Şimdi Ara

2017 C ELYSEE (ANA KONU) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
10.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 Model orta donanım 301 aracım var 75 binde. 15 aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Bu segmentte alınabilecek en iyi araçlardan biri bence. Yakıt tüketimi arka diz mesafesi, hızlanması, bagaj hacmi ve geliştirmeye açık olması ile beni şaşırttı. Buraya yazmamın nedeni şu; fikrinizi almak istiyorum 75 binde üç yıllık orta donanim 301'i satıp 2016 model 5-6 binde üst donanım c-elysee almak sizce mantıklı mı. Üstüne bir 13-15 bin eklemem gerekecek. Fikirleriniz benim için önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    2013 Model orta donanım 301 aracım var 75 binde. 15 aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Bu segmentte alınabilecek en iyi araçlardan biri bence. Yakıt tüketimi arka diz mesafesi, hızlanması, bagaj hacmi ve geliştirmeye açık olması ile beni şaşırttı. Buraya yazmamın nedeni şu; fikrinizi almak istiyorum 75 binde üç yıllık orta donanim 301'i satıp 2016 model 5-6 binde üst donanım c-elysee almak sizce mantıklı mı. Üstüne bir 13-15 bin eklemem gerekecek. Fikirleriniz benim için önemli.

    ben sahsen donanımı hiç önemsemem. ama çok sevdiginiz bir aracsa ust donanımı alabılırsınız ama 13-15de biraz fazla.. Zaten sandık motor alsanız ve aracın alt takımını yenıleyıp amortısorlerı de degiştirsenız toplam 10 bın tl harcarsınız.. O nedenle o kadar fark verilmez bence. Ama 2-3 bın tl verip bi ust donanıma gecme sansınız varsa o olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    2013 Model orta donanım 301 aracım var 75 binde. 15 aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Bu segmentte alınabilecek en iyi araçlardan biri bence. Yakıt tüketimi arka diz mesafesi, hızlanması, bagaj hacmi ve geliştirmeye açık olması ile beni şaşırttı. Buraya yazmamın nedeni şu; fikrinizi almak istiyorum 75 binde üç yıllık orta donanim 301'i satıp 2016 model 5-6 binde üst donanım c-elysee almak sizce mantıklı mı. Üstüne bir 13-15 bin eklemem gerekecek. Fikirleriniz benim için önemli.

    ben sahsen donanımı hiç önemsemem. ama çok sevdiginiz bir aracsa ust donanımı alabılırsınız ama 13-15de biraz fazla.. Zaten sandık motor alsanız ve aracın alt takımını yenıleyıp amortısorlerı de degiştirsenız toplam 10 bın tl harcarsınız.. O nedenle o kadar fark verilmez bence. Ama 2-3 bın tl verip bi ust donanıma gecme sansınız varsa o olabilir.

    Cevabınız için teşekkür ederim. Sadece donanım olarak düşünmüyorum. Donanım + 70 bin km az+üç yaş genç. Evet 13 bin az miktar değil doğru o başka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HarunHoca kullanıcısına yanıt
    hocam sonuçta 301 ve c elysee nerdeyse aynı araçlar. ben olsaydım önce bi test sürüşü yapardım, eğer yeni celysee nin 301 ile pek bi farkı yoksa başka bir araç alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meticulous

    hocam sonuçta 301 ve c elysee nerdeyse aynı araçlar. ben olsaydım önce bi test sürüşü yapardım, eğer yeni celysee nin 301 ile pek bi farkı yoksa başka bir araç alırdım.

