Şimdi Ara

2017 AUDI A5 Sportback Geldi (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
736
Cevap
15
Favori
82.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet Doğuştaki araçla donanım olarak sanırım birebir aynı. Jantlar görseldekinden farklı.



    Aldığım fiyatı duyan herkes farklı yorum yaptığı için size teşekkür ederim yeniden. Dediğiniz gibi sanal kokpit de olsa iyi olurdu ama bu kez ortaya çıkan fiyat düşük donanımlı dizel quattroya olan meyilimi arttırdığı için vazgeçtim. Siz de aynı durumu çok kez yaşamışsınızdır, o arabayı alacağıma onbin tl fazla verip şunu alırım diye diye kısır döngüye girip araba almaktan vazgeçersiniz. Bu psikolojiye girmemek için sanal kokpitten vazgeçtim.



    Son olarak araçta dinamik led var mı yok mu çözemedim. Prestij pakette led paket var ama matriks değil. Alacağım araçta hangi farlar led nasıl bir ışık sistemi var, stoplar mı kayan led yoksa flaşörler mi bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • plastix P kullanıcısına yanıt
    Dogusun getirdigi alt limitteki ilk parti araclar 220-225, Prestij paketli araçlar ise yine ilk geldiginde arti donanimina gore 235-245 bandında satıldı. Şimdi prestij 265 civarı satılıyor, yaklasik 20 25 binlik bir atis var, o zamanki kura ve simdiye bakarsak artış aslında doğal. Bu yüzden can sıkmaya gerek yok, fiyat gayet normal ve aracınız cok güzel. Ama dediğim gibi artı virtual kokpitde olsa harika olurdu, virtual kokpit bence araca çok başka bir hava katıyor.

    Maalesef far sistemi hakkında benimde bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • plastix P kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun aracınız hem size cevap vermiş olayım bende bildiğim derecede far olayını açıklığa kavuşturayım merak edenler için.

    Audi a5 için 3 seçenek var far olarak xenon, led ve matrix led





    1 xenon far: önler xenon arkalarda ise led stoplar var(Xenonlu a4lerde arka stoplar ampül oluyor.) yani arka stoplar görüntü olarak üç seçenektede aynı ancak xenonlu araçlarda kayan sinyaller yok.

    2 led far: ön taraf led far var, arka taraf dediğim gibi görüntü olarak aynı ancak Arkada sinyaller kayarak yanıyo(dörtlü yakıncada kayıyor arka).

    3 matrix led: ön tarafta gelişmiş led farlar var. Otomatik uzun far asistanı ve artık işi şova döken bilmediğim özelliklere sahip, aydınlatmasıda normal lede göre daha iyidir muhakkak. Arkanın görüntü hala aynı😁hem önde hem arkada kayan sinyaller ve dörtlüler var.



    Pek Matrix ledli a5 getirdiklerini sanmıyorum tr'ye.

    Standartta xenon var Prestige paketle beraber led farlarda geliyodu ben aldığım zamanlar şuan nasıl bilmiyorum ama değiştiğini sanmıyorum.



    Sizin araç için konuşursak aracınız prestige paketse önler led arkalar kayan sinyalli





    Ayrıca şuan elimde başka stop taktığım için kayan sinyalli stoplar var satmayı düşünüyorum ilgilenenler mesaj atabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • temürrmelik T kullanıcısına yanıt
    Doğru ancak Virtual Cocpict de ekleyince araç 280 bın sevıylerınin üzerine çıkıyor ve o fiyatta bmw 5.20i g30 gibi bir rakip var. Yada mercedes e180 alınabiliyor.
  • Luca.Brasi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Yeni A5 far sistemi ile ilgili çok açıklayıcı olmuş. İlk gittiğim Audi bayisindeki temsilci ilk olarak sadece design/prestige paketli bir araç göstermişti, deluxe paket yoktu çünkü koltuklar manüeldi. Ledlerin kayar olduğunu söylemişti. Daha sonradan söylediği bir çok şeyin eksik-hatalı olduğunu farkettim. İnternette bilgi kirliliği var, kimisi sadece matrix led pakette kayar led olduğunu söylemiş vs vs.

    Son bir şey daha sormak istiyorum. Şu anki aracımda bixenon far sistemi var. Ön farların led olması sürücü açısından daha mı iyi sizce? Bixenon farlardaki odaklanma, aydınlatma vs. kadar başarılı mı led farlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    Evet maalesef virtual kokpit fiyatı cok yükseltiyor, ve 300 bandına çıkılırsa cok fazla araç seçeneği var, şahsen benim icin sportiflik ön planda oldugu icin yine a5 tercih ederdim, fakat konfor ön planda ise direk e serisi Mercedes yada yeni 520i mantıklı olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • temürrmelik T kullanıcısına yanıt
    Ben aracı test ettim, kadranlı ekran virtual olmasada güzel duruyor. Ama asıl sorun orta ekran. Çok küçük ve çerçeveli. Virtual Cocpict ile orta ekran da buyuyor. Seneye Makyajlı C çıktığında yada Yeni 3 serisi yanında çok küçük ve sönük kalıcak...

