Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
28
Favori
169.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Easy-R aldım bir hafta oldu alalı araç ilen küçük sıkıntılar var bunlar maliyeti düşürmek adı altında saçma olarak yapılmış kısıtlamalar bence ve bunları alırken söylemiyorlar ve sende bunları görmüyorsun... bunlar başlıca:
    1- arka kapılarda hoparlör yerleri var ama hoparlör yok.
    2- iç cam üstü tutamaçları yok sadece yan yolcuda var.
    3- kapı eşikleri yan taban döşemesi içi boş ve çok çabuk sürede deforma olacak şekilde.
    4- arka bagaj kapısına bağlı bagaj kapağının ipi normalde plastik bir aparat ilen tutturulur ama bunda resmen bağlamışlar ipi yaaa...
    bu şekil daha kim bilir nice saçma sapan tasarruf yapmışlardır kim bilir.
  • moyss M kullanıcısına yanıt
    Rampada geri kacirma durumu nasil. Yokus kalkis destek sistemi calismasi nasil. Birde yogun trafikte frenden cek tekrar frenle seklinde mi yoksa ayagini her frenden cekiste gaza basmak zorunda kaliyor musun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    Yokuş kalkış şu şekilde,yokuştayken ayağınızı frenden kaldırdığınızda araç 3 saniye geriye kaçmıyor.Gaza bastığınız zaman hareketleniyor.Yoğun trafikte ise ayağınızı frenden kaldırdığınzda gaza basmanıza gerek yok.Araç kendiliğinden kalkış yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgagulcan T kullanıcısına yanıt
    Tolga hocam izmirde oturuyorum yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca üstte uğur bayram isimli üyenin paylaştığı yazı hakkında düşünceniz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Facebook ta bir grup oluşturdum bizim araçlar ile ilgili paylaşımları,bilgi alış verişini ve yardımlaşmayı daha kolay ve hızlı yapabilmek adına.O grupta sorunlarımızı,çözümlerimizi paylaşabiliriz.İleriki zamanlarda farklı illerde sponsorlar bulunup araçlar ile etkinlikler düzenlenebilir.Sayfanın adı Sandero Stepway Ambiance EasyR Bilgi Paylaşım sayfası.Herkesi beklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Uğur bayram dediği gibi maliyeti düşürmek için bazı aksesuarlardan kısmışlar.Zaten kısmasalardı yani araçta arka hoparlör,kaliteli döşeme,tutamaç vs gibi aksesuarlar olsaydı fiyat bu olmazdı.Dacia kullanıcılarını cezbeden aracın donanımı değil aracın uzun ömrü ve her koşula uyum ağlamasıdır.Motor şanzıman ve yürürü uzun ömürlü olmasıdır.Donanım ve malzeme kalitesi isteyen Wolksvagen alabilir.Yani sıfır kilometre bir aracı 40-45 bin tl gibi bir fiyata alıpta orası dandik burası kalitesiz demek çok saçma.Araç belli fiyatı belli.Ne kadar ekmek o kadar köfte.Wolksvagen de bu fiyatta araç üretse inanın Dacia dan daha kalitesiz bir sonuç çıkartırlar.Şahsen ben araçtan memnunum.Önceki aracıma göre geniş,yerden yüksek,otomatik vites,ekonomik ve en önemlisi sıfır kilometre.Uzun lafın kısası bu konu görecelidir.Kullanıcının beklentilerine göre değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Mail adresimi size özelden mesaj attım.Mail adresime tel numaranızı yazarsanız izmirde size her konuda destek olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 1 haftalık sandero kullanıcısı olarak size katılıyorum. Arabanın donanımında güvenlik dışında zorunlu olmayan hiçbirşeyi eklememişler. Fiyatı da ona göre. Ben kesinlikle çok memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tolga hocam ya bi yanlışın olmasın . 50litre ile sen 970 km yol mu yaptın ?
    Arkadaş bi tek benim araçta mi var bu. Gecen gün dacia dan aradılar ve sıkıntılarımi dile getirdim (klima; direksiyon titremesi, aracın normal yoksa sağa çekmesi ve yakıt tüketimi) Bayramdan sonra servise randevu verdiler götürüp baktiracam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ericponti E kullanıcısına yanıt
    ericponti valla fotoğraflarda gördüğün gibi.Işık yanar yanmaz yakıt almaya girdim.Depodaki benzini sonuna kadar kullansam 1000 km yi geçerdi sanırım.Birde normal kullanım bu.Eko modu falan açmadan.Ekonomik kullansam %10 daha fazla yol yapardım.Bu arada depolar 50 litre fakat fullediğinizde 55 litre alıyor.Depo hortumu 5 litre yakıt alıyor.Benim bu veriler 50,7 litre yakıt ile yapıldı fotoğraftaki yol bilgisayarında görüldüğü gibi.970 km güzergah şu şekilde İzmir-Kuşadası gidiş dönüş,İzmir-Ayvalık gidiş dönüş.Geri kalan km şehir içi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagulcan

    ericponti valla fotoğraflarda gördüğün gibi.Işık yanar yanmaz yakıt almaya girdim.Depodaki benzini sonuna kadar kullansam 1000 km yi geçerdi sanırım.Birde normal kullanım bu.Eko modu falan açmadan.Ekonomik kullansam %10 daha fazla yol yapardım.Bu arada depolar 50 litre fakat fullediğinizde 55 litre alıyor.Depo hortumu 5 litre yakıt alıyor.Benim bu veriler 50,7 litre yakıt ile yapıldı fotoğraftaki yol bilgisayarında görüldüğü gibi.970 km güzergah şu şekilde İzmir-Kuşadası gidiş dönüş,İzmir-Ayvalık gidiş dönüş.Geri kalan km şehir içi.

