Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
28
Favori
170.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba.1buçuk aylık 0.9 EasyR kullanıcısıyım.Genel olarak araçtan memnunum.Önceki aracım 2012 model Ford Fiesta idi.Sanderonun yüksek oluşu ve bagajının,iç hacminin geniş olması tercih sebebim oldu.Yol bilgisayarımı açtırdım.Tüketim olarak Şehir içi,şehir dışı karışık,klima yarı açık 5 litre.Hatta şehir içinde daha az yakıyor.Şehir dışında malum biraz yükleniyoruz pedala.EasyR şanzumanda bir detay veriyim.Kırmızı ışıkta durduğunuzda ayağınız frendeyken araç kendini boşa alıyor.Yani vitesi N konumuna getirmek zorunda değilsiniz.2. detay,araç hareket halinde iken boşa alınabiliyor,tekrar D konumuna getirip sürüşe devam edebiliyorsunuz.Fakat ne kadar sağlıklı onu bilmiyorum.
  • Selam..easy r dan memnun olmanıza sevindim..bende dusunuyorum ama otomatik vitesi ilk kez kullanacak oluşu biraz endiselendirmisti beni . Boşa alıp tekrar vitese takma konusu sıkıntı olabilir..benim bi arkadaşım da Opel corsa otomatik vardı.rampa aşağı boşa atiyodu..3_5 ay sonra arıza yaptı araç..yanı hareket halindeyken bi ihtimal sakıncalı olabilir..hayırlı uğurlu olsun ..güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagulcan

    Herkese Merhaba.1buçuk aylık 0.9 EasyR kullanıcısıyım.Genel olarak araçtan memnunum.Önceki aracım 2012 model Ford Fiesta idi.Sanderonun yüksek oluşu ve bagajının,iç hacminin geniş olması tercih sebebim oldu.Yol bilgisayarımı açtırdım.Tüketim olarak Şehir içi,şehir dışı karışık,klima yarı açık 5 litre.Hatta şehir içinde daha az yakıyor.Şehir dışında malum biraz yükleniyoruz pedala.EasyR şanzumanda bir detay veriyim.Kırmızı ışıkta durduğunuzda ayağınız frendeyken araç kendini boşa alıyor.Yani vitesi N konumuna getirmek zorunda değilsiniz.2. detay,araç hareket halinde iken boşa alınabiliyor,tekrar D konumuna getirip sürüşe devam edebiliyorsunuz.Fakat ne kadar sağlıklı onu bilmiyorum.

    Öncelikle otomatik vites araçlarda boşa almak ileride sıkıntılara yol açabilir. Boşa alma olayı manüelde olur. Bu arada bende 1.5 aydır easyR kullanıyorum fakat o dediginiz yakıt tüketiminin yanından bile geçmiş değilim. En son uzun yolda 470km ye 161tl odedim. Yani yaklaşık 7.5-8 litreye tekabül ediyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagulcan

    Herkese Merhaba.1buçuk aylık 0.9 EasyR kullanıcısıyım.Genel olarak araçtan memnunum.Önceki aracım 2012 model Ford Fiesta idi.Sanderonun yüksek oluşu ve bagajının,iç hacminin geniş olması tercih sebebim oldu.Yol bilgisayarımı açtırdım.Tüketim olarak Şehir içi,şehir dışı karışık,klima yarı açık 5 litre.Hatta şehir içinde daha az yakıyor.Şehir dışında malum biraz yükleniyoruz pedala.EasyR şanzumanda bir detay veriyim.Kırmızı ışıkta durduğunuzda ayağınız frendeyken araç kendini boşa alıyor.Yani vitesi N konumuna getirmek zorunda değilsiniz.2. detay,araç hareket halinde iken boşa alınabiliyor,tekrar D konumuna getirip sürüşe devam edebiliyorsunuz.Fakat ne kadar sağlıklı onu bilmiyorum.