    A5 düşünüyorum ancak makyajlı c görmek istiyorum. mevcut 3 kullandığım için yeni 3'ü almam tekrar. belki yeni 5 alırım bu süreçte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_avcı -- 20 Kasım 2017; 18:40:27 >
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, asıl sorun dediğiniz gibi orta ekranın küçük olması, artı 2018 de gelecek araçların büyük çoğunluğunun hayalet ekranlı olacağını düşünüyorum. 3 serisi bence nasıl olursa olsun a5 muadili olamaz, BMW 4 seri derseniz o ayrı tabi çok şık bir araç, mercedes ise iç ortamı ile hem audiye hem bmwye fark atacaktır , fakat iş sportifliğe gelince bence yine a5 ilk sırayı alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • temürrmelik T kullanıcısına yanıt
    Bugün Yeni 5.20i G30 için 282 bin tl fiyat aldım. Sport donanım ekstrasıda var 4500 euro cıvarında (kdv/otv'li)

    Audinin virtual Cockpiti, navigasyondan ayırıp standart donanıma eklemese gerekiyor. yoksa deluxe + prestij + navıgasyona parasına 5 kasa bmw alınabiliyor...
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    Kıyas yapınca 520i avantajlı görünüyor, a5 virtual kokpit prestij vs paketleri dahil edince 280 bine alınabilse şahsen 520 ye bakmam bile.

    Ve navigasyon konusunda çok haklısınız, tüketicinin istediği hayalet gösterge artı büyük orta ekran, navigasyona hiç gerek yok, zaten her telefon navigasyon artık, araçta fiyat şişirmekten başka bişeye yaramıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: temürrmelik

    Aynen öyle, asıl sorun dediğiniz gibi orta ekranın küçük olması, artı 2018 de gelecek araçların büyük çoğunluğunun hayalet ekranlı olacağını düşünüyorum. 3 serisi bence nasıl olursa olsun a5 muadili olamaz, BMW 4 seri derseniz o ayrı tabi çok şık bir araç, mercedes ise iç ortamı ile hem audiye hem bmwye fark atacaktır , fakat iş sportifliğe gelince bence yine a5 ilk sırayı alır.

    Hayırlı olsun, bu segmentin lideri kim ne derse desin A5'tir, bu segmentte başka araba aramaya gerek yok.

    Bmw 4'ün de tasarımını şahsım adıma hiç beğenmiyorum, Bmw 3' bile daha çekici geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 22 Kasım 2017; 0:36:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba bende 1.4 sportback design stronic araç ile aranıza katıldım.

    mevcut araç sahibi arkadaşlara bir kaç sorum olacak. aracımda "Standart ön koltuklar" mevcut bunda baldır desteği yokmuş aldıktan sonra farkettim uzun yolda biraz yordu gibi eski aracıma göre, sizlerin araçlarında
    koltuklar nasıl?

    diğer bir sorumda aracımda deluxe, prestij ve navigasyon paketi mevcut, serviste araca sonradan hangi özellikleri ekletebiliyoruz, yada gizli özellik varsa açtırabiliyoruz? (kör nokta, anahtarsız giriş, park mesafe ölçüm gibi)
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Ben 4 serisini çok beğeniyorum, dış tasarımı çok şık, ama işte iç kısmının diğer bmw'lerden hiçbir farkı yok, bmw bin kesinlikle iç tasarım degisikligine ihtiyacı var. Bu yüzden bu segmentte a5 her zaman önde olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedis

    Herkese merhaba bende 1.4 sportback design stronic araç ile aranıza katıldım.

    mevcut araç sahibi arkadaşlara bir kaç sorum olacak. aracımda "Standart ön koltuklar" mevcut bunda baldır desteği yokmuş aldıktan sonra farkettim uzun yolda biraz yordu gibi eski aracıma göre, sizlerin araçlarında
    koltuklar nasıl?

    diğer bir sorumda aracımda deluxe, prestij ve navigasyon paketi mevcut, serviste araca sonradan hangi özellikleri ekletebiliyoruz, yada gizli özellik varsa açtırabiliyoruz? (kör nokta, anahtarsız giriş, park mesafe ölçüm gibi)



    Hayırlı olsun, kazasız belasız inşaallah. Kaça aldınız aracı? Teklif formunu paylasabilirmisiniz?

    Aracınızda virtual kokpit olması ayrıca cok güzel bir tercih.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eski kurlu (3.98) araçlardandı 276 ya geldi2017 AUDI A5 Sportback Geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedis -- 22 Kasım 2017; 16:33:13 >
  • Temmuz ayından bu yana motor suyu maximum çizgisinden minimum seviyesine inmiş. Bu şekilde su azalan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaçak var demek ki,hoş değil...Motordan mı yoksa menüden mi kontrol ediyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • two_fast_two_furious kullanıcısına yanıt
    Motor suyunu nereden kontrol ediyorsunuz? Ben a4 de menude göremedim de...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Menüde sadece yağ seviyesi var baktım,motordan bakılmış demekki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet motordan baktım. Su haznesinde kırmızı olan sıvı tam minimum çizgisinde; ama altına düşmemiş ama herhangi bir uyarı da vermedi ama. Siz de kontrol edebilir misiniz? Bir miktar da olsa azalma var mı diye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi two_fast_two_furious -- 1 Aralık 2017; 22:27:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.