    Aynı araçlar olduğu belli, test sürüşü yapmaya gerek yok, zaten tıpa tıp araçlar. Bu araçları, yani 301 ile c elyseeyi benim beklentilerimi karşıladığı ve yakın gelecekte daha kaliteli bir araç alma şansım olmadığı için tercih ediyorum. Sıfıra yakın ikinci el bir 301 veya c elysee alıp beş yıl kullansam mı diyorum. Bu şartlarda başka bir araç ne olabilir ki? Kalkıp da bebek mezarı gibi fiesta veya symbol alamam, genişliğe alıştım. Diğerleri de beni aşıyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meticulous

    hocam sonuçta 301 ve c elysee nerdeyse aynı araçlar. ben olsaydım önce bi test sürüşü yapardım, eğer yeni celysee nin 301 ile pek bi farkı yoksa başka bir araç alırdım.

    Aynı araçlar olduğu belli, test sürüşü yapmaya gerek yok, zaten tıpa tıp araçlar. Bu araçları, yani 301 ile c elyseeyi benim beklentilerimi karşıladığı ve yakın gelecekte daha kaliteli bir araç alma şansım olmadığı için tercih ediyorum. Sıfıra yakın ikinci el bir 301 veya c elysee alıp beş yıl kullansam mı diyorum. Bu şartlarda başka bir araç ne olabilir ki? Kalkıp da bebek mezarı gibi fiesta veya symbol alamam, genişliğe alıştım. Diğerleri de beni aşıyor zaten.

    arabanizda sorun yoksa ve memnunsaniz bence devam edin yola 301 ile. dertsiz başınıza dert getirme riskine girmeyin derim ikinci ele bulasarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Golften daha güzel makyajlanmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı sitelerde c elysee nin dizel eat6 yla geleceği yazıyor.doğruysa çok iyi bence.b sedan en çok satan araç c elysee suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    Hayatimda bindigim en keyifsiz yuksek model araba

    Ben test surusu yaptım gayet zevkli geldi yol tekpkılerı falan guzeldi hisliydi surusu zevklı. Siz hangi aracı begendınız bide onu sureyım

    Skoda yi test et ustelik fiyatlarinda da ucurum yok öyle. Başarılar

    Rapidle arasinda fiyat farki cok buyuk ama. Rapid fiyatina corolla i30 fln alirim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suan şehirler arası yolculuk yapıyoruz bu araçla ( şirket aracı 25bin km de) ilk defa biniyorum. Hani arabada iş ile ilgili toplantılar yapılır ya hehh iste bu arabada bunu yapmak imkansız. Lastik ve motor sesi yüzünden ne konuştuğumuzu anlayamıyoruz.

    Arka koltukta oturuyorum midem acayip bulandi.cok salliyor .

    Para verilecek araç degil ama ne yapalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar an itibariyle 2017 model sıfır shine aldım lapis mavi. 2013 model ikinci el aldığım ve iki sene kullandıktan sonra sattığım 301 den dolayı bu araçları biliyorum. Bana neyi sunabileceğini, zayıf yönlerinin neler olduğunu, artılarının neler olduğunu iyi bildiğimi düşünüyorum. Kesinlikle harika ötesi, olağanüstü, mükemmel bir araç değil. Sadece A noktasından B noktasına 100 km hızın üzerine fazlaca çıkmadan sizi en az sorun ve maliyetle götürebilecek bir vasat araç. Dört kişilik bir ailenin lüks olmayan tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek, limitleri zorlanmaması gereken bir otomobil. Kuzeni 301 den de bildiğim sorunsuz, düşük sarfiyatlı, atak-canlı ve orta sesli hdi motoruyla sizi üzmez. Bu makyajlı kasa da görünüm olarak kozmetik iyileştirmeler hoş olmuş. Arkada led stoplar, önde led gündüz farlar, ön ızgara ve far dizaynındaki farklılıklar işi daha albenili yapmış.
    Mükemmel bir araba asla değil ama bu fiyata alınabilecek en iyi araç olduğunu düşünüyorum. Otomobil fiyatlarının ötv nedeniyle bu kadar arttığı bir dönemde bu fiyatlara da iyi dmeye başladık ama ülkemiz şartlarında bu fiyata bu kadar araç oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Arkadaşlar an itibariyle 2017 model sıfır shine aldım lapis mavi. 2013 model ikinci el aldığım ve iki sene kullandıktan sonra sattığım 301 den dolayı bu araçları biliyorum. Bana neyi sunabileceğini, zayıf yönlerinin neler olduğunu, artılarının neler olduğunu iyi bildiğimi düşünüyorum. Kesinlikle harika ötesi, olağanüstü, mükemmel bir araç değil. Sadece A noktasından B noktasına 100 km hızın üzerine fazlaca çıkmadan sizi en az sorun ve maliyetle götürebilecek bir vasat araç. Dört kişilik bir ailenin lüks olmayan tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek, limitleri zorlanmaması gereken bir otomobil. Kuzeni 301 den de bildiğim sorunsuz, düşük sarfiyatlı, atak-canlı ve orta sesli hdi motoruyla sizi üzmez. Bu makyajlı kasa da görünüm olarak kozmetik iyileştirmeler hoş olmuş. Arkada led stoplar, önde led gündüz farlar, ön ızgara ve far dizaynındaki farklılıklar işi daha albenili yapmış.
    Mükemmel bir araba asla değil ama bu fiyata alınabilecek en iyi araç olduğunu düşünüyorum. Otomobil fiyatlarının ötv nedeniyle bu kadar arttığı bir dönemde bu fiyatlara da iyi dmeye başladık ama ülkemiz şartlarında bu fiyata bu kadar araç oluyor.

    Hocam kibar kullanin serte gelmiyor arkadasim biraz zorlamis debriyajda garip titreme oluyor arabada sabit 70 le fln giderken. Lastikle alaakasi yok pek saglam yapisi yok arabanin cok kibar kullaninca kucuk merso gibi konforlu hafif oldugu icin merso hissi bermiyor ama yinede yumusak konforlu bi arac. Hayirli olsun kazasiz belasinz kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    Bazı sitelerde c elysee nin dizel eat6 yla geleceği yazıyor.doğruysa çok iyi bence.b sedan en çok satan araç c elysee suan

    Su koltuklarida duzgun yapsalarmis iyiynis kuluclarim ve boynum agriyor oturunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Arkadaşlar an itibariyle 2017 model sıfır shine aldım lapis mavi. 2013 model ikinci el aldığım ve iki sene kullandıktan sonra sattığım 301 den dolayı bu araçları biliyorum. Bana neyi sunabileceğini, zayıf yönlerinin neler olduğunu, artılarının neler olduğunu iyi bildiğimi düşünüyorum. Kesinlikle harika ötesi, olağanüstü, mükemmel bir araç değil. Sadece A noktasından B noktasına 100 km hızın üzerine fazlaca çıkmadan sizi en az sorun ve maliyetle götürebilecek bir vasat araç. Dört kişilik bir ailenin lüks olmayan tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek, limitleri zorlanmaması gereken bir otomobil. Kuzeni 301 den de bildiğim sorunsuz, düşük sarfiyatlı, atak-canlı ve orta sesli hdi motoruyla sizi üzmez. Bu makyajlı kasa da görünüm olarak kozmetik iyileştirmeler hoş olmuş. Arkada led stoplar, önde led gündüz farlar, ön ızgara ve far dizaynındaki farklılıklar işi daha albenili yapmış.
    Mükemmel bir araba asla değil ama bu fiyata alınabilecek en iyi araç olduğunu düşünüyorum. Otomobil fiyatlarının ötv nedeniyle bu kadar arttığı bir dönemde bu fiyatlara da iyi dmeye başladık ama ülkemiz şartlarında bu fiyata bu kadar araç oluyor.

    Kaca aldiniz hicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    İşin püf noktası tam da burada. Ben aracı çok yumuşak kullanan, zorlamayan hırpalamayan, gaz ve fren pedalına çok yumuşak basan, çukur ve tümseklerde yavaşlayıp yavaşça geçen, takip mesafesine dikkat eden tam bir kuralcı olduğum için, asla ve asla 120 yi geçmediğim için normal şartlarda bu aracın bana 10 yıl sorun çıkarmayacağını düşünüyorum. On yıl abartılı mı oldu bilmiyoruma am aeacı sakin kullanırım, koltuklar için bir şey diyemem henüz uzun yol yapmadım daha 98 km de.Benim için merso bu araç, 65 bine aldım ekstralar hariç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    İşin püf noktası tam da burada. Ben aracı çok yumuşak kullanan, zorlamayan hırpalamayan, gaz ve fren pedalına çok yumuşak basan, çukur ve tümseklerde yavaşlayıp yavaşça geçen, takip mesafesine dikkat eden tam bir kuralcı olduğum için, asla ve asla 120 yi geçmediğim için normal şartlarda bu aracın bana 10 yıl sorun çıkarmayacağını düşünüyorum. On yıl abartılı mı oldu bilmiyoruma am aeacı sakin kullanırım, koltuklar için bir şey diyemem henüz uzun yol yapmadım daha 98 km de.Benim için merso bu araç, 65 bine aldım ekstralar hariç.

    Hocam amortisorler sanirim yumusak oldugundan dolayi 60-70 binlerde degistirmek gerekebilir diye dusunuyorum. Zira ben antalyada az yaktigi icin is amacli kullaniyorum buranin yollari ornegin ankaraya gore daha kotu ara sokaklar ozellikle. Bu nedenle 60/bine geldi yavas yavas cukurlarda dan dun etmeye basladi. Ama konfor icin mecburen yumusak bu amortisorler kullanilmak zirunda ancak iste onlarinda omru kisa oluyor konfor cokomel iliskisi :D ama japon kore araci kullandim 200 binlere kadar amortisor canavae gibiydi ama sert amortisordu onlar bu kadar yumusak konforu vermiyordu. Ama konfordo bu michelin lastiklerimde etkisi var sanirim asiri yumusaklar ve fren mesafesi kalkista pati cekme sorunlari var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Az yakan, iyi kaçan, kendi çapında konforlu, zorunlu donanımlar ve güvenlik ekipmanları var, diz mesafesi harika, bagajı mükemmel, motoru sorunsuz, tüketimi enfes, kurallar çerçevesindeki hızlarda hatasız ve güvenli... eh tipi de benim için önemli neticede iş için kullanmıyorum baktıkça keyif almalıyım. Bu saydıklarım bu araçta olunca parası itibariyle tam bana göre. Eksiklerini kusurlarını şu an görmüyorum. Amörtisörlere gelince 2013 modelini 56 binde alıp 90 binde satmıştım önceden şirket aracı olmasına rağmen dört yıllık ve 90 binde olmasına rağmen bir sorunu yoktu bunda da olmaz diye umuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Az yakan, iyi kaçan, kendi çapında konforlu, zorunlu donanımlar ve güvenlik ekipmanları var, diz mesafesi harika, bagajı mükemmel, motoru sorunsuz, tüketimi enfes, kurallar çerçevesindeki hızlarda hatasız ve güvenli... eh tipi de benim için önemli neticede iş için kullanmıyorum baktıkça keyif almalıyım. Bu saydıklarım bu araçta olunca parası itibariyle tam bana göre. Eksiklerini kusurlarını şu an görmüyorum. Amörtisörlere gelince 2013 modelini 56 binde alıp 90 binde satmıştım önceden şirket aracı olmasına rağmen dört yıllık ve 90 binde olmasına rağmen bir sorunu yoktu bunda da olmaz diye umuyorum.

    Hocam bayiden mi 65 e aldiniz araci bende sizin gibi bi kullaniciyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -darkpassenger- kullanıcısına yanıt
    Evet İstanbul'da bir bayiden satın aldım 24 kasım tarihinde.
  • Bu başlık çok hareketsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.