    yol bilgisayarımı açtırdım derken? nasıl bir işlem yaptırdınız




  • shinnig kullanıcısına yanıt
    Normalde yol bilgisayarı kapalı olarak geliyor bu araçlar.Aracı satın aldığınız bayinin servis kısmında bilgisayara bağlayıp bu özelliği aktif hale getiriyorlar.Fakat her servis yapmıyor bunu.Benim aracı aldığım bayinin müdürü tanıdık olduğu için yol bilgisayarını açtırmada sorun yaşamadım.
  • ericponti E kullanıcısına yanıt
    Tamamen kullanımla alakalı olduğunu düşünüyorum.Çok yumuşak kullanırım arabamı maksimumum ekonomi elde etmek için.Zaten herhalde 5 litreninde altında düşmez tahminim.Belki rodaj bitince az daha düşebilir.Eğer yakıt tüketiminden memnun kalmazsanız lpg düşünebilirsiniz.Araçlar lpg ye gayet uyum sağlıyor ve normal atmosferik motorlardan daha az yakıt sarfediyor.Forumlarda bu konu hakkında bir hayli araştırma yaptım km'de 10 kuruş yakıyor diyen bile var ama ne kadar doğrudur orası tartışılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    fiyatta hatanız var söylediğiniz fiyat oyak kampanyası fiyatı eğer oyak üyesi değilseniz faydalanamıyorsunuz. şuan manuel Sandero Stepway 0.9 tce 44.650 tl fiyatı var otomatik Sandero Stepway 0.9 tce Easy-r fiyatı ise 47.850 tl hatırladığım kadarıyla bu fiyata stepne+Medinav eklenince tam 50.000 tl oluyor.

    daha önce yarı otomatik kullandınız mı bilmiyorum ama bu şanzımanın çok konforsuz olduğunu biliyorum buna göre karar verin.aracın kullanışlılığı hakkında merak ettiniz birşey varsa sorabilirsiniz.

    eger clio 4 şanzımanı gibi ise tadından yenmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    Frenden ayağınızı çekince yavaş ilerleme var deniyordu yarı otomatik vitesler için bu durum iyi olabilir (geriye kaçırmayı önler herhalde )

    clio 4 - frenden ayagını çektiğinde araç toparlayıp yürümeye başlıyor
    yol düz veya hafif eğimli olsa bile yapıyor bunu
    yokuş aşağıda hızı sabit tutmaya çalısıyor kolay kolay hızlanmıyor araç
    muht. spetway de de öyledir. sonuçta şanz. sanırım aynı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    Frenden ayağınızı çekince yavaş ilerleme var deniyordu yarı otomatik vitesler için bu durum iyi olabilir (geriye kaçırmayı önler herhalde )

    clio 4 - frenden ayagını çektiğinde araç toparlayıp yürümeye başlıyor
    yol düz veya hafif eğimli olsa bile yapıyor bunu
    yokuş aşağıda hızı sabit tutmaya çalısıyor kolay kolay hızlanmıyor araç
    muht. spetway de de öyledir. sonuçta şanz. sanırım aynı?


    Bahsettiğin şanzıman olayı stepway de aynı. Hafif yokuş yukarı olan yerde araba geri kaçırmaz ileri doğru atılıyor. Yokuş aşağı da hızlanma gibi söz konusu değil gayet randımanlı. Otomatik şanzıman da bana göre gayet başarılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün Dizel otomatiğini aldım. Türkiye'de sadece 2-3 tane kaldığından farklı şehirden almak durumunda kaldım 330 km yol yaptım. Daha çok yeni olmasına rağmen deneyimlerimi paylaşmak isterim. Bir kere beklediğimden çok daha az yorucu. Otomatik geçişleri hissediliyor fakat bence sıkıntı değil. Klima ile ilgili yorumları okuyunca üzülmüştüm ama bir ara klimayı kapatmak zorunda kalacak kadar üşüdüm. :)) bu da beni rahatlattı. Dizel olmasının verdiği tork kuvveti var tabi. Yol bilgisayarını açar mısınız dediğimde bunlarda hiç yok açma şansımız yok dediler. Ne kadar inandım tartışılır tabi. İçeriye ses alma minimum seviyede gerçekten. Dizel otomatikler 6 vites olduğu için şehirlerarası yolda ekonomik. Bir de start-stop ve eko mod var. Eko mod yani şehir içi modu açtığınızda %10 kadar yakıt tasarrufu yapar dedi görevli fakat henüz test etmedim. yüksek ve hafif olduğundan yol tutuşu çok iyi değil ama alırken bu bilinerek alınırsa sıkıntı olmaz. Yakıta gelince 330 km'de yolun büyük bir kısmında klima açık ve tasarruf etmeye çalışmadan 75 tl yaktı. 22Kr yapıyor. Yeni bir araba ve tasarrufsuz kullanım için çok iyi bence daha da düşürebileceğime eminim :))
    Şimdilik bu kadar özetle Ben çok memnun kaldım 56000 TL'ye dizel otomatik araba alınca beklenti de ona göre olunca beklentimden fazlasını aldım gerçekten. Tavsiye de ederim. Merak ettikleriniz olursa cevaplamaya çalışırım.