    Valla sevindim bu şekilde yakıt tüketmesine. Bende haftaya Ankara dan izmire ordan da geze geze Antalya ya gececem. Sakin kullanırım bu sefer (110km hızı geçmeden ) bakalım ne kadar olacak yakıt tüketimi. Kullanımda önereceğin başka tüyolar varsa paylaş hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar kolay gelsin. Ben easy-r stepway almayı düşünüyorum. Fakat dizel ile benzinli arasında kararsızım. Yılda 10.000 km yi geçmem. Fakat benzinli aracın 0.9 motor oluşu kafamı karıştırıyor. Acaba yokuşlarda araç nasıl. 0.9 motor bu aracı kaldırır mı? Kullanan arkadaslardan benzinli 0.9 motor stepwayın performansı hakkında bilgi edinmek istiyorum. teşekkür ederim.
  • skaradeniz S kullanıcısına yanıt
    Sanırım benzinli 0.9 EasyR konusunda en tecrübeli benim :) Test aracı varsa denemenizi tavsiye ederim.Burdaki yazılanlar ne kadar refrans olur size bilemem ama ben kendi yorumumu yapayım.Araç normal 0.9 motorlardan değil.TURBOLU 0.9 motor.2012 senesinde Renault bu motoru ilk ürettiği sıralarda bir video izlemiştim.Formula 1 teknolojisi kullanarak düşük hacimli yüksek perfomanslı uzun ömürlü bu motoru ürettiklerini anlatıyorlardı.800.000 Km bu motoru test ettiklerini söylüyorlardı.Türkiye'de bu motor Clio ve Captur üzerinde satışa sunuldu.Bizim insanımızın önyargılarından dolayı küçük hacimli olduğu düşüncesi ile bu motoru tercih etmedi.Oysaki bu motor 1.6 normal atmosferik motorlu benzinli bir aracın performansında.Babam,komşularım araca hayret ederek biniyorlar.Test aracını kullanmanız size en iyi referans olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ericponti E kullanıcısına yanıt
    Tavsiyem yol bilgisayarını açtırmanız :) çünkü anlık yakıt tüketimi ekranında ayağınız gaza ne kadar dokunuyor ne kadar gaz veriyorsunuz çok net anlayabiliyorsunuz.Birde lastik havalarına dikkat edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagulcan

    Tavsiyem yol bilgisayarını açtırmanız :) çünkü anlık yakıt tüketimi ekranında ayağınız gaza ne kadar dokunuyor ne kadar gaz veriyorsunuz çok net anlayabiliyorsunuz.Birde lastik havalarına dikkat edin.

    Yol bilgisayarı açma konusunda sıkıntıları var galiba. Bu arada lastik basınçları kaç olacak??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ericponti E kullanıcısına yanıt
    Ön 32 arka 31 olmalıydı tam emin değilim.Sürücü kapısını iç tarafında yazıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkeze iyi formlar. Konuyu baştan sona okudum.
    2008 polo mdan gayet memlunum ama artık istanbul için otomatik düşünüyorum. Bu arada arabam 200.000 km de arka camlar manuel :(

    Cam açma değilde benim aklımı korna çeliyo. Korna hala direksyonun yabında sinyal konulunun üstündemi.

    Bide güncel dizel ve benzinli yakıt tüketim değerlerini yazabilirmisiniz.
    Ben polo ile
    km de 0.25 kr
    150 tl ile 800 km
    100 Km de 5 L
    Tüketim değerlerine sahibim. Dizelden devam mı etmeliyim yoksa benzinli ile bu değerlere yaklaşabilirmiyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erreguay -- 31 Ağustos 2016; 21:46:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erreguay kullanıcısına yanıt
    stepwayte, ön cam açma tuşları kapı kollarında değil konsolda, ayrıca arka camlar manuel. Ve korna direksiyonun sinyal kolu üzerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erreguay kullanıcısına yanıt
    Öncelikle dizel arabaya alıştıktan sonra büyük motorlu olmadığı sürece benzinli araca alışmak sizin için zor olabilir. Stepway dizel otomatik var bende tam 2 hafta oldu alalı yakıt test etmek için sık sık doldurdum o yüzden 1 depo ile şu kadar gidiyorum demek yanlış olur fakat detaylı yaktıklarımı söyleyeyim

    İlk 690 km 170 tl (araba yeni olduğundan alışma süreci biraz fazla yaktırdım)

    Sonraki 330 km şehiriçi 65 tl
    Sonraki ş.içi+ş.arası karışık 670 km 155 tl
    Yakıt değerleri bunlar. Aracın da içi ferah kullanımı keyifli bir araç bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moyss -- 1 Eylül 2016; 23:09:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.9 otm test ettim vites tam bir felaket daha önce tam otm veya cvt kullanan biri için çok konforsuz gelir açık ve net almayı düşünenler denemeden almasın hayal kırıklığı yaşamasın sorunsuz olacağından şüphem yok yakıt tüketimi de manuel gibi ancak konfor 0 .. Vites geçişlerini fazlaca hissettiriyor özellikle 1 den 2 ye geçiş daha fazla sarsıntılı ama manuel modu beklediğimden iyi ve ilk kalkışta ayağınızı çeker çekmez biraz ileri atılması güzel noktalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.