Şimdi Ara

2017 Tüketici Hakları Stok olmayan ürün (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
7.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • merhaba konuyu hortlatıcam ancak vıvenseden 6 ay once toplu ürün aldım temmuz ayında hepsi geldi fakat 2 tane uclu koltuk gelmedı hasarlı dıye gonderıp yenısını yapacaklarını soyledıler teklı koltuklarını ıse gondermısler. bır ay gectı sımdı ıse arayıp stok da yok dıyerek ucret ıadesını teklıf edıyolar ancak ben aldıgımda 13 bın tl olan koltuk takımı suan 23 bın tl olmus ve halen satısta gozukuyor sıtelerınde. magazaya gıttıgımde ıse urunun gelecegı soylenıyor musterı hızmetlerı ıse gelmeyecegını daha kendılerınden haberı yok bu durumda ne yapılabılır ustatlar

  • harunkmc H kullanıcısına yanıt

    Halen satışta olduğunu gösterir belge veya fotoğraf ile THH' ne başvurun...

  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    halen satışta oldugunu musterı temsılcısı telefonda da dogruladı ses kayıtlarını da gerekırse ıstıyormu mahkemeye tasınırsa şayet

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.