  • moyss M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun daha ayrıntılı inceleme yazınızı bekliyoruz :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı forumlar bende şuan 2013 dizel manuel stepway var aracımdan memnunum ve kim ne derse desin araba kötü bir araba değil tabiki fiyatı eder mi etmez tartışılır ama hangi marka şuan Türkiye de ederinde ki? Bu arabanın easyrın avrupa dolu model fiyatı 13200 € bende şuan bu modele bayağı bi heveslendim eşim artık ehliyet almak istiyor malum artık otomatik ehliyet alınabiliyor bende açıkçası hem ev hem çocuk işlerini hanıma yıkmak için bu olaya sıcak bakıyorum açıkcası:) benim için en önemlisi yakıt değerleri forumu takip ediyorum herkese kazasız belasız sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 depo yakıt ile elde edilen yakıt değerleri fotoğraflardadır.Fotoğraflar kendi çekimim.Şehir içi şehir dışı,klima açık kapalı,araçta 4 kişi ve hafif bagaj olmak üzere tamamen karma bir kulanımda elde elde edilen verilerdir.Araç hakkında her türlü sorunuza yardımcı olabilirim.
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-Rortalama hız
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R1depo ile yapılan km
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-Rtüketilen yakıt (litre)
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-Rortalama tüketim
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-Raracın toplam km'si




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagulcan

    Herkese Merhaba.1buçuk aylık 0.9 EasyR kullanıcısıyım.Genel olarak araçtan memnunum.Önceki aracım 2012 model Ford Fiesta idi.Sanderonun yüksek oluşu ve bagajının,iç hacminin geniş olması tercih sebebim oldu.Yol bilgisayarımı açtırdım.Tüketim olarak Şehir içi,şehir dışı karışık,klima yarı açık 5 litre.Hatta şehir içinde daha az yakıyor.Şehir dışında malum biraz yükleniyoruz pedala.EasyR şanzumanda bir detay veriyim.Kırmızı ışıkta durduğunuzda ayağınız frendeyken araç kendini boşa alıyor.Yani vitesi N konumuna getirmek zorunda değilsiniz.2. detay,araç hareket halinde iken boşa alınabiliyor,tekrar D konumuna getirip sürüşe devam edebiliyorsunuz.Fakat ne kadar sağlıklı onu bilmiyorum.

    Tolga bey bende bu aracı düşünüyorum otomatik vites olması ve sıfır faiz kampanya ile alınabilecek sıfır km araç bütçeye uygun bu var. Virajlarda yol tutuşu nasıldır? Birde dizel otomatik hakkında ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Araç yerden yüksek olduğu için ve yumuşak süspansiyonlu olduğu için virajlarda biraz yana doğru yatma oluyor fakat devrilme hissi vermiyor.Zaten araçta ESP (elektronik denge programı) mevcut.Dizel motoruna söylenecek söz yok.Aynı motoru Renault,Nissan ve Mercedes kullanmakta fakat dizel otomatik ile benzinli otomatik versiyonları arasındaki fiyat farkı çok fazla.Eğer işinizi görecekse veya yılda 10bin km den az yol yapıyorsanız benzinlisini tavsiye ederim.İleriki zamanlarda yakıtından memnun kalmazsanız LPG ye dönüştürebilirsiniz.O zaman dizel motordan daha az yakıt gideriniz olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli ile dizel arasındaki bugünkü şartlarla ortalama 100km de 9 tl fark altındadır bu hesaba göre 20000 km altında kullanım için benzinli alınabilir 3yıl sonra ( garanti bitimi) istenirse lpg ye çevrilebilir daha fazla kullanım içinde dizel olmalı....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgagulcan T kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Şehir dışı Max kaç km hız gördünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Henüz rodaj sürecinde olduğu için pek sıkıştırmadım ama sadece 1 kereliğine deneme amaçlı izmir çevreyolunda gazı kökledim 170km de bıraktım daha zorlamadım.Rodaj bitince Motoru açmak için tekrar son hızı denicem.
  • tolgagulcan T kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler cevabınız için. 28 peşin 15 ay sıfır faizli 47 bin fiyat aldım yol bilgisayar açarız dedi. Sormak istediğim fiyat iyi mi? Ve ek olarak bayi den Stepne ve park sensörü vb ne isteyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Ben aracı alalı yaklaşık 2 ay oldu.Ben aldığımda 44800 tl idi nakit.Krediyi Renault finansmandan kullanırsanız aracın fiyatı 2bin tl artıyor.Fakat krediyi başka bir bankadan çekip Renault'a parayı peşin getirirseniz aracın fiyatı 2bin tl iniyor.yani olması gereken fiyat peşin:44800-kredili:46800-başka bankadan kredi:44800.Stepne dahil bu fiyata.Park sensörünü hediye isteyebilirsiniz.stepneyi hediye vermezler.Bu arada eski bir Renault çalışanıyım İzmir civarındaysanız yardımcı olabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.