4 benzinli motor versiyonları)
    Peugeot 301 (Tüm motor ve donanım versiyonları)
    Opel COrsa (1.2 ve 1.4 benzinli motor versiyonları)
    Seat Leon (1.2 benzinli motor versiyonları)
    Ford Fiesta (Tüm motor ve donanım versiyonları)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses


    quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Hocam Aralık ayında eski kasa da zam yiyecek diye söylenti var. Ondan biraz kafam karıştı.

    Bir sorum daha var. Senede yaklaşık 10 bin km yapıyorum. Benzinlisi de olabilir diye düşünmeye başladım. Benzinlinin performansı memnun ediyor mu?

    Hocam hemen sana kaba bir hesapla durumu açıklayaym. Senede 10bin km yapan biri isen;
    Dizel için : km başına 25 kuruş ise 2.500tl (mtv 998tl)
    Benzin için : km başına 35 kuruş ise 3.500tl (mtv 623tl)
    Yani benzin ile dizel arasında senede 625 tl fark olacak. Benzinli ile dizel arasında ki fiyat farkını (9.000 tl kadar )göz önünde bulundurduğumuz zaman benzinliyi seçmek bana göre daha mantıklı geliyor. Hani 4-5 bin fark olsa dizel olabilir ama bu kadar büyük fark olunca doğal olarak benzinli cazip gelio.
    Performans olarak da gayet memnunum rampa hızlanma vs. Konularında.

    Hocam yaptığınız hesap benim kendi hesabımla yaklaşık olarak aynı. Sadece MTV'yi dikkate almamıştım. Benim hesabımla aradaki farkı 14.3 yılda amorti ediyor ki ekonomik olarak anlamsız bir süre bu. Tek endişem performans konusundaydı. Sanırım o konuda genel olarak herhangi bir sıkıntı yok. Teşekkürler cevap için.

    Son olarak da şunu ekleyebilirsiniz. Bakım konusunda ileriki yıllarda dizelin masrafının daha çok olacağını söyleyenler var. Bu konuda tam bir bilgi sahibi değilim ne kadar doğru ne kadar yanlış diye. Ama genel olarak böyle bir söylenti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Genelde yıllık 20000km geçmeyenlerin dizele hiç bulaşmaması söyleniyor
    Genelde Bakım ,vergi,ilk alımda fark ,arza durumundaki onarım farkı gibi durumlardan dolayı
    ( eğer yakıt tüketimi sizi çok zorlarsa garanti bittikten sonra lpg taktırabilirsiniz bu motorla tam uyumlu ve randımanlı olduğu söyleniyor..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 30 Kasım 2016; 11:40:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses


    quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Hocam Aralık ayında eski kasa da zam yiyecek diye söylenti var. Ondan biraz kafam karıştı.

    Bir sorum daha var. Senede yaklaşık 10 bin km yapıyorum. Benzinlisi de olabilir diye düşünmeye başladım. Benzinlinin performansı memnun ediyor mu?

    Hocam hemen sana kaba bir hesapla durumu açıklayaym. Senede 10bin km yapan biri isen;
    Dizel için : km başına 25 kuruş ise 2.500tl (mtv 998tl)
    Benzin için : km başına 35 kuruş ise 3.500tl (mtv 623tl)
    Yani benzin ile dizel arasında senede 625 tl fark olacak. Benzinli ile dizel arasında ki fiyat farkını (9.000 tl kadar )göz önünde bulundurduğumuz zaman benzinliyi seçmek bana göre daha mantıklı geliyor. Hani 4-5 bin fark olsa dizel olabilir ama bu kadar büyük fark olunca doğal olarak benzinli cazip gelio.
    Performans olarak da gayet memnunum rampa hızlanma vs. Konularında.

    Hocam yaptığınız hesap benim kendi hesabımla yaklaşık olarak aynı. Sadece MTV'yi dikkate almamıştım. Benim hesabımla aradaki farkı 14.3 yılda amorti ediyor ki ekonomik olarak anlamsız bir süre bu. Tek endişem performans konusundaydı. Sanırım o konuda genel olarak herhangi bir sıkıntı yok. Teşekkürler cevap için.

    Hesaba birde şu durumu katarsanız daha iyi bir inceleme olur + - yönünden değerlendirmek adına misal satmaya kalktığınızda dizelin değer kaybı benzinli aracaın değer kaybından daha az oluyor bu durum bile başlı başına dizeli seçme sebebi olduğunu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti


    quote:

    Orijinalden alıntı: varan100


    quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti

    Evet dediğiniz gibi bidonu aldım ve en yakın benzinciye doğru gittim ve benzincideki pompaci arkadaşların pis sırıtışları arasında bidonuma benzini.... Şaka şaka :))) buraya yazdıktan sonra 12km kadar daha yol gittikten sonra benzinimi aldım çok şükür.
    Varan kardeşim dediğin yazıyı daha önce okdudum ama benzinin son göstergesi sürekli yanıp sönmesi ve ne kadar km yol gidebileceği hakkında bi yazı göremedim. Varsa da kusura bakmayın artık yazmış bulundum ;)
    Demem o ki son gösterge yanıp sönmeye başlamasından itibaren toplam 20km yaptım ve bu adrenalin dolu dakikalara son verdim.
    Bu arada uzun yolda yaptığım yolculukta yakıt tüketimi bi hayli arttı. Bir depo benzinde aynı şartlarda (km hız yakıt firması vs.) 110km fark çıktı. :/

    Kardeşim çok iyi yapmışsın... Güzel bir deneyim paylaşımı oldu. Yani ilk yakıt ikaz ışığı yandıktan 82 (70+12) km sonra yakıt almışsın. Kesinlikle işe yarar bir bilgi edindik. Teşekkürler...
    Yalnız sürüş koşullarından bahsetmemişsin. Ondan da kabaca bahsetsen çok güzel olur ;)

    Yakıtın artmasıyla ilgili de havalar biraz soğumaya başladı. Acaba yakıt ondan artıyor olabilir mi? Motorun ısınma süresi uzuyor. Isınana kadar vites atmak için daha yüksek devirleri görüyor falan...

    Hocam tam olarak 82km deil. Şöyle ki ; ikaz ışığı yani benzin ikaz göstergesi yandıktan sonra 70km gittim ve sonrasında son diş sürekli olarak yanıp sönmeye başladı. Bu sürede 8km kadar gittim ve ondan sonra buraya yazıp durumu ilettim. Ondan sonra 12km kadar daha gittim. Yani toplamda 90km yol yaptım benzin ikaz ışığı yandıktan sonra ve benzin aldım . Asıl önemli olan ise son diş yanıp sönmeye başlamasından itibaren toplam 20km gittim. Daha fazla adrenaline gerek yok dedim ;)
    Yakıtın fazla gitmesi ile ilgili olarak ise; araçta iki kişi ve bagaj full şekilde sakin bi kullanımda 90-100 km/h hız ve aynı yakıt ile Antalya-ankara yolu (510km) tamamlandı. Yazın sadece buna ek olarak klima açıktı. Aradaki fark acaba kış olması ve araçta kış lastiklerinin takılı olmamasından kaynaklanıyor olabilir mi? Bilmiyorum aklıma sadece bu sebep geldi.

    Kışlık Lastik Performans Yakıt Problemi!!!!
    https://forum.donanimhaber.com/m_44449684/tm.htm

    Hocam şu başlığı incele güzel deneyimler var. Ama herkes soğuk ve kış lastiğinin yakıt tüketimini arttırdığı konusunda hem fikir. Mesela ben arkadaşlara kolaylık olsun diye bir kaç tanesini aşağı yapıştıracam... Benim önceki aracımdan kendi deneyimim de soğuk+kış lastiğinin yakıtı yüzde 15 civarında arttırdığı yönünde. Bu linkte o kadar arttırmayacağını söyleyenler de var. Değerlendirme sizin. Herkes deneyimini yazarsa kafamızda daha doğru bir bilgi zamanla oluşur.


    "Arkadaslar bır hafta once ultra grıp 7+ lastık aldım 4 adet memlekete gıtcegım ıcın ereknden taktırdım ne olur ne olmaz dıye karısık yakıtım 0.24 kurustan 0.328 kr a cıktı şehir arası yakıtım km de 0.20 den 0.25 ye cıktı bu normalmı
    2. si ise aracın arkasına sankı kamyon bagladılar da gitmiyor arabada dunlop sport lastıkler vardı gaza basınca aldıgım tepkıyı su anda alamadıgımı hıssedemıyorum lastık bukadar etkılermı?"- hard_hacker (yarbay)

    "Zamanında Ford Fusion aracımıza kış lastikler almıştık.Bu lastikler özelliklede sıcak havalarada gerçekten kamyon bağlamış gibi oluyorudu.Elimde sayısal bir veri yok fakat Ankara-İstanbul arasını 1 depo çok rahat giderdik 1-2 diş benzin kalırdı fakat kış lastikleriyle Ankara'ya varmadan benzin almak zorunda kalmıştık.Kısacası yakıt tüketimini ve çekişi etkiler ama ne kadar etkiledğinden emin değilim"- Makina Soğuk (uzaklaştırılmış ama deneyim sonuçta:D)

    "Aracımı geçen Temmuzda aldığımda üzerinde Lassa Snoways 2 ler vardı. Temmuz sıcağında 25 gün boyunca kış lastiği kullanmak zorunda kaldım.

    Sonunda dayanamayıp Pirelli Cinturato P6 alıp taktırdım. Yakıt % 10-15 civarı azaldı. Yol sesi yarı yarıya azaldı.

    Gelelim performansa, Cat tarzı kışlık botla koşmakla Adidas koşu ayakkabısı ile koşmak arasındaki fark oranında performans artışı oluyor. Üstündeki lastiklerden dolayı yeni aldığım arabadan soğumuştum."- e125527(yüzbaşı)




  • Gerçi klimanın da %10-20 yakıtı arttırdığı söylenir. Belkide sadece soğuk havadır. Yakıtınızı arrtıran. Bilemedim valla daha iyi açıklaması olan var mı?
  • Bakım temmuzda olacak. O zaman bütün bu soruların cevabını alırım diye düşünüyorum. Kışın pek araba kullanmam zorunlu olmadıkça .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadece hanım eller


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses


    quote:

    Orijinalden alıntı: ericponti


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Hocam Aralık ayında eski kasa da zam yiyecek diye söylenti var. Ondan biraz kafam karıştı.

    Bir sorum daha var. Senede yaklaşık 10 bin km yapıyorum. Benzinlisi de olabilir diye düşünmeye başladım. Benzinlinin performansı memnun ediyor mu?

    Hocam hemen sana kaba bir hesapla durumu açıklayaym. Senede 10bin km yapan biri isen;
    Dizel için : km başına 25 kuruş ise 2.500tl (mtv 998tl)
    Benzin için : km başına 35 kuruş ise 3.500tl (mtv 623tl)
    Yani benzin ile dizel arasında senede 625 tl fark olacak. Benzinli ile dizel arasında ki fiyat farkını (9.000 tl kadar )göz önünde bulundurduğumuz zaman benzinliyi seçmek bana göre daha mantıklı geliyor. Hani 4-5 bin fark olsa dizel olabilir ama bu kadar büyük fark olunca doğal olarak benzinli cazip gelio.
    Performans olarak da gayet memnunum rampa hızlanma vs. Konularında.

    Hocam yaptığınız hesap benim kendi hesabımla yaklaşık olarak aynı. Sadece MTV'yi dikkate almamıştım. Benim hesabımla aradaki farkı 14.3 yılda amorti ediyor ki ekonomik olarak anlamsız bir süre bu. Tek endişem performans konusundaydı. Sanırım o konuda genel olarak herhangi bir sıkıntı yok. Teşekkürler cevap için.

    Hesaba birde şu durumu katarsanız daha iyi bir inceleme olur + - yönünden değerlendirmek adına misal satmaya kalktığınızda dizelin değer kaybı benzinli aracaın değer kaybından daha az oluyor bu durum bile başlı başına dizeli seçme sebebi olduğunu düşünüyorum

    Hocam o dediginiz satış konusunu önümüzdeki yılda nisan mayıs aylarında daha da netleşir. Mesela temmuz ayında alınan benzinli otomatik 45bin tl dizel ise 54bin tl idi. 2. El satışlarda bakalım dediğin gibi bir fark olacak mı ? Herşeyi zaman gösterecek ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Yeşil antifriz alın. Büyük marketlerde ve akaryakıt istasyonlarında bulunur. Mavi olmamasına dikkat edin yeşil ile mavi karışınca sıkıntı yapar. Buna dikkat edin hayır garanti ile hiçbir bağlantısı yok. yeterki siz max yazan yeri geçirmeyin yoksa hararet yönünden motoru zorlarsınız. Şunu da söyleyeyim benim araçtaki seviye sizin araçtaki seviyeden daha aşağıda :)1.5 aylık araç :)

    Hocam tekrardan konuyu açıyorum ;) carefora gittim ve şu antifrizi gördüm.
    Üzerinde radyatör antifrizi die yazıyor. Ve rengi yeşil yanlış yapmamak için soruyorum bunu mu alsam acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aralık ayı fiyat listesini bayilerden soran varmı belki yeni dacialar da gelmiş olabilir
  • Yeni kasa sanderolar hakkında bir gelişme varmı acaba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ericponti E kullanıcısına yanıt
    Hocam içindeki sıvı yeşilse sorun yoktur. Yeşiller inorganik antifriz kırmızılar organik. İkisi birbiri ile karışmamalı. İsterseniz araca kırmızı da koyabilirsiniz ama o zaman araç içindeki yeşilin tamamnını boşaltmanız gerekir.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.