Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence kasa güzel, yakıt ideal,genişlik süper ama ilk kalkış rezalet,yokuş çıkma rezalet.Toyota artık bu 1.4 90 beygirlik motoru bırakmalı,rezil bir motor.Motoru biraz daha verimli olsa hemen Corolla alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağ dışı bir motor ve şanzıman kombinasyonu. Ucuz olsa ne ala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mmt 2009-2011 arası kullandım. Beni otomatik şanzımandan soğutmuştu. Eyvallah az yakıyor, sessiz çalışıyor ama bir daha o eziyeti yaşamam. Sözün özü 1.6 dizel adam akıllı bir araç yapana kadar Toyota benim için bitmiştir. Alanlar hayrını görsünler tabi, motor dışında 10 numara araçlar yapıyor adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    İpp ve solvent , işi ,

    Bunlar ticari araçlar ile sevk ediliyor , yanıcı olduğundan araçlarda buna göre tertibat isteniyor, yani zaman zaman

    Fort connect kullanıyorum ,

    Doblo 1,3 de kullanıyorum , cango 1.5 de,

    Bunların yakıt sıralaması ise

    Cango:6lt

    Doblo: 7-8 arası

    Connect 7-8.5 arası diyebilirim

    En az cango yakıyordu

    En çok sorun da cango da çıktı,

    Kangoo da ne gibi problemlerle karşılaştınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Hocam turbo benzinli bir aracla dizeli agresif kullanimda kiyaslayamazsin



    Dizellerin genel karakteristigi boyle, belli bir ust sinirdan daha fazla istesen de yaktiramazsin, ayni atmosferikler gibi



    Ama turbo benzinlinin ucu ve onu açık, turbo sayesinde benzini besleyecek hava verebildigi surece yakit tuketimini attirarak guc ve hiz saglar



    Bu nedenle ayni cumle icinde bile kullanmak abes tsi ve dizel corollayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasada ki en az yakan araclardan sanirim.

    Bir de toyotanin taktir ettigim yani, fabrika verilerinde ne yaziyorlarsa arac gercekten o kadar yakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Önler bağımsız arkalar torsiyon,

    Olmasına rağmen konfor ideal seviyelerde,

    Mesela 2017 model BMW 3.20 d test ettim,

    Araç sanki at arabası gibi konfor 0

    Sert amortisörler büyük jantlar konforu dibine kadar törpülemiş , birde araç ön arka bağımsız süspansiyon ...👀



    Corolla uzun aks mesafesi ve dengeli konumlandırılan amortisörler sayesinde konforu size hissettiriyor .

    Kasidelerden ve bozuk yollardan geçerken herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum,

    Ben bu araç konforlu diyebilirim ,

    Jetta rakibi ne göre kesinlikle çok konforlu ,

    Mazda c3 rakibi ise konforda bir tık üstünde

    Focus ile aynı diyebilirim 👍🏽

    Torsiyon handikap gibi gozukse de bu sinif icin gayet yeterli ustelik hacim avantaji sağlıyor. Bmw 3 d segmenti olmasina ragmen Corolla'dan epey dar ve ufak.



    1.4d motoru yakit ve performans olarak guzel yalniz bugunlere kolay gelmedi intercooler arizalari yag eksiltmeleri 2015 e kadar devam eden problemlerdi ki su an ne durumda bilmiyorum.



    Fakat Corolla'yı kasa olarak sevemedim maalesef. Jetta ve Focus ile birlikte segmentinin en kalitesiz aracları. Plastik kaliteleri cok kotu. Makyajlisinda da cok degisen bir sey yok arnavut kaldirimda dokulecek gibi sesler aldim surekli. 7 inc ekran koymuslar geri gorus kamerasi super bu sayede ama kalan her sey cop. Usb takiyorsunuz klasor yok tum sarkilari birbirine katıyor. Ozellik yok gibi bir sey navigasyon ilave ucretli. En buyuk bas agrisi MMT. Olaya ben soyle bakiyorum artik dizel otomatikler 100 bine dayanmışken bu parayi verip de araba sarsmasin diye kendimi kasmak istemem şahsen. Vites gecisi olacagi esnada ayaginizi gazdan cekmez veya en kotu gaz tepkisini azaltmazsaniz sarsiyor bunu engellemenize imkan yok cunku arac aslinda duz vites. Duz viteste gecis yaparken ayaginizi pat diye gazdan cekin sarsilirsiniz. Bu yuzden DSG arizalarina rağmen tercih sebebi oluyor. Mevcut Jetta ve Focus ile beraber Corolla cok ilkel kaldi Megane Sedan Astra Elentra gibi araclar daha önde su an. Jetta ve Corolla kasa degistirecek saniyorum ondan sonra ağırlığıni koyacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Önler bağımsız arkalar torsiyon,

    Olmasına rağmen konfor ideal seviyelerde,

    Mesela 2017 model BMW 3.20 d test ettim,

    Araç sanki at arabası gibi konfor 0

    Sert amortisörler büyük jantlar konforu dibine kadar törpülemiş , birde araç ön arka bağımsız süspansiyon ...👀



    Corolla uzun aks mesafesi ve dengeli konumlandırılan amortisörler sayesinde konforu size hissettiriyor .

    Kasidelerden ve bozuk yollardan geçerken herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum,

    Ben bu araç konforlu diyebilirim ,

    Jetta rakibi ne göre kesinlikle çok konforlu ,

    Mazda c3 rakibi ise konforda bir tık üstünde

    Focus ile aynı diyebilirim 👍🏽

    Torsiyon handikap gibi gozukse de bu sinif icin gayet yeterli ustelik hacim avantaji sağlıyor. Bmw 3 d segmenti olmasina ragmen Corolla'dan epey dar ve ufak.



    1.4d motoru yakit ve performans olarak guzel yalniz bugunlere kolay gelmedi intercooler arizalari yag eksiltmeleri 2015 e kadar devam eden problemlerdi ki su an ne durumda bilmiyorum.



    Fakat Corolla'yı kasa olarak sevemedim maalesef. Jetta ve Focus ile birlikte segmentinin en kalitesiz aracları. Plastik kaliteleri cok kotu. Makyajlisinda da cok degisen bir sey yok arnavut kaldirimda dokulecek gibi sesler aldim surekli. 7 inc ekran koymuslar geri gorus kamerasi super bu sayede ama kalan her sey cop. Usb takiyorsunuz klasor yok tum sarkilari birbirine katıyor. Ozellik yok gibi bir sey navigasyon ilave ucretli. En buyuk bas agrisi MMT. Olaya ben soyle bakiyorum artik dizel otomatikler 100 bine dayanmışken bu parayi verip de araba sarsmasin diye kendimi kasmak istemem şahsen. Vites gecisi olacagi esnada ayaginizi gazdan cekmez veya en kotu gaz tepkisini azaltmazsaniz sarsiyor bunu engellemenize imkan yok cunku arac aslinda duz vites. Duz viteste gecis yaparken ayaginizi pat diye gazdan cekin sarsilirsiniz. Bu yuzden DSG arizalarina rağmen tercih sebebi oluyor. Mevcut Jetta ve Focus ile beraber Corolla cok ilkel kaldi Megane Sedan Astra Elentra gibi araclar daha önde su an. Jetta ve Corolla kasa degistirecek saniyorum ondan sonra ağırlığıni koyacaktir.







    Arkadaşlar aslında işin özü bindiğiniz arabanın size ne kadar maliyet yükü varsa bunu azaltmak.Yoksa İnan'ın herkes bilir daha iyi arabalar elbet var.Ben mesela Octavia yı beğeniyorum almıyorum.Bakın alamıyorum aslında.Çünkü A noktasından B noktasına benim tüm ihtiyaçlarımı eksiksiz tamamlıyor corolla.Yani en azından ben araç muhabbetine böyle bakıyorum.

    Gelgelelim işin maliyet kısmına; sıfır alsan kasko,mtv bilmem ne hede hödö bir sürü masraf çıkıyor.

    Fakat arabanın ilk sahibiyseniz,büyük bir kazanız tampon sürtmeleri çarpmaları dışında yoksa açıkçası binmeye devam edin derim.Güzel güzel bakımını yaptırın,yağını suyunu dışarıdaki servislerde yaptırın,internetten yağını,hava filtresini alın ucuza getirin.Yani bu işler böyle maalesef.

    Bende bilirim zf şanzımanı,dsg yi filan fakat günümüz şartları alınan vergiler maalesef o kadar rahat yaşamı mümkün kılmıyor.Ben bu yanından bakarım daima.Bana sorun çıkarmayan,az yakan,vergisi az olan optimum yaşta bir araba herzaman idealimdir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Evde 1 dsg aracım var , eşim kullanıyor zaman zaman da ben,

    Araç Polo 1.2 tsı dsg

    Tamamiyle kullanımı sorunsuz bir şanzıman değil,

    Zaman zaman kararsızlıklar yaşatabiliyor,

    Zira geçiş hızı mükemmel ,

    Mm şanzıman 2. Vitesten sonra vites geçişlerinde vibrasyonu kesiyor yada çok hafife indiriyor,

    Meyil çıkışlarda zaman zaman devri yükseltiyor yada vitesi küçültmeme gibi kararsızlığa düşebiliyor , lakin f1 Kuman'da ve vitesten Manuel'e alıp müdehale imkanınız var,

    Dsg de geçişler daha kararlı,

    Ben mm şanzımanla ilerlerken daha mutluyum,

    Tamamiyle ile şanzıman araç bilgisayarı ve benim ortak müdehale ile ilerliyor bu da bana keyif veriyor, araç kullandığımı anlıyorum,

    Dsg de sürğş belli bir süreden sonra monotonlaşıyor,

    Mm şanzımanda sürekli yolda takiptesiniz araç kullandığınızı unutturmuyor,

    Gelelim 2. Aracımı neden dsg değil de mm şanzıman seçtim:

    Araç bakım maliyetleri yakıt sarfiyatları ve şanzıman arızaları beni düşündürdü, çünkü bir adet dsg aracım var, bir ayağı çukurda bu adamın yani...

    Diğer atağım sağlam kalsın dedim ve hem ekonomiyi hem sorunsuzluğuna tercih ettim😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • azad_van A kullanıcısına yanıt
    Evet az yakıyor ,

    Şimdi 4,9 lt/100 km ile 25 -30 km ilk yolu tamamladım,

    Şehir içi ve bağlantı yolları dahil,

    Gayet başarılı ,

    Toyota biraz daha teknik verilerini tutturuyor ,

    Vw grubu ise koy üzerine 2-3 lt😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıl aynı kombinasyonun auris versiyonunu kullandım, sonunda kurtulduk. şehirçi tüketim 7.2 den aşağı düşmüyordu. Özellikle şehiriçinde berbat bir şanzıman. 90 beygirlik performans harikası motor(!) efsane zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renoult kanki servislerindeki , gereksiz değişim arzusu (fren balatası v. B. )

    Araç aldığımda ilk aylarda şarj dinamosu arızası verdi, 2. Gün yattı ,

    Fazla yüke gelmeyen bazik bir araç, şehir dışında şehir içi gibi yakıyor :((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Son güncellenen motor ve yazılımı farklı şanzımanı deneyin ,

    2009 yılın hatalarını kapatmışlar ,

    Çift kavrama konfor iyi verir lakin arızaya meyillidir .

    Birde olaya tek kavrama olarak bakın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo motor ve çağ dışı:))

    Hocam,Nerede yaşıyorsunuz ?

    Dünya dışı , aşırı gelişmiş bir medeniyet ,

    Ulaşım ışınlama ile her halde😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Toyota bayileri test ettiriyorlar aracı,

    Sizdeki önyargıların aynısını taşıyan bir kişi olarak test ettim,

    Bir dsg kullanıcısı olarak , aracı başarılı buldum,

    Zira tek kavramalı bir araç + ve - leri olacak ,

    Artı yönleri bende ağır bastı , kullanıyorum,

    Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin👍🏽

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://eksisozluk.com/toyota-corolla-d-4d--1225333

    Okuyun hocam, faydalıdır. Tarihlere de bakarsanız bayağı kazanım sağlarsınız.
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Amin hocam,ben aracı test ettim,ilk kalkışlarda nazlanan bir araç olunca vazgeçtim.Allah kaza bela vermesin,ben kasasını çok beğendim ve genişliğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ,her yorum değerlidir , nitekim görüşler görece içerirler,

    Öven de var yeren de,

    Zira tek kavrama , manuel vitesin bir benzeri dir, debriyaja sizin yerinize robot basar,

    İstediğiniz zaman manuel müdehale edebilirsiniz,

    Buda sürüşü keyifli kılıyor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Mesleğim ile ilgili bu bilgileri benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Ancak bir motora sırf turbosu var diye, ki bu motor 12 yıldır Türkiye'de, moderndir, şöyle az yakar böyle çok kaçar gibi gülünç yorumlar yapıldığı zaman komik duruyor.

    Sonuç olarak şahsi fikrim 1.4 D4D motoru anormal derecede eski, verimsiz ve çağ dışıdır. Acilen de değiştirilmelidir. Ayrıca robotize şanzıman ne konfor sunar ne de yakıt ekonomisi.
  • Çok araç kullandım, farklı motor ve şanzımanlarda ,

    Her model farklı bir yaş ve meslek grubuna hitap ediyor,

    Zamanla görüşler ve keyifler değişebiliyor,

    1.4 d4 mm şanzımanlı makina , benim bütün isteklerime cevap verebiliyor,

    Zira otobanda 130 km hızdan sonra radara girip ceza yemeniz olası..!

    ağırlıkta şehir içi kullanıyorum,

    Ve performansı gayet yeterli

    136 hp astra da kullandım,

    İnan şehir içinde çok büyük bir fark Yok ,

    Kalite beklentilerinize cevap verebilme yeteneğidir..!

    Bu araç benim için çoook kaliteli😊🇹🇷